8.04.2013

Dzieje się! / KUPONY TWÓJ STYL

Pewnie zauważyliście, że w tym miesiącu trochę rzadziej udzielam się w blogosferze. Otóż "real" zaprząta mi głowę całkowicie. Dzieję się nie tylko w pracy, ale także w gronie rodzinnym, oczywiście w pozytywnym znaczeniu :) Miniony weekend spędziłam na ganianiu za kiecką na ślub mojego brata. Pomogły mi w tym kupony z "Twojego Stylu". 


Interesowało mnie mnóstwo marek i wycięłam ich naprawdę sporo. Bardzo fajne były też promocje na kosmetyki, ale uwierzcie że nie miałam nawet czasu z nich skorzystać! Na pierwszym planie były poszukiwania sukienki i to one nie pozwoliły mi pobuszować w drogeriach. Mam nadzieję, że "Twój Styl" jeszcze powtórzy tego typu akcję, bo marki biorące udział podobały mi się bardziej niż te z JOYa. Stroju na wesele ostatecznie nie znalazłam, ale przywędrowałam do domu oczywiście z czymś innym ;) W sumie udało mi się wykorzystać jeden kupon w F&F, dzięki czemu kupując skórzaną kurtkę (fake) oraz koszulę zaoszczędziłam 40 zł. W C&A zapłaciłam pełną cenę, bo sklep nie brał udziału w akcji, ale nie mogłam przejść obojętnie obok tej granatowo-fioletowej koszuli. 


Ponieważ poszukiwania trwają dalej będę miała trudności z regularnością wpisów, ale mam nadzieję że wszystko szybko wróci do normy. Na dodatek potrzebuję jeszcze nowej torebki i marynarki. Na pewno rozumiecie doskonale mój problem ;) Na sklepowych wieszakach tyle tego wisi, że trzeba się nieźle naszukać żeby znaleźć ideał. Życzcie mi powodzenia! 
A tak w ogóle skorzystał ktoś jeszcze z tych kuponów? Jestem ciekawa co udało Wam się upolować :)

105 komentarzy

  1. Niebieska koszula zdobyła mojej serce,ostatnio sama mam kręćka na punkcie tego typu "odzienia"-megaśny kolor :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam takiej marynarki ;)

      Usuń
    2. były ostatnio takie marynarki w C&A, bo sama ową kupiłam :) super koszula!

      Usuń
    3. Dzięki za podpowiedź :* W takim razie przejadę się do innej galerii, może tam jeszcze będą :)

      Usuń
    4. dokładnie. powinny być, bo kupiłam niedawno :)

      Usuń
    5. Byłam i kupiłam ;D

      Usuń
  2. 3mam kciuki za owocne poszukiwania Iwetto;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bo już powątpiewam w powodzenie misji ;)

      Usuń
  3. piekne koszule i genialna skórka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poszukuje wlasnie 'skorzanej' kurtki. i juz raz w new look dorwalam kroj idealny ale kolor nie taki;/
    powodzenia w poszukiwaniu kiecki. ja na slub brata szukalam i szukalam i w koncu udalo sie i do tego w promocji:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też się tak poszczęści, dziękuję :*

      Usuń
  5. A mnie podoba się ta różowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupki :) kolejnych owocnych życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne koszule
    widzialam takie u siebie w Tesco z F&F za ok 15 f
    mam juz jedna czarna I fajnie sie nosi I pierze
    u mnie dzis dwa posty,nadrabiam swoja tygodniowa nieobecnosc
    buziaki
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już mój kolejny zakup z F&F i muszę przyznać, że faktycznie ich ciuchy dobrze się noszą i piorą.

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się koszule :) i skąd ja to znam - 50 sklepów przeszła a nic nie znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w tym cały problem ;) Dzisiaj nowe mięśnie czuję od tej gimnastyki w przymierzalniach :P

      Usuń
  9. Koszulka nocna w FF...i mydło do rąk w Sephorze...więcej chyba nie...ach- jeszcze DUKA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zajść do Duki po wyciskacz do owoców! No patrz- zapomniałam ;]

      Usuń
  10. O, ja ja skorzystałam! :)) Udałam się z siostrą do Poznania na kuponowo-zakupowe łowy :) Za wiele nie kupiłam ale zawsze to trosze taniej! A skorzystałam mianowicie z Yves Rocher, Douglas'a oraz (siostra z) Orsay'a :) Miałam wyciętych znacznie więcej kuponików, zwłaszcza tych drogeryjnych ale niestety portfel by tego nie wytrzymał ;) I również potwierdzam że kupony były bardzo ciekawe i było ich naprawdę sporo! :) Twój Styl się postarał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Tobie także udało się skorzystać :) Aż jestem ciekawa co tam kupiłaś konkretnego w drogeriach ;D

