5.11.2013

Całkiem naturalnie | Makijaż Gosh; MUA; KIKO; Bourjois

Jesień nie sprzyja szybkiemu wstawaniu z łóżka. A skoro wyleguję się dłużej, to mam mniej czasu na makijaż. Ostatnio jest naprawdę minimalny i sama się dziwię, że sięgam wciąż po te same produkty. Musicie wiedzieć, że rzadko zdarza mi się mieć z dnia na dzień ten sam makijaż. Tym razem nie mam jakoś ochoty na eksperymenty i do pracy najczęściej używam tego zestawu: 


Wszystko utrzymane jest w naturalnych kolorach, bez żadnych szaleństw. Odpuściłam też róże, bronzery i rozświetlacze, bo moja cera ma się kiepsko po przygodach z kwasem [klik], a po drugie liczy się czas ;) Poza tym do makijażu używam jeszcze tuszu do rzęs L'oreal  Volume Million Lashes oraz cienia w kremie Maybelline  Color Tattoo w odcieniu Permanent Taupe do zaznaczenia brwi. Resztę przedstawię Wam po kolei i potraktujecie to jako prezentację, ponieważ niektórych kosmetyków używam stosunkowo niedługo. 


Gosh CC Cream Illuminating Foundation 02 Ivory
Jestem pod ogromnym wrażeniem samego odcienia, który jak na numer 02 jest bardzo jasny i idealnie stapia się z moim naturalnym kolorem. Nie odkryłam jeszcze jego zbawiennego wpływu na cerę, ale bardzo przypadła mi do gustu płynna, lejąca konsystencja. Sprawia wrażenie lekkiej tonującej formuły, ale tak naprawdę ma niezłe krycie, które można budować. Przypudrowany trzyma się wyjątkowo długo i jestem pozytywnie zaskoczona tym kosmetykiem :)


Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow 05 Rosy Brown
Długotrwały cień w kredce trzyma się na moich powiekach całkiem przyzwoicie. Nakładam go na gołą powiekę i rozcieram pędzlem, a później oprószam cieniem dla utrwalenia efektu. Mogę śmiało rzec że   takim stanie wytrzymuje spokojnie 10 godzin, czyli akurat tyle ile potrzebuję. Wieczorem już niestety się roluje, ale jeszcze nie miałam cienia o takiej konsystencji, który by aż tyle wytrzymał. Jest naprawdę nieźle! 

Liner Bourjois Effacable Erasable
Zapomniałam cyknąć mu zdjęcie, ale wiecie jak wygląda z poprzedniego posta ;) Tak samo już wiecie, że gumka do ścierania makijażu się nie sprawdza. Za to liner jest całkiem przyjemny. Ma smolisty, czarny odcień i szybko wysycha. Trzyma się nienagannie cały dzień bez żadnych ubytków. Za to go polubiłam, jednak ma też swoje wady o których wspomnę przy pełnej recenzji. 


MUA Extreme Metallics Celebrity
Tę paletkę kupiłam w Pepco i z tego co mi wiadomo nie jest już dostępna w regularnej sprzedaży. Urzekła mnie swoim metalicznym blaskiem i kolorami. Najczęściej jednak sięgam po brąz, bo ma nietypowy, lekko różowy odcień, tak jak kredka KIKO. Konsystencja natomiast przypomina mi cienie L'oreal Infaillible, czyli jest lekko wilgotna. Świetna jakość w niskiej cenie :) 


Gosh Velvet Touch Lipstick nr 66 Bourgogne
To moja pierwsza pomadka tej marki i wypadła całkiem nieźle. Ma przyjemny różowy kolor, lekko fioletowy z drobinkami. Na ustach daje perłowe wykończenie, przy większej ilości trochę bardziej metaliczne. Jest dosyć twarda, ale łatwo aplikuje się na usta i gładko po nich sunie. Ma dobrą pigmentację, więc będzie wydajna. Mam dla niej tylko jeden zarzut. U nas reklamowana jest jako pomadka odżywcza, powinna nawilżać i chronić usta, a według mnie je wysusza. Dlatego stosuję ją na przemian z balsamem i jest w porządku, ale ideałem niestety nie zostanie ;) 


Całość prezentuje się tak:


Jak widać CC Cream od Gosha nie zakrywa wszystkich przebarwień, ale uwierzcie mi że czyni to naprawdę dobrze. Obecnie mam niestety więcej do ukrycia niż bym tego chciała, jednak wszystko zmierza ku lepszemu. 

