8.11.2013

Chciejstwa

W ostatnim poście zakupowo- zdobycznym obiecałam sobie, że przez cały listopad nie kupię żadnego kosmetyku. Jakoś się na razie trzymam ;) Chcę zużyć trochę tego co mam i zastanawiam się czy nie przeciągnąć tego postanowienia na cały kwartał. Zdarza mi się kupować pod wpływem chwili, bo coś ładnie wygląda, bo ktoś to polecił albo ma czynić cuda. Żeby ograniczyć tę "zakupową wolną amerykankę" postanowiłam stworzyć listę rzeczy, które najbardziej mnie interesują i na przestrzeni tych kilku miesięcy ją zrealizować.  Oto moje chciejstwa: 

źródło 

Paleta cieni Urban Decay Naked 3
Nie przecierajcie oczek ze zdumienia, dobrze widzicie! Urban Decay postanowiło stworzyć trzecią odsłonę kultowej palety. W sprzedaży ma pojawić się dopiero 16 grudnia, ale swatche już można obejrzeć w necie (pod zdjęciem jest link, jeżeli jesteście zainteresowani). Pojawiły się pewne spekulacje czy naprawdę istnieje (o czym pisałam na Facebooku), ale info zostało potwierdzone i już nie mogę doczekać się kiedy dostanę ją w swoje łapki. Ma więcej neutralnych odcieni w przeciwieństwie do poprzedniczek, gdzie przeważały ciepłe tonacje. W połowie jest też różowa, co urzekło mnie chyba najbardziej. Cant wait! 

A tak poza tym marzy mi się jeszcze: 

Korektor pod oczy L'oreal Lumi Magique
Macałam go w Super Pharm, jednak rozsądek kazał z powrotem odłożyć na miejsce. Później przeczytałam kilka pozytywnych recenzji i stwierdziłam że chcę go mieć. Przebarwień pod oczami co prawda dużych nie mam, ale to błyszczy, jest ładne i dobre, więc chcę :) Mam nadzieję go upolować pod koniec listopada, kiedy w Rossmannie znowu będzie akcja na kolorówkę -40%

Lakier Essie The lace is on
Najpierw wypatrzyłam go u Gosi m_and_z bloguje i wpadł mi w oko. Chciejstwo włączyło się dopiero kiedy na spotkaniu blogerskim wypatrzyłam go u Karoliny z bloga Charlotte's Wonderland. Urzeka od pierwszego spojrzenia i pięknie odbija światło, musi być mój ;) 

Świece zapachowe Bath&Body Works
Słyszałam o nich różne opinie i chcę się przekonać osobiście do której grupy będę się zaliczać: do tych co je uwielbiają, czy do tych co uważają że chemicznie śmierdzą. Miałam już kilka z Yankee Candle i jestem ciekawa jak przy nich wypadną. Wszelkie wskazówki co do zapachów są mile widziane! 

Pilot marki Canon do aparatu
Chyba na blogu nie wspominałam jeszcze, że w końcu zdecydowałam się na zmianę aparatu fotograficznego. Nieostre zdjęcia z brakiem koloru doprowadzały mnie już do frustracji, dlatego postanowiłam zmienić to raz na zawsze i kupiłam lustrzankę Canona model 600D. Mam do niego wszystko co potrzebuję, tylko brakuje mi pilocika. Przyda mi się do robienia zdjęć makijażu, bo przy ostatniej próbie (Całkiem naturalnie) musiałam się nieźle nagimnastykować. 

*słowa wyróżnione na różowo są linkami do odpowiednich wątków czy recenzji - polecam klikać ;) 

127 komentarzy

  1. Paletką z cieniami bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The lace is on też mi się bardzo podoba, a nad Naked będę musiała się poważnie zastanowić, trzy to już chyba za dużo szczęścia w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko UD2, ale tak poza tym jeszcze dwie inne palety tej marki i jedno mogę napisać: warto w nie inwestować ;)

      Usuń
    2. widziałam, że już jest, cholercia dla mnie 3 to już za dużo, w podobnej tonacji, ale kiedyś może kupię;P

      Usuń
    3. Ja będę dla niej specjalnie robić miejsce :D

      Usuń
  3. ooo dobrze wiedzieć, że będzie promocja w Rossmanie. ;) poczekam z kilkoma produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że źle widzę, a tu faktycznie Naked 3. Piękna jest!
    Lakier Essie też mi się bardzo podoba, i na świece z B&BW mam też ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zawartość też niczego sobie :)

