22.04.2013

Proste cięcie

Witajcie po krótkiej przerwie :) Dwa tygodnie temu odwiedziłam moją fryzjerkę, w celu skrócenia włosów. Do tej pory podcinałam tylko końcówki i znowu przeholowałam z długością. Można by rzec, że po prostu zarosłam ;) 


Zaczęła mi doskwierać już ta długość. Włosy przestały się układać, nie chciały unosić się u nasady i wisiały smętnie. Zaczęłam częściej nosić je spięte, co mi się bardzo rzadko zdarza przy krótszej fryzurze. Z tego powodu doszłam do wniosku, że nie ma sensu już dłużej się męczyć. 


Raz na jakiś czas coś mi strzela do głowy i zapuszczam dłuższe włosy, żeby kolejny raz przekonać się że dla moich włosów jest to zgubne. Stają się cieńsze na końcach i wyglądają jakbym miała ich mniej. Dlatego tym razem z fryzjerką doszłyśmy do wniosku, że nie będziemy bardzo cieniować, tylko postawimy na dosyć proste cięcie. Dzięki temu moja fryzura wydaje się bujniejsza, a włosy sprawiają wrażenie grubszych. Na zdjęciach są świeżo po cięciu, więc nie byłam ich w stanie dokładnie wyprostować, żeby było to dobrze widać. Mimo wszystko z takimi czuję się lepiej i już nie zgrzytam zębami podczas ich układania. 


Dlaczego o tym piszę? Żeby na zawsze sobie wyryć w pamięci, że źle się czuję z długimi włosami i źle z takimi wyglądam. W chwilach zwątpienia będę zaglądać do tego posta i przekonywać siebie samą, że decyzja o radykalnym cięciu jest bardzo dobrym pomysłem. A jak jest z Wami? Kusi Was zapuszczanie albo skracanie, czy zawsze trzymacie się bezpiecznej długości? 

135 komentarzy

  1. O wiele lepiej Ci:)) Ja też muszę przyciąć, bo mi się nie układają w ogóle..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi że poczujesz się lepiej, więc nie zwlekaj ;)

      Usuń
  2. No i elegancko, tez chce sciąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wyglądasz po ścięciu, ale dla mnie ładnie też było przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie dużo lepiej Ci w krótszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie wyglądasz najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super! :)
    Bardzo twarzowo :)
    Ja mam dokładnie tak samo.
    Zapuszczam, troszkę nieświadomie, a gdy są już za długie, przeszkadzają, denerwują, to ścinam.
    Czasami bardzo konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja łatwo się zapominam z długością, dopóki nie zaczynają mi doskwierać ;)

      Usuń
  7. dobrze im zrobiło takie odświeżające cięcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, odżyły jak roślinki na wiosnę ;D

      Usuń
  8. a kogo nie kusi zapuszczanie :) mało kto ma tak zadbane włosy i tyle czasu na ich układanie,więc rzadko kiedy wygląda to naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moich to już w ogóle, mimo regularnego nawożenia włosów :) Końce niby wyglądają na suche, a one się po prostu robią cienkie.

      Usuń
  9. ślicznie! Lepiej niz w dłuższych:0 z charakterem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i lepiej się w takich czuję. Nie wiem co mnie zawsze kusi żeby zapuszczać ;<

      Usuń
  10. ja szaleję! ale ostatnio zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale miałaś długie włosy, jednak w krótkich o wiele lepiej wyglądasz :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam wątpliwości, teraz jest PIĘKNIEJ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze wariuję jak mam włosy nawet do ramion. Raz mogę je zapuszczać, ale potem i tak zetnę na krótko, zostawiając długą grzywkę :) wygodniej, lżej na lato, wiosnę :D i zawsze można ułożyć!
    a Tobie jest naprawdę ładnie w krótszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja należę do grona osób stale zapuszczających włosy ; ) zwykle podobają mi się dłuuugie włosy, ale patrząc na Twoje zdjęcia, rzeczywiście, jest Ci lepiej w krótkich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też podobają się długie włosy, ale moje wyglądają licho ;)

      Usuń
  15. a mi się podobasz w długich włosach, ale najważniejsze jest jak Ty się w nich czujesz :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój men też lubi jak mam długie, ale mnie już przy nich nosi ;)

