13.04.2013

Nowa torebka :) / ORSAY

Przyszedł nowy sezon, więc pora na nową torebkę! Przyznaję się, że zaraz po kosmetykach jest to mój drugi nałóg. Po prostu muszę mieć nową, która zaspokaja moje potrzeby estetyczne oraz funkcjonalne. Pierwsze podejście już było i zamówiłam torebkę z Parfois o czym pisałam na Facebooku. O ile na stronie internetowej prezentowała się idealnie, to w rzeczywistości mocno mnie rozczarowała. Przede wszystkim jakością wykonania, materiałem oraz sztywnym dnem, które dyskwalifikowało ją w noszeniu na ramieniu. Oddałam ją do sklepu i szukałam dalej. Ostatnio często buszowałam po sklepach w poszukiwaniu kreacji na wesele i dzięki temu wypatrzyłam idealną! 


Ten model od razu przykuł moje oko i już z alejki dojrzałam go w głębi butiku Orsay. Klasyczny, elegancki, porządnie wykonany, z wieloma przegródkami, do noszenia na przedramieniu lub z długim paskiem na ramieniu. Taki większy kuferek, który swobodnie pomieści A4.  Niestety kolory mi nie pasowały, ponieważ stacjonarnie dostępne były tylko koralowe, żółte neonowe, czarne lub szare. Z pomocą przyszedł mi sklep internetowy, gdzie nie tylko znalazłam torebkę w pięknym zielonym kolorze, ale dodatkowo za pół ceny. Musiała być moja!


Na temat samej obsługi i organizacji sklepu wysyłkowego muszę przyznać szóstkę z plusem. Jeszcze tego samego dnia paczka została nadana kurierem. Dotarła do mnie dzień później aż z Niemiec, więc uznaję to za ekspres. Była dobrze zapakowana w duży karton, a w środku znalazłam wszystkie potrzebne formularze (także te do dokonania zwrotu), kartę klubową oraz żelki na osłodę :) 
Przy okazji przepakowywania postanowiłam pokazać Wam co noszę ze sobą na co dzień: 


Zawsze muszę mieć przy sobie czytnik ebooków Kindle, telefon HTC HD2 oraz odpowiednie kabelki i pendrive. Dodatkowo noszę mnóstwo kuponów na zakupy (o których Was informuję na Facebooku, więc warto polubić ;), klucze, portfel (rozglądam się już za nowym) oraz kilka kobiecych niezbędników. Zawsze mam ze sobą wkrętak, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie potrzebny. Poza tym pomadki, bibułki matujące, masełko do skórek i szczotka. Wszystko co mi niezbędne i jeszcze więcej ;) 


Sklep szczerze Wam polecam, tak samo torebki z Orsay. Mam od nich jeszcze jedną i wiernie służy mi do dzisiaj, a przeszła niezły wycisk podczas studiów (też jest zielona). 
Dajcie znać czy miałyście do czynienia z marką i co o niej sądzicie :) Lubicie kolorowe torebki czy stawiacie na klasyczne kolory?

108 komentarzy

  1. Ale zarąbista! Podoba mi się szalenie! :D Nie wiedziałam, że takie w Orsayu są, zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka śliczna :) Ale jestem pod wrażeniem obsługi sklepu - żelki na osłode :> mega :D
    Też rozglądam się za nowym portfelem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13.4.13

    Bardzo ładna i elegancka ;) Wolę klasyczne kolory bo pasują do wszystkich ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę mieć coś odmiennego, bo mam dość szarzyzny :)

      Usuń
  4. Torebka wygląda naprawdę porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka się wydaje, a jak będzie okaże się w przyszłości ;D