      Usuń
  5. Ta paletka jest w moich ulubionych odcieniach. Też ją dopisuję do swojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8.11.13

    Taaka paletka też mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo paleteczka, już pragnę mimo, że mam Naked 2 <3 Co do świec to ja w BBW nie mogę znaleźć dla siebie zapachu :/ dlatego dalej przygarniam woski do YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam UD2, ale ta jednak jest inna :P No właśnie tak słyszałam, ze nie ma czego szukać w BBW, ale i tak kuszą ;)

      Usuń
    2. Gucio prawda za przeproszeniem! ;) Wszystko jest kwestią gustu i preferencji zapachowych - ja mam aktualnie 8 wariantów świec z BBW i każda, którą paliłam bardzo mi odpowiada. Bardziej, niż - póki co - jedna świeca z YC :)

      Usuń
    3. dlatego chce się o tym przekonać osobiście ;)

      Usuń
  8. Uff, na nic mnie nie namówiłaś ;)
    Za mną chodzi róż z Bobbi Brown ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różu BB jeszcze nie miałam, ale słyszałam że są świetne i warte uwagi :)

      Usuń
    2. Oj zdecydowanie! Ja ostatnio poszłam je zobaczyć na żywo, pani w Douglasie mnie wymalowała jednym [ Nectar ] i przepadłam ♥ I jeszcze zobaczyłam na żywo Shimmer Bricki *.*

      Usuń
    3. Anonimowy9.11.13

      M., wiedziałam, że się zakochasz :D

      Usuń
    4. Mam shimmer bricka,wiec doskonale rozumiem Twoj zachwyt

      Usuń
    5. Mam shimmer bricka,wiec doskonale rozumiem Twoj zachwyt

      Usuń
    6. Megdil, zaraziłaś mnie tym odcieniem! :D

      Usuń
  9. Ojj TAK! Też chcę tą paletkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta naked3 omg ! Muszę zobaczyć swache.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na świeczki z BBW mam już chrapkę od bardzo dawna, ale jakoś szkoda mi wydać tyle kasy na świeczkę. Pomijam już fakt, że musiałabym specjalnie jechać jakieś pół dnia do Warszawy. Nie wykluczam, że gdyby ten sklep pojawił się w moim mieście to pewnie stałabym się posiadaczką przynajmniej jednego zapachu:) Jak na razie zaspokajam się woskami z Yankee i Kringle, które tak nawiasem bardzo Ci polecam:) A paletka NAKED to pewnie będzie strzał w dziesiątkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakierem Essie kusisz ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest obłędny, widziałam na własne oczy ;)

      Usuń
  13. Paleta naked3 omg ! Muszę zobaczyć swache.

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka wygląda cudnie, sama chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja marzę o nowym aparacie... na lustrzankę to mnie raczej stać nie będzie, zresztą pewnie nie umiałabym nawet wykorzystać potencjału jaki w sobie ma, ale za to chciałabym dobry kompakt, taki z wypasionym obiektywem, a przynajmniej takim w miarę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To może być pierwsze Naked jakie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej mnie zajarał pilot haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha XD Wiadomo dlaczego, każdy bloger czy vloger potrzebuje ;D

      Usuń
  18. Naked 3 wygląda świetnie! Kocham róże więc mam nadzieję, że będzie szansa ją dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać gdzie można, kiedy tylko się pojawi ;)

      Usuń
  19. Ja powoli robię listę na zakupy do Rossmanna na tę promocję -40% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się zapoznam :) Chociaż nie, lepiej nie ;)

      Usuń
  20. Anonimowy8.11.13

    oj, piękna paleta - czekam z niecierpliwością, aż ją zakupisz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Już się nie mogę doczekać promocji w Rossmannie;)
    Ostatnio jak była ta akcja w HEBE to jak już coś zaplanowałam kupić i szłam do drogerii, okazywało się, że w szafie nie ma tego kosmetyku:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast chciałam kupić kilka kosmów z catrice, ale zanim dotarłam do drogerii, to już ją zamknęli. Na szczęście często powtarzają tego typu akcje ;)

