14.06.2014

Kolorowe nowości / MAC, NYX, DOUGLAS



Dawno nie kupowałam nic z kolorówki. Ostatnio udało mi się zużyć kilka pomadek, więc z czystym sumieniem zamówiłam nowe. Wybór był jak najbardziej świadomy, bo od dawna miałam je na uwadze. Kolory wybrałam stacjonarnie, ale wszystko kupiłam online. Głównie ze względu na niższą cenę :)


Na Allegro zamówiłam korektor NYX HD Photogenic Concealer w odcieniu Porcelain /recenzja/. Szukałam go w sklepach, ale za każdym razem ten odcień (najjaśniejszy) był wykupiony. Zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, szczególnie zastosowany pod oczami. Niezła trwałość, lekka konsystencja, no i krycie. Razem z nim kupiłam pomadkę NYX Soft Matte Lip Cream w kolorze Antwerp /recenzja/. Już wiem, że chcę więcej z tej serii. Ma matowe wykończenie, ale nie wysusza tak bardzo ust. Zachwyciła mnie pigmentacja, zapach (waniliowo- maślany) oraz ponownie trwałość. Muszę przyznać, że kosmetyki NYX bardzo się poprawiły i chciałam nawet zrobić większe zamówienie na Cherry Culture. Niestety po małym przeglądzie strony zauważyłam, że przestało się to opłacać. Z tego powodu wybrałam rodzimych sprzedawców. Drugi błyszczyk NYX Butter Gloss w odcieniu Vanilla Cream Pie zamówiłam na stronie Douglasa. 


Zdecydowałam się także na róż MAC Powder Blush Well Dressed. Miałam kupon -15 %, więc bardziej opłacało się niż zakupy w salonie. Odcień chłodnego różu totalnie mnie oczarował. Daje satynowe wykończenie i przyjemnie ożywia cerę. Chyba zdetronizuje mojego mineralnego ulubieńca Dainty ;) Niestety Douglas nie miał w swojej ofercie nowych pomadek w postaci kredek, czyli Patentpolish Lip Pencil /recenzja/. Zamówiłam ją online w MACu, więc zapłaciłam pełną kwotę, ale przynajmniej wysyłkę kurierem dostałam gratis. Chciałam chociaż jeden egzemplarz odkąd się pojawiły, ale odkładałam ciągle ten zakup na później. Dopiero recenzja Agaty z bloga Smaruję, wcieram, maluję zmotywowała mnie do działania. Nie żałuję ;) Wybrałam odcień Spontaneous, który bardzo przypomina mi masełko Revlonu w kolorze Berry Smoothie


Ciężko było zachować takie minimum, bo okazje oraz kolorówka bardzo kuszą. Jednak zasada "jeden za jeden" pomaga mi zachować wstrzemięźliwość oraz kupować to, co naprawdę chcę posiadać. Dzięki temu mam też większą radochę, kiedy wykreślam kolejny punkt z listy :)
_________________________________________

113 komentarzy

  1. Ten środkowy kolorek przemawia do mnie moco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14.6.14

    Pomadka z NYX ma piękny kolor! Będę cierpliwie czekać na pełną prezentację naustną ;)
    Well Dressed jest i na mojej zakupowej liście, czuję, że się polubimy. No i szukam jakiegoś korektora pod oczy, stawiałam na Bobbi lub Laurę Mercier, ale teraz jestem ciekawa też Twojego wybranka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawarstwiło mi się tyle prezentacji naustnych, że już się w nich pogubiłam ;)
      Mam dwie lewę ręce do tego, ale postaram się bo NYX naprawdę zasługuje na uwagę. Tak samo korektor, no ale użyłam go dopiero kilka razy.