      Usuń
  5. dlugo kupowalam :P torebke marki Wojewodzic, tak dlugo ze zdazyli ja juz wycofac, bo nie moglam sie zdecydowac :PPP co jakis czas trafia w moje rece torebka, ktora lubie, ale i tak wciaz szukam :))srubokret to dobra rzecz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! wkrętak trzeba mieć :D Jak ja to mówię: nigdy nie wiadomo kiedy się zatrzaśniesz w damskiej toalecie ;) Niestety mi się to zdarza wybitnie często :P

      Usuń
  6. Anonimowy13.4.13

    jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boska jest i pojemna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w niej dużo pomieścić, w sumie nie wykorzystuję całej pojemności... jeszcze ;D :P

      Usuń
  8. Cudowna:) Ja ostatnio w bardzo podobnym kolorze kupiłam bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama się nad nią zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak torebkoholizm też znam z własnego doświadczenia :) przecudny kolorek, i do tego jak widać pakowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że nie jestem sama w tym nałogu ;)

      Usuń
    2. oj zdecydowanie, nie :)

      Usuń
  11. Widzę puszeczkę Burt's Bees, też lubię ^^
    Torebka ma piękny kolor ^^
    Ja poszukuję idealnej brudno-brzoskwiniowej. W Six widziałam jedną w pięknym kolorze, kształt też mi odpowiadał, ale brak głównego zamka, czy zamykanych na zamek wewnętrznych kieszeni, ostudził mój zapał :/ Jak znam siebie, to wszystko bym zaraz pogubiła =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam ;) Życzę Ci żebyś szybko znalazła wymarzoną :)

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu już poszukuję ładnej torebki i nigdzie nie mogę znaleźć niczego w przystępnej cenie. Takie to uroki Warszawy - jeżeli jest coś fajnego i nie drogiego, to cała stolica ją posiada, a jednak nie zadowala mnie noszenie takiej samej torebki co reszta społeczeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też troszkę zawiodłam się podczas poszukiwań, chociaż mam jeszcze jedną upatrzoną w Camieu ;D

      Usuń
  13. Fason torebki podoba mi się bardzo :)
    Kolor troszkę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor nie do końca mój,choć na pewno wiosenny:) ale torba super

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, jaki kolor! Już kolejny rok jest w trendzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jest w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam kilka kolorowych torebek- ok temu kupiłam trzy w Mohito- leżą z metką- no nie umiem..nie umiem zrezygnowac z czarnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to przyszło z zadziwiającą łatwością ;D

      Usuń
  18. piękna! niech się dobrze nosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda - jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor torebki, ale bardziej urzekł mnie portfel- słodki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie idealna, niestety nie jest już dostępna:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety już nie, rozeszła się w przeciągu kilku godzin od mojej informacji na FB ;]

      Usuń
  22. Ja dzisiaj kupilam torebke ale w mohito:) bezowa z cwiekami:) powinnam kiedys wstawiac zdjecie do siebie na bloga ale zanim to zrobie to pewnie troche minie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mohito też przejrzałam i chyba wiem o jaką Ci chodzi :) W każdym razie czekam na foto ;D

      Usuń
  23. fajnie wygląda :) nie mój kolor, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna torebka :D a zawartość u mnie bardzo podobna - no poza wkrętakiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, ja tam wolę nosić tak na wszelki wypadek :)

      Usuń
  25. A ja omijam łukiem Orsay i czemu to ja się pytam:)?? Przepiękna torebka - no cudo :) Idę ją podglądać na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też omijałam ;) Rzadko tam zaglądam.

      Usuń
  26. bardzo ładna, idealna na wiosne i lato, które NADCHODZĄ hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna!

    I niezły arsenał w środku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem niezła ;) Z Orsaya lubię ciuchy - mam ich sporo. Torebek od nich jeszcze nie kupowałam, bo zazwyczaj sięgam po jakieś konkretniejsze, skórzane, ale w sumie czemu nie :) Rozejrzę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś lubiłam ich ciuchy, ale sparzyłam się kilka razy i nawet przestałam zaglądać regularnie. Aż do teraz :)

      Usuń
  30. Świetna torebka :))) Bardzo mi się podoba kolor ♥

    Po niedzieli pokażę swoje zdobycze i ... podzielę się torebkowym wyborem :D Na dodatek w szalonym jak na mnie kolorze. Liczę, że dokupię wymarzone buty do niej ale nic na siłę.