      Usuń
  22. Aaaa, nejked 3!!! Aaaa!! Cudowności!! I też myślę o tym korektorze z Loreala, ale skończe swój i dopiero wtedy go kupię:) I ja już nic nie kupię do końca roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie w nowej odsłonie Naked znów większość cieni będzie perłowych, ale kolorystyka udana :) może kiedyś pojawi się wersja całkowicie matowa ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej odpowiada błyszczące wykończenie :) A prawie matowa jest Basic :)

      Usuń
  24. Obejrzałam sobie zdjęcia paletki, świetna jest! Ja mam już dwie nudziakowe paletki, co prawda nie UD, więc raczej w "trójkę" nie będę inwestować, ale zawsze miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletka jest takaaa piękna:D Nie mam ani jednej z tej serii, ale może wreszcie się zdecyduję?:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę naked 3! Nie mam jeszcze żadnej, ale podoba mi się ta, róże są supeeeer!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba będę musiała się zadowolić moją Naked2, bo portfel nie udźwignąłby nowego zakupu cieni :-(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa ta nowa odsłona Naked. Ja mam wersję 2 i po ponad półtora roku stwierdzam, że nie jest to moja ulubiona paleta.
    Świece z Bath&Body Works są świetne, jakościowo dość podobne do YC ale zapachy ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam 2 i w sumie ją lubię, chociaż w 100% nie jestem zadowolona z kolorów. Właśnie jestem ciekawa jak wypadną przy YC :)

      Usuń
  29. Też myślałam o zakupie pilota do aparatu:) Marzę też o dodatkowym obiektywie, który sprawdzi się przy uwiecznianiu makijaży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam drugi obiektyw, a dzisiaj się przekonałam że potrzebuję jeszcze trzeci :]

      Usuń
  30. Ja bardzo chętnie odstąpię ten kolor lakieru z Essie (wersja mini) użyty raz, ale kolor chociaż piękny, zupełnie do mnie nie pasuje. Jak masz na niego ochotę to daj mi znać :)

    Nowa Naked jest piękna, tylko że ja jestem tak słaba w używaniu cieni że z Naked 1 nie zużyłam nawet 1/4 cieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale chcę większą buteleczkę z szerokim pędzelkiem :) Ja cieni używam każdego dnia, więc u mnie nic się marnuje, co najwyżej mi się nudzi ;)

      Usuń
  31. Poluję właśnie na jakiś dobry korektor pod oczy i... poczekam na -40% Rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę zacząć robić listę do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. mi sie marzy aparat... dokladnie lusterko na ktore czaje sie od 3 lat. poki co jestem bez aparatu;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam Ci rade, nie zwlekaj ;) Ja zakup odkładałam od kilku lat i teraz widzę, że to była pomyłka.

      Usuń
  34. ja zaplanowałam zakupić podczas akcji Rossmanowej kolejne pomadki Bourjois:) I to by było tyle z moich chciejstw:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naked i korektor- to jest to co chciałabym zobaczyć pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Naked 3? A to niespodzianka! Piękna, ale na szczęście mnie nie kusi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak już pisałam, swatche tej naked3 mnie jakoś zawiodły, pierwsza połowa mega jasna, a druga ciemna, brak kolorów pośrednich. :) Mnie się najbardziej 1 podoba, ale wiesz, że lubię ciepłe kolorki :P Świecę BBW po filmikach dziewczyn z yt też bym chciała mieć albo w ogóle cokolwiek z tego sklepu (mgiełki!), jednak ceny są hmmm zbyt wysokie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te swatche są kiepskiej jakości, ja czekam na takie z prawdziwego zdarzenia :)

      Usuń
  38. no, no, nowa paletka UD rzeczywiście zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. tsa tsa tsa -40% już nie mogę się doczekać, nic o tym nie wiedziałam! :) a dzisiaj byłam w Rossmannie i tak się plątałam bez sensu aż w reszcie do koszyka wpadło parę rzeczy, jutro post (tylko pielęgnacja na szczęście). Na kolorówkę przyjdzie czas pod koniec miesiąca :):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie poszalałaś, będziesz mieć świetną ku temu okazję :)

