2.11.2013

Suweniry :D

Tydzień temu w sobotę miałam okazję uczestniczyć w VI Spotkaniu Warszawskich Blogerek Urodowych. Całą fotorelację możecie już obejrzeć na blogu [klik]. W tym poście natomiast pokażę jakie kosmetyki przyniosłam do domu i oczywiście co w międzyczasie jeszcze kupiłam. Uprzedzam, że jest tego sporo, bo organizatorki naprawdę się bardzo postarały o mnogość sponsorów. Jeżeli jesteście ciekawi co w najbliższym czasie będę recenzować, to zapraszam do oglądania :)


Lakier Flormar | Bath&Body Works | Batiste


Isadora 


Paese


Original Source <3


Green Pharmacy 


Gosh | Lumene


Pat & Rub


Bourjois


Mary Kay


Oceanic


Vipera - na zdjęciu tylko lakier, bo cień oddałam Gray ;)

Sponsorzy:




A to już moje łowy z ostatniego tygodnia. W Super Pharm przez ostatnich kilka dni października była zniżka -40% na całą kolorówkę. Postanowiłam kupić eyeliner Bourjois z gumką, który bardzo mnie zaintrygował. Już niedługo pojawi się post z pierwszym wrażeniem. Poza tym odwiedziłam Douglasa w celu zakupienia zestawu Estee Lauder Revitalize Your Eyes, w skład którego wchodzi mini krem pod oczy Revitalizing Supreme (5ml) oraz miniaturka maskary Sumptuous Extreme. Całość kosztowała 39 zł. 
Jak widzicie przybyło mi sporo dobroci, dlatego w listopadzie robię odwyk i nie kupuję już żadnych kosmów. Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w tym postanowieniu ;) 
Mieliście któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdził? 


104 komentarze

  1. Proszę, powiedz mi czy te kremy z GP mają parafinę.

    OdpowiedzUsuń
  2. w podkładzie IsaDora jestem doszczętnie zakochana - dawno nie miałam tak lekkiego ale nieźle kryjącego i nie robiącego szpachli podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czegoś takiego szukam, więc mam nadzieję że będę tak samo zadowolona :)

      Usuń
  3. WOW, sporo nowości u Ciebie :) też mam te zestawiki EL z miniaturkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iiiiile skarbów! :) Zazdrość!
    Z niecierpliwością czekam na recenzję eylinera, ostatnio wróciłam do kreski po kilku miesiącach przerwy i tak ją poprawiałam i poprawiałam, że w końcu musiałam zmyć makijaż i robić od nowa, pierwszy raz w mojej "karierze" :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak zdarza poprawiać kreskę, szczególnie kiedy kupuję nowy liner. Zawsze tak jest zanim się przyzwyczaję :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tego linera, konsystencja testera mnie nie zachęciła do zakupu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tester faktycznie zniechęca ;) Cały umazany i posklejany.

      Usuń
  6. Chyba bym sobie postawila przy lozku i patrzyla i patrzyla i patrzyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleeeee dobroci *-* Kochana nie wiesz może czy jest jeszcze do zdobycia ten zestaw z EL ? Bo z chęcią przetestowała bym ten kremik i tusz ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam go w zeszły weekend,ale powinien jeszcze być. To nie była jakaś akcja promocyjna, tylko chyba do wyczerpania zapasów. Warto sprawdzić :)

      Usuń
  8. Strasznie lubię rozgrzewający balsam do ust z P&R :)
    Ciekawa jestem serum do ust z P&R i całej trójki z Bourjois, także będę czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten bronzer sama czaiłam się od dłuższego czasu, ale mam już z Sephory, więc szkoda mi było dublować ten sam kosmetyk :)

      Usuń
  9. O tak ! Zdecydowanie masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz testować a testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele z B&BW:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy2.11.13

    same wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekhem, nie potrzebujesz może siostry? :) znaczy się mnie, że tak się zaproponuję.
    Gosh, Lumene, podkład IsaDora, pomogę używać :)
    Chętna jestem :)
    A o Bourjois to już w ogóle nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  14. Zzieleniałam z zazdrości!!!!! :(
    Scrub od Original Source? A to niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona, u nas na półce się nie uświadczy :)