      Usuń
    2. mi także podobasz się w dłuższych, ale jak miałaś się męczyć, to lepiej skrócić :)

      Usuń
    3. dzięki za zrozumienie :)

      Usuń
  16. Ale miałaś już długie włosy :) W krótszych o wiele lepiej. Zresztą zawsze mi się kojarzysz właśnie z takimi krótszymi włosami, bo taką Cie pamiętam jeszcze za czasów kiedy kręciłaś filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z reguły takie krótsze noszę, ale raz na jakiś czas coś mi odbije ;)

      Usuń
  17. Ale pięknie. Chyba wydrukuję sobie twoje zdjęcie i powiem fryzjerce, że chcę na Iwetto :D. Moje włosy też wydają mi się cienkie i mam wrażenie, że jest ich mało. Muszę je ściąć!

    OdpowiedzUsuń
  18. mam dokładnie to samo: od jakiejś długości włosy rosną mi cienkie... dlatego 2 miesiące temu zrobiłam dokładnie to co Ty (nawet długość mamy podobną: przed i po :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też radykalnie skróciłaś :) Mam nadzieję, że z krótkimi czujesz się tak wspaniale jak ja :)

      Usuń
  19. Jest super! Mnie też kusi ścięcie, bo męczą już mnie takie długie włochy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że Twoje wyglądają idealnie :)

      Usuń
  20. A ja uważam, że z długimi włosami wyglądałaś przepięknie, dziewczęco a jednocześnie mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście lepiej Ci w krótkich :) ja raz trochę bardziej drastycznie ścięłam kilka miesięcy temu włosy i jednak trochę żałuję - teraz już mam zapuszczone od tamtego czasu, ale ja zdecydowanie wolę dłuższe, więc zapuszczam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli w takich czujesz się lepiej, to słusznie czynisz :)

      Usuń
  22. Ja postanowiłam zapuszczać 4 lata temu i już od jakiś 3 mam ja tak samo długie, bo co jakiś czas odrobinę podcinałam, a do tego wiadomo - kruszą się trochę. Z jednej strony zdaje mi się, że ciągle są za krótkie, a z drugiej, że już mam ich dosyć i chciałabym je ściąć trochę za ramiona, bo i tak w większości przypadków chodzę w spiętych, bo tak wygodniej i (chyba) ładniej. Tylko, że każdy obcięty centymetr mojego włosia powodował u mnie wielki smutek i wiem, że pewnie strasznie żałowałabym cięcia. Ale no ile można mieć taką samą nudną fryzę? :)
    Ależ się rozpisałam :P Ślicznie Ci w krótkich włosach! I do tego dobrze się w nich czujesz. :) Gdybym wyglądała korzystnie w takich, to też bym miała taką fryzurkę, bo to niesamowita wygoda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdybym ja wyglądała korzystnie w spiętych, to pewnie długość by zachowała. Jednak jestem zwolenniczką chodzenia w rozpuszczonych i z tego powodu odczuwałam już dyskomfort. Poza tym ciągle zdarzało mi się przez przypadek je pociągnąć co bywało bolesne ;)

      Usuń
  23. Ja tam sobie chwalę krótsze włosy. Teraz mam do obojczyka i uważam, że jak na mnie to długość idealna. Na pewno dłuższych sobie nie sprawię, bo za dużo z tym roboty, szczególnie jak się ma gęste i grube włosy jak ja. Powoli nawet zaczynam rozważać wizytę u fryzjerki ;). Szał zapuszczania jest mi obcy ;).
    A Ty wyglądasz świetnie :). I najważniejsze, jak sama się czujesz we włosach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam mieć długie i bujne, więc kolejny raz musiałam się przekonać że to nie dla mnie ;)

      Usuń
  24. Super - znacznie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :) zmiana in plus!

    Za mną też chodzi wizyta i fryzjera i coś mi się wydaje, że zetnę włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz skrócić jeszcze bardziej?

      Usuń
    2. Chyba tak ;) nie wiem na ile wytrwam. Odrastanie włosów po tym, co przeszłam jest teraz jeszcze większą boleścią niż sama regeneracja ;)Nie żebym narzekała, ale długo potrwa zanim będzie to jednolita długość....