      Usuń
  3. :D :D :D Przedwczoraj kupiłam sobie Well Dressed :D :D :D NYX - wow, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ostatnio wszyscy go kupują :D

      Usuń
    2. he he, ja tez chce go kupic :)

      Usuń
  4. u mnie też dziś o różach Mac'a :) w roli głównej Pink Swoon, ale Well Dressed zaraz za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, więc chętnie sobie obejrzę :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy! Well Dressed jest chyba najpopularniejszym MACowym różem, ale nic dziwnego, bo jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam błyszczyki NYX <3 Mam Butter i Shiny Gloss, ale matowej jeszcze nie... a to sie musi zmienic :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj musi ;) Jest zdecydowanie lepsza :)

      Usuń
  7. Wspaniałe nowości ;) korektor mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zakupy! Te z NYXa mnie powaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości, ja mam ochotę na ten róż z Maca, ale na razie muszę wykończyć te co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kolory kosmetyków wybrałaś, zabrałabym Ci wszystkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadki NYXa mnie bardzo ciekawią, ale mam aktualnie ich tyle, że sama sobie wytłumaczyłam, żeby nie kupować kolejnej, dopóki czegoś nie zużyję. Słabo trochę, ale MAM NADZIEJĘ, że wytrwam w tym postanowieniu.
    Sama ostatnio skusiłam się na kilka rzeczy w MACu (akurat jest o nich post) i ogólnie wychodzę z założenia, że w Douglasie się bardziej opłaca. Oczywiście, jak jest zniżka ;) Ale te, na które się skusiłam wymagały sprawdzenia na żywo, "na mnie". Czasami boję się kupowania kota w worku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też doszłam do tego samego wniosku- najpierw zużyć, później kupować :)
      Douglas z tą zniżką jest wybawieniem. W salonie takie niestety się nie trafiają.
      Ich strata ;)

      Usuń
  12. posiadam dwa kolory Patenpolish LIp z Maca, produkt rewelacyjny szkoda że nie wszedł na stałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie wiedziałam o tym, więc faktycznie szkoda.

      Usuń
  13. Korektor muszę kiedyś kupić. Ten róż z MAC-a też za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne typy kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Well Dressed to świetny wybór :-) Ten korektor Nyx koniecznie muszę dorwać, ale na razie zużywam zapasy. A kredkę Patentpolish chciałam ostatnio kupić w katowickim macu, ale nie mają tej limitki, więc obejdę się smakiem, bo w stacjonarce mam zniżkę 20% i nie chcę płacić pełnej ceny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę, żeby w salonie można było dostać taką zniżkę!

      Usuń
  16. Mam soft matte i również jestem zachwycona, muszę kiedyś kupić ten korektor nyxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się naprawdę rewelacyjnie :)

      Usuń
  17. Mam dokładnie tę samą pomadkę NYXa i nie jestem z niej zadowolona... moje usta strasznie wysusza i nieestetycznie się ściera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szkoda, że się z nią nie polubiłaś.

      Usuń
  18. Butter Gloss są rewelacyjne! Mam 3 odcienie i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wierz mi że SMLC z nimi zdecydowanie wygrywa :) A zapach ma jeszcze lepszy!

      Usuń
  19. Jesteś kolejną osobą, u której czytam o Well Dressed. I mimo, że wydaje mi się, że róży mam wystarczająco to ochota na kolejny jest ogromna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękne kolorki :) róż MAC'a piękny ma kolor, taki naturalny :) muszę się w końcu na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości, róż Well Dressed jest śliczny, sama mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sie w Well Dresed okropnie czuje. Jest taki rozowy;) bardzo zle sie czuje w takim rozu, zedcydowanie wole brzoskwinie i korale na mym licu.

    OdpowiedzUsuń
  23. kusi mnie ten korektor, teraz minerały nakładam, ale dłużej mi z nimi schodzi
    z kremową konsystencją szybciej by było :) chociaż pod oczami ;) tam mnie nie zapcha nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest akurat bez talku, ale nie zagłębiałam się bardziej szczegółowo w skład.

