8.11.2012

Pędzel idealny do żelowego Rimmela // ECO TOOLS Retractable Foundation Brush

Ostatnio rzadko korzystam z typowego pędzla do fluidu.  Wolę po prostu korzystać z dłoni lub pędzla z Sephory nr 43, który w zasadzie dedykowany jest do bronzera. Jednak ostatnio walczę z projektem denko, a wraz z nim z żelowym podkładem Rimmel Match Perfection. I w tym wypadku nieoceniony okazał się pędzel ECO TOOLS Retractable Foundation Brush.


Kupiłam go jakiś czas temu na stronie iHerb.com i mogę Wam ją szczerze polecić. Przesyłka była dobrze zapakowana, całkiem szybko doszła, a interfejs jest bardzo intuicyjny, co ułatwia zakupy. Pędzle tej marki można też dostać w SuperPharm oraz Rossmannie, ale ceny nie są już tak atrakcyjne. Z tego co pamiętam trafiłam na bardzo dobrą promocję i dodatkowo miałam jeszcze kupon na 5 USD, który praktycznie pokrył mi koszty wysyłki. Obecnie na iHerb trwa promocja i pędzle są tańsze o 10%. Mój normalnie kosztuje około 6 USD, czyli w zależności od kursu około 20zł.

 Pędzel wybrałam w wersji podróżnej, bo wtedy jeszcze nie miałam mojej wypasionej kosmetyczki z NYXa i chciałam, żeby był zamykany.


Metalowy trzonek jest stosunkowo krótki, ale dobrze leży w dłoni. Kształt włosia nie jest typowy języczkowy, jak to jest w większości przypadków. Eco Tools jest okrągły i przypomina stożek. Dzięki takiej budowie doskonale dociera w każdy zakamarek twarzy, pokrywając ją bez problemu fluidem.  Świetnie sprawdza się przy skrzydełkach nosa czy pod oczami, jednak już trochę gorzej radzi sobie na policzkach.



Włosie jest dosyć zbite i gęste, wykonane z taklonu. Nie wchłania dużo produktu i bardzo dobrze się konserwuje. Jednak jak to bywa w przypadku tego typu pędzli, pozostawia na twarzy delikatne smugi. Wystarczy rozetrzeć je jakimś puchaczem do pudru sypkiego, aby uzyskać jednolity efekt.


I jak wspomniałam bardzo dobrze sprawdza się przy żelowym Rimmelu. Opakowanie ma taki kształt, że  ciężko wydobyć podkład opuszkiem palca. Można oczywiście paznokciem, ale nie cierpię tego, tak samo jak resztek fluidu pod paznokciami . Natomiast stożkowy kształt pędzla bez problemu się tam dostaje i wydobywa cenną zawartość, bez zbędnego paćkania dłoni. Szczerze Wam go polecam  :)
Jestem ciekawa czym Wy aplikujecie podkład w płynie?

49 komentarzy

  1. ja go nakładam palcami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. @ChochlikTeż tak robiłam, dopóki nie został tylko w kącikach słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotykam się z tym pędzelkiem;) ale podkładu nie lubię bo zapycha mnie masakrycznie;/

    OdpowiedzUsuń
  4. @kameleonworldMnie też zapycha, ale odkąd wróciłam do Vichy Normaderm nie ma aż takiej tragedii. Chce go skończyć i zapomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam różne fazy i obecnie nakładam palcami ale czasami też używam języczkowego pędzla:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Red LipstickW takim razie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @SexiChic To tak samo jak Ja, w sumie zależy to też od konsystencji fluidu :) Niektóre są bardziej płynne, inne bardziej żelowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ten podkład ważył się pół godziny po nałożeniu... największa tragedia była na czole i w okolicach ust... u mojej Mamy za to sprawdza się idealnie - i bądź tu człowieku mądry ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, sama bym nie wpadła na to, by taki pędzelek użyć do musowego/żelowego podkładu :) Ja sama aplikuje podkłady na ogół palcami, mimo że mam pędzel do podkładu, to jakoś boje się, że jego pielęgnacja i higiena będzie zbyt uciążliwa. Od dłuższego czasu używałam ColorStaya, którego trzeba też szybko rozprowadzać, więc nie nadawał się na naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Iwetto

