14.11.2013

Lubię Biedronkę :)

Kiedy nie wydaję pieniędzy na kosmetyki wydaję je na rzeczy do domu :P Lubię  sezonowo dekorować swoje mieszkanie, a najbardziej cieszę się kiedy uda mi się upolować coś fajnego i taniego. Często buszuję w Pepco, Home&You, Empiku czy Tchibo w poszukiwaniu ładnych i niedrogich dodatków. Ostatnio bardzo spodobała mi się przedświąteczna oferta Biedronki.


Wypatrzyłam w niej urocze poszewki na poduszki po 8zł za sztukę. Spodobały mi się czerwone w białe wzory oraz szare z reniferami, które idealnie będą pasować do wystroju mojego salonu. Uznacie pewnie, że to za wcześnie, jednak ja zawsze wolę wszystko mieć zorganizowane przed czasem (prezenty też ;). Dlatego tam gdzie narzekają, że już pojawiają się ozdoby świąteczne, ja zacieram łapki :D


Do poszewek były też dostępne kocyki, ale w małym formacie, więc odpuściłam ich zakup. Wzięłam za to podkolanówki. Ciepłe, długie i na dodatek w urocze wzory. Jedyne 9zł za parę. Żal było nie wziąć, szczególnie że zima tuż tuż, a do wysokich butów będą jak znalazł.


Na koniec coś dla duszy, czyli książka! Ostatnio większość czytam na Kindle, ale tej pozycji nie mogłam odpuścić, bo jest iście oryginalna. Mianowicie ukraińscy pisarze stworzyli antologię osadzoną w wiedźmińskim świecie. Prawdziwy rarytas, tak samo jak nowa powieść samego Sapkowskiego, którą kupiłam w dniu premiery. Listopad obrodził mi w ciekawe biblioteczne pozycje :) A żeby dobrze się czytało, świeca zapachowa do kompletu. Tym razem Brise z limitowanej edycji o zapachu słodkich pieczonych kasztanów (też 9 zł).

I właśnie za to lubię Biedronkę, która stale zaskakuje mnie swoją różnorodnością oferowanych produktów.  Skusiliście się na coś?

142 komentarze

  1. Sama się zastanawiam nad tym poszewkami :) Ich nigdy za dużo :) A podkolanówki urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie że są dobrze wykonane i z mocnego materiału :) W H&Y byłyby po trzy dychy :P

      Usuń
  2. Przesłodkie te podkolanówki :). Muszę się wybrać do swojej B. i zobaczyć czy coś zostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz miała w czym wybierać :)

      Usuń
  3. Iw, ja mogłabym dziś napisać "lubię lidla" :DDD Wchodzę sobie po przysłowiowe bułki, a tu czarne, proste dżinsy za cztery dychy :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, za praktyczne rzeczy do domu :)

      Usuń
    2. Z Lidla przytargałam dzisiaj książkę, więc mogę się podpisać pod cammie :D

      Usuń
    3. To żałuję, że mam do niego dalej i nie mogę bywać regularnie :)

      Usuń
    4. Ja kocham Lidla za... słodycze :D

      Usuń
  4. podkolanówki muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kupiłam poszewki! Kocyka też nie odpuściłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co się nie chwalisz na Insta? XD

      Usuń
    2. Nie mam flesza w telefonie, więc marne zdjęcia wychodzą, a tu się liczą jako tako kolory :) Jutro wrzucę ;)

      Usuń
  6. oh i jak nowy Sapkowski ? powiedz tylko czy warto ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama rozkosz :) To bardziej forma opowiadania, ale i tak cudownie znowu tam wrócić :)

      Usuń
  7. Piękne te poszewki, chyba też je sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są tanie, ale solidnie wykonane :)

      Usuń
  8. Ja tez lubie:) misze podskoczyc po te podszewki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. no i idę po podkolanówki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już w pracy wpadłam na Twoje zdjęcie na fb z zakupami i miałam właśnie sprawdzić aktualną ofertę Bierdonki, ale samo zdjęcie mnie podjudziło! A dzisiaj zapomniałam tam zajrzeć, może jutro wpadnę do sklepu i coś ciekawego jeszcze dla mnie ostanie się :) Poszewki na poduszki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają większy wybór, więc warto zajrzeć :D Iście świąteczne, ale korci mnie żeby już je założyć XD

      Usuń
    2. U mnie niewiele ich zostało, więc jutro napadam na drugą Biedronkę :D No i zamówiłam na all poduszki w odpowiednim formacie - jak tylko przyjdą, to zakładam :D U mnie święta mogą już być :D

