23.06.2014

Nowości / PAT & RUB



Jakiś tydzień temu Pat & Rub ponownie obniżyło ceny wybranych kosmetyków o 50%. Do tego wyszukałam w sieci kupon na dodatkowe 10% oraz otrzymałam wysyłkę gratis, więc nie mogłam przepuścić takiej okazji ;) Zwłaszcza, że większość produktów tej firmy doskonale się u mnie sprawdza i ciągle mam ochotę na więcej. Jak to mówią "apetyt rośnie w miarę jedzenia". Przy okazji zamówiłam też szampon oraz żel pod prysznic dla Taty z okazji Dnia Ojca. Mam nadzieję, że będzie z nich zadowolony. 


Dla siebie wybrałam peeling do ciała i maskę do włosów z serii rewitalizującej, balsam do ciała z serii otulającej (ten zapach!) oraz różaną mgiełkę do twarzy. Mogłam również wybrać dwie próbki, w tym przypadku odlewki. Do tej pory nie miałam okazji używać żadnego kosmetyku do twarzy, więc wzięłam tonik oraz krem pod oczy.



To już trzecie moje zamówienie z Pat & Rub i wypadałoby coś więcej napisać o samym sklepie. Otóż za każdym razem byłam bardzo zadowolona z obsługi. Zauważyłam, że wysyłka jest szybciej realizowana kiedy płaci się od razu, za pośrednictwem PayU, niż wybiera opcję przelewem. Można wybrać również za pobraniem, a nawet przyjmują zamówienia z zagranicy. Paczka jest zawsze dobrze zapakowana i zabezpieczona (nawet w foliowe torebki, żeby nic się nie wylało). Najczęściej wybieram odbiór w Paczkomacie, ale korzystałam również z kuriera. Nie miałam większych zastrzeżeń i według mnie wszystko przebiega profesjonalnie. Na blogu Anety czytałam, że miała problem z atomizerem i składała reklamację. Firma stanęła na wysokości zadania i wysłała nowe. Jak widać nawet od strony roszczeniowej wszystko przebiega "po ludzku".  

Poza tym rabaty! Oprócz stałych promocji, które są widoczne na stronie można też skorzystać z dodatkowych kodów. Na przykład w tym momencie obowiązuje LATO2014, który daje -20% (ważny do do północy). Sumuje się ze wszystkimi innymi zniżkami na stronie. Dodatkowo przy zakupach powyżej 200 zł otrzymuje się automatycznie wysyłkę gratis oraz 3%, 300 zł - 5% oraz 500 zł - 7%. Jeśli w ciągu 6 miesięcy wyda się powyżej 1000 zł otrzymuje się jeszcze 10 %, ale trzeba być zarejestrowanym na stronie. Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się taką kwotę przekroczyć, jednak zawsze to jakiś bonus o którym warto wspomnieć. Tym razem sama zapłaciłam połowę regularnej kwoty. Stąd takie małe, nieplanowane szaleństwo ;) 
_________________________________________

80 komentarzy

  1. Anonimowy23.6.14

    Aż sobie westchnęłam na widok takich perełek :) Ciekawa jestem, czy na podstawie odlewki tego kremu pod oczy będziesz w stanie powiedzieć o nim coś więcej. Wstyd się przyznać, ale nie dbam jakoś specjalnie o tę okolicę... Od jakiegoś czasu zaczynam przeglądać różne opinie, tak, żeby nie kupić jakiegoś podrażniającego bubla.

    Jeśli masz ochotę, to zapraszam do siebie - jakiś czas temu wróciłam. Zobowiązałam się do dwóch notek w miesiącu i na razie udaje mi się w postanowieniu wytrwać :) Zobaczymy na jak długo. Mam nadzieję, że nie zniechęciła Cię moja czasowa nieobecność ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa czy coś odczuję po takiej próbce ;) Od siebie mogę polecić Pharmaceris "Duoaktywny krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Opti-Sensilium". Jedyny po którym dostrzegam różnicę ;)
      Cały czas mam Ciebie w obserwowanych, ale ostatnio nie byłam na bieżąco (co z resztą widać po przerwie na blogu). W każdym razie dzięki za przypomnienie, bo lubię do Ciebie zaglądać.

