15.10.2014

Nowości / ROSSMANN, WELLNESS & BEAUTY


Po powrocie z mini urlopu czekała na mnie paczka niespodzianka od firmy Rossmann. Kolejny raz jestem pozytywnie zaskoczona zawartością. Kilka kosmetyków od dawna figurowało na mojej zakupowej liście, więc cieszę się że mogę je wykreślić. Chyba największą radością jest dostawanie takich rzeczy, które sami chcieliśmy kupić. 


Kilka razy wspominałam na blogu o kosmetykach firmy Wellness & Beauty /klik/. Na żadnym do tej pory się nie zawiodłam, wręcz odwrotnie. Mają przystępną cenę, są dobre jakościowo i bezpośrednio dostępne w drogerii Rossmann. Nowa minimalistyczna szata graficzna niezwykle uatrakcyjniła wygląd kosmetyków, a wszelakiego rodzaju olejki prezentują się niezwykle elegancko. Ostatnio bardzo polubiłam je w swojej pielęgnacji, więc zużywam w ilościach hurtowych. Te na zdjęciu, zaczynając od lewej strony to:
olejek pod prysznic z olejem migdałowym i ekstraktem z bambusa, 
olejek do ciała z ekstraktem z kwiatów wiśni i róży,
olejek do kąpieli sezamowy z ekstraktem z wanilii.


Kolejny fajny kosmetyk to peeling do ciała Wellness &Beauty z oliwą z oliwek i zieloną herbatą. Miałam już wersję morską w starym wydaniu, ostatnio recenzowałam wersję z mango i kokosem /klik/, więc jestem pewna że ta również przypadnie mi do gustu. Zupełną nowością jest dla mnie masło do ciała z masłem Shea i olejem migdałowym. Jestem ciekawa jak wypadnie. Maskę nawilżającą  do włosów Alterry z aloesem i granatem /klik/ znam doskonale. Jest jedną z moich ulubionych! Obecnie używam odżywki z tej serii, więc będzie jej doskonałym uzupełnieniem.
Maska do rąk For Your Beauty z masłem Shea jest w postaci rękawiczek i już nie mogę się doczekać jej premiery. Do tej pory nie używałam tego typu produktów, więc liczę na spore zaskoczenie, oczywiście pozytywne ;)


Na koniec jesienni umilacze czyli herbatki King's Crown. Bardzo je lubię i często kupuję przy okazji kosmetycznych zakupów. Tych nie znałam, więc miło będzie poznać nowe smaki. Ta w czarnym opakowaniu jest mieszanką imbiru, trawy cytrynowej oraz lukrecji. Druga natomiast jest truskawkowo-śmietankowa, bardzo owocowa i niezwykle aromatyczna. Cała paczka była przepełniona jej zapachem, więc od razu zaparzyłam, aby poczuć jej smak. Niebo w gębie!

Miłym gadżetem jest także ciepły kocyk oraz folia spożywcza, które zostały dołączone w celu wykonania zabiegu 'body wrapping'. Nigdy go jeszcze nie robiłam, więc z ciekawości spróbuję w wolnej chwili.


__________________________________________

56 komentarzy

  1. Bardziej niż kosmetyki ciekawią mnie herbatki, mniam mniam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie dobre ;)

      Usuń
    2. również bardziej moją uwagę zwróciły herbatki :D

      Usuń
  2. Świetne są te paczki od Rossmanna:) peeling z wellness naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna przesyłka, super, że są w niej nie tylko kosmetyki, ale też coś na rozgrzanie w jesienne wieczory :) Plus dla Rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobaja te paczuszki od Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczka, firma staje na wysokości zadania ;) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rossmann się bardzo postarał! Same przydatne i ciekawe produkty. Herbatki idealne na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te olejki na pewno pięknie pachną, na zimowe kąpiele będą idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiej paczki, niby to nie są drogie produkty, ale czyż nie jest urocza ;) ?
    No i od razu bym robiła herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią: mała rzecz, a cieszy :)

