29.05.2014

SHARE YOUR LOVE vol 2 / You Tube



W stolicy od dwóch dni pada, jest szaro i deszczowo, dosłownie ciemno. U Was pewnie podobnie. Pogoda sprzyja oglądaniu i dlatego postanowiłam zrobić małego offtopa. Chcę Wam pokazać kilka ulubionych kanałów urodowych z You Tube! A tak szczerze, to nie zrobiłam zdjęć kosmetyków na dzisiaj ;) Miniony weekend spędziłam poza miastem, więc nie byłam w stanie ich przygotować. Mam jednak nadzieję, że spodoba Wam się temat zastępczy, bo od dawna planowałam kolejną odsłonę "Share Your Love". Skupię się na zagranicznych kanałach, bo polskie znamy wszyscy. 
Estee czyli Essiebutton, to moja niekwestionowana Guru. Inni mogą się od niej uczyć i nie chodzi mi o to, że jest super makijażystką czy znawczynią tematu. Przede wszystkim jest sobą, czyli uroczą kobietą z fajnym poczuciem humoru, świetnym stylem i dużym dystansem do siebie. Oglądam ją od dawna i cienię sobie jej opinię. Polecam nie tylko jej kanał urodowy, ale też vlogi oraz bloga!
Ashley czyli MakeupTIA może to dziwnie, zabrzmi ale jest miłą odmianą od jej rodaczek, czyli wrzaskliwych amerykanek. W przeciwieństwie do nich skupia się też na kosmetykach do pielęgnacji. Nie wiem czy też zauważyliście ten podział, ale amerykanki ogólnie recenzują kolorówkę, a angielki więcej produktów pielęgnacyjnych ;) Nie generalizuję, tylko takie odnoszę wrażenie. Wracając do Ashley, bardzo lubię jej filmiki, które są dopięte na ostatni guziki. Opowiada jakby  była spikerką telewizyjną, praktycznie bez zająknięcia.
Hannah czyli Hannah Georgina Lubię słuchać jej akcentu. Poza tym niezwykle interesują mnie kosmetyki, które recenzuje. Robi to bardzo rzetelnie, a jej kanał jest wolny od sponsorów, dlatego często to co rekomenduje, ląduje na mojej zakupowej liście. 
Gemma czyli Gemsmaquillage  poznałam dzięki Estee i bardzo polubiłam. Jest niezwykle sympatyczna i naturalna. Oprócz kanału urodowego, posiada drugi poświęcony zdrowemu odżywianiu. Oba bardzo lubię i regularnie oglądam. Ostatnio przeprowadziła się do własnego domu, więc dodaje także filmiki z aranżacją wnętrz, co też mnie niezwykle interesuje. Marzy mi się identyczna łazienka! Czerpię od niej sporo inspiracji. 
Julia Graf czyli MissChievous tworzy niezwykłe makijaże i na tym głównie skupia się w filmikach urodowych. Podoba mi się też seria filmików "unboxing", czyli co otrzymała od firm kosmetycznych. Ale najbardziej cenię sobie jej drugi kanał, na którym pokazuje jak być fit i zdrowo się odżywiać. Podziwiam ją za to jak świetnie sama sobie poradziła. Niezwykle motywuje do działania!
 Jeśli macie swoje ulubione kanały, koniecznie dajcie znać w komentarzach!
_________________________________________

71 komentarzy

  1. Znam 2 z wyżej wymienionych Estee i Julie. Nie wiedziałam, że Julia ma kanał jak byc fit! Zaraz lecę obejrzeć co tam ma!
    Bardzo lubię takie posty, bo często można u kogoś podejrzeć kilka fajnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię poznawać nowe osoby, więc dzięki za polecenie kanałów :)

      Usuń
    2. U mnie podobnie, znam tylko te dwie. Od tygodni nie miałam czasu na YT, ostatnio tylko przy mani/pediciure odpalam sobie Zoellę :)

      Usuń
  2. Ja mam zazwyczaj fazy na oglądanie filmików na YT, obecnie nie oglądam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię oglądać rano podczas makijażu i ogólnie szykowania się do pracy :)