      Usuń
    2. Anonimowy23.6.14

      O, dziękuję za polecenie - na pewno będę mieć na uwadze tan krem! Już kilka rzeczy kupiłam z Twojego polecenia i żadna mnie nie rozczarowała, więc... ;) Oby jutro była ładna pogoda - w takim wypadku już jutro mogłabym mu się przyjrzeć w Rossie. Aż się ożywiłam na samą myśl, jestem żądna efektów hehe :)

      Aha, no to już jestem spokojna (nie chciałam być nachalna ;) ). W takim razie do "zobaczenia" :)

      Usuń
    3. Kosmetyki Pharmaceris kupisz prędzej w aptece lub SuperPharm :)

      Usuń
    4. Anonimowy24.6.14

      Hehe, to teraz pewnie domyśliłaś się, że jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy nie miałam :D Do SP mam daleko, ale aptek u nas pod dostatkiem! Na pewno sprawdzę. (Dobrze, że nie wybrałam się do tego Rossa - szukałabym i szukała... ;) )

      Usuń
    5. Ja też nie miałam ich zbyt wiele, ale praktycznie każdy się u mnie sprawdza :) Szok!
      Dobrze że przeczytałaś moją odpowiedź :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy:) Ja skusiłam się tylko na hipoalergiczne masło do ciała i maskę do włosów, ale teraz żałuję, że nie zrobiłam większych zapasów:P Co do samego sklepu, to jak na razie też nie mam zastrzeżeń i oby tak zostało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, takie akcie robią regularnie, więc na pewno jeszcze nie raz trafi się okazja :)

      Usuń
  3. Też skorzystałam z tej promocji, rzeczywiście było warto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne nowości! Jeszcze nie robiłam tam zakupów ale mam wielką ochotę na ten peeling rewitalizujący :) Nawet podczas tej promocji miałam go w koszyku ale w końcu zrezygnowałam z zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze będziesz mieć okazję :)

      Usuń
  5. maskę do włosów i mgiełkę różaną i ja zamówiłam podczas tej promocji :) żałuję, że nie wzięłam masła hipoalergicznego, ale nie ucieknie ;)
    tonik bardzo lubię i nie wyobrażam sobie życia bez niego. zapach serii otulającej uwielbiam, a mgiełkę uwielbiam od pierwszego użycia, tak jak i maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że go nie wzięłam, ale z drugiej strony mam tyle maseł, że wystarczy mi do końca roku :P
      Mam nadzieję, że pozostałe kosmetyki wywrą na mnie tak samo dobre wrażenie :)

      Usuń
  6. Super zakupy! Ja akurat kończyłam wakacje i nie miałam stałego dostępu do neta, a przez telefon ciężko zamawiać. A taką miałam chęć na kilka rzeczy (oczywiście przez ciebie i rzeczy, które mi przesłałaś)!
    Jednak dobrze się stało, bo zużyję trochę moich zapasów i dopiero wtedy będę czyhać na coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie napisałaś do mnie, mogłam zamówić również dla Ciebie :)
      No ale są też tego plusy ;)

      Usuń
    2. Nic straconego :) Będę miała jeszcze okazję zamówić, spokojnie. Przecież firma nie zwija się z rynku :D
      A plusy są większe niż minusy, więc nie rozpaczam :)

      Usuń
  7. Zazdrość mnie pożera, ale to dobrze, może zabierze ze dwa kilo ;) Śliczności nakupiłaś, zwłaszcza na scrub się slinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, bo otulający mnie rozczarował.