118 komentarzy

  1. Bardzo świeżo, naturalnie, promiennie! :)) Podoba mi się ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Dobrze, że jest coś takiego jak makijaż, bo można wiele ukryć ;P

      Usuń
  2. Mam taką samą pomadkę z Gosha - u Ciebie wygląda cudownie! Ja swojej jeszcze nie używałam, ale mam nadzieję, że będzie się prezentowała również dobrze :) W ogóle ile ja bym dała za taką piękną cerę...bez żadnych wystających niedoskonałości :) Przepięknie Ci z tym makijażu. No dobra kończę już to słodzenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee ja nie mam ostatnio ładnej cery, to tak na zdjęciu wyszło ;) Po tym kwasie z bandi nie mogę dojść z nią do ładu, ale dziękuję za miłe słowa :) Pomadka niestety nie jest kolorem dla każdego, ale mam nadzieję że będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  3. Ślicznie :)
    Bardzo podoba mi się ten cień z MUA, choć ja w różach na oku wyglądam dziwnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No on taki dziwny jest, ale bardziej brązowy niż różowy ;D

      Usuń
  4. wyglądasz FENOMENALNIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa nowego aparatu i kremu CC :P

      Usuń
    2. Aparat zrobił zdjęcie, a nie Twój wygląd, więc mi tu nie gadaj tak :P

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz! :) Bardzo Ci do twarzy w tym makijażu!

    Strasznie żałuję, że trafiłam taki murzyński kolor tego CC kremu, bo przez Ciebie strasznie mam na niego ochotę ;) A i szminkę też mam w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Chyba większość dostała ten ciemny kolor, szkoda bo ten CC zapowiada się ciekawie. W ogóle to chyba jakaś nowość?

      Usuń
  6. Wyglądasz świetnie!:) Aż chce się patrzeć na taką sympatyczną buźkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jaką piękną masz cerę!!! Makijaż bardzo ładny - pięknie wyglądasz! Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż wszystko jest pod makijażem ;)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo dobrze, naturalnie, przymknę oko na to małe przebarwienie, lepiej tak niż z toną tapety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego nie da się ukryć ;) Wolę żeby było widać, niż mieć ciasto na twarzy :P

      Usuń
  10. A teraz mów mi szybko skąd takie światło? czy to kwestia obiektywu? :) bo o ile przy kosmetykach, słoczach itd. faktycznie daje radę to nadal męczę się z makijażami.... I mam dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło to jedna żarówka 5600K, musiałam zaświecić, bo pogoda pochmurna. No i w końcu mam aparat porządny, canona 600D, dlatego wyglądam jak człowiek. A obiektyw podstawowy. Mam ten f1,8 50mm, ale jeszcze się nie bawiłam. Generalnie teraz widzę, że aparat to podstawa i niepotrzebnie tak długo zwlekałam z zakupem. Ile nerwów mi to zjadło to pewnie sama się domyślasz.

      Usuń
    2. Aparat to podstawa, ale przyznam się, że nawet on siada jak oświetlenie leży i stąd moja frustracja. Nie mam za wiele czasu na zabawę z ustawieniami, bo widzę że jednak przy makijażach to podstawa....
      Zdjęcie super! :) w końcu widzę Cię w całej okazałości :)))

      Usuń
  11. Lekko, świeżo i dziewczęco :) Ja na tą paletkę MUA polowałam, ale za każdym razem, w którym Pepco bym nie była, akurat ta była zawsze, ale to zawsze pokruszona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, mam nadzieję że jednak uda Ci się jeszcze trafić :)