      Usuń
  11. yummy yummy kurteczka w sam raz na motorek wrrrrau

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sporadycznie korzystam z promocji jakie sa w gazetach, zazwyczaj obejmuja one sklepyktore nie do konca trafiaja w moj gust albo sa za drogie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój Styl właśnie trafił w mój gust, dlatego postanowiłam skorzystać :) Poza tym bardzo lubię ten miesięcznik, więc podwójna korzyść dla mnie :)

      Usuń
  13. różowa koszula cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie również mniej bo mam mega kłopoty z komputerem :/
    powodzenia z zakupami :) ja już nic nie upolowałam, kilka ciuchów ale kosmetycznie bez zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to nawet lepiej, że kosmetycznie nic nie przybyło ;D

      Usuń
  15. oj, wiem co czujesz bo sama będę właśnie szukała kiecki na wesele...muszę ją zdobyć na 20, więc czasu niewiele:)
    życzmy sobie powodzenia w znalezieniu ideału haha:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz taki sam termin co ja :D Trzymam kciuki za powodzenie naszych misji :D

      Usuń
  16. Kurteczka bardzo fajna :) Życzę udanych poszukiwań. Wiem, że zawsze jak się czegoś szuka to nigdy nie ma :D A, gdy tego nie potrzebujemy to akurat wszędzie pełno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że właśnie teraz tak jest ;]

      Usuń
  17. Oooo, bardzo fajne zakupy w 'moich' kolorach. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nowość, ale postanowiłam zaszaleć tej "wiosny" ;D

      Usuń
    2. Wiosny... dobre sobie ;)

      Usuń
    3. No właśnie ;D

      Usuń
  18. Ja mam wesele przyjaciółki we wrześniu i od początku roku już szukam sukienki, masakra :)
    Mam bardzo podobną bluzkę, jak ta różowa. W kolorze oberżyny, z New Looka i uwielbiam ją :) Noszę do marynarki w kolorze butelkowej zieleni albo do takiego długiego nie zapinanego kardigana z bawełny i do jegginsów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne upodobania, bo kocham połączenie oberżyny z głęboką zielenią. To samo tyczy się fioletu z limonką ;D New Looka też odwiedziłam, ale nic nie znalazłam. Ty przynajmniej masz jeszcze trochę czasu, a ja jak zawsze wszystko na ostatnią chwilę :P

      Usuń
    2. Właśnie wiesz na ubiegłe wesele miałam podobnie, jak teraz, tj. na wesele we wrześniu zaczęłam szukać sukienki latem i to był dramat - same przeceny i typowo letnie bawełniane fatałaszki i mimo, że zaczęłam szukać wcześniej, to kupiłam na ostatnią chwilę taką, no w miarę sukienkę i dlatego teraz postanowiłam, że muszę kupić, nim się porządnie rozkręcą kolekcje letnie :)
      Limonka to kolor, który przez lata ignorowałam łagodnie mówiąc, a w tym roku dodatki w tym soczystym odcieniu łowią moje oko i faktycznie musiałby super wyglądać z głębokim fioletem...

      Usuń
    3. Polecam to połączenie, nie tylko przy makijażu ;) Chociaż ciężko znaleźć dobrze napigemntowaną limonkę, ta z Inglota niestety się nie nadaje.

      Usuń
  19. Bluzeczki szalenie przyjemne. Moja siostra w ubiegły weekend po wielkich bojach kupiła sukienkę na mój ślub także nie trać nadziei :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kupiłam gazetę, jednak w końcu nie użyłam ani jednego kuponu i jestem z siebie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z Joyem, ale tylko dlatego że się rozchorowałam ;D

      Usuń
  21. ale śliczne te rzeczy! bardzo mi się podobają te koszule - mój klimat!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no no no udane zakupy widzę:> koszula genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie do końca udane, ale trzeba było się pocieszyć :P

      Usuń
  23. Ja wróciłam z wszyściutkimi kuponami z powrotem do domu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja skorzystałam tylko z Pandory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym kolekcjonowała, to też bym skorzystała ;D

      Usuń
  25. Świetne koszule Iw! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakupy! Te koszule rozowa dzis ogladalam nawet w sklepie :) a z kupinow skorzystalam tylko z Aldo i Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm to jestem ciekawa co wybrałaś z Douglasa ;D

      Usuń
  27. Ja skorzystałam z kuponów z Grazii, ale głównie na kosmetyki :) Relacja oczywiście jak zwykle na moim blogu ;) Ja też poszukiwałam eleganckiej sukienki, ale nic w dobrej cenie nie znalazłam. Najpiękniejsze i chyba najlepsze jakościowo sukienki są chyba jednak w Simple i Hexeline. A marynarki lubię z Mango. Torebki tylko skórzane i tylko najlepszych marek, dostępne np. w TK Maxx ( tam chyba najbardziej opłaca się je kupować :). Też widziałam świetne bluzki, ale skupiłam się jedynie na tym co jest mi potrzebne, więc żadnej nie kupiłam. Najbardziej podobała mi się taka z lejącego dżinsu w Tatuum :) A świetną skórzaną czarną kurtkę widziałam w Zarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszystko świetne, tylko nie ma co kupić ;) Do Tkmaxxa zajrzę dzisiaj, może coś trafię, bo torebki też szukam :)