    Przyznam się, że bardzo rzadko zaglądałam do Orsaya będąc w PL, jakoś nigdy nic tam dla siebie nie mogłam znaleźć ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jestem ciekawa jaki kolor dla siebie wybrałaś :) Ja nie jestem zwolenniczką łączenia ze sobą dodatków, więc buty czy torebka zawsze są kolorowe :)

      Do Orsaya też rzadko zaglądam, bo nie widzę już tam nic dla siebie, ale jak byłam nastką bardzo lubiłam ten sklep. Chociaż widzę że trend im się trochę zmienił, kiedyś robili kolorowe rzeczy, bardziej casual. Teraz eleganckie i bardziej biurowe ;)

      Usuń
  31. swietna torebka. piekny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna torebka! kolor zupełnie nie mój, ale model chętnie widziałabym u siebie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  33. W Orsayu są przepiękne rzeczy! Twoja torebka prezenuje się nienagannie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  35. Też taka chce. Nigdzie nie wyczailam w tym poście linka. Wiem ze torebki się rozeszły ale będę czatowac na dostawę. Wiesz może jak nazywa się model tej torebki? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejdź się do sklepu, mają ich od groma w różnych kolorach. Na zamówieniu mam numer torebki 9045078200. Mam nadzieję że się jeszcze pojawią :)

      Usuń
  36. uwielbiam torebki tak jak ty mam ich multum:) twoja ma super kolorek

    OdpowiedzUsuń
  37. torebka jest genialna, ładny fason i śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  38. ładniutka:) widać że dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też potrzebuję nowej torebki, ale jakoś jeszcze nie znalazłam takiej, którą chciałabym kupić... Bo ja wybredne dziewczę jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  40. moją uwagę przykół kolor torebki :) bardzo wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka idealna na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka boska. Jak ją zobaczyłam na fejsie, to pomyślałam, że muszę ją mieć. W rezultacie jednak okazała mi się trochę zbyt elegancka i rozglądam się za czarnym workiem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Worki też lubię, zerknij na Allegro na David Jones - mieli fajne ;)

      Usuń
  43. Wygląda świetnie :) Muszę przyjrzeć się torebkom Orsay, do tej pory mijałam je nawet na nie nie spoglądając.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak kiedyś pracowałam w Tally Weijl, to prawie box obok nas był Orsay, więc bywałam dość regularnie i dosłownie nigdy nie znalazłam w tym sklepie nic, co mi by się podobało. Większe torebki zazwyczaj kupowałam w Reserved, choć jakość czasem pozostawiała trochę do życzenia i dość szybko miały wypadki, zaś małe zawsze w Tally, były zawsze cudowne ;) Lubię też te z Bershki.
    Ale już po samych zdjęciach można stwierdzić, że faktycznie, torebka jest bardzo ładnie wykonana, dopracowana i wygląda naprawdę porządnie. Faktycznie niezłe tempo sklepu, to jest jak najbardziej na plus :) Też muszę sobie wyrobić nawyk noszenia Kindla, czasem się gdzieś na coś czeka, a to byłoby świetne wypełnienie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orsay lubiłam jako nastka, ale później style im się zaczęły zmieniać i przestałam zaglądać. Torebka jest zrobiona z tworzywa i to całkiem mocnego, więc powinna długo służyć :) Bo ta ostatnia z Reserved jest delikatna i już mi kot ją drasnął ;)