      Usuń
  12. Ten cien z Mua fajny.Jak Ty mi bardzo przypominasz moja kolezanke z liceum!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny fajny, następnym razem pokażę całą paletkę ze wszystkimi swatchami :)
      Serio? Mam nadzieję, że miło ją wspominasz :D

      Usuń
  13. Idealny make up do pracy :) bardzo Ci w nim do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się codziennie maluję tak samo. Nuda, nuda, nuda. Nie żeby mi brakowało kolorówki, ale jakoś tak... Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak długo nie mogę. po takich delikatesach potrafię chodzić przez tydzień w ciemnych makijażach ;)

      Usuń
  15. Świetny naturalny makijaż :) Idealne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też z rana nie mam czasu na eksperymenty, szybki makijaż i heja... do pracy ..., te cienie MUA uwielbiam, mam podobną paletkę, ale w innych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz żałuję że nie skusiłam się na jeszcze jedną :)

      Usuń
  18. Świetny makijaż! Lubię naturalny look:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz!!!! A cera marzenie, na dodatek brak cieni pod oczami....wszystko bym dała, by tak dobrze wyglądać, i to jeszcze pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieni to akurat nigdy nie miałam, za to mam dwa rogale :P

      Usuń
  20. Anonimowy5.11.13

    Iw, świetne zdjęcia (szczególnie makijażu!). Powtórzę się, ale muszę to napisać - pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie słowa, szczególnie od Ciebie Magdo :*

      Usuń
  21. naprawdę ładnie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie wyglądasz! Tak delikatnie, świeżo i w ogóle super :D
    Zaciekawił mnie ten krem CC. Miałam BB i też lubiłam, chociaż akurat odcień miałam ciut za ciemny. Paletkę MUA ostatnio tez kupiłam w Pepco tylko w innych kolorach i też ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie skusiłam się na jeszcze jedną paletkę :) Krem BB też mam, ale nie otwierałam, bo i tak już dużo mam smarowideł do twarzy ;) Trzeba coś najpierw zużyć :)

      Usuń
  23. ślicznie, naturalnie i świeżo;) Ja (nie)stety nie potrafię wymalować się dwa razy tak samo. Swoją droga moja praca związana jest z kosmetykami i kolorówką więc spotkanie mnie w delikatnym dziennym makijażu to graniczy z cudem:P Spotykam się z pozytywnymi opiniami klientek tak więc kombinuje z kolorami:D Hmm może spróbuje takiego dzienniaczka;) to zawsze jakieś urozmaicenie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę mocniejszy i bardziej kolorowy akcent na oczy, jednak czasami czasu brak :)

      Usuń
  24. Bardzo ładnie:) niby nic a efekt doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świeży i naturalny. Muszę się zebrać i kupić nowy tusz, bo obecny się wykończył, a od miesiąca chyba maluję już ochłapami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę żadnego wykończyć, ostatnio za dużo mi się tego uzbierało :]

      Usuń
  26. Na mnie też jesień działa jakoś dziwnie i od ponad 2 miesięcy używam tego samego, jeśli chodzi o kolorówkę! u mnie to też mało spotykane, bo zazwyczaj szaleję z makijażem (w granicach rozsądku of kors :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, szalejemy tylko jak nikt nas nie widzi ;)

      Usuń
  27. o jak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię takie makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Całość prezentuje się naprawdę ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tę paletkę MUA :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny makijaż i do twarzy Ci w nim:) Wyglądasz tak promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę ślicznie Ci w tym zestawie! Nawiasem mówiąc, polecasz jakieś produkty Kiko?:) Wybieram się w piątek do Barcelony, więc mam nadzieję coś sobie przywieźć z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zbyt wielu kosmetyków, bo robiłam tam zakupy pierwszy raz :) Ten cień w kredce na pewno jest godny polecenia, jeżeli lubisz takie formuły. Paletka cieni też mi się spodobała jakościowo, więc możesz się za jakąś rozejrzeć. Na temat lakierów niestety nic Ci nie napiszę, ale pewnie masz swoje źródła informacji ;)

