6.11.2012

Sephora znowu kusi // Karta upominkowa

Nie wiem jak u Was, ale w stolicy dzisiaj paskudna pogoda. Mogłabym przecierpieć szarość i wilgoć, ale zimny wiatr to już nie na moje nerwy. Wróciłam do domku, zrobiłam sobie karmelową herbatkę i oczywiście włączyłam komputer. I moim oczom ukazała się świetna promocja w Sephorze i grzechem byłoby się nią nie podzielić :) 


Nowinka została zamieszczona na facebooku Sephory. Przy zakupie dwóch dowolnych kosmetyków Sephory lub marek własnych dostępnych tylko w drogerii Sephora, trzeci najtańszy kosmetyk będzie za złotówkę! Całą listę  firm biorących udział znajdziecie TUTAJ  , są zawarte aż na 7 stronach więc warto się zapoznać :) Prawdopodobnie oferta obowiązuje do 11 listopada.


Z racji tego, że na urodziny dostałam kartę upominkową, już zastanawiam się co kupić ;) Chyba muszę wnikliwie przejrzeć swoją wishlistę. A może Wy mi coś polecicie?


Jaki jest wasz Sephorowy "must have" ?

49 komentarzy

  1. Jest w czym wybierac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @krzyklano jest i nie wiadomo na co się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej a czemu, jak ja miałam urodziny w lecie to nic nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. @Candy Killer to chociaż powiedz co lubisz z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @jamapieee bo nie masz braci? ;) Oni wolą prostszą formę upominków :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie pacze, bo nie mam w swoim mieście Sep.;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym pewnie skusiła się na coś z Pat&Rub albo Korres. Kolorówki mam trochę już po dziury i nie wiem kiedy to zużyję:) No może na podkład z Armanii bo za mną chodzi długi czas i testowałam i jest super albo pryzmy Givenchy. Choć niedługo będę lecieć na urlop więc czaje się na nie na lotnisku.

    OdpowiedzUsuń
  8. marzę o tym zapachu Van Cleef & Arpels Feerie, Korres cienie i podklad, yes to carrots i wiele innych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. @77gerdaMyślę właśnie nad czymś od Rusinowej. Chyba miałaś jakąś recenzję u siebie, więc na pewno poszperam na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @PieknoscdniablogMi się z zapachów nic nie marzy konkretnego, ale niuchnę nowe Masaki :) Kolorówki mam bez liku, ale Yes to Carrots obejrzę ;D Coś chyba nawet miałam na uwadze z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jeden absolutny must have z Sephory i mam nadzieję, że go mi Mikołaj doniesie, tylko teraz tak - za nic nie mogę sobie przypomnieć, czy go u Ciebie nie widziałam. W każdym razie mowa o pojedynczym cieniu beżowym, matowym i tu znów numeru nie pamiętam, ale jest charakterystyczny w swojej formie. Nie znalazłam lepszego i bardzo mi go brakuje w każdym makijażu jaki robię!
    Jeszcze Sephora ma boską marchewkową szminkę, ale też zapomnij, że znam numer :D Kiedyś też zakochałam się w ich perfumach takich egzotycznych były w fiolce po chyba 5zł, ale szybko mi się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, odnalazłam cień na stronie internetowej 08 Universal beige - jakbym miała wybrać jeden cień na świecie to byłby ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @kosmetyczny-przekladaniec Mam ten cień i już jest praktycznie na wykończeniu. bardzo go lubię i codziennie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no i popatrzyłam i pfff jutro idę choć zdrowy rozsade mowi NIE:P:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Sephora to za wysoka półka, jak na mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. @Iwetto

    Mam :/ Ale średnio co dwa lata pamięta o moich urodzinach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wypróbuj sobie Korres - ich róże do policzków to cuda, a masła do ciała (szczególnie to o zapachu róży), bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. promocja jak zawsze kusi, ale ja poczekam aż będzie -20% :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w tym roku nie dostałam karty upominkowej z okazji urodzin :/ Nieładnie... Ja polecam szminki Sephora, kredkę do brwi, paletkę cieni do brwi i tusz do rzęs Full Action.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnio skorzystałam z ich promocji -30, -50, -70 %.
    Oferta 2+1 jakoś mnie nie urzeka, chociaż kilka produktów kusi ;D
    Tym razem jednak rozsądek weźmie górę ;)
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy7.11.12

    U mnie w okolicy nie ma Sephory, więc nie mam problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Karo Ja też nie robię tam codziennie zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. @diggerowaDzięki za wskazówkę, na pewno sobie spojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. @antiiiNo ja co półtora miesiąca dostaję taki kupon, dzięki karcie :) Ale ta promocja obowiązuje wszystkich nie tylko "VIPów"

    OdpowiedzUsuń
  25. @Beauty_StationDzięki, nie omieszkam im się przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @Paula WitorskaA kiedy takie promocje były? Chyba mnie coś ominęło ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. @Olivkaheh no tak :D Zawsze to więcej w portfelu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przechodziłam dziś obok Sephory i widziałam tę promocję, ale jakoś nie zaciekawiła mnie bardzo. To chyba dobrze, bo przynajmniej mój portfel nie ucierpi. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba muszę skorzystać z tej promocji :D
    mnie najbardziej kusi Benefit, MUFE i Pat&Rub ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. @GreatdeeNa pewno na coś spojrzę, z MUFE w sumie mam tylko eyeliner, ale pełna profeska kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Aguteńkano tak zawsze więcej w kieszeni zostanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. @vilandreTo tak samo jak mnie, chociaż coś czuję że kupię same Rusinowe kosmetyki. Zobaczę co zastanę i w jakiej cenie, bo słyszałam że online są korzystniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @jamapihahaha skąd ja to znam XD dlatego moim zawsze przypominam XD

    OdpowiedzUsuń
  34. baardzo przydatne infoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach ta Sephora !
    polecam Ci rozświetlacz pod oczy Sephorowy oraz kredki Jumbo , a także kremik Cre,e legere Tres Hydratante , Instant Moisturize.Aaaaa i płyn do demakijazu oczuu , dwufazowy:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @Ania Kremik nawilżający już jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może to i lepiej, że jestem spłukana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaa uwielbiam ich eyelinery , szczególnie zielony i brązowy.

    OdpowiedzUsuń
  39. @denticooA ja się zgapiłam i nie skorzystałam z tej promocji ;( zapomniałam, że 11 jest święto ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).