27.10.2014

KIKO LONG LASTING STICK EYESHADOW #05 ROSY BROWN


Już niedługo, już za momencik zostanie otwarty pierwszy salon Kiko w Polsce. Mam nadzieję, że firma nie poprzestanie na Arkadii i rozszerzy swoją działalność także na inne miasta. Warto się zainteresować, ponieważ kosmetyki są naprawdę dobrej jakości. Na blogu wspominałam o ciekawym kremie do twarzy Skin Glow , dzisiaj natomiast chcę Wam przedstawić cień w kredce Long Lasting Stick Eyeshadow. Na stronie kosztuje około 7 £, więc jestem ciekawa czy będzie podobnie w salonie.

Z 32 wariantów wybrałam kolor #05 Rosy Brown. Jak nazwa wskazuje jest to brąz w chłodnym odcieniu z różowym akcentem. Intensywnie metaliczny z dużą ilością srebrnego shimmeru. Prezentuje się niezwykle trójwymiarowo, więc 'robi' cały makijaż. Obsługa jest banalnie prosta oraz szybka, co bardzo sobie cenię zwłaszcza rano.  Wystarczy nałożyć na powiekę i lekko rozetrzeć nad załamaniem puchatym pędzelkiem. Jak na produkt w takiej formie, cień jest niezwykle dobrze napigmentowany. Rozprowadza się jednolicie, bez żadnych prześwitów. Konsystencja jest na tyle miękka, że gładko sunie i nie ciągnie powieki.  Można też wykonać nim klasyczną kreskę, chociaż ze względu na zaokrąglony kształt, lepiej zrobić ją pędzlem. Opakowanie również funkcjonuje bez zarzutów.


Dosyć szybko zastyga po aplikacji. Przekonałam się o tym robiąc swatche, bo miałam problem z późniejszym zmyciem ;) Na szczęście przy demakijażu wszystko schodzi bez większego problemu. Na trwałość nie mogę narzekać, jednak ze względu na moje wymagające powieki wolę użyć najpierw bazy, a później oprószyć dodatkowo cieniem. Najlepszy w tym wypadku jest brąz z paletki MUA Extreme Metallics Celebrity, który ma niemal identyczny kolor. Jeśli nie macie dużego problemu z przetłuszczającymi się powiekami, to jestem pewna że nie będziecie potrzebować dodatkowych zabiegów.

Spotkałam się nawet z opinią, że Rosy Brown jest zamiennikiem Misty Rock By Terry. Wcale mnie to nie dziwi, bo wyglądają niemal identycznie. Jakości nie jestem w stanie porównać, ale zapewniam, że Kiko nie rozmazuje się, drobinki nie migrują po twarzy, a kolor nie blaknie. Potrafi pod wieczór się zrolować, ale wszystko zależy od użytych kosmetyków oraz intensywności dnia. W moim mniemaniu Long Lasting Stick Eyeshadow jest lepszy od cieni Maybelline Color Tattoo, Rimmel Scandaleyes oraz Benefit Creaseless Cream Shadow. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła dołączyć kolejny egzemplarz do swojej kolekcji ;)


52 komentarze

  1. Jeszcze lepiej by było gdyby ceny były takie jak we Włoszech to by było jeszcze korzystniej. Ale znając realia to będzie trzeba zapłacić więcej...
    Co do trwałości tych cieni to mam tak samo, najpierw baza, a potem jeszcze cień prasowany ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory zamawiałam tylko online, więc nawet nie wiedziałam że we Włoszech można kupić taniej :) Mimo wszystko uważam, że warto.

      Usuń
  2. Piękny kolor wybrałaś. Choć to zawsze rzecz gustu i aktualnych potrzeb, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze kilka mam na uwadze, ale wszystkie podobne czyli taupe :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor :) Taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zanim sklepy kiko będą dostępne w moim pięknym Szczecinie to pewnie szybciej zawitam do warszawy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolorek, faktycznie jednym cieniem można zrobić cały makijaż.
    Chętnie sprawdzę, bo cieni w "kredce" jeszcze nie miałam. Moje dotychczasowe spotkania z Kiko nie były zbyt owocne, ale tragedii nie ma.
    A jeśli mówisz, że jest lepszy niż cienie Benefitu to tym bardziej muszę się koło niego zakręcić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co miałaś już z Kiko? Mam jeszcze tradycyjne cienie, pojedynczy oraz paletkę i są bardzo różne jakościowo.

      Usuń
  6. Anonimowy27.10.14

    Też nie zdradzam swojej bazy do powiek. Piękny kolor, chciałabym zobaczyć jakiś makijaż z nim na oku + coś takiego na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, mocny kolor. No i forma aplikacji jak da mnie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor, moje ulubione tony.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek bardzo w moim guście, nigdy nic z kiko nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor :) Coraz bardziej przekonuję się do tak ciemnych kolorów w makijażu dziennym. Przyjrzę mu się bliżej kiedy będę w Berlinie, może się skuszę, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dla niektórych może wydać się ciemny. W sumie nie zwróciłam uwagi, bo dla mnie to dosyć neutralny kolor.