      Usuń
  40. Aparat też by mi się dobry przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. O nawet nie wiedzialam ze Urban Decay wypuścił nową paletką. Ja niedawno kupiłam nr 2 i jest cudowna

    http://deloean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Trzymam zatem za Ciebie i za siebie kciuki, gdyż też obiecałam sobie przystosować z zakupami, które na tą chwilę są zbędne:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie palety NAKED są piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Rozmawialam dzisiaj z Pania w Sephorze i powiedziala,mi ze tak maja ja,ale nie moze jej mi sprzedac.a Sephory ktore sprzedaly ja wczesniej,zostana wyciagniete konekwencje,jutro zajrze do jeszcze jednej i moze kto wie uda mi sie(choc watpie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się uda i pokażesz ją w pełnej krasie :D

      Usuń
  45. Już nie mogę się doczekać tej akcji rossmanna.
    Ta Naked 3 wydaje się być najbliższa mojemu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  46. naked3 to też moje chciejstwo, albo czysta zachłanność jak kto woli :P na ebayu za pilota do nikona zaplacilam jakies 5 euro. z chin :) warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To może też spróbuję ...

      Usuń
  47. Pilot to podstawa :) także to nie jest jakieś tam chciejstwo :DD

    Postanowiłam sobie robić plan zakupowy raz na kwartał :D bo lista listą, ale konkretne produkty to inna taktyka. Niebawem napiszę więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój partner twierdzi co innego :P

      Taka lista jest dobra, nie pozwala kupować na chybił trafił ;)

      Usuń
    2. Mnie do pilota przekonał mój mąż bo uważałam, że to totalna zabawka. Długo się wzbraniałam, aż w końcu kupił sam i postawił mnie przed faktem dokonanym aby miała tylko na swój użytek. I wiesz co? nie wyobrażam sobie teraz zdjęć bez niego :D

      Zmiana formy na pewno przyniesie realne efekty :)

      Usuń
  48. O ile UD 1 i 2 niespecjalnie mnie ciągnęły o tyle 3 wygląda wspaniale i moje chciejstwo i jak to ładnie ujęłaś "zakupowa wolna amerykanka" właśnie o sobie przypomniały :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Właśnie wczoraj odkryłam, że ma się pojawić Naked 3 i kurcze, już teraz nie wiem, którą wersje chce...

    OdpowiedzUsuń
  50. świece BBW wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciejstwa dla mnie całkowicie zrozumiałe :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Na widok Naked 3 też mi się chciejstwo włączyło ==;

    OdpowiedzUsuń
  53. Essie jest tak piękny że będę musiała kupić dużą buteleczkę... :P :)
    p.s oba linki są do bloga Karoliny :p

    OdpowiedzUsuń
  54. Na paletę Naked 3, to "wszyscy" mają chciejstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Paletkę i świeczki przygarnęłabym i ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Paletka piekna ;) Ja skusilam sie ostatnio na NYXa Smokey Eyes ;) Mila Pani mnie namowila ale bylo warto . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam i nie wykorzystuję jej w 100%, ale jest fajna :)

      Usuń
  57. Kurde, myślałam, że umiarkowany stosunek do posiadanej Naked 2 skutecznie ostudzi mój zapał, ale 3 ma taką cudną kolorystykę, że chyba nie przejdę obok niej obojętnie! Te odcienie różu są piękne i uwielbiam tego typu kolory w makijażu codziennym! :)

    Cieszę się, że TLIO tak bardzo Ci się spodobał. Ja również jestem nim oczarowana :)

    A na świece w BBW jest w ten weekend promocja - 2 za 1. Obowiązuje na wszystkie rozmiary i zapachy, więc warto! Ja skorzystałam już dzisiaj! :)

    Trudno mi podpowiedzieć Ci konkretne warianty, ale wszystko można wąchać, a Panie są bardzo miłe i pomocne, więc na pewno coś wybierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, na dodatek brakuje mi tego typu kolorystyki, więc zakup będzie całkowicie uzasadniony :)

      Usuń
  58. Anonimowy9.11.13

    Nie miałam nigdy do czynienia z cieniami UD, może dlatego, że jestem zadowolona z mojego obecnego stanu cieniowego posiadania :D Skłamałabym jednak, że paletki Naked są mi zupełnie obojętne. Musiałabym jednak obmacać je na żywo, bez doświadczenia chyba trudno byłoby mi się zdecydować na tyle cieni w jednym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ja jestem ich cieniami całkowicie zauroczona. Może nie każdy kolor mi odpowiada, ale jakość jak najbardziej :)