      Usuń
  11. Poszewki są przeurocze, aż muszę wstąpić do mojej Biedronki i zobaczyć czy coś nie zostało :) Świeczkę Biedronkową już mam, ale w innych wariantach zapachowych, bardzo mi się podoba jej opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta została mi polecona, więc brałam w ciemno. A masz jakąś ulubioną z tej serii? Z chęcią spróbowałabym jeszcze jakiejś :)

      Usuń
    2. Mam dwie - granat z czymś tam i pieczone jabłko (czy coś w ten deseń), obie bardzo lubię, ale ten granat (w takim błękitnym opakowaniu) wymiata :)

      Usuń
    3. Dzięki, w takim razie spróbuję :D

      Usuń
  12. Ja też lubię biedronkę, zawsze jakieś skarby można znaleźć w rozsądnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja częściej robię takie zakupy w Lidlu, ale Biedronkę też bardzo, bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidla lubię za dobre jedzonko, ale niestety mam daleko.

      Usuń
  14. Widziałam te poszewki w gazetce, ale na Twoim zdjęciu wyglądają jeszcze lepiej. Na pewno będą się świetnie prezentować w salonie, ja bardzo żałowałam, że nie są w rozmiarze 50x50, też by je chciała :) Podkolanówki ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się modliłam, żeby nie były jakieś straszne pokurcze. Na szczęście rozmiar odpowiedni :) Co u Ciebie ostatnio taki zastój na blogu?

      Usuń
  15. Nowy Wiedźmin i do mnie musi w końcu trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14.11.13

    ooo kurczaczki... w kazdej biedronce inne swieczki są :D u mnie nie bylo marcepanowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest słodki pieczony kasztan :D

      Usuń
    2. a są też marcepanowe O.O? To chcę!

      Usuń
    3. Anonimowy14.11.13

      dobra jestem durniem z angielskiego :D dam sobie rękę uciąć ze wczesniej widziałam że to marcepan...
      chyba zostałabym bez łapy :D

      Usuń
    4. bo tam jest napisane macaroon :D ale polska nazwa to pieczony kasztan :D

      Usuń
    5. Anonimowy14.11.13

      wstyd i hańba :D

      Usuń
  17. czyli jutro do Biedronki marsz! muszę nabyć te poszewki koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zakupy :)
    Mam pytanko - jakie są wymiary poszewek?

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę na tymi poszewkami :D A podkolanówki też są super, więc.. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero co wyszłam z niej z siatą żeli pod prysznic a już muszę iść po podszewki ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro zawitam do Biedronki. Mam nadzieje że będą jeszcze te skarpetki i poszewki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podkolanówki :) Osobiście takich nie noszę ( zadowalam się puchatymi wyższymi skarpetami), ale wzroki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Kolekcjonerski zestaw książek Sapkowskiego kupuję Robalowi pod choinkę :)

      Usuń
    2. Marzy mi się ten zestaw ;) Mam stare wydanie sagi, ale trochę już podniszczone i chcę dokupić nowe.

      Usuń
    3. Z autografem będzie :)

      Usuń
    4. łooo ucieszy się :D

      Usuń
  24. Po podkolanówki sama muszę iść;)

    OdpowiedzUsuń
  25. własnie dzisiaj oglądałam te poszewki i bardzo sie nimi zauroczyłam, muszę się zastanowic i może je kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam tą świeczkę Brise "love" zapach jest śliczny, taki jak lubię subtelny, kupiłam ja wczoraj ale poszewek ani podkolanówek nie widziałam ;/ może jeszcze nie zdążyli wyłożyć towaru ;) jutro sprawdzę ;) A książki fajne, widzę że tez lubisz Fantasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantasy i S-f bardzo :D Dzisiaj to wszystko dopiero się u mnie pojawiło, więc sprawdź u siebie :)

      Usuń
  27. Właśnie dziś złowiłam polarowy kocyk, szampony i krem do rąk z DeBa i "Nagą" :)
    Biedra <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Te poszewki są genialne! Szkoda, że jestem chora, bo pewnie sama bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurczę, jeśli ta świeczka pachnie tak dobrze jak się nazywa to chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niuchnij, pachnie tak samo kiedy się pali :)

      Usuń
  30. swietne zdobycze biedronkowe. ja nie bylam w biedrze 4 czy 5 lat...

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie byłam w Biedrze i chyba czas to zmienić ;)
    Świeczka kasztanowa kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też rzadko zaglądasz ;D Składam zażalenie!

