30.11.2012

Nowy Shape z płytą Ewy Chodakowskiej

Nie wiem czy pamiętacie, ale od dzisiaj dostępna jest nowa płyta z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej. Dołączona jest oczywiście do magazynu Shape i kosztuje 12,60. Jej ćwiczenia stały się bardzo popularne dzięki blogom i kanałom na YT, a na Allegro cała seria osiąga niebotyczne kwoty, w porównaniu do wartości samej gazety z dodatkiem. 



Tym razem pod okiem trenerki ćwiczą trzy znane osobistości, 
prezentując  różne treningi w zależności od stopnia trudności. 


Ja jestem zainteresowana treningiem z Beatą Sadowską, 
który ma poprawić całą sylwetkę i przyspieszyć spalanie kalorii.


A w środku też znalazło się coś ciekawego ;)

45 komentarzy

  1. Mam tylko 1 płytę.
    Wolę ciut bardziej dynamiczne ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te trzy osobistości tak znane, że nie mam pojęcia kim jest którakolwiek z niech :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) Ale raczej tym razem nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kupić ostatnio to już nie było, ale teraz nie kupię, bo wiem, że i tak nie będę ćwiczyć:/ dla mnie to tylko basen... wszystko inne w ogóle mnie nie zachęca:/

    OdpowiedzUsuń
  5. @Kosmetyczna KrainaOMG, bardziej dynamiczne? Padłabym chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  6. @diggerowaTeraz będą znane dzięki Chodakowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @BellaJa lubię mieć wybór, bo po jakimś czasie te same ćwiczenia stają się bardzo nużące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzę dziś do kiosku, jeszcze z Ewką nie ćwiczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. @rainy girl is me Ważne, żeby uprawiać taką formę ruchu jaką się lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Kasiunia K-PNie wiem jak będzie z tą płytą, więc nie biorę odpowiedzialności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam, mam już niezłą kolekcję płyt ECh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupuję :]
    na all przeginka tym bardziej, że po stare wydania można napisać do wydawnictwa (quad winkowski) i kupić w cenie właściwejn :]

    OdpowiedzUsuń
  13. @niecierpekJa też, przydałaby mi się jeszcze chęci do regularnych ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @ObsessionDokładnie , mnie to szokuje, że ktoś w ogóle licytuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrowe słodycze? może napiszesz pościk na ten temat? nie mam dostępu do gazety...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też już ją mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie widziałam u kogoś tę płytę. Nie znam ćwiczeń (ani tych gwiazd ;-)), ale teraz staram się nawet nie patrzeć na takie rzeczy, bo nie mogę ćwiczyć (kontuzja), a bardzo bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  19. @simply_a_womanZawsze mogę Ci przesłać fotki na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @Pigeons Beauty Uważaj, bo rozchodzi się jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @UnaOj, mam nadzieję że szybko wrócisz do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się zaopatrzyć. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie cwiczenia z pseudo gwiazdami nic nie wnosza....bez nich mzliwe ze bym kupila; )

    OdpowiedzUsuń
  24. @LoeveCo za różnica kto ćwiczy, ważne żeby samemu czerpać z tego korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno przydatna płytka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kupiłam Shape'a :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję że jutro uda mi się ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba mnie zachęciłaś, a na pewno mocno zainteresowałaś, zobaczymy czy mi do jutra starczy zapału, żeby ją kupić:) mam nadzieję, że tak!

    OdpowiedzUsuń
  29. rano gazeta i płyta kupione, wieczorem seria ćwiczeń wykonana. też najbardziej byłam ciekawa treningu z p.Sadowską i od tych ćwiczeń zaczęłam. wrażenia? bardzo pozytywne. ćwiczyłam też dzisiaj z ostatnią z tych pań i też było fajnie. jutro zaczynam wszytskie trzy treningi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @Qershi26W takim razie trzymam kciuki za chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. @angelikawow , wszystkie trzy na raz?Podziwiam! Ja jeszcze jej nawet nie obejrzałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne są ćwiczenia z Ewą :)
    po 15 minutach mam zadyszkę :PP

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje znajome szaleją na jej punkcie, jak wyszły te pierwsze Shape z nią to właśnie sprawdzałam ceny na allegro i tak jak piszesz te ceny to jest jakiś absurd! Szok! Niektórzy to na wszystkim próbują się dorobić jak wariaci jacyś :D No ale nic, niech im będzie. Podoba mi się ten pomysł z różnymi rodzajami treningu, tak jak napisałaś - przynajmniej nie będzie nudno. Jak zobaczyłam Twój news to myślałam, żeby napisać z prośbą do jakiegoś Mikołaja z Polski, ale potem uznałam, że może czas zacząć ćwiczyć zamiast kupować kolejne płyty/sprzęty! Przed przyjazdem do Anglii schudłam sporo i później trzymałam swoją wagę, dużo ćwiczyłam, a tutaj tylko obrastam w tłuszcz, beznadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  34. Melduję, że zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też kupiłam :) i też najbardziej mnie interesuje trening z Beatą Sadowską :)oby tylko jeszcze wystarczyło mi zapału do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kusi mnie ta płyta. Teraz ćwiczę 30 day shred z Jillian i myślę o tym, by kontynuować taką formę ćwiczeń (tzn. przez laptopem :P)

    OdpowiedzUsuń
  37. @kosmetyczny-przekladaniecChyba wszyscy tak mają jak są w UK ;) Wszystkim moim znajomym przybyło na wyspach ;) No i tak jak piszesz, nie ważne z czym, ważne żeby działać. Płyty czy sprzęty się nie liczą, dopóki chęci brak :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @Iwettoo, super, zróbmy tak ;)
    simplyawoman86@gmail.com
    naprawdę jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).