      Usuń
  15. Same świetne kosmetyki! Będziesz miała co używać do końca roku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo tego!
    ja uwielbiam kosmetyki Original Source ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej! Ty też masz tę cudną śliweczkę z IsaDory :) ja mam coś w stylu nudolila ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te łupy ze spotkania :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. W żelach antybakteryjnych z Bath&Body Works jestem zakochana ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama robiłam tam zakupy i jakoś je omijałam do tej pory, ale faktycznie to jest fajne rozwiązanie :)

      Usuń
  20. Zrobisz zdjecia składów kremów GP? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są z parafiną, jeżeli to Ciebie interesuje. A to jakaś nowość, że pytasz? W sumie jesteś już drugą osobą :)

      Usuń
  21. Ciekawi mnie ten podkład Isa Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez :) choć skorzystalam dziś z promocji w SP i kupilam revlona nearly naked

      Usuń
    2. A mnie ciekawi Revlon, więc Weroniko będę czekać na posta :)

      Usuń
  22. Piękności i cudowności same - miłego testowania :) Podkład Isa Dory ma świetny odcień, koniecznie pokaż jak się prezentuje na skórze, eyeliner Bourjois`a wygląda ślicznie, ciekawa jestem jak gumeczka się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumeczka jest beznadziejna, ale o tym jeszcze napiszę :)

      Usuń
  23. Bardzo żałuję, że nie mogłam przyjechać do Warszawy :( miłego testowania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałaś być? ooo to wielka szkoda :]

      Usuń
  24. Same cudowności! Jak Wy kusicie tymi nowościami, a obiecałam sobie, że już nic nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie to obiecałam na listopad ;)

      Usuń
  25. Ile wspaniałości! Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zacne łakocie! :D Aż miło popatrzeć Iw ^_^

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kosmetyki. Kocham balsamy B&BW :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ty masz boskiego flormara, ja swojego już sprezentowałam teściowej bo to nie mój kolor był

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi lakierami faktycznie bywało różnie :) Mi się nie podoba Paese, bo nie lubię pomarańczu :P

      Usuń
    2. Ja z Flormaru dostałam nito morela ni to brzoskiwnia nito pomarańcza, a z Paesa czerwień którą nota bene też oddałam teściowej bo za dużo mam czarwonych lakierów

      Usuń
  29. Takiej to dobrze! :)
    Oddaj trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe właśnie się zastanawiam nad małym rozdaniem :)

      Usuń
  30. No jestem pod wrażeniem ilości kosmetyków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej ile dobroci:-) ciekawią mnie produkty z Green Pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  32. Fiu fiu,ale gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no Kochana :) ilościowo - szaleństwo :) chętnie poczytam o maselku Grenn pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam lakier IsaDory - świetne krycie już po pierwszej warstwie, całkiem niezła trwałość, no i szybko schną ;)
    OSki pachną bajecznie, ale niestety zapach szybko znika :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jeden lakier i nie jestem zadowolona z jakości. Mam nadzieję, że z tym będzie lepiej :)

      Usuń
  35. Widzę, że z Gosha całkiem fajne kolory Ci się trafiły :) Ja ten CC cream mam w ciemnym kolorze, więc nie wiem na co go nałożę :D Widze też, że piekny kolor błyszczyka masz, ja dostałam czerwony, ale taki półprzezroczysty. No i zazdroszczę koloru lakieru IsaDoary i Paese :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego CC zaczęłam już nawet używać i jestem w szoku, bo mam 02 Ivory,a on jest super jasny i idealnie mi pasuje. A co do lakierów, to faktycznie ciekawe odcienie mi się trafiły :)

      Usuń
    2. Właśnie! Masz CC w kolorze Ivory! Mi się trafił jakiś murzyński 05 Honey :P Oddam go mamie, ale nawet dla niej może być za ciemny... Szkoda, że nie podrzucili nam jaśniejszych, bo w końcu teraz to same bladziochy na zimę ;))