      Usuń
  8. Oj też z tego co widzę bym się skusiła na co niektóre. Jednak teraz odkładam, aby zaspokoić się kosmetycznie na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie odstrasza w ich kosmetykach zapach cytryny;( moze w kosmetykach do twarzy jej nie czuc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda wersja ma cytrynową nutę, ale też wolałabym żeby była w mniejszej ilości ;)

      Usuń
  10. Ja też się skusiłam :-) Kupiłam maskę rewitalizującą i masło hipoalergiczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko też mnie intrygowało, ale odpuściłam. Czekam na Twoją opinię :)

      Usuń
  11. Ja bardzo liczyłam na przecenę toniku, ale niestety nie załapał się ;) A to właśnie na nim mi najbardziej zależało, czekam na kolejną szaloną wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23.6.14

    jakie cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna okazja:) ja niestety przegapiłam, ale może to i lepiej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że lepiej :) Zawsze więcej na koncie ;)

      Usuń
  14. Same cudowności :-) najbardziej zaciekawiła mnie maska do włosów, bo już od dawna mam na nią chętkę. Żałuję, że spasowałam podczas tej promocji, ale narzuciłam sobie 'kosmetycznie czerwiec za stówkę' i kupiłam tablet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna nagroda, na pewno było warto się wstrzymać :)

      Usuń
  15. Ale cudeńka, nie kuś kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetną promocję złapałaś. Nie dość że 50% to jeszcze dodatkowo darmowa wysyłka i 10% z innego kodu. Chyba muszę się zapisać do newslettera Pat&Rub bo ciekawe obniżki mnie omijają. A kosmetyki niech Ci (i Twojemu tacie) dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Warto obserwować ich Facebooku :)

      Usuń
  17. Ja właśnie wygrałam peeling i nie mogę się doczekać używania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej ale znalazłaś okazję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety mogę używać tylko ich mgiełki. Reszta pachnie mi cytrynowym domestosem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już bywa z zapachami, nie każdy będzie zadowolony :)

      Usuń
  20. Też miałam ochotę skorzystać z tej promocji, ale i bez tego miałam sporo wydatków, więc odpuściłam, ale trzeba przyznać, że tym razem w promocji było naprawdę dużo ciekawych produktów! Chętnie przygarnęłabym zarówno maskę, jak i balsam :)

    Ja również dobrze wspominam moje dotychczasowe zamówienia ze sklepu. Raz zdarzyło się, że pomylili się i dostałam balsam do stóp, zamiast do rąk, ale po kontakcie mailowym zadzwoniła do mnie pani, która wysłała kuriera z prawidłowym produktem, który od razu zabrał pomylony balsam :) I dostałam jeszcze miniaturkę olejku rozświetlającego, który od dawna mi się marzył :) Wszystko poszło całkiem sprawnie, więc nawet nie było to specjalne utrudnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że tym razem wybrali bardzo fajne kosmetyki. Przy wcześniejszych akcjach jakoś nie mogłam się na nic zdecydować, a tym razem same trafiały do wirtualnego koszyka ;)
      Fajnie że tak szybko i sprawnie załatwili pomyłkę. Mi się jeszcze nie przytrafiło nic podobnego, jednak jestem spokojna, że obędzie się bez większych konfliktów.

      Usuń
  21. Przymierzałam się do zakupu, ale rozsądek wziął górę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale smakołyki, miłego używania :)
    Ja z tej promocji skorzystałam poprzednim razem, znaczy się z obniżki 50% na wybrane produkty i teraz też się nad tym zastanawiałam, ale tyle kasy mi poszło w tym miesiącu na kosmetyki, że odpuściłam :)

    Ja także bardzo lubię sklep internetowy P&R, zawsze płacę poprzez PayU i wybieram odbiór w paczkomacie - po 2 dniach zazwyczaj mam już paczuszkę u siebie :) A teraz z racji niedawnych urodzin dostałam 20% zniżkę ważną przez 2 miesiące i już planuję co by tu sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że ta zniżka sumuje się z innymi ofertami (oprócz kodów), więc warto się skusić :)
      Jestem ciekawa co wybierzesz. Masz coś na uwadze?