      Usuń
  33. Efekt jest super :) bardzo mi się podobasz w takim makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  34. cienie z MUA świetne :) i efekt końcowy też super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ta paletka z Mua :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, wyglądasz super! Lubię takie delikatesy :) Poza tym podoba mi się ta paletka! Świetne ma kolory :) No i widzę, że Canonek służy :DDD czytałam wyżej, że nie bawiłaś się jeszcze pięćdziesiątką, spróbuj! naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze się nie bawiłam, bo próbuje opanować same podstawy ;) Zbliża się długi weekend więc mam nadzieję się trochę doszkolić. Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  37. Wyglądasz pięknie - naturalnie, dziewczęco, świeżo. Zdecydowanie jestem na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie: elegancko i naturalnie!

    Ja niemal zawsze takimi kolorami się maluję. Zwłaszcza rano i na szybko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. ten cień z MUA dużo lepiej wygląda na ręce niż w opakowaniu :) gdzie prezenuje się dosyć pospolicie. A na ręce pokazują się nawet lekko śliwkowe tony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niezły z niego kameleon :) Postaram się zrobić lepszą prezentację paletki, bo całość bardo urzeka :)

      Usuń
  40. Pięknie, a mascara z L'Oreala należy do najlepszych jakich używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem dobra, jednak trochę za bardzo się osypuje :)

      Usuń
  41. Wyglądasz bombowo! Może ja też potrzebuję lepszego sprzętu. Jakie to wszystko skomplikowane. Ja pod wszystko oprócz cieni w kremie yr daje bazę, pod kikusie również ;) gosh wygląda interesująco. Dzień do to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol
      Dzień dobry
      Szalony słownik

      Usuń
    2. Właśnie próbowałam to rozgryźć XD Zauważyłam że z bazą czy bez, jest tak samo, więc oszczędzam ją na lepsze lub bardziej wymagające okazje :)

      Usuń
  42. Bardzo ładne, naturalne kolory. Ja ostatnio sięgam nagminnie po Caffe Latte z Kobo, jakieś uzależnienie, albo wygoda.
    Ostatnio najlepiej się czuję w naturalnie wyglądającym makijażu, nie rzucam się wtedy w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja preferuję mocniejszy, ale brak czasu robi swoje ;)

      Usuń
  43. Uwielbiam takie delikatne makijaże :)
    Wyglądasz bardzo ładnie!

    Czuję się zainteresowana CC od Gosh. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym go nie dostała przeszłabym "obojętnie",a tu zapowiada się fajny kosmetyk :)

      Usuń
  44. Wyglądasz bardzo ładnie! :) Makijaż z tych "nic dodać, nic ująć" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie też ostatnio króluje minimalizm :) Nie mam czasu rano na zbyt staranne makijaże, więc sięgam po sprawdzoną grupkę kosmetyków. Wyglądasz bardzo ładnie w takim delikatnym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój makijaż wygląda bardzo podobnie. Mam wyliczone 15 minut na jego wykonanie i ograniczam się do podstawowych czynności chociaż przyznaję, że najwięcej czasu zajmuje mi wykonanie brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo świeżo i naturalnie. bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. slicznie! piękna pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. efekt końcowy jest znakomity, bardzo Ci to pasuje ♥ piękny makijaż ! jestem oczarowana ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Pieknie wygladasz Kochana :) Ten CC z Gosha zapowiada sie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawi mnie ten produkt gosha:) muszę na niego zerknąć jak już mi się skończy ban na zakupy:P bardzo mi sie podoba taki makijaż, zresztą ostatnio też praktykuje minimalizm, z tym, że u mnie róż został. bez niego czuję się płasko, blado i jakoś tak nie fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę róż, ale na policzkach akurat pojawiło się kilka niespodzianek, a róż dodatkowo by to podkreślił :) Tez mam bana na zakupy, próbuję trochę zużyć tego co mam :D