      Usuń
  11. ojezu kolor przepiękny! <3 ja mam nadzieję, że kiko też powstanie w Krk !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam cień z tej kolekcji w trochę innym kolorze - 06. Jest genialny, no i ta trwałość. Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny odcień, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny :) Chociaż pewnie z Tattoo szybko nie zrezygnuje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się muszę wybrać do salonu KIKO, bo ogromnie mnie kusi ta oferta :) Tym cieniom też bym się przyjrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor jest piękny :) a jaka piękna kreska musi z niego być :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale słyszałam trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiego kolorku w swojej kolekcji nie mam, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czekam właśnie aż otworzą salon w Arkadii, na pewno popatatajam wtedy i coś przygarnę, choć pewnie będzie to jakiś lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakieru żadnego nie mam z Kiko, ale czytałam o nich wiele pozytywnych opinii.

      Usuń
    2. Też nie mam żadnego jak na razie, ale jestem ich strasznie ciekawa, w ogóle całego asortymentu :D

      Usuń
  20. Mam nadzieję, że salony Kiko zawitają do wszystkich większych miast:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy lepszy od CT (ja jednak wolę tamte :P) ale fajnie, że znalazłaś coś, co Ci odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ogromnie je lubisz, ale u mnie tak dobrze się nie sprawdzają :)

      Usuń
  22. Kolor bardzo mi się podoba, chociaż forma kredki nie jest moją ulubioną. Bo jednak mimo wszystko "coś" mnie odpycha od tego typu formy. Nie wiem, o co mi chodzi nawet. Bo przecież to wygodne i w ogóle, praktyczne. W każdym razie, jak będę miała okazję, to na pewno z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi natomiast ta forma odpowiada najbardziej, więc cieszę się że wszystkie pozostałe cechy tego kosmetyku są satysfakcjonujące :)

      Usuń
  23. Mam na te cienie ogromną ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wyglądu i opisu przypomina mi niedostępną już kredkę (a raczej cień) Maybelline z serii Color Definer. Uwielbiałam ją :D Była tak diabelnie trwała że nałożona solo potrafiła przeżyć dzień w upale nad jeziorem, z kąpielami włącznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kredka to istne marzenie ;) Kiko aż tak trwała nie jest, ale i tak godna uwagi.

      Usuń
  25. Nie wiedziałam, że Kiko wchodzi do Polski. Świetna wiadomość, bo niestety w "moim mieście" w Niemczech nie ma ich salonu :/
    Kredkę mam w innym odcieniu i jestem z niej bardzo zadowolona, ale u mnie sama sprawdza się jako baza, chociaż jest mniej trwała niż Color Tattoo. Uwielbiam ją zwłaszcza na dolną powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że dobrze się rozprowadza, bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny kolor :D chętnie bym przygarnela ten produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się kolorek, ale obawiam się, że ten efekt zastygnięcia nie sprawdziłby się u mnie dobrze i nie czułabym się z tym komfortowo

    OdpowiedzUsuń
  29. ja z Kiko jak na razie miałam okazję używać jedynie lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam jedna sztukę i na pewno się na niej nie skończy. świetna pigmentacja, genialna trwałość i niesamowita łatwość aplikacji. 5 ląduje na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te cienie, solidne, piękna pigmentacja, makijaż trwa przez wieki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny kolor! :) Muszę zapolować, skoro mówisz, ze lepsza od Tatoo, a te cienie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nabrałam ochoty. Stick to przyjemna forma, ja bardzo lubię takie opakowanie i konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  35. takie metaliczne kolory świetnie sprawdzają się do szybkiego i efektownego makijażu bo przez różne załamanie światła kolor może delikatnie się różnić i czasem wygląda to jak cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o kurczę, faktycznie, tu pisałaś o planowanym otwarciu salonu Kiko. czuję wielkie podniecenie hehehe, od dawna miałam ochotę wypróbować ich kosmetyki i nie bardzo było skąd je zdobyć. a cienie w kredce uwielbiam, sama kupiłam niedawno dwa w Topshopie (kolejny kosmetyczny eksperyment, nigdy nie miałam nic z ich kolorówki). ten odcień ogromnie mi się podoba, uwielbiam takie nieoczywiste miksy, które krążą wokół klasycznych brązów, ale zdecydowanie nimi nie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi że zyskuje przy bliższym poznaniu! Z top Shopu jeszcze nic nie miałam, więc czekam na Twoją opinię :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).