      Usuń
  45. O mojej manii torebkowej to nawet nie będę zaczynać, na szczęście ostatnio trochę przyhamowałam :) Największą słabość mam chyba do torebek z Zary, chociaż nie tych najbardziej rozchwytywanych, bo nie lubię jak połowa miasta nosi to samo, co ja :) Ta Twoja bardzo mi się podoba, świetny ten kolor (u mnie wygląda na taki turkusowo-szmaragdowy). Co do Orsaya, to jakoś mi się ten sklep kojarzy z ciuchami dla nastolatek, więc z reguły go omijam szerokim łukiem, chociaż przyznaję, że dodatki miewają całkiem fajne (co widać na załączonym obrazku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orsay mi też kojarzył się z nastkami i zdziwiłam się że na wieszakach same eleganckie ciuchy, Chyba kolejny raz zmienili politykę ;) Ja jeszcze wypatrzyłam ćwiekowaną torebkę w Camieu, ale szkoda mi 130 zł na kolejną torebkę ;) No zobaczę co z tego wyjdzie ;D

      Usuń
  46. ja z torebkami parofis mam nieprzyjemne wspomnienia. za to toreb z orsay nie miałam, będę mieć na uwadze ten sklep przy poszukiwaniu nowej;) a w zawartości widzę matowy lip pencil z e.l.f oj lubię go;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to matowy pisak z ELF, ma świetny kolor :)

      Usuń
  47. Nie spodziewałam się takiego cuda w orsayu, ja tam nigdy nie mogę nic znaleźć i już nawet nie mówię o ciuchach, bo rozmiaru nie uświadczysz, ale dodatki..

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam turkusowy, model klasyczny, tak najbardziej lubię. Najdalej zaszalałam z kolorem czerwonym ;) z reguły jednak wszystko stonowane bo mi najbardziej pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam zielone torebki, jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowny kolor, taki wiosenny :-)!
    Ja ostatnio kupiłam 3 torebki (2 shoppery i jedną typu Cambridge) i też muszę przyznać, że to mój nałóg. Buty też lubię kupować i skórzane kurtki (takie z ekoskóry, oczywiście). Kosmetyki oczywiście to no. 1 :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i sorki za powtórzenia :-))

      Usuń
    2. spoko ;D Ja już mam na oku drugą torbę i zastanawiam się jak tu przetłumaczyć mojej połówce że jest mi niezbędna :P

      Usuń
  52. Torba wygląda bardzo podobnie, nie podejrzewałam o to Orsay'a:)
    Ja też jestem na etapie poszukiwania torebki wymarzonej, niestety jeszcze na takową nie trafiłam (od miesiąca:/).

    OdpowiedzUsuń
  53. właśnie szukam torebki, niebieskiej, nie wiedziałam, że orsay ma takie ładne :O

    OdpowiedzUsuń
  54. Strasznie podoba mi się ta torebka od kiedy tylko weszła do sklepów :) Niestety cena była dla mnie za wysoka, szczególnie, że staram się ograniczać wydatki związane tylko z moimi zachciankami :)

    Sklep bardzo lubię, 3/4 mojej szafy to Orsay ;) Podoba mi się szczególnie od momentu, kiedy zaczęli zmienić wygląd sklepów, poprawili jakość produktów i zmienili klienta docelowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie kupiłabym jej w pełnej cenie, ale za połowę już nie mogłam odmówić :)
      Dawno nie odwiedzałam Orsay i zauważyłam ogromną zmianę na korzyść marki.

      Usuń
  55. Choć nie lubię Orsaya i w ogóle do niego nie zaglądam, to torebka bardzo mi się podoba.. :) Niestety, mimo że torebki do noszenia "w ręce" lub "na przedramieniu" super wyglądają, to nie umiem ich nosić, a na dłuższym pasku tracą urok, więc zawsze muszę kupować torebki z troszkę dłuższymi uszkami, by nosić je na ramieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam nosić na przedramieniu i taka forma jest dla mnie najwygodniejsza :)

      Usuń
  56. piękny kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowna torebka!

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).