12.04.2013

Piaseczek / p2 Sand style polish 060 STRICT

Wykończenie piaskowego lakieru spodobało mi się od pierwszego wejrzenia i od razu zapałałam chęcią posiadania. Wiele topowych marek ma je już w swojej ofercie, jednak czekałam na coś tańszego. Kiedy zobaczyłam co proponuje niemiecka marka p2, od razu zamówiłam na Allegro trzy interesujące mnie lakiery. 


Najbardziej moją uwagę przykuł Strict o numerze 060. Oczarował mnie mnogością drobinek, mniejszych i większych, a wiecie że przyciągają mnie jak magnes. Kolor także jest interesujący, czyli połączenie srebra, fioletu i szarości. Mam nawet bardzo podobny perłowy cień z Inglota o numerze 420 . Jeżeli go macie, to już wiecie jak wygląda Strict.


Jakość jest naprawdę w porządku. Dobrze się rozprowadza i kryje już po jednej warstwie, co widać na zdjęciach. Można dodać drugą, ale uznałam że jedna w zupełności mnie zadowala. Trzyma się bardzo dobrze, ale z reguły tak bywa z lakierami zawierającymi brokat. Po dwóch dniach zaczął mi się ścierać na końcówkach, ale obwiniam o to mój intensywnie spędzony czas w pracy. W każdym razie miał prawo, ponieważ tym razem nie użyłam żadnego topa, sam wysechł całkiem szybko. To co może w nim przeszkadzać to chropowata powierzchnia. Nie zaczepia się o nic, ale wiem że części z Was to przeszkadza, więc wspominam tak na wszelki wypadek. Wiadomo, że warstwa lakieru bezbarwnego na pewno ten niemiły efekt zniweluje, pozostawiając gładką płytkę.
Co do samego wykończenia, to jest niesamowite. Takie jakby matowe, ale jednak błyszczące, bo z brokatem. Bardzo mi się podoba i ubolewam, że zdjęcia nie oddają całej magii. Aparat chwyta detale, wyostrzając nierówności i każde drobniejsze migoczące ziarnko. Dlatego trzeba to zobaczyć na żywo! Jeżeli macie do niego mieszane uczucia, to niepotrzebnie, bo w rzeczywistości prezentuje się naprawdę efektownie.


Strict łączy w sobie wszystko to co mi się podoba, czyli kolor, jakość oraz migoty. Dodatkowo w niskiej cenie! Zapraszam też na mojego wcześniejszego posta z linkiem jak wykonać coś podobnego przy użyciu  sypkiego brokatu [KLIK].  I jak Wam się podoba piaseczek? 

98 komentarzy

  1. Anonimowy12.4.13

    faktycznie świetny efekt daje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wzdycham do piaseczków od długiego czasu i właśnie też szukam czegoś taniego, bo najwyżej jak mi się efekt nie spodoba to nie będę aż rak bardzo rozpaczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci z tej marki :) Jeszcze tylko różowego nie miałam na paznokciach, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  3. Świetny, chętnie bym go przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! ale chyba nie dla mnie :-) jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie dziś otrzymałam swój wygrany piaseczek w kolorze 020 lovesome :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadam dwa kolory - 040 Illegal (pokazywałam go ostatnio u siebie) i 030 Seduktive :) Podobają mi się kolory, jednak miałam jakoś inne wyobrażenie o tych piaskach :) Na szczęście nie pochłonęła mnie ta piaskowa mania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj była u mnie w pracy przedstawicielka firmy Paese i pokazywała na swoich paznokciach piasek właśnie z Paese, wyglądał fantastycznie! I wybór kolorów też całkiem niezły. Czekamy aż będą dostępne luzem, a nie w pakiecie, zamawiamy i będę testować! Nie mogę się doczekać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że rodzima marka też wprowadza piaski :) Testuj i pokazuj :D

      Usuń
  8. ja robię takie paznokcie sypkim brokatem : D znalazłam taki fajny, bardzo drobniutko zmielony i wygląda identycznie jak piaskowy : 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jest więcej zabawy, ale efekt osiągnięty mniejszym kosztem :)

      Usuń
  9. Ma "na sobie" piasek z jesiennej kolekcji OPI. Podoba mi się ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad Opikiem, ale tylko jeden kolor mi się podobał i odpuściłam.

      Usuń
  10. Zakochałam się w nim! :) Chociaż na samą myśl o zmywaniu go z paznokci aż ciarki mnie przechodzą... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12.4.13

    Świetny efekt! Kolor też mi się podoba. Niech no tylko wyczaję je na Allegro! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nam się podoba! Bardzo nam się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy teraz szaleją z tymi piaskami ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym, ale pewnie bym nie nosiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda naprawdę ślicznie!
    Ja unikam takich lakierów,ale tylko dlatego,że później mam ogromny problem na pozbycie się lakieru z paznokcia.
    Chyba,że znajdę taki zmywacz,który mi to ułatwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz może nie, ale baza peel-off z Essence bardzo ułatwia

      http://www.iwetto.com/2013/03/zdrapka-od-essence.html

      Usuń
    2. muszę wypróbować ;))

      Usuń
  16. Coraz bardziej podobają mi się takie piaskowe lakiery :) Ten jest przepiękny. Chyba rozejrzę się za nim :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama ubolewam, że efekt bardzo trudno uchwycić na zdjęciach :/ Namęczyłam się i zonk. Nawet filmik zrobiłam i też lipa :P
    Wszystko jest cacy pod kątem trwałości i efektu ALE zmywanie to koszmar :DDD I ten defekt powstrzymał mnie przed kolejnymi zakupami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie to moje najmniejsze zmartwienie ;) Mnie przed dalszymi zakupami powstrzymują dostępne kolory, jakoś nic więcej nie przykuwa mojego spojrzenia.