      Usuń
  32. Portfel protestuje, nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam te poszewki "zapisane" w głowie, a byłam dziś w biedronce i zupełnie zapomniałam na nie popatrzeć! Ech, mam nadzieję, że jeszcze uda mi się je upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. na poszewki muszę zerknąć,przydałyby się :) fajne zakupy,od razu świątecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Biedronka rządzi. Niech ktoś tylko spróbuje powiedzieć, że jest inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Podkolanówki są swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajne podkolanówki, w sumie przydalyby mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie też zauroczyły poszewki, najbardziej spodobała mi się czerwona w serca, idealnie by pasowała do naszego dużego pokoju. Ale była jedna tylko :)) Za to wąchałam tę świeczkę i kompletnie mi nie przypadła do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobała, bo w końcu coś oryginalnego :D

      Usuń
  39. Ciekawe jak pachną pieczone kasztany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, ale jak widać Karo piętro wyżej się nie spodobała, więc rzecz gustu ;)

      Usuń
  40. Ej, czemu w mojej Biedrze nie było podkloanówek? Chlip ;(
    Kupiłam sobie świeczkę przynajmniej, ale większą, bo spodobał mi się świecznik, już widzę w nim swoje pędzle ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na nie patrzyłam, ale się zlisiłam :P

      Usuń
    2. No ja kupiłam jedną zamiast planowanych dwóch niższych, więc w sumie wyszło na to samo ;)

      Usuń
  41. ja też za to uwielbiam Biedronkę, a akurat dzisiaj kupiłam ścierki z mikrofibry i dywanik do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ścierki są najlepsze, szczególnie niebieskie :D

      Usuń
  42. Też kupiłam świecę. Niestety, przyzwyczajona do intensywności YC, lekko się zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yc faktycznie są bardzo intensywne, jednak nie zawsze ma się ochotę na takie opary ;D

      Usuń
  43. w sobotę zajrzę do Biedronki :) mam nadzieję, że będą jeszcze te poszewki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. podkolanówki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapomniałam o tych poszewkach, mam nadzieję, że jeszcze jutro coś będzie w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak jak myślałam - byłam dzisiaj w dwóch Biedronkach i w każdej tylko resztki, nie było tych ładnych poszewek :(

      Usuń
  46. Udane zakupy :) Lubiłam zaglądać do Biedronki, nawet bardzo. Teraz pocieszam się innymi sklepami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na szczęście spory wybór :D Wolałabym Primarka zamiast Biedrony :P

      Usuń
    2. To rozczaruję Cię, nie lubię Primarka. Nigdy tam nic dla siebie nie wypatrzyłam, za to mam bardzo fajnego TK Maxx'a. Jest też Lidl :) no i inne sklepy. Co do Biedronki, to zaczęłam doceniać ten sklep jak w moim rodzinnym mieście otworzono dwa punkty w dobrej lokalizacji oraz dobrym asortymentem. Mam zamiar wykukać teraz świeczki LaRissa :))

      Usuń
  47. Poszewki wypatrzyłam już jakiś czas temu w gazetce, jutro się po nie wybieram mam nadzieje, że będą. Po Twoim poście będę jeszcze szukać świeczki Brise i podkolanówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że zakupy będą udane :)

      Usuń
  48. poszewki już wprowadzają w świąteczny nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie ma u mnie tych poszewek wyszłam z Biedronki załamana!!! Ratunku ;( Iw może u Ciebie jeszcze jedna reniferkowa się znajdzie? pokrywam wszystkie koszty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luknę, ale u mnie wszystko rozchodzi się w trimiga, dlatego rano przed pracą poleciałam na zakupy :]

      Usuń
    2. U mnie to chyba przedsprzedaż robią :D hahah bo zupełnie nie było nic.... albo oni wcale nie mieli ich w swojej ofercie ;(

      Usuń
  50. Muszę się przejść do Biedronki :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Też kupiłam sobie poszewki :) Taką samą czerwoną oraz białą w niebieskie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudne te poszewki! muszę wybrać się do Biedrony jak będę w PL.. już za kilka dni :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Brakuje mi biedry :< świeczkę z glade posiadam tą fioletową, ale strasznie się zawiodłam bo zapach wcale nie jest intensywny kiedy ja palę ledwo ją czuć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są bardzo intensywne, ale w pomieszczeniu i tak unosi się miły aromat :)

      Usuń
  54. czemu, oh czemu ocean mnie dzieli od Biedronki??
    bardzo lubię tam zaglądać jak jestem w PL :D a najbardziej lubię małe zielone papryczki w oleju nadziewane białym kremowym serkiem ^^ mmmmmmm
    omg, zgłodniałam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię :D i suszone pomidorki z serkiem <3

      Usuń
  55. Rewelacyjne zakupy!
    Zapomniałam o tych podszewkach! Musze podskoczyć w weekend do Biedronki, może jeszcze coś zastanę :P

    Sagę o Wiedźminie uwielbiam! Wczoraj skończyłam Sezon burz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Podobało Ci się?