      Usuń
  9. Obłędnie wygląda ta paczuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczucha. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, świetna paczuszka, zazdroszczę ;).
    Pomału zapoznaję się z tymi kosmetykami :) na razie zakupiłam sobie olejek do ciała z jojobą i masełkiem shea, jestem z niego zadowolona póki co ;) chciałam przetestować również peelingi do ciała ale niestety w moim Rossmanie nie ma tych kosmetyków :( buuu szkoda, bo bardzo chciałabym zobaczyć ich działanie na własnej skórze :)
    miłych testów Kochana :) ah zazdroszczę.. ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj peelingów, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  12. Strasznie Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemne są takie niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co by nie mówić - cholernie zazdroszczę :) Nie chodzi tu już nawet o kosmetyki, ale o tą niespodziankę. Że ktoś zadał sobie trud żeby napisać coś od siebie, żeby przygotować coś tak pięknie - ja bym się czuła niesłychanie dopieszczona bo sama lubię robić prezenty i zawsze dbam o to żeby już samo opakowanie było wstępem do radości z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku tej firmy faktycznie zawsze jest wszystko dopięte na ostatni guzik :)

      Usuń
  15. Same ciekawe rzeczy masz do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo polubiłam olejek do ciała z Wellness &Beauty , aczkolwiek mam inną wersję zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w działaniu nie ma większej różnicy ;)

      Usuń
  17. Kocham te ich paczuchy ;) fajnie, że ostatnio część z nas ma ok 2 kosmetyków innych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej też dopasowywali kilka kosmetyków pod konkretną osobę :)

      Usuń
  18. Świetnie skomponowane pudelko! Rossmann się postarał, używałabym z chęcią wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również paczka totalnie zachwyciła ♥ Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Same fajne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie piłam tych herbatek, a że Rosska mam bardzo blisko osiedla to sie jutro przespaceruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza rooibosa karmelowego ;)

      Usuń
  22. przyjemny box i podoba mi się, że jest spersonalizowany :) brawo! A tej serii wellness muszę się przyjrzeć z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam herbaty z Rossmanna, będę musiała wypróbować te :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta ostatnia paczka od Rossmanna była genialna i dzięki tym paczkom poznałam i polubiłam markę Wellness&Beauty bo wcześniej nie wiedzieć czemu nie zwracałam na nią uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają niepozornie, ale zawartość mają bardzo fajną.

      Usuń
  25. ja ze swojej też jestem strasznie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialnie ;) czekam na recenzje ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż zazdroszczę tych wszystkich cudowności :) Wszystko bym Ci z chęcią podwędziła ;)
    A herbatkę smietanowo-truskawkową mam i uwielbiam, jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo polubiłam i już jestem ciekawa pozostałych smaków :)

      Usuń
  28. świetne nowości, ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę po komentarzach, ze nie tylko mnie zaintrygowały herbatki :) jakoś tak najczęściej omijam te produkty będąc w R.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przyjemna paczuszka! Maskę aloesową też bardzo lubię, a peeling zapowiada się niezwykle ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo polubiłam produkty Rossmann z serii Wellness&Beauty i z pewnością będę sięgać po nowe produkty :) Rossmannowe herbaty również na stałe zagościły w mojej półce z herbatami, ostatnio nałogowo piję ich Chai Classic, aromatyczną i rozgrzewającą.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem bardzo ciekawa peelingów do ciała Wleness & Beauty - rzezywiście słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniałą zawartość uroczo zapakowanego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo sympatyczna paczka, ciekawi mnie ten zestaw kąpielowy, design nawet nie najgorszy jak na Rossa ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nic z tej serii nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Herbaty bym skradła :)
    Jestem herbacianą dziewczyną!
    Piję kilka kubków dziennie - tylko smaki zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna są takie niespodzianki :)
    Olejek pod prysznic i peeling wrzucę do koszyka podczas zakupow w Rossmannie :) No i te herbatki kuszą :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Paczki z Rossmana, to chyba moje ulubione w blogosferze, bardzo lubię jak pokazujesz swoje nowości od nich :-) Wszystkie olejki, zwłaszcza ten pod prysznic wyglądają ciekawie. Muszę w końcu pamiętać będąc w Polsce rozejrzeć się za linią Wellness&Beauty, bo wcale ich nie kojarzę od siebie ze sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy19.10.14

    Ale cudeńka! :) Nie za dobrze Ci ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Kosmetyków z Wellness&Beauty nigdy nie miałam. Cały czas zapominam coś kupić podczas wizyty w Rossmannie. Następnym razem idę z listą!

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).