      Usuń
  24. Anonimowy14.6.14

    wow, swietne zakupy!
    moge sobie wyobrazic, jaka jest radosc zakupow, kiedy sie trzyma Twojej zasady :)

    mam jedna pomadke Nyx, bardzo ja lubie :)
    te produkty Nyx , ktore pokazalas, nie znam :)
    korektor tez mam na swojej liscie zakupow w Polsce :) zaciekawilam sie nim ogladajac kanal Digitalgirl na youtube :)
    kredki Mac rowniez mnie kusza, i to bardzo!
    dla mnie Well Dressed jest zbyt blady :(


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądziłam, że Well Dressed będzie dla mnie za jasny, ale okazał się idealny :)

      Usuń
  25. Produktów NYX jeszcze żadnych nie miałam, ale podoba mi się odcień korektora jak i drugiego błyszczyka :)
    Nad różem well dressed też się zastanawiałam ale wybrałam dainty i nie żałuję, uwielbiam go - zresztą kupiłam go dzięki Twojej recenzji :* A na taką kredeczke też mam ochotę :)
    PS. Zazdroszczę zużywania pomadek kolorowych, mi jakoś nie wychodzi zużywanie tego typu produktów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dainty bardzo lubię, ale przez świecącą poświatę nie mogę go nosić regularnie. Szczególnie latem, kiedy sama za bardzo się błyszczę. Cieszę się, że jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  26. Anonimowy14.6.14

    Well dressed to ładny odcień, choć ja jednak stawiam na mat totalny :D I przepadałam, uwięziona miłością dozgonną do lawendowych róży :D Początkowo sądziłam, że z moją cieplejsza karnacją będzie się gryźć, ale że blada przy tym jestem, to wygląda świetnie + mam lekkie zaczerwienienia w strefie pod oczami i nawet jak coś by przebijało pod cieniutką warstewką minerałów, to wtedy taki fiolet fajnie wyłapuje 'naturalny rumieniec'. No i nakładam róże z umiarem, wiec dobrze się w cerę wtapiają.
    Ogólnie bardzo przyjemne zakupi, z chęcią bym Ci coś podkradła. Na Maca czaję się od lat, ale nie mam niestety u siebie stacjonarnie, a online zamawiać nie chcę bez uprzedniego zapoznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, lepiej najpierw sprawdzić kolor, niż zamawiać w ciemno :)

      Usuń
  27. Patenpolish Lil Pencil uwielbiam, ale to już wiesz :) Pozostałe nowości prezentują się świetnie, podkradłabym Ci wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zakupy :-) Ja tez pare dni temu zakupilam szminke w kolorze fuksi i blyszczyk koralowy z firmy NYX i jestem nimi zachwycona ....ale zbieg okolicznosci. O korektorze z NYX tez duzo dobrego slyszalam, na razie mam zapas innych ale na pewno tez sobie kupie.
    Rozu z Mac nie mialam, ale ostatnio zastanawiam sie nad ich pudrem takim z lusterkiem do torebki. Mozesz mi cos polecic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko Select Sheer i byłam całkiem zadowolona :) Z tym że obecnie preferuję transparentne pudry niż koloryzujące.

      Usuń
  29. Ładne kolory tych NYXów no i Maczki super:) widzę, że zakupy udane:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym właśnie kiedyś spróbować pomadek/błyszczyków z NYX, ale póki co muszę zająć się innymi elementami mojego makijażu, który jest niedopracowany. Dzięki twojej recenzji myślę np. o pudrze transparentnym z Maca :) Chciałabym się Ciebie spytać, bo nie mogę znaleźć u ciebie na blogu, a też nie pamiętam, czy posiadasz jakiś godny polecenia brązer? Czy nie używasz wcale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam, ale nie mam nic godnego polecenia. Najlepiej wspominam róż NYX w odcieniu Taupe, bo miał idealny odcień do konturowania.

      Usuń
    2. a byłby dobry dla bardzo porcelanowej cery o zimnych tonach? Zdradź proszę jeszcze, jak sprawdzić się u Ciebie nowy Anthelios? Cera Ci się błyszczy? Wprost nie mogę się doczekać recenzji! Buziaki

      Usuń
    3. Sądzę że tak :) A Antheliosa jeszcze nie używałam, obecnie jestem zafascynowana emulsją Vichy :)

      Usuń
  31. Świetne zakupy, same ciekawe produkty :) Ja się czaję na Butter Gloss od dłuższego czasu, ale jak dotąd nie udało mi się dorwać pożądanego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. MAC Wel Dressed jest dla mnie duzo za jasny. Mam dwie pomadki matowe z Nyx, na poczatku bylam zachwycona trwaloscia, ale jak mi zaczely nierownomiernie schodzic i wysuszac usta to zmienilam o nich zdanie,.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona, ale tego typu pomadki u każdego inaczej się sprawują.