      Usuń
  3. Rany jak ja dawno nie oglądałam żadnego filmiku na YT :) A kiedyś tylko tam się poruszałam, a o blogach nie miałam pojęcia. Jednak odkąd załozyłam swojego bloga tamten świat jakoś zaniedbałam, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam regularnie, sama wiesz dlaczego ;) Chociaż rzadko już włączam polskie kanały.
      To już nie to samo ;)

      Usuń
    2. A nie myślałaś o powrocie? :D Byłabym Twoją wierną fanką...zresztą zawsze nią byłam :) Uwielbiałam Twoje filmy za naturalność, nie było owijania w bawełnę :) Pamiętam jak pokazywałaś kiedyś swoją kosmetyczną kolekcję, którą trzymałaś w barku :D Skaczące koty, bawiące się reklamówkami :) Rannyy to było takie fajne właśnie na początku ukazywania się tych filmików, że wszystko było takie naturalne...nie było szpanerstwa...a teraz? Pokazówka, wszystko wcześniej bardzo mocno przemyślane :) Myślę, że to jeden z wielu powodów, dlaczego tak rzadko juz tam zaglądam :)

      Usuń
    3. Właśnie z tego powodu nie widzę tam dla siebie miejsca ;) Mi też tego bardzo brakuje, ale nie potrafię się już przełamać. Kiedyś sądziłam, że odchodzę na chwilę. Teraz wiem, że to było na zawsze. Coś się kończy, coś się zaczyna i nigdy nie będzie już takie samo. Smutne, ale prawdziwe. Ale cieszę się tym miejscem, bo jednak w blogosferze znajduję wiele fajniejszych miejsc oraz osób :D Dziękuję za miłe słowa :* Wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam Nissiax83 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko Estee oraz Julię - obie lubię. Muszę sprawdzić pozostałe kanały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Essie i Hannah - uwielbiam!
    Są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w zasadzie regularnie oglądam tylko Nissiax83, poza tym rzadko goszczę na YT, nawet na polskich kanałach. Zagraniczne oglądam tylko, gdy szukam czegoś konkretnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszkę też lubię oglądać. W sumie to jedyny polski kanał do którego wracam regularnie ;)

      Usuń
    2. Też tak mam, choć i u niej też czasem zdarzają się filmiki, których tematyka mnie nie interesuje, więc je omijam:)

      Usuń
  8. Ostatnio dałam sobie spokój z YT i jedyną osobą, którą oglądam regularnie jest ViviannaDoesMakeup, Hannah zaczęła mnie trochę nużyć bo czasami nie jestem Jej w stanie słuchać :P Aczkolwiek śledzę Jej filmiki na bieżąco.
    Za to zerknę sobie do Ashley, bo faktycznie stanowi miłą odmianę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś opatrzył się duet Vinianny i Lilly Pebbles ;) Oglądam, ale sporadycznie. Przy Hannah można łatwo odpłynąć myślami, ale lubię jej recenzje.

      Usuń
    2. Zgadzam się co do Lilly i Vivianny - oglądam sporadycznie.

      Usuń
    3. Ja raczej wybieram filmiki bez Lilly, nie przepadam za Nią ;) Za to gdyby Hannah miała takie tempo jak Vivianna bądź Essie wracałabym do niej częściej.

      Usuń
  9. Estee to również moja ulubienica! Właśnie skończyłam oglądać jej vloga. Polecam kanał Whatihearttoday, Viviannadoesmakeup oraz Icovetthee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam doskonale, a Alix uwielbiam! Nie wiem jak mogłam o niej zapomnieć, ale będzie pretekst, żeby napisać kolejnego posta tego typu ;)

      Usuń
  10. Świetny post! Oglądam YT nałogowo i może napiszę coś podobnego? :) Estee uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja rzadko zaglądam na YT, jakoś nie lubię
    ale że właśnie się nudzę... to pooglądam coś tam poleciła :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście Essiebutton oglądam regularnie, pozostałych dziewczyn w ogóle nie znałam, ale to bardzo fajne propozycje, wszