14.11.2012

Makijaż // SLEEK i-Divine Oh So Special

Jakiś czas temu na blogu "Świat oczami Karoliny"  autorka zamieściła makijaż wykonany paletką Sleek Oh So Special. Bardzo mi się spodobał i postanowiłam go odtworzyć na sobie. Jakież było moje zdziwienie kiedy przeszukując swojego bloga, nie znalazłam żadnej wzmianki na temat tej paletki. Mam ją już od bardzo dawna i jest to jeszcze wersja z wytłoczoną "krateczką" na cieniach (obecne są całkowicie płaskie).


Jest to czwarta Sleekowa paletka w mojej kolekcji. Używam jej już od dłuższego czasu, mimo że data ważności po otwarciu wynosi tylko rok. Osobiście sądzę, że dobrze przechowywane cienie prasowane mogą służyć właścicielowi bardzo długo. Szczególnie jeżeli nie widać fizycznych mankamentów (nie twardnieją, nie są zawilgocone itp) i nie podrażniają skóry. Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii ;)


Paletka charakteryzuje się dosyć naturalnymi odcieniami, pasującymi do tonacji ciepłej, jak i zimnej. Dominują głównie róże oraz brązy, ale znalazła się także szarość i oberżyna. Jak każda moja paleta Sleek, ta  także jest świetnie skomponowana. Będą z niej zadowolone osoby lubiące zarówno mocny jak i lekki makijaż. Cienie posiadają wykończenie matowe oraz perłowe. 



Z jakości jestem bardzo zadowolona, nie odbiega niczym od innych paletek marki Sleek. Cienie potrafią się osypywać, ale przy umiejętnym aplikowaniu nie ma z tym większego problemu.



Makijaż wykonałam bardzo podobnie do tego stworzonego przez Karolinę. Moje zmiany były niewielkie ;) Na całą ruchomą powiekę nałożyłam Ribbon, a później przykryłam go warstewką Organzy. Mocny róż aby nadać kolor, perłowy aby ładnie odbijał światło. Cieniem Wrapped Up zaznaczyłam załamanie i połączyłam z różami na powiece. Kreskę wykonałam linerem Bobbi Brown, po czym roztarłam ją w zewnętrznym kąciku Celebrate, którym także zaznaczyłam dolną linię rzęs. 


Jestem ciekawa ile z Was ma już tę paletkę?

98 komentarzy

  1. Prześliczny :) taki delikatny i na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm..... pol roku i do kosza a potem do sklepu po kolejna :PPP myslalam, ze sa to cienie mineralne, wiec ich trwalosc okresla sie troche inaczej....

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tylko jedna paletke Sleeka ( Au naturel ) i baaardzo sie lubimy :) Uwazam ze jezeli cienie nie robia krzywdy i wciaz dobrze sie sprawuja to z powodzeniem mozna uzywac uch duzo dluzej...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja posiadam:) moja ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilkanaście palet Sleeka i nic złego się z nimi nie dzieje :)
    Lubię OSS ale jeszcze bardziej Storm :D

    Fajne oczko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, byle z dala od wilgości chociażby. Tej paletki akurat nie mam, nie przemawiają do mnie te jasne róże (najzwyczajniej w świece mi w nich nie do twarzy), ale mam 9 innych palet ;) Ostatnio najbardziej lubię Darks ;)
    Ładny mejkap zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i uwielbiam tą paletkę :) A makijaż bardzo ładny, lubię się malować w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i bardzo lubię .

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam! i uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i Twoje oczka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje zdanie w tej kwestii jest takie, że moim cieniom nic nie dolega, więc używam. Łamałam się tak kiedyś z paletą ze Stila, ale doszłam do wniosku, że głupotą byłoby ją wywalić.

    OdpowiedzUsuń
  12. one są ważne rok a nie pół wedlug producenta :) ja używam cieni po terminie jeśli dalej są takie same i nie uczulają. OSS to chyba moja ulubiona paletka. makijaż bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @youriturielProducent nakazuje inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @MarieAu Naturel też mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @AAgatkAA Mi ciężko wybrać jedną ulubioną spośród moich czterech ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurczę, marzy mi się któraś ze sleekowych paletek w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż bardzo ładny :) klasyczne kolory zawsze będą dobrze wyglądać :) a ja muszę zaopatrzyć się w tą paletkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. @Hexx anaStorm też mam :) Akurat większość średnio mi pasuje, np Paraguaya zdecydowanie nie dla mnie. Co nie zmienia faktu, że ciągle czekam na nową limitowaną kolekcję, żeby poddać ją ocenie: kupić czy nie kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Iw, śliczny makijaż, uwielbiam się tak malować. Oko niby delikatne, ale na tyle podkreślone, że nie gubi się na tle twarzy.
    Paletkę mam i bardzo lubię. Przyznam, że początkowo w ogóle jej nie doceniałam. Byłam mocno uprzedzona do róży na powiekach, ale powoli się przyzwyczajam.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Gray Mnie trochę dziwi, że niektórzy potrafią przechowywać cienie w łazience. Ja bym się nie ryzykowała tam trzymania moich skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. @The Bertka Show No prosze ;D Coraz nas więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. @Una Nie tylko ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja i cienie sleeka nie pokochałyśmy się niestety. 2 z 3 paletek Sleeka, które kupiłam służą do dziś z powodzeniem - mojej Mamie :).
    Co do cieni - używam, dopóki nie zaczyna się coś z nimi widocznie dziać lub nie zaczną mi podrażniać oczu.

    A makijaż śliczny :).

    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @cammie Szczególnie, że Stila do najtańszych nie należy :) Ale to już chyba nie jest kwestia ceny, tylko po prostu pragmatyzmu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To jedna z moich ulubionych palet! A co do terminu ważności... Czy którakolwiek z nas byłaby w stanie zużyć te cienie w pół roku??? Jeśli tak, to będe pierwszą która wręczy jej medal :D

    OdpowiedzUsuń
  27. @merczensMasz rację zaraz poprawię. Pomyliło mi się z cieniami z Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam ją od niedawna, ale już lubię ją najbardziej ze wszystkich jakie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja najulubieńsza :) Zresztą moja pierwsza paletka Sleeka, od niej się wszystko zaczęło :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Choć definitywnie nie moje kolory, to cały makijaż bardzo mi się podoba. Delikatny i dziewczęcy, ale nie mdły :)
    Ale teraz musisz mi napisać, co oznacza, iż umiejętnie aplikowane cienie się nie obsypują ;) Mam Bad Girl ze Sleeka i choć są dziesiątki plusów, to ich obsypywanie się zniechęca mnie do ich używania :/
    A co do daty, ja jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe uważam tak jak Ty. Dopóki z cieniami jest wszystko ok., to używam niezależnie od daty przydatności. Tak jak chociażby moja paletka z Inglota jest doooobrze po terminie, a cienie wyglądają jak w dniu jej otwarcia po raz pierwszy i tak samo się zachowują.

    OdpowiedzUsuń
  31. @diggerowaBo jak przychodzi co do czego to ciężko się zdecydować którą kupić ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. @Kasia Szymańska Dziękuję. Tymi kryteriami kierowałam się podczas wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @idaliaDziękuję pięknie :* Mi podobałaby się bardziej gdyby perłowe róże pozbawione były złotka, ale wszystkiego mieć nie można ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. @Ruda Ważne, że nie poszły do kosza ;D Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. @KatalinaHmmm niektóre dziewczyny próbowały, serio serio ;D Ale z marnym skutkiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. @siulka Oj ja nie potrafię wybrać jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  37. @rainy girl is meJestem ciekawa co ją wyróżnia na tle Twoich pozostałych? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @pannajoanna W moim przypadku pierwszą była Storm ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. @kosmetyczny-przekladaniec Ja przede wszystkim nie używam pędzli języczkowych tylko typowych puchaczy do aplikacji. Czasami jak mi się któryś cień mocniej pacnie to faktycznie coś mi z pędzla zleci, ale staram się nabierać jak najmniej i powoli dodawać koloru. Dzięki temu Sleeki nie są moją zmorą ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta paleta kolorystycznie podoba mi się najbardziej, inne ze Sleeka już takie ładnie nie są.