      Usuń
    3. Domyślam się i trzymam kciuki za powodzenie misji :)

      Usuń
  26. bardzo Ci ładnie w takiej fryzurce :) i włosy tak zdrowiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma co zapuszczać na siłę. Lubię długie włosy, ale po jakimś czasie mi się nudzą i je ścinam. Dwa miesiące temu pozbyłam się 30cm :).
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kiedyś miałam włosy do pasa. Ścięłam na krótko, ale nie czułam się dobrze i marzyłam, żeby szybko odrosły. Teraz mam długość za łopatki i też planuję proste cięcie.
    Tobie dużo z długości poszło, ale teraz wyglądasz lepiej, tak lekko i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak też się czuję- lżej ;) Ty masz bardzo fajną długość, jeszcze chcesz zmieniać?

      Usuń
  29. Jak dla mnie w obu odsłonach jest Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie konkretne cięcie działa na włosy zawsze świetnie - nabierają życia, energii i wyglądają znacznie lepiej :) Ja jednak mam zupełnie na odwrót, jak Ty - w takiej długości, jak Twoja nowa, czuję się kompletnie przejściowo, beznadziejnie i nie mogę za nic je ogarnąć :) U mnie zatem albo krótsze, takie do brody albo już całkiem długie. Tych pierwszych jednak nigdy nie chce mi się układać, zwłaszcza że moje włosy są nie podatne, więc teraz zapuszczam. Muszę się tylko nauczyć jakieś fryzury robić, by nie wyglądać wiecznie, jak topielica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłaś ava- nie poznałam Ciebie ;) Ale teraz masz chyba dosyć długie? czy to też okres przejściowy? Chciałabym Ciebie zobaczyć w krótkich, możesz pokażesz swoje metamorfozy?

      Usuń
    2. Ups, mam nadzieję, ze da radę się szybko do niego przyzwyczaić ;)
      Tak, teraz mam najdłuższe, jakie miałam od dobrych kilku lat i w dodatku nie podcinane całkiem już kilka miesięcy, bo nie chcę ryzykować i czekam, aż będę w Polsce i będę mogła się oddać w ręce mamy :) A co do metamorfoz, to ciągle nie czuję się tak w 100% komfortowo ze wstawianiem regularnie na bloga zdjęć tego typu, ale kto wie, może kiedyś? :) W każdym razie dwa lata temu o tej porze miałam boba w rubinowo-czerwonym kolorze z prostą grzywką, a rok temu ciemny brąz ledwo do ramion z grzywką na bok, u mnie zmiany są regularne i czasem mam wrażenie, że oglądam na zdjęciach obcą osobę ;) Chyba jeszcze tylko nie miałam włosów w całości blond, ale to tylko dlatego, że ogranicza mnie ciemna oprawa oczu ;)

      Usuń
    3. Weź, ciemna oprawa oczu wygląda obłędnie z blondem. Chociaż Tobie proponowałabym bardziej taką kawę z mlekiem niż czysty blond ;) Ja nie wiem co to za opór przed zdjęciami z przemianami ;) W każdym razie czekam cierpliwie, bo chciałabym Ciebie zobaczyć w krótkim bobie :)

      Usuń
    4. Nie przed zdjęciami z przemianami, a w ogóle chyba nie jestem dość pewna siebie, by zamieszczać zdjęcia facjatki ;) Bo ja wiem, czy ciemna oprawa wygląda dobrze z blondem? Wtedy moje brwi widać z kilometra :D Takie coś w miarę zbliżonego do kawy z mlekiem miałam, bo ciężko uzyskać tego typu kolor niestety, ale czułam się strasznie mdło, muszę mieć jednak konkretniejsze kolory ;)

      Usuń
  31. Też mnie czasem korci ścięcie, ale zdecydowanie lepiej czuję się w długich, szczególnie rozpuszczonych. Chociaż często noszę spięte i wtedy się wkurzam bo nie wyglądam. ;) Tobie takie proste, krótkie cięcie pasuje i bardzo ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to ujęłaś, bo ja też długie częściej nosiłam spięte niż rozpuszczone.