      Usuń
  28. Skorzystałam ostatnio z kuponów we Fleszu i Joy'u. Udało mi się upolować T-Shirty, koszulę i żakiet;) Doskonale rozumiem Twoje poszukiwania sukienki na wesele, bo sama mam ten "problem", tyle że ja dopiero zamierzam się za to wziąć, mimo rychłego wybicia godziny zero :P Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już nóż na gardle i muszę się streszczać ;D Mam nadzieję, że Tobie też się uda :)

      Usuń
  29. lubie ogladac ubrania, ale nie znosze przymierzania!! trzymam kciuki, zeby udalo Ci sie znalezc brakujace elementy graderoby :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. w takim razie powodzenia w szukaniu sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wypasiona ta kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie wykonana, mam nadzieję że się nie zniszczy szybko ;)

      Usuń
  32. Ja kupiłam większość gazet z KUPONAMI,ale nie wykorzystałam żadnego :p

    OdpowiedzUsuń
  33. ja właśnie w ten weekend będę szukać kiecki na bal magistra, też się zaopatrzyłam w kody rabatowe ale z Galmour :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będą ważne w ten weekend? Może przejrzę i poszukam ;)

      Usuń
  34. Świetne zakupy :-)! Mam nadzieję, że jak już kupisz sukienkę to się nam pochwalisz :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, na razie trwają poszukiwania :)

      Usuń
  35. Miałam jechać, ale ostatecznie odechciało mi się :P Powodzenia w polowaniu na sukienkę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym odpocząć niż biegać po sklepach ;)

      Usuń
  36. widzę, że nie tylko ja zapadłam ostatnio na koszulomanię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysty obłęd ;) Bardzo fajne kroje teraz robią :)

      Usuń
  37. Ja ostatnio szukałam sukienki na uroczystość komunijną, ale w końcu się udało :)
    Tobie też życzę powodzenia;))

    Świetne zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym, żeby poszukiwania były krótsze ;) Aż szkoda mi tego poświęconego czasu :)

      Usuń
  38. Ja na nic nie poluję, bo jestem wielorybem oraz nie mam kasy, ale wiem, że będę musiała kupić jakieś 2 albo 3 rzeczy, m.in. marynarkę co mnie przeraża, bo trudno jest znaleźć dobrze skrojoną marynarkę w moim rozmiarze. Fajnie, że Tobie zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja też nie jestem małych rozmiarów, więc wiem co czujesz ;) Nie jest łatwo ;]

      Usuń
  39. Też wybrałam się w weekend na zakupy z Twoim Stylem pod pachą, ale koniec końców skorzystałam tylko z jednego kuponu na sałatkę w Salad Story :P Trzy bluzeczki, które udało mi się kupić były z promocji, więc nie mogłam na nie już wykorzystać kuponów :)
    Śliczna niebieska koszula, uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej udało Ci się kupić taniej :)

      Usuń
  40. rzeczy które kupiłaś są bardzo ładne, a w szczególności koszule które mają śliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam być kolorowa tej wiosny ;D

      Usuń
  41. Powodzenia kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne rzeczy!
    Sama nigdy nie korzystałam z tych kuponów, ale to się chyba zmieni... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja raczej nie korzystam z kuponów jeśli są ważne przez np. dwa określone dni, gdyż boję się tłumów w sklepach (których po prostu nie znoszę :P). Kurtka świetna! Też przydałaby mi się nowa torebka, ale nie mogę znaleźć żadnej odpowiedniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno: jeśli znalazłabyś sukienkę w h&m, warto skorzystać z kuponu z ich strony, który daje -25% na 1 wybraną rzecz :). Żeby go otrzymać, trzeba zapisać się do newslettera, ale później można to łatwo odsubskrybować.

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź :) Wypatrzylam u nich fajny naszyjnik, więc kupon sie przyda :)

      Usuń
  44. Fajna ta kobaltowa koszula, bardzo lubię ten kolor :) Ja kupiłam spodnie w Orsay'u, w czarno-biały wzór op-art :) Miałam je już upatrzone i odłożone wcześniej, dzięki czemu uniknęłam kolejek do przymierzalni ;) Bardzo z nich zadowolona jestem, niby awangardowe i odważne, ale jednocześnie pasujące do prawie wszystkiego co mam w szafie ;) Już zdążyłam pokazać je na blogu i na fb, więc zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę, aż jestem ciekawa jak wyglądają :)

      Usuń
  45. Świetne zakupy :) I trochę koloru- to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nic nie kupiłam... i jestem z siebie dumna;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. zapraszam cię do Tagu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. a już myślałam, że to o Twój ślub chodzi.. :P powodzenia w szukaniu sukienki! :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też mam ostatnio duże problemy z regularnością wpisów:(
    Fantastyczna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to bywa jak real pochłania do reszty ;)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).