    OdpowiedzUsuń
  41. też mam i tez uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
  42. nie mam tej a rozum mowi nie kupuj ALE PIĘKNY MAKIJAŻ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. też używam cieni póki nic się z nimi nie dzieje :)

    bardzo ładny makijaż!

    mam 6 paletek, w tym OSS :) lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam tę paletkę, jest naprawdę świetna i najprawdopodobniej jest najlepiej skomponowaną paletą Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @DorotaMi się do większości oczka cieszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. @kameleonworldhahaha miałam tak z paletką Darks, ale i tak się złamałam i już niedługo będzie u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  47. @KarotkaNo jest niezła, ale perłowe róże mogłyby mieć mniej złotka, wtedy pasowałaby mi idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. To moja ulubiona paletka Sleeka:) A makijaż świetny! Lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. a ja się tej paletki pozbyłam... nie wiem dlaczego, ale nie mogłyśmy się zupełnie dogadać :D

    OdpowiedzUsuń
  50. ja ma już bez krateczki... właściwie to mam ja ok 2 tyg i jestem zachwycona :) od kilku dni codziennie próbuje zmieniać makijaż i naprawdę sporo wariacji makijazowych można wymalować :) OSS póki co to jedna z moich ulubienic wśród Sleekow :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ładnie :)

    też uważam, że bardziej się trzeba sugerować właściwościami cieni (wygląda,stan skupienia, zapach itd.) niż datą przydatności
    ale jakbym miała skłonności do uczuleń (a nie mam) to pewnie byłabym ostrożniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam tą paletkę, bardzo ją lubię, odkąd ją kupiłam praktycznie nie używam innych cieni do powiek :) A jeśli chodzi o datę ważności, to nie wyobrażam sobie zużyć paletki cieni w rok...Zawsze cienie stosuję przez kilka lat, podobnie puder itp., szczególnie jeżeli nie widać żadnych zmian i nic mnie nie podrażnia. Przecież cienie nie zawierają wody czy substancji tłuszczowych, co tam miałoby się popsuć? Myślę, że spokojnie można używać jakieś 2-3 lata.

    OdpowiedzUsuń
  53. Haha, ale mi zrobiłaś reklamę, dziękuję! :))
    Bardzo się cieszę, że mój makijaż Cię zainspirował, Twój także jest bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  54. To moja ulubiona paletka Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  55. @AguDziękuję ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. @MisiaMasz rację, jest wiele kombinacji :) Ja ją lubię jeszcze łączyć z Au Naturel, wtedy to już w ogóle można szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  57. @Maliniarka Też tak sądzę, chociaż w przypadku innych kosmetyków do makijażu jestem bardziej restrykcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  58. @kireiSłusznie prawisz :) Wydaje mi się że producent trochę przegina, bo mam cienie które np mają ważność 3 lat od otwarcia. A przecież to też talck i mica :)

    OdpowiedzUsuń
  59. @Karo Dziękuję :) A Twój blog zasługuje na uwagę :* Z resztą jak większość :D

    OdpowiedzUsuń
  60. @Independent WomanMi ciężko wybrać tą ulubioną spośród czterech, chyba jeszcze takiej nie stworzyli ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. oczywiście, każdy ma swój ideał :)

    Masz na myśli HAKURO H85, tak ? :)

    OdpowiedzUsuń
  62. idealny makijaż na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem na TAK :-)) Bardzo ładny makijaż! Kusi mnie ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  64. @Iwetto Paraguaya jest specyficzna ale dzięki niej odkryłam, że dobrze mi w takich odcieniach. Później dałam się namówić na Sunset :D

    A wiesz, że z ostatnich nowości nie zdecydowałam się na żadną. Jakoś nie moje kolory oraz konsystencje :/ Kręciłam się wokół testerów, łaziłam jak nawiedzona:DD i nawet mąż sie śmiał, że jestem niezdecydowana.