      Usuń
  53. Przede wszystkim urzekła mnie Twoja piękna cera :) Jeśli to zasługa tego CC to chcę go wypróbować! Poza tym wyglądasz świeżo i dziewczęco, bardzo ładny odcień pomadki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż nie jest świeżo i jest całkiem dramatycznie, ale ukrywam co mogę ;)

      Usuń
  54. O żesz... miałam te cienie z MUA w ręce! Czemu nie posłuchałam wewnętrznego kosmetykomana i odłożyłam?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , ja się zastanawiam czemu odłożyłam inną wersję kolorystyczną ;)

      Usuń
  55. Muszę to napisać, wybacz... Można się w Tobie zakochać!! Jaka Ty jesteś śliczna <3
    Cudne te cienie MUA :-)) ja też kupiłam je w Pepco, odcień Go Getter i uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehehehe proszę mi tu tak nie kadzić bo wpadnę w samozachwyt ;) Właśnie teraz żałuję, że nie skusiłam się na jeszcze jedną paletkę.

      Usuń
  56. "no make-up" make-up, ślicznie, jestem zwolenniczką takiego naturalnego looku, chociaż ostatnio codziennie używam dodatkowo bronzera i rozświetlacza, poprawiają mi nastrój :)

    A te kosmetyki ciekawe, żadnego nie miałam, tym chętniej o nich poczytałam i pooglądałam sobie je na ładnych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. mmmm jak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny makijaż :) Ale tak nic do konturowania ani utrwalenia? :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy6.11.13

    Wyglądasz pięknie :) Taki typ makijażu najczęściej stosuję na sobie, tyle, że u mnie różu, czy bronzera nie może zabraknąć, to podstawa absolutna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma wysyp to lepiej tego nie konturować ;)

      Usuń
  60. Bardzo ładnie się prezentuje. Hmm Zaciekawiłaś mnie tym CC muszę go wypróbować, a nie oddać :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Cześć, Ślicznotko! :*
    Bardzo spodobał mi się cień w kredce z Kiko, przyjemne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo podobaja mi się takie makijaże i w takich też ja osobiście czuję się najlepiej. Pomadka z gosh ma piękny odcień a na ustach wygląda zjawiskowo. Zdjęcie końcowe jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  63. no coś Ty! :) Jestem taką gapą, że podczas mycia co nieco zawsze wpada mi do oka i albo kończy się to szczypaniem albo moim pozytywnym zaskoczeniem, że tego szczypania nie ma .. ;)

    Sama planuję zrobić taki post, muszę zmobilizować się do zrobienia zdjęć, na których Ty wyglądasz bardzo promiennie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twój minimalistyczny makijaż :)

      Usuń
  64. piekny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo świeżo i nienachalnie. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam ten cień z Maybelline Permanent Taupe, że też wcześniej nie wpadłam na to aby podkreślać nim brwi :D Jutro spróbuję :) A Twój makijaż do pracy prezentuje się świetnie, naturalnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ładnie wyglądasz w tym wydaniu:) Nie potrzebujesz mocniejszego krycia na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo udany zestaw, a takim makijażu wyglądasz po prostu ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny, promienny makijaż:) Pomadka ma cudny kolor, chętnie bym Ci ją podebrała Iwetku Kochany:)

    OdpowiedzUsuń
  70. nie znam tych kosmetyków, ale w zestawie na Twojej twarzy wyglądają bardzo ładnie :) fajny, dzienny makijaż - a co się w łóżku poleży, to nasze :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  71. Piekny makijaz Ci wyszedl. Kosmetyki MUA sa jednymi z najlepszych, jesli chodzi o cene w stosunku do jakosci.
    Slicznie wygladasz. Kobieco i naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Całkiem naturalnie i jak świeżo om om om (:

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknisia. :) No zaciekawiłaś mnie tym CC ale obawiam się że mogłoby mi jego krycie nie wystarczyć. Chociaż nie wiem, bo moja cera się ostatnio bardzo polepszyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczny makijaż - taki naturalny i podkreślający urodę ;))

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).