      Usuń
    2. Podobało mi się, czyta się szybko i jest ciekawie, ale wydaje mi się że wcześniejsze części sagi są lepsze.
      Piszę: "wydaje mi się" bo sagę o Wiedźminie przeczytałam z 8 lat temu i nie wszystko dokładnie pamiętam ;)

      Usuń
  56. Renifer przecudny :D! też by mi pasował do wystroju :< ale jakoś mam do Biedronki teraz nie po drodze... Podkolanówki też mnie nęcą, tylko nie wiem jak tam z uciskaniem? zmieszczą się w nie łydki, ale takie...bardziej słuszne?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mierzyłam, ale one mają jeden tylko rozmiar (przynajmniej innego nie znalazłam kiedy grzebałam), więc obawiam się że może być mały problem.

      Usuń
    2. Czyli pewnie będą pasowały na takie szczupłe nożki... biedronki ;-)

      Usuń
  57. Iwetto, a świeczka też jest z Biedronki? Bo bym się po taką przeszła :)
    I koniecznie po podkolanówki i te poszewki bo są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chyba wsiądę w samolot, bo uwielbiam wszelkie motywy z łosiem.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystko jest super ;)) Poszewki i podkolanówki przeurocze ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. Poszewka z reniferem jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  61. To czas iść do Biedronki, bo ostatnio dlugo się wzbraniałam :)
    A podkolanówki są takie długie i ciepłe faktycznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są długie, ale czy ciepłe to się dopiero przekonam ;)

      Usuń
  62. Do biedronki wybiorę się po te podkolanówki bo wyglądają uroczo!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Szkoda, że to są podkolanówki a nie skarpetki - tak to bym brała!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale świetne te poszewki na poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  65. W poszewki i podkolanówki też bym się chętnie zaopatrzyła, ale znając życie już ich nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  66. a mi do Biedy jakoś zawsze nie po drodze, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bylam dzisiaj specjalnie po te poszewki i nie bylo juz u mnie a bardzo zaluje:(

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy15.11.13

    Strasznie się wkurzyłam, bo kupiłam tą świeszkę Glade w Rossmannie za 12 złotych tego samego dnia, w którym weszły do Rossmanna za 8! :[ A te podkolanówo-skarpetki są super i też zastanawiam się, czy jeszcze po nie by nie skoczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Też lubią zaplanować wcześniej - zwłaszcza takie "większe" rzeczy jak Gwiazdka.
    Nie rozumiem tego narzekania, że już w październiku są wystawy świąteczne - to przyjemny czas, a dla mnie okazja żeby najeść się na zapas pierników i wypełnionych alkoholową masą mikołajów :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiedźmina nie czytałam od studiów! Chętnie znów przeniosę się w tamten świat :)

    OdpowiedzUsuń
  71. nie czytałam Sapkowskiego, ale muszę kiedyś do niego zajrzeć :) ostatnio jakoś mniej trafiam w Biedronce na fajne rzeczy, ale za to w Pepco jest coraz ciekawiej. i w porównaniu do np. Home&You nieporównywalnie taniej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  72. Poszewki są przecudne, znając życie pewnie już się rozeszły w większości Biedronek. Sprawdzę to jednak osobiście :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Lubię Biedronkę właśnie za to, że czasem można upolować takie perełki. Pobiegnę do swojej i zobaczę czy coś jeszcze znajdę, może coś zostawili:))

    OdpowiedzUsuń
  74. Daj znać co sądzisz o najnowszym Wiedźminie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Byłam wczoraj w Biedronce i już miałam w ręce te skarpety, ale odłożyłam.. :D Świece też wszystkie wywąchałam, ale się powstrzymałam, bo narazie palę woski :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakoś dawno nie byłam w Biedronce, chyba pora się tam udać. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Super zdobycze:) Ja zaluje,ze my niemamy tu biedronki,bo pewnie czesto bym tam wpadala:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Mój mąż stwierdził, że chyba zrobi mi zakaz chodzenia do Biedronki, bo chodzę PO CHLEB, a przynoszę tysiąc innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Poszewka z reniferem jest przeurocza, a podkolanówki urocze :) Ach ta Biedra, rozpieszcza nas na każdym kroku :) Ja też lubię mieć wszystko przed czasem. W zeszłym roku na początku listopada miałam już wszystkie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  80. mam dokładnie takie same odczucia co do Biedronki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Kupiłąm 3 poszewki z reniferami (2 szare i jedną czerwoną) i kocyk szary w renifery <3 Mąż właśnie pod nim grzeje tyłek i głasia bo taki przytulaśny :D

    OdpowiedzUsuń
  82. też polowałam na poszewki, ale w mojej Biedronce ich nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  83. koniecznie daj znac co sądzisz o sezonie burz...ja takiego rozczarowania dawno nie miałam:(

    OdpowiedzUsuń
  84. ja słysząłam o "przepiśniku", którego zapragnęłam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy9.12.13

    piękne poszewki <3 ciekawa jestem tej świeczki z Glade ;)))

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).