      Usuń
  33. Świetne nowości:) Well Dressed bardzo lubię, ładnie wygląda przy jasnej cerze:) To mój pierwszy makowy róż, ale z pewnością nie ostatni:) Na mojej liście wisi kilka odcieni, m.in. Dainty:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Butter gloss mi się marzy. A nawet nie jeden, tylko ze dwa/trzy! Korektor mam i bardzo lubię. Świetna trwałość i krycie. Zazdroszczę MACzków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ten matowy NYX fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak uda mi się w końcu zdenkować chociaż jeden róż z mojej obecnej kolekcji, to na pewno skuszę się na uzupełnienie braku Well Dressed z Mac ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh, cieszę się, że moja recenzja przyczyniła się do tak wspaniałych zakupów :D Oby Spontaneous nosiła się wspaniale! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, chociaż wybór nie należał do najprostszych :)

      Usuń
  38. Anonimowy15.6.14

    1 do 1 to zdrowe podejście - muszę spróbować sobie wypracować...
    podoba mi się ta forma pomadki z maca:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O tych kredkach z MACa czytam wszędzie, muszę w końcu jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Róż Well Dressed będzie mój.
    To Ty ostatecznie przekonałaś mnie do zakupu.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, sądzę że nie będziesz rozczarowana :)

      Usuń
  41. Kredka MAC robi wrażenie, jak zawsze super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś dzielna! Jeden za jeden :D Gratuluję. Zakupy super, jak to Dainty zdetronizowany??? przecież to mój ulubiony róż! Widzę wyraźną sugestię, że i ja powinna więc nabyć Well Dresses ;))))) Kredkę z MACa też chcę ( ale wybiorę stacjonarnie) bo mam tego lata przypływ miłości do pomadek tego typu ;) z zadowoleniem używam nawet Revlona, na którego przecież narzekałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kredkami Revlonu w ogóle się nie polubiłam, głównie za zapach ;) MACową szczerze polecam, chociaż przypomina bardziej masełko niż typową pomadkę.

      Usuń
    2. kredka Revlonu nie jest moją ulubienicą, zapach jest okropny! ale na ustach ślicznie wygląda mój kolor więc używam, za to kredkę Clinique to uwielbiam! Mam jeszcze Lumene ale to jeden brokat

      Usuń
  43. Ta kredeczka z MACa bardzo ładna, u mnie już wyprzedana wszędzie niestety. A na róż Well Dressed mam wielką chrapkę, pewnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Antwerp mi się spodobała w opakowaniu, ale na ręce bardziej urzekła mnie ta kredka z Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Już od jakiegoś czasu bardzo mnie ciekawi, zarówno korektor, jak i podkład z serii HD NYX, chyba muszę je w końcu spróbować, będę czekać na recenzję korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NYX chyba polepszył jakość kosmetyków, bo ta seria HD zbiera same dobre opinie :)

      Usuń
    2. To prawda, też widziałam pozytywne opinie o niej i wygląda dobrze na zdjęciach, ale trochę się boję kolejny raz kupować podkład i wybierać kolor przez internet.

      Usuń
  46. Czekam na recenzję korektora - bardzo jestem ciekawa, czy nie wchodzi w załamania skóry / zmarszczki? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych próbach wychodzi na to, że nie. Jednak zobaczymy czy z czasem to się nie zmieni ;)

      Usuń
  47. Korektor interesujący i bardzo jasny, ładny kolorek widać:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Podobno odpowiednikami matowych pomadek NYX są mazidła z Manhattanu, które teraz można dorwać w sieci za grosze. Niestety nie mam porównania, ale Soft Mat z Manhattanu uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam, tylko szkoda że zostały wycofane i nie można stacjonarnie obejrzeć koloru :]

      Usuń
  49. Bardzo podobają mi się kolory NYX. Róż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny ten matowy błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne! Chyba sama powinnam wykończyć coś z kolorówki żeby kupić coś nowego dla odmiany z "czystym sumieniem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy15.6.14

    Fajne kosmetyki :) super kolorki produktów do ust!