      Usuń
    2. Dla mnie to jednak minus, bo spędziłam ponad 20 minut i klęłam pod nosem, a używałam wcześniej folii...
      Mnie się bardzo podoba Alcatraz z kolekcji OPI San Francisco i możliwe, że Zoya/Kiko może wpaść do koszyka.

      A tak w ogóle to nie wytrzymałam i zamówiłam masełka Nip+Fab, wybrałam na początek dwa warianty. Chwilę poczekają, ale jestem ogromnie ciekawa bo trochę za nimi poszperałam. Dzięki :*

      Usuń
  18. Przepiekny!!! Kusza mnie nieziemsko te piaskowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Od pewnego czasu chodzą za mną piaskowce. Jednak w przypadku lakierów mam opór przed wyłożeniem 50 zł na emalię znanej marki. Będę musiała sprawić sobie jakiś ciekawy odcień z p2. Ten zaprezentowany przez Ciebie odpowiada moim preferencjom kolorystycznym;) Uwielbiam połączenie, srebra, fioletu i szarości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy identyczne preferencje co do koloru :) Lubuję się w takich odcieniach i nie mogę przejść obok nich obojętnie!

      Usuń
  20. śliczny jest!
    uwielbiam brokaty, a od czasu jak kupiłam essence peel off, to nie martwię się w końcu o zmazywanie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam:) wszystkie! o dziwo z bazy p2 zmywają sie calkiem ok...zdjęcia choćbym chciała- nie oddaja ich magii:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmywałam ze zwykłej i też nie było jakichś dużych problemów.

      Usuń
  22. Wierzę, że zdjęcia nie oddają uroku piaskowego lakieru, ale mnie wciąż ten efekt nie zachwyca :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. powinni nam sprowadzic p2 do Polszki, mają wiele fajnych produktów, ale nie narzekam bo od dwoch tygodni moja drogeria postawila stoisko Catrice xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie też p2 powinno być u nas :) Mają wiele ciekawych produktów.

      Usuń
  25. Wygląda rewelacyjnie! A jak ze zmywaniem? Kładłaś może pod piasek bazę Essence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie bez większych problemów w przypadku czerwonego lakieru, z tym trzeba było się trochę pomęczyć. Na bazę Essence jeszcze nie kładłam, ale sądzę że spisze się świetnie.

      Usuń
    2. Czyli plusik, a bałam się, że będzie trudno.

      Usuń
  26. ciekawe czy bylibyśmy z piaskiem szczęśliwi..

    OdpowiedzUsuń
  27. <3 kocham piaski!
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi sie ppdoba,bo ja kocham wszystkie blyszczacace lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny efekt ;)
    A jakie piękne tło na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Patrzę na nie i podziwiam i chyba tak zostanie :) nie mam cierpliwości do zmywania :) ale piękne są.... ymmmmm

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt jest zajebisty :D
    Jak dla mnie to strzał w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawie się prezentuje:) Interesuje mnie kolor pierwszy od lewej czyli róż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt jest fenomenalny :O Chyba muszę się rozejrzeć za czymś podobnym bo na prawdę piaseczek jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piaski mają mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne są te lakiery, jeszcze dziś mają trafić do mnie takie piaski, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa które kolory dla siebie wybrałaś :D

      Usuń
  37. ładnie się prezentuje, ale ten efekt jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wygląda na pazurkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor jest naprawdę cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ogólnie ten efekt mi się nie podoba, ale w tym kolorze nie jest zły...

    OdpowiedzUsuń
  41. boski jest, muszę przejrzeć allegro koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam piaski,brokaciki i ogólnie jak mi się błyszczy paznokieć!

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  44. ja własnie czasem używałam sypkiego brokatu :) ale taki lakier jest o wiele wygodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny efekt ostatnio sama takie cudaki noszę

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne są. Zwłaszcza ten srebrny na paznokciach. Chciałam kupić jeden z tych piasków, ale w końcu zdecydowałam się na Barry M.

    OdpowiedzUsuń
  47. no nie powiem, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo miły kolorek. moja mama ma taki w swojej kosmetyczce i często go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piaski podobają mi się ale u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Confidential trzeba było brac :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna jest ta faktura piaska, ale srebrny to tylko u kogoś jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  53. mnie piaski jakoś nie przekonują :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  55. piękny kolor - strasznie żałuję, że będąc w dm znalazłam na półce tylko te dwa kolory, które widziałaś na blogu. może wyślę moją mamę i kupi mi resztę, bo strict bardzo mi się podoba! :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  56. taki piasek jaki pokazalas bardzo do mnie przemawia. szarosci i czernie wygladaja pieknie w tym wykonczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam na prezentację tego różowego.

    OdpowiedzUsuń
  58. Mnie te piaski się strasznie podobają, jednak są dla mnie bardziej "zimowe", więc na razie się nie skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudo!:) Nie używałam jeszcze piasków... Ale są świetne;))

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładnie się prezentuje ;) Jednak zmywanie go to musi być istny koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dwa piaski z P2 lecą już do mnie od Sroczki! Nie mogę się już ich doczekać :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).