      Usuń
  32. To była dobra decyzja! Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Po ścięciu włosy wydają się zdecydowanie bujniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  34. jak dla mnie lepiej było w długich... no ale jak lepiej się czujesz w takich, to jasne :)

    no i ścięłaś do takiej długości, z jaką ja walczę... mam przyrost ok. 11cm pół roku, więc za następne pól roku chyba będę w miarę zadowolona ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi rosną w zatrważającym tempie, te długie hodowałam torchę ponad rok z takiej długości jak obecnie.

      Usuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz ;))
    Ja ostatni raz u fryzjera byłam 3miesiące temu i ścięłam 6cm końcówki, następna wizyta u fryzjera dopiero w czerwcu jak będę w Polsce .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś nie miała zaufania do angielskich nożyczek? ;)

      Usuń
  36. Fajna fryzurka ^^

    Mnie moje kudły też zaczynają denerwować i myślę nad ciachnięciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, trzeba dojrzeć do tej decyzji :)

      Usuń
  37. ja lubię długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. przerabiałam w życiu różne fryzury. w zupełnie krótkich włosach się sobie nie podobałam. w krótkawych też nie, bo mam dość okrągłe policzki. dobrze czułam się w długości do żuchwy. teraz mam włosy do połowy pleców i nie czuję się w nich źle, ale super też nie. sama nie wiem, czego chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to już jest z nami -kobietami ;) I tak źle i tak niedobrze ;)

      Usuń
  39. Bardzo ładnie Ci w nowej fryzurze:) mam podobnie,lepiej wyglądam w długości do ramion no i moje włosy zdecydowanie zyskują wtedy na objętości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam zawsze trzymać się tej długości, ale ciekawość czasami zwycięża ;)

      Usuń
  40. A ja i tak ufam tylko swoim łapkom i sama ścinam sobie włosy ;) zawsze się zawodzę na fryzjerach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Ciebie, ja mam dwie lewe ręce do tego ;)

      Usuń
  41. Ja także dzisiaj sciełam włosy! Piękne masz te włoski bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skróciłaś ponownie? Jestem ciekawa jak teraz wyglądają :)

      Usuń
  42. Bardzo dobrze wyglądasz w nowej fryzurze:) Taka długość umożliwia spięcie włosów, ale jednocześnie nie jest uciążliwa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafnie ujęłaś wszystkie zalety ;)

      Usuń
  43. Wyglądasz ślicznie! Też zastanawiam się nad ścięciem mimo, że nie dawno skróciłam włosy o około 15 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Raz w zyciu mialam krotkie wlosy i powiedziałam ze nigdy wiecej :p mam wlosy do polowy plecow i nie wierze ze bedzie dzien w ktorym je zetne,zwlaszcza ze moja struktura wlosa nie nadaje sie na krotka fryzure,pudel z lat 80 gwarantowany. Poszalalas z cieciem ;) ładniej Ci tak ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od naszych włosów, a Twoje są bardzo zadbane i błyszczące :)

      Usuń
  45. Do twarzy Ci w krótszych włosach :)

    Ja lubię nosić długie włosy, ale ostatnio też już odczułam przesyt moją długością! Bez większego żalu ścięłam dobre 15cm, o ile nie więcej, ale przecież widziałaś na fb :) W każdym razie nadal jestem zadowolona z tej decyzji, choć pewnie zatęsknię za dłuższymi włosami, ale akurat zdąży minąć wiosna, później lato i będą jak dawniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam Ciebie przed zmianą, ale mimo wszystko piękna z Ciebie kobieta i bardzo pasuje Ci krótsza fryzurka :)

      Usuń
  46. lepiej w krotkich, tak jakos lekko na twarzy :)
    czuje, ze i u mnie przydalaby sie zmiana i ciecie, ale nie chce ryzykowac wizyty u tutejszych specjalistek, wiec staram sie je odzywic i przetrzymac jeszcze troche....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, Cherrylassie też pisała że obcina się PL, czyżby w Anglii było tak kiepsko z dobrym fryzjerem?

      Usuń
  47. Anonimowy23.4.13

    Mnie co jakiś czas kusi ścięcie, zawłaszcza jak moje włosy zaczynają mi robiść na złość tpo wtedy chętnie bym ścieła na jeża ;P Czasy ekperymentów i krótkich włosów przechodziłam pzrez gimanzjum i liceum. Od 5 lat trzymam się dłuższych włosów bo w takich czuje się najlepiej.