      Usuń
    2. Na pewno skuszę się na kolejne opakowanie toniku do twarzy i balsam do stóp z serii otulającej.
      Myślę jeszcze o jakimś peelingu cukrowym, ale jedni je bardzo chwalą a inni na nie narzekają i już sama nie wiem czy brać czy nie ;)

      Usuń
    3. Powiem Ci że na otulającym bardzo się zawiodłam. Jest bardzo zbity, gęsty na ta tyle że nie można go rozsmarować.
      No i zostawia jaką dziwną białą warstwę. Z tego powodu skusiłam się jeszcze na ten wyżej, bo jestem ciekawa czy okaże się taki sam.
      Toniku dopiero zaczęłam używać i przypomina hydrolat oczarowy. Z serii otulającej kończę właśnie balsam do rąk i bardzo polubiłam. Sądzę, że ten do stóp będzie równie dobry :)

      Usuń
    4. Ja jakiś czas temu skusiłam się na peeling z P&R ale w wersji Home Spa, czyli taki cukrowo-solny. Jeszcze go nie używałam, mam jednak cichą nadzieję, że będzie dobry :)
      Z wersji otulającej też miałam balsam do rąk i mam jeszcze jeden w zapasie - dla mnie to produkt bardzo przyjemny i dobrze działający na moje dłonie :)
      Wiesz, ja z toniku dopiero byłam zadowolona kiedy moja buzia była po peelingu kawitacyjnym - wtedy bardzo koił i łagodził wszelkie zaczerwienienia :)

      Usuń
  23. No kiedy ja się w końcu skuszę wypróbować te kosmetyki?:-)
    Fajne nowosci:-) oj chętnie bym je przygarnęla:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zakupy :) Mój Mąż regularnie wraca do kremu do golenia i balsamu po goleniu z P&R. Ja również skusiłam się na tę świetną promocję - kupiłam balsam otulający i masło hipoalergiczne. Sklep świetnie działa, zgadzam się, paczki zapakowane jak trzeba, szybka wysyłka, no i próbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dokupić jeszcze kilka kosmetyków, ale później mnie oświeciło, że mają specyficzne zapachy, więc nie wiedziałam czy się spodobają tacie :) Jeśli wyrazi aprobatę, następnym razem wezmę też balsam, bo kremu do golenia nie lubi. Poza tym mogliby rozszerzyć trochę gamę kosmetyków męskich.
      Teraz żałuję, że nie wzięłam również masła :)

      Usuń
    2. To jest zapach cedrowy :) Mnie bardzo, bardzo się podoba, L. zresztą też jest zadowolony :)
      Mam nadzieję, że masło hipkowe sprawdzi się u mnie tak dobrze, jak balsam do ciała z tej serii.

      Usuń
    3. Ach no właśnie - cedr. To już wiem, że mój R go nie polubi ;)
      Za to okazuję się, że Tato jest zadowolony :)

      Usuń
  25. Anonimowy24.6.14

    Takie szaleństwa są najlepsze :D a jakie przyjemne :) Sama chętnie podkradłabym parę rzeczy dla siebie. W przyszłości z pewnością coś znajdzie się w moich zbiorach, ale obecnie nadal mam dużo, a za niecałe dwa tyg już mnie tu nie będzie ;) Na razie martwię się tym, że cała walizka to będą same kosmetyki :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że gdybym miała się teraz wyprowadzać, u mnie wyglądałoby tak samo :)

      Usuń
  26. Mój R. uwielbia i szampon i żel z męskiej serii P&R, nie mówiąc o kremie do twarzy, już nie chce używać innego:) Przyznam, że mi zapach tych kosmetyków też bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąchałam z ciekawości i jest to dosyć specyficzny ziołowy zapach :)

