29.11.2012

I love fall // Jak polubić jesień?

Jesień to moja ulubiona pora roku, zaraz po wiośnie. Wprowadza mnie w melancholijny nastrój, trochę leniwy  :) Padający deszcz, wolno płynący czas, szaruga i mgła. Wszystko wygląda magicznie, jakby mogło wydarzyć się wszystko i nic. Do tego jest to okres kiedy mogę wyciągnąć już ulubioną flanelową piżamę, pocieszać się gorącym kakao, a na śniadanie najlepiej smakuje owsianka z bananem i bakaliami :) Jeżeli chodzi o kosmetyki, to dla mnie jest to najlepsza pora na kwasy. 


  • Jeżeli chodzi o lakiery to wybieram burasy-brudasy. Wszelkie odcienie brudnych róży, szaraków, brązo-fioletów najbardziej cieszą moje oko. Mam takich odcieni sporo, więc jest z czego wybierać :) 

Jednak z uwielbienia dla zieleni, której brakuje o tej porze roku, często sięgam też po jej różne odcienie. Uwielbiam ciemne butelkowe, szmaragdowe i morskie.





  • W jesienne dni oprócz kawy z mlekiem, lubię popijać gorącą czekoladę lub kakao. Jeżeli chodzi o herbaty sięgam po te aromatyczne jak karmelowe, imbirowe czy cytrynowe.
  • To samo tyczy się świeczek zapachowych, olejków czy wosków. W moim mieszkaniu przeważają zapachy wanilii, pomarańczy, cynamonu czy ciasteczek  :) Obecnym faworytem jest cynamonowy wosk Yankee Candle oraz Warm Spice.

  • W kwestii zapachów do ciała moim codziennym ulubieńcem jest różana woda perfumowana Moment de Bonheur z Yves Rocher. Natomiast wieczorem lubię balsamować się kakaowym kremem Isana z Rossmanna [klik].

  • Jesień to jeszcze dla mnie za wczesna pora na czapki czy rękawiczki, za to uwielbiam opatulić się ciepłym szalikiem lub kominem. Są dwa warunki: muszą być miękkie i długie. 

Całkiem niedawnym zakupem jest kolorowy szalik z Primarka, który kupiłam na Allegro. Szukałam czegoś podobnego na hakach w warszawskich galeriach, ale niestety u nas same burasy. Tym razem miałam ochotę na kolor!

Poza tym nie wyobrażam sobie jesieni bez kolorowej, flanelowej piżamy. Tym razem naszło mnie na pignwiny i też jest z Primarka ;D 


  • Nie podążam za modą, ale podoba mi się trend na kolor burgundowy. Chociaż zdecydowanie wolę zeszłoroczny- szmaragdowy, bo taka zieleń mnie kręci. 
http://paulanchlo.tumblr.com/post/32124246922/fall-trend-bordeaux-lookbook

  • Jedyne czego nie lubię w jesieni to porannego wstawania. Wolałbym zostać w łóżku przez cały dzień :)
http://imgfave.com

1. Ulubiona jesienna szminka?
2. Ulubiony jesienny lakier?
3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni?
4. Ulubiona świeca zapachowa?
5. Ulubiony jesienny zapach?
6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria?
7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?
8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?
9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?

Zapraszam wszystkich chętnych do zrobienia odpowiedzi na ten TAG,
szczególnie że jesień już dobiega końca :(

58 komentarzy

  1. podoba mi sie
    zrobie chetnie:)
    widze ze mamy podobne upodobania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @PieknoscdniablogW takim razie na pewno zajrzę do Ciebie, zobaczyć odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień <3
    Gorąca herbatka, kocyk, książka i jestem szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tę pomadkę :) mam nadzieję, że będę równie zadowolona.

    Przyznam się, że największą słabość mam do...zimy. To moja ulubiona pora roku :D szczególnie nad morzem. Jest wtedy cudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. @ewwwaCzytasz mi w myślach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje mi lakieru do paznokci w takim "błotnym" brudnym kolorze. Jesień to zdecydowanie świece zapachowe, długie swetry i gorąca czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Hexx anaZimę też lubię, ale nad morzem w tym okresie nie byłam... i w sumie ciężko mi sobie wyobrazić morze zimą oO Liczę że się nie zawiedziesz i pomadka będzie Ci dobrze służyć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie znoszę jesieni i zimy. jest zimno i ponuro, a mi ciągle chce się spać

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna piżamka z primarka!Jak ja żałuję, że nie mamy go u siebie :( Ah ten yankee caldne :) Uwielbiam je:D ej! A czy ktoś tu się nie miał czasem odchudzać? :) A kysz mi z tą gorącą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna ta piżama!!!