    U mnie to zależy od zachcianki. Na zmianę mam manię używania pędzla i palców. Chociaż w sumie to podkłady matujące zawsze nakładam palcami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam wcześniej tego pędzelka. Ja cały czas polegam na placach, ale marzy mi się flat top.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Olala Wszystko najwidoczniej zależy od typu cery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój żelowy rimmel też się kończy i żeby się nie męczyć to położyłam go na boku, wszystko mam teraz po jednej stronie i jest to bardzo wygodne w używaniu;)
    Mam zamiar sprawić sobie taki pędzel do podkładu i do cieni z eco tools:D

    OdpowiedzUsuń
  14. @kosmetyczny-przekladaniec To fakt, ja go myję codziennie po aplikacji fluidu, tak samo jak każdy inny pędzel, którego używam do żelowych/płynnych kosmetyków. Ale jakoś nie sprawia mi to trudności, to chyba zależy od pędzla, bo na przykład czyszczenie hakuro to była istna mordęga ;( A tu wszystko pięknie się wypłukuje przy użyciu szamponu Babydream :) Raz na jakiś czas jeszcze go dezynfekuję alkoholem i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @majtkirambo To polecam Ci tego z Sephory, którego podlinkowałam na samym początku posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny pędzel na wyjazdy, że też wcześniej go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. @TheAnn1000 Sprytny pomysł :D Ja w międzyczasie wspomagałam się jeszcze patyczkiem higienicznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy8.11.12

    lubię ten podkład, a nakładam go tak jak każdy inny czyli flat topem z elfa, od kiedy go używam nie wyobrażam sobie nakładania podkładu palcami;)

    OdpowiedzUsuń
  19. @MsGrandOptimistic Też lubię używać flat topa do fluidu, ale z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przydałoby się coś takiego ;) chociaż na wyjazdy mam paluchy, bez zbędnych pędzli trzeba działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na mnie ten podkład wrażenia nie zrobił, a używałam palców :P

    OdpowiedzUsuń
  22. @Joanna Czarnocka Zawsze to oszczędność miejsca w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. @Wena Na mnie też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też męczę ten podkład. wolę go używać z pędzlem bo więcej i szybciej go ubywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podkładu nie używałam, ale pędzel wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @karoslavahahaha ;D Coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Katalina Jeżeli chodzi od podkład to nie masz czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zwykle nakładam podkład palcami albo flat topem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. palcami albo stipple brushem z elfa :) zależy od tego, czy mam czas na pędzel i potrzebuję większego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dość długiego czasu mam ochotę na ten podkład z Rimmela, że też jeszcze go nie kupiłam!
    Lubie nakładać podkład pędzlem, ostatnio najbardziej chyba języczkowym.

    OdpowiedzUsuń
  31. z ET nie mam ani jednego pędzla, ale ta ilość którą mam w zupełności mi wystarcza. :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w ogóle jestem fanką pędzli do makijażu z EcoTools. Co prawda, tego jeszcze nie miałam, ale jeśli jest tak dobry, jak pozostałe, to nie ma co się zastanawiać i kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @Karo No tak, palcami zawsze można nałożyć ciutkę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. @DorotaNo ja nie jestem z niego zbytnio zachwycona, w tekście jak najedziesz na Rimmel jest link do mojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. @One_LoVeNajważniejsze to znaleźć te ulubione, a ilość się już nie liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @AguteńkaJa też jestem zadowolona z pędzli ET, ale tylko tych do twarzy. Te do makijażu oka jakieś takie duże i szorstkie są, nie przypadły mi do gustu ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Love it!
    xx
    snowwhite90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nakładam hakuro H52 i bardzo sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy9.11.12

    naprawdę fajny pędzel!

    OdpowiedzUsuń
  40. ja wole swoje palce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam pedzel o podobnym ksztalcie z Bdellium Tools ale srednio go lubie a moze nie znalazlam dla niego wlasciwego podkladu :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Firma EcoTools ma świetne pędzle! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Najważniejsze to sobie radzić :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @Iwetto
    Ja po prostu wstaję rano ok. 7.25, a ok. 8.05 wychodzę z domu i wszystko robię w biegu, stąd te problemy z myciem pędzli po użyciu, stawiam na na maksa proste rozwiązania, choć często na tym tracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. @kosmetyczny-przekladaniec wow, podziwiam Ciebie :D Ja się zbieram 2 godz do wyjścia XD

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).