      Usuń
  59. Ja chyba skutecznie wyleczyłam się z paletek. Bardziej mam ochotę samodzielnie sobie skompletować cienie. Ostatnio obmacałam nudziakową paletkę w Douglasie i najbardziej zaintrygowały mnie różnorodne kolorystycznie drobinki, które dają ciekawe urozmaicenie nawet zwykłego brązu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to całkowicie uzasadnione :) Lubię cienie UD, ale niestety ich pojedyncze wymagają większych nakładów finansowych ;(

      Usuń
  60. Też muszę sobie stworzyć taką listę, może uda mi się wtedy ograniczyć nie przemyślane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  61. Naked3 a to niespodzianka! Wygląda pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  62. Aż musiałam tą paletę zgooglować :D Hehehe Wygląda super, choć pod względem kolorów chyba mimo wszystko Naked 2 podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  63. Też planuję zakup Lumi Magique i pilota do mojego Nikona :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojej, 3 wyszla *.* Chcialabym miec chociaz 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy9.11.13

    nie moge sie doczekac tej palety, 1 grudnia ja klikam ;) bedzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta paletka i świece BBW również są moimi chciejstwami :)
    P.S. Iwetto odnośnie olejku napisałam u siebie w komentarzu, by Ci tu nie spamować ;)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja sobie zawsze zaglądam ponownie :) Dzieki za odp :*

      Usuń
  67. Ten Essie jest zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też zdecydowanie muszę jeszcze kupić to, co naprawdę mi się kończy, a potem konkretna wishlista i szlaban na przypadkowe zakupy. Naked 3 kto by pomyślał :)

    Ps. Kiedy można się spodziewać czegoś więcej o kremie CC z Gosha? :) Od kiedy zobaczyłam Twoje zdjęcie z nim na twarzy, ciągle myślę, czy go kliknąć, czy wybrać coś konkretniejszego na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęciem się tak do końca nie sugeruj, bo było trochę zbyt doświetlone. Kremu CC dopiero zaczęłam go używać, więc szybko niestety o nim nie napiszę. Tzn moja cera ma teraz trochę inne wymagania i staram się używać najczęściej wysokiego filtru tonującego niż CC.

      Usuń
    2. Rozumiem, naszła mnie ochota na powrót do Gosha i waham się między nim, a starym, dobrym X-ceptional Wear, ale o CC na razie nie wiele piszą :)

      Usuń
    3. Bo to chyba całkiem nowy produkt :) Sama szukałam o nim jakichś informacji i nic nie znalazłam.

      Usuń
  69. ja mam pilota za 8zł z allegro i spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź, ktoś mi właśnie napisał żebym sobie kupiła zwykłe china z ebay i też będzie śmigać :)

      Usuń
  70. Pisałam Ci już na fb, że nie wiem czy Naked 3 mnie kusi... Patrząc na zdjęcia nie ale możliwe, że zmienię zdanie po wymacaniu tej paletki. Problemy pierwszego świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Ciebie rozumiem, też wolałabym ją zobaczyć przed zakupem :)

      Usuń
  71. Przecudowne są palety Naked, szkoda że takie drogie :C

    OdpowiedzUsuń
  72. Jeśli chodzi o kolory nude wystarcza mi moja naked 2 i trójka nie kusi. Niestety ich paletka vice 2 to już inna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam ;) też kusi, ale jednak Smokey mi wystarczy z kolorami :)

      Usuń
  73. ja od listopada do końca grudnia też chciałam sobie zrobić bana na zakupy ( w końcu przecież coś dostanę i tak od mikołaja czy na urodziny), ale kupiony bilet i myśl o zakupach mi to uniemożliwiają. Bo jak tu jechać do kraju produkującego czarne mydło i nie kupić przynajmniej 2 kostek ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie zakupy według mnie są całkowicie uzasadnione. W końcu rzadko ma się ku temu okazję ;)

      Usuń
  74. paleta jakoś mnie nie przekonuje, nie poznałam jeszcze wszystkim możliwości 2, więc po 3 z pewnością nie sięgnę :) jeśli masz ochotę na Essie - daj mi znać. mam co prawda miniaturę, ale chętnie Ci ją sprezentuje ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  75. ze świec B&BW polecam Marshmallow fireside. Pachnie obłędnie i intensywnie!

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).