      Usuń
  27. I znowu tyle dobroci, będę musiała się wreszcie skusić na jakiś peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie promocje :) i tego rodzaju programy lojalnościowe. Bardzo teraz żałuję, że nie skorzystałam z okazji bo cały czas nie miałam okazji poznać P&R, a tyle dobrego już o niektórych produktach czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze nieraz będzie taka okazja :)

      Usuń
  29. Musze wreszcie tam złożyć jakieś duże zamówienie, bo ich produkty znam tak pobieżnie tylko, a same wspaniałości o nich czytam ;) Żałuję, że jestem ciamajdą i nie załapałam się na tą dużą wyprzedaż... ale będą następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zakupy, piękne :)
    I ja skorzystałam ze świetnej promocji i kupiłam kolejne mazidła do ciała.
    Postawiałam na balsam otulający i hipoalergiczne masło.
    Dobrych smarowideł nigdy za wiele :)
    Niestety, za późno zobaczyłam na Twoim FB info o kodzie z dodatkową 10% zniżką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę żałuję, że nie kupiłam tej różanej mgiełki.
      Ale pewnie jeszcze będzie okazja :)

      Usuń
    2. Ona akurat była niewiele przeceniona, więc nic straconego.
      Ja żałuje, że jednak nie wzięłam masła ;)

      Usuń
  31. Widać, że firma dba o klienta i cieni go :) miło to usłyszeć bo wiele firm olewa jednak swoich klientów.
    Wspaniałe zamówienie złożyłam, a możliwość wyboru próbek do wypróbowania jest świetnym rozwiązaniem. Ciekawi mnie jak sprawdzi się krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. Pierwsze wrażenie mam pozytywne :)

      Usuń
  32. świetna promocja, bardzo zachęcająca do zakupu, nic o niej wcześniej nie wiedziałam. super kosmetyki. nie miałam niczego z PAT & RUB

    OdpowiedzUsuń
  33. MMM chyba nic nie miałam z tych rzeczy dla tego też będę czekać na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe jak się sprawdzi maska :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie widziałabym takie produkty u siebie w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też się skusiłam na niemałe zakupy, ale niestety do mojej paki jeszcze nie udało mi się dorwać, leży zachomikowana przez chłopaka :) Najbardziej jestem ciekawa maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawi mnie mgiełka i maska regenerująca :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne łupy! Jestem pewna, że i Ty i tata będziecie zadowoleni :)
    Ja tak się nastawiałam na zakupy, ale przegapiłam. Pozostaje mi czekać do następnej szalonej przeceny :)
    Wspomnienia ze sklepem również mam bardzo dobre! Wszystko na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej, jakie cudeńka! Bardzo bym chciała wypróbować ten peeling i maskę do włosów. Jeśli chodzi o mgiełkę miałam jej inną wersję zapachową i byłam zadowolona, choć muszę przyznać, że te mleczne spisują się lepiej :)

    Tacie pewnie spodobał się prezent, ciekawe tylko jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakupy w sklepie Pat&Rub to czysta przyjemność :) A jeśli dodać działanie ich kosmetyków na skórę to już w ogóle bajka :) Ja jestem uzależniona od tej firmy i dobrze mi z tym. Z Twoich nowości znam maskę do włosów oraz różaną mgiełkę i oba kosmetyki bardzo lubię. Mam nadzieję, że Ty też będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jesteś z nich zadowolona, to u mnie nie może być inaczej :)

      Usuń
  41. wiesz, że jeszcze nie miałam żadnego produktu z tej firmy... Raz jedną próbkę masła z trawa cytrynową ale zapach był dla mnie nie do zniesienia :/
    Wąchałam kilka razy w Sephorze ale nadal nie mam przekonania, najbardziej kusi mnie tylko olejek z drobinami złota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria otulająca jest znacznie przyjemniejsza :)

      Usuń
  42. Nie miałam nic z Pat & Rub. Ich kosmetyki jakoś średnio wracają moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).