    Wg mnie znacznie ładniej Ci w krótrzych niż dłuższych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.4.13

      "krótszych" ;P

      Usuń
    2. i z nimi czuję się nawet lepiej , więc o czymś to świadczy :)

      Usuń
  48. W każdych Ci ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. W zeszłym roku poszłam do fryzjera podciać końcówki (miałam włosy do tylka), wróciłam z włosami do łopatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to się nazywa radykalna zmiana :)

      Usuń
  50. zdecydowanie korzystniej i bardziej świeżo w krótszej wersji. Ja uwielbiam długie włosy ale przypomniałaś mi, że moim także przyda się delikatne odświeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię długie włosy, ale u mnie po prostu się nie sprawdza ta długość :)

      Usuń
  51. W krótkich włosach ci o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo w takich też lepiej się czuję :)

      Usuń
  52. Też co jakiś czas dochodzę do takich wniosków i ostatnio też ścięłam włosy jakieś 10 cm i... zrobiłam delikatne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad ombre, ale przy tej długości to chyba trochę kiepsko będzie wyglądać.

      Usuń
  53. Ale faktycznie tak dużo ich teraz jest:) ja bym wyglądała kresce bardziej jaj orka gdybym się tak obcięła :p

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie Ci w krótszych! tak dziewczęco i świeżo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajna fryzurka :) Lubię taką długość włosów również u siebie. Teraz niestety zarosłam :) i nie po drodze mi do fryzjera ale chyba muszę się tam koniecznie wybrać bo mimo tego, że moje włosy nie tracą na wartości przy zapuszczaniu to po obejrzeniu swoich zdjęć stwierdzam, że nie pasują do mnie czyli nie układają się tak jakbym sobie tego życzyła...

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja tez ostatnio zaroslam i ubylo mi polowe wlosow :) Zmiana na korzystna

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo Ci ładnie w nowej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi sie podobaja ogolnie dluzsze wlosy ale Toie jakos ich przybylo po scieciu:) masz wieksza objetosc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? Zdecydowanie wyglądają korzystniej w krótszej formie :)

      Usuń
  59. Zdecydowanie lepiej Ci w krótszych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja uwielbiam swoje długie włosy i nie mogę doczekać się aż będą jeszcze dłuższe:) A według mnie ładnie Ci w obydwóch fryzurach:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapuszczam, bo tylko w długich włosach czuję się dobrze i sexy :)
    Muszą być wycieniowane, więc w piątek również odwiedziłam fryzjerkę, ale z długości poszedł aż 1cm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć takie podejście do długich włosów ;)

      Usuń
  62. Osobiście wolę długie, bo w krótkich źle wyglądam :) Ale Tobie pasuje i taka i taka fryzurka ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. a na moje oko lepiej Ci było w dłuższych :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja uważam, że ładnie Ci w krótszej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  65. faktycznie, w takiej półdługiej fryzurze Ci najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  66. jestem zwolenniczką długich włosów, ale zgadzam się, że teraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ślicznie Ci w takiej długości, nie są przecież megakrótkie :)
    odmłodniałaś (o ile to możliwe :D)

    sama tez ostatnio ścięłam grzywkę, a teraz trochę skróciłam włosy (bo tak jak mówisz "wisiały smętnie")

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurce, widać, że włosy odżyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mimo tego że regularnie je podcinałam i odżywiałam to już długość wpłynęła na nie negatywnie ;]

      Usuń
  69. Mi podobają się obie wersje :). Najważniejsze w jakich się najlepiej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładnie wyglądasz, ale w długich też było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wyglądasz super:) Ja sama ostatnio ścięłam włosy choć juz mam krótkie:(
    Sciskam:)
    I zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo dobry pomysł na skrócenie włosów, fryzurka jest korzytstniejsza, lepiej się układa. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dlaczego przegiełaś, przecież miałam piękne długie włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu są świeżo po myciu, dlatego wyglądają korzystnie. Pod koniec dnia już nie wyglądały tak dobrze, robiły się strączki o wiele szybciej przetłuszczała się skóra głowy.

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).