    OdpowiedzUsuń
  53. Na te matowe mazidła do ust też od jakiegoś czasu mam ochotę. Wybrałaś przepiękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładne zakupy! Ja niestety z Well dressed musiałam się pożegnać - choć daleko mi do ciemnej karnacji - ledwie był widoczny. Zastąpiłam go nieco zbliżoną 72 Inglota, bo jednak blady róż to jest to!
    Za to Dainty lubię bardzo i wciąż chętnie do niego wracam, choć gości u mnie już długo :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy15.6.14

    błyszczyki z NYX cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  56. Sporo tych nowości!

    Jaki ładny kolor ma ten róż z NYX! Muszę odwiedzić ich stoisko.

    OdpowiedzUsuń
  57. Czytałam wiele dobrego o well dressed i mnie kusi, oj kusi. Podobnie jak mocha. Zasada coś nowego za coś skończonego jest naprawdę fajna. Tylko gdy tak wiele jest promocji na wszystko ciężko się jej trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  58. ja się muszę korektorem z NYX zainteresować, teraz mam MAC i jest super, ale pod oczy chyba się jednak nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem bardzo ciekawa produktów do ust z NYX

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę chyba kiedyś nabyć ten Well Dressed a i Twoje NYXowe zakupy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne nowości, macowa kredka niezwykle mnie kusi :) Wyczekuję recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  62. Wcześniej nie zwróciłam uwagi na te matowe szminki z NYX, ale teraz chętnie bym się na nie skusiła. No i ta kredeczka z MAC, ahhh chodzi za mną od jakiegoś czasu. Ale próbuję walczyć ze sobą, bo mam tyle szminek, że kolejna to będzie szaleństwo.
    Róż śliczny!! :))
    Zazdroszczę zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo podoba mi się pomysł kupowania "1 za 1" :-) mądre!
    A zakupy oczywiście bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Też złożyłam zamówienie online na produkty MAC:) żel do brwi i eyeliner. Ale to co Ty kupiłaś również wygląda kusząco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zabawne, bo również chciałam kupić oba kosmetyki, ale doszłam do wniosku że najpierw zużyję to co mam.
      Chyba do tego czasu zdążę jeszcze przeczytać Twoją opinię ;)

      Usuń
  65. Mam ogromną ochotę na jakieś NYXowe zamówienie, korektor w płynie kusi, akurat takiego mi brakuje a słyszałam wiele dobrego na jego temat. Błyszczyki też ciekawią, tyle że jeszcze nie wiem na którą wersję się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Te kredki z MAC kuszą mnie ogromnie. Natomiast well dressed jest od dawna na mojej liście i nie wiem dlaczego jeszcze go nie mam w swej kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Fantastyczne wszystko, moje kolory, róż Well Dressed ma idealny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ten korektor z NYX przypadł do gustu i mnie choć kolor który kupiłam jest jeszcze za ciemny i mieszam go z jaśniejszym Catrice :) ciekawa jestem Butter gloss, jak się będzie spisywała sama formuła.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo mnie zaciekawił już u Hani digitalgirl13 ten korektor z nyxa i jak tylko będę przechodzić obok duglasa to na pewno wstąpię :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Baardzo lubię NYXa:)
    a zakupy fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  71. Kolor tej matowej pomadki jest fantastyczny! Wydaje się być niezły nawet na co dzień :)

    A Well Dressed mam od stycznia i po pierwszych mieszanych uczuciach jednak go pokochałam i sięgam po niego zawsze wtedy, kiedy zależy mi na delikatnym look'u i naturalnych rumieńcach, chociaż generalnie nienawidzę nakładać go czystym pędzlem, bo zawsze wtedy zjada mi cały kolor... :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Matowa pomadka jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Chciałabym wypróbować Well Dressed, ale na razie mam róż Dainty, jak się skończy to wtedy kupię, czyli jeszcze ze dwa lata :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak na razie mam Harmony i Peaches, dlatego marzy mi się właśnie Well Dressed :) i również czaję się na jakiś butter gloss z NYXa. A te matowe pomadki NYX są chyba moimi ulubionymi matami jakie kiedykolwiek miałam możliwość używać :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).