    OdpowiedzUsuń

  11. Też kocham czapy, kominy i szale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piżama rządzi! i piękne kolory lakierów również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam wspomnieć, że wysłałam Tobie zaproszenie na LubimyCzytać.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jesień, ale zdecydowanie bardziej wolę wiosnę. Nie przepadam za melancholią, której podczas szarugi wszędzie pełno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak... świeczki, kocyk i herbatka jesienią, czyli to co lubię najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. @aleksaO tak, doskonale siebie rozumiemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Brain For SaleOj tam od czasu do czasu można ;) Ja też żałuję że u nas nie ma Primarka ;) Mają fajne rzeczy i w rozsądnych cenach :]

    OdpowiedzUsuń
  18. @Kosmetyczna KrainaPodstawa jesiennego wyposażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. @Kosmetyczna KrainaDziękuję, zaraz zajrzę i odpowiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. @Iwettojeszcze nie dostałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. @yzma87najprzyjemniejsze chwile ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale boski szalik i piżama :))

    OdpowiedzUsuń
  23. @BellaDziękuję, kupione na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wiem, napisałam, że kolory takie klasyczne, ale tu bardziej chodziło o ciekawostkę, jaką jest ich zapach:))
    Ja nie lubię jesieni, jest dla mnie porą roku, która nie ma swojego charakteru i nie powinna istnieć. Za zimna na lato, za ciepła na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Iwetto Jeżeli kiedyś będziesz miała ochotę na taki urlop, to polecam. Jest pięknie i zupełnie inaczej. Dla mnie to były najlepsze sezony, zaliczyłam kilka. Teraz mam bliżej nad morze choć tęskni się za Bałtykiem.

    Tak sobie myślę, że jak pomadka się sprawdzi, to na pewno nie będzie to jedyny kolor. Sugerowałam się Twoją recenzją :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Iwetka ale masz zejebistą kolekcję szmaragdów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. @sylluniaAle te zapachy to i tak gadżet i z tego co czytałam, to dosyć krótki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. @Angel MakeUp WorldDzięki, staram się opanować, ale jak widać to jest uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. @Hexx anaA wiesz, że moja druga którą kupiłam ma już trochę inną konsystencję? Jest bardziej nawilżająca niż kremowa, co mnie zadziwiło, ale spisuje się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zamierzam jutro odpowiedzieć na ten tag :) Jest bardzo fajny i widzę, że w wielu kwestiach nasze poglądy, czy raczej upodobania się pokrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Karotka W takim razie z jeszcze większą chęcią przeczytam Twojego jutrzejszego posta niż zawsze :) Jestem ciekawa co nowego odkryję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przedam za jesienia jestem typowo ciepło lubnym stworzonkiem

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten nowy szalik śliczny :) też lubię ciepłe piżamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękna piżamka, cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. @Katiew takim razie czekam na Twoją odpowiedź na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @YasminellaTo wprost przeciwnie do mnie, nie lubię upałów, raczej średnie temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  37. @Kasiunia K-PMam pingwinową fazę ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię tą czekoladę,szkoda, że nie jest dostępna w regularnej sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  39. @Iwettoowszem, ale co jeśli chce mi się spać w pracy, bo za szybko ciemno się robi? ile człowiek kaw pić może...

    OdpowiedzUsuń
  40. @simply_a_woman trzeba podłączyć dożylnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. @powiew inspiracjiteż żałuję ;[ A może polecisz jakąś inną?

    OdpowiedzUsuń
  42. no właśnie wszystko fanie, tylko to wstawanie, też chętnie zostałabym cały dzień w piżamie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też uwielbiam jesień! Ten żakiet z ostatniego zdjęcia jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też uwielbiam jesień za kominek i olejki:)

    co do wstawania rano- mam takie same odczucia jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Robiłam już jeden tag jesienny, ale w sumie I love fall chodziło za mną jakiś czas, do tego mamy 1 grudnia, więc chyba czas się ładnie pożegnać z jesienią :) Z chęcią więc skorzystam z Twoich pytań :)
    Też lubię kolorowe szaliki! Może nie jakieś jaskrawe, ale dwa moje ulubione to takie ciemne wino i ciemny turkus, świetnie ożywiają bez przesadnego odblasku :D
    Piżama w pingwiny jest słodka, macałam dziś podobne w Primark, ale bałam się, że te guziki będą mnie uwierać - jestem typem księżniczki na ziarnku grochu, mam duży problem z materiałami, wykończeniami itp. Najciężej mi zawsze kupić sweter, który nie będzie mnie gryzł :/
    Co do tego burgundu to ja dostałam na jego punkcie jakiejś mega obsesji w tym roku, ale kurde niezbyt mi chyba jednak pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojj uwielbiam czekoladę na gorąco!!! Z reszta nie tylko jesienia i zima - zawsze! Mmmm... :) Ale niestety ile razy kupie jakies opakowanie (róznych marek) tyle razy nie jest to to, to nie ten smak, zapach czy konsystencja jaka lubie :/ I dlatego jedyna czekolada jaka kupuje i baaardzo chetnie pije to ta ze stacji orlenowskiej ;)

    A pizamka zabujcza! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. @Malwinano tak ;D U mnie w sumie jest tak przez 365 dni w roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. @kosmetyczny-przekladaniecNie pasuje? Mi się wydaje że przy naszym zimowo-letnim typie bordo pasuje idealnie. W każdym razie ja czuję się w nim świetnie i mam aż za dużo rzeczy w tym odcieniu ;)
    Zazdroszczę Ci dostępu do primarka ** Czekam z utęsknieniem , aż otworzą w PL, bo zakupy przez Allegro są średnio wygodne ;]

    OdpowiedzUsuń
  49. @KolorowaChmurkaKiedyś Cadbery miał dobrą, ale od dawna nie mogę trafić ;]

    OdpowiedzUsuń
  50. Trafiłaś w mój gust w 100 % :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).