    OdpowiedzUsuń
  65. @kosmetyczny-przekladaniec

    Mam jeszcze inny sposób, który pokazywała mi znajoma wizażystka. Aplikujesz cień na pędzelek czy pacynkę i przykładasz do skóry rozcierając delikatnymi ruchami trzymając się cały czas skóry.
    Nie wiem, czy jasno to opisuję ale nie odrywasz się od powieki tylko pracujesz scalając cień ze skórą powieki. Później tylko budujesz nasycenie przez dokładanie.
    To działa i ujarzmiłam bardzo problematyczne cienie choć w przypadku metalicznych Miyo to chyba już nic nie pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam takie kolorki:) Chyba się pokuszę o taką paletkę:) A co tam. Prezent świąteczny sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  67. @MalwinaDokładnie :) Oprócz tego że rączka straciła już farbę i stalówka od niej dopadła, to jednak kształt i sprężystość włosia ma jak dotychczas niezastąpioną ;]

    OdpowiedzUsuń
  68. @Paula Witorska Tak, dobrze się w takim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @BellaDziękuję :* i polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładny makijaż :) uwielbiam ta paletke , ale ja mam wersję juz niekratkowaną .A paletek Sleeka mam już 5 ;Dco do terminów ważności to jednak staram się przestrzegać. .pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  71. @POMPOLINAJa w prezencie świątecznym kupiłam sobie Darks :D :P

    OdpowiedzUsuń
  72. @Ania Ja też w przypadku większości kosmetyków. Jeżeli chodzi o cienie sypkie czy prasowane to nie jestem już tak restrykcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  73. @Hexx anaO tak, w ich przypadku tylko paluch się sprawdza :) A jeżeli chodzi o technikę, to ładnie ubrałaś to w słowa, więc wydaje mi się całkowicie zrozumiała. Dochodzę do wniosku, że nieświadomie ją stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam paletkę i uwielbiam - czasami maluję się podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ładne kolory w tej paletce ale prawie wszystkie już mam więc pewnie nic ze słynnych palet Sleek'a do mnie nie trafi :/

    OdpowiedzUsuń
  76. @NenaWłaśnie cenie je za to, że mam wszystkie potrzebne odcienie w jednej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  77. @Iwetto Będę próbować z paluchami :) bo zostały tymczasowo porzucone ale kolory bardzo mi się podobają.

    Wydaje mi się, że często są to oczywiste zabiegi i większość z Nas to robi :) ale czasami trudno jest słowem pisanym bez gestów przekazać o co chodzi :D Cieszę się, że udana próba to była :)

    OdpowiedzUsuń
  78. dlaczego ja nie wziełam paletki oss tylko storm :(

    OdpowiedzUsuń
  79. @Hexx anaPrzynajmniej mogłaś je pomacać, ja co najwyżej mogę polizać monitor ;D :P Powiem Ci, że długo toczyłam ze sobą wewnętrzną batalię, ale zdecydowałam się na Darks ... eh ;D Zobaczymy czy dorówna tym starym paletom.

    OdpowiedzUsuń
  80. @Theagnes87Ja też mam Storm i ją sobie chwalę ;D Nic straconego - Oss jest jeszcze dostępna, a Storm możesz zawsze sprzedać lub oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Mam ją i kocham <3
    Nawet ostatnio zmalowałam podobny makijaż, tylko kreskę dodałam :P
    Zapraszam do oglądnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  82. @BlondiiU mnie też jest kreska, tylko wykonana linerem żelowym, więc tak nie rzuca się w oczy co zrobiona eyelinerem w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo ladny makijaz. Od dawna zastanawiam sie nad kupnem tej paletki i nie moge się zdecydowac:(

    OdpowiedzUsuń
  84. To jedyna moja paleta ze Sleeka, uwielbiam kolor celebre :)

    OdpowiedzUsuń
  85. @elareeTo jedna z moich sześciu i nie wyobrażam sobie bez niej mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. @SolidaryExpensiveDecyduje się bo naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).