      A lakiery masz bardzo ciekawe - ta dyńka z Paese jest całkiem urocza :)

      Usuń
  36. Pamiętaj, że na początku grudnia jest DDD, więc warto przyoszczędzić.. :P A co do prezentów, to chyba nie muszę nic mówić, wystarczy"<3333333333" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie się zastanawiałam kiedy to wypada, dzięki za przypomnienie :*

      Usuń
  37. ileż cudowności do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. na bogato widzę.. ile smakołyków :)
    miłego używania wszystkiego po kolei i samych pozytywnych doznań :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Taka ilość - zazdrość :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaa, jakie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. szkoda że nie załapałam się do Super-Pharm na tą obniżkę :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. życie w dobrobycie! :) podziel się :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Praktycznie wszyskie kosmetyki warte przetestowania. Jeśli chodzi o Bath & Body Works to wystarczy, że usłyszę Warm Vanilla Sugar i już odpływam :) Czekam na nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Cieszę się to czytając, bo nie znałam go do tej pory :)

      Usuń
  44. Trafiły Ci się fajne cienie z Mary Kay i fajny lakier (ten bordo?). Koniecznie wypróbuj maskarę Catchy Eyes GOSHa, to mój ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne upominki ;) życzę udanego stosowania ;) mam ten bronzer z Bourjois bardzo go lubię , szampony Batiste również są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony akurat mam i faktycznie są najlepsze :)

      Usuń
  46. Ależ pamiąteczek! I będzie dużo testowania :) JEstem ciekawa tego bronzera z Bourjois w czekoladce

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie polubiłam się z tą czekoladką od Bourjois - jest zbyt pomarańczowa i pachnie gumką do ścierania :P

    OdpowiedzUsuń
  48. jestem bardzo ciekawa tego linera z gumką :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Suweniry na bogato :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeju, ale cudowności! Miłego testowania ;*.
    Zaciekawiłaś mnie tym eyelinerem z gumką, nie wiedziałam, że takie coś w ogóle istnieje, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość i kupiłam, bo sama byłam ciekawa ;)

      Usuń
  51. original source! extra zestaw, też chcę taki:)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne rzeczy! jestem ciekawa tego eyelinera z gumka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się go zaprezentować jak najszybciej :)

      Usuń
  53. Lakier Flormar skradł moje serce ;-)) i czekam na opinię na temat czekoladki z Bourjois!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jetem ciekawa, tyle dobrego się o niej naczytałam :)

      Usuń
  54. łoo ile nowych kosmetyków :) ciekawe rzeczy dostaliście ;) żele antybakteryjne z B&BW kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miałam pierwszy raz przyjemność, więc dobrze wiedzieć że są tak dobre :)

      Usuń
  55. mnostwo testow i pracy przed Toba, ale jaka to przyjemna robota:P

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam krem AA do skóry atopowej! <3 Świetne nowości! :) P.

    OdpowiedzUsuń
  57. Matko i córko ile dobroci Ci się przytrafiło :D
    ____________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Sea Island Cotton to moje jak na razie niedoścignione marzenie...Zazdroszczę tak wspaniałego zestawu z EL w tak okazyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem bardzo ciekawa linera z Bourjois, czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z CC kremem to Ci się idealnie trafiło, ja dostałam kolor 06 ;(

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy4.11.13

    Uwielbiam takie zdobycze! Najbardziej jednak mnie zaintrygowało Pat&Rub:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialne prezencioszki! Zazdrość mnie zżera:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie za dobrze Ci? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow, ile cudownych rzeczy! Mam ten szampon Wild z Batiste (świetny jest) i czekoladkę z Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. no ładnie, masz co testować do samej wiosny :D pozostaje mi zazdrościć i życzyć udanych testów :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  66. Z Bath&Body Works właśnie kupiłam balsam Sea Island Cotton, bardzo delikatny i odprężający :) Mam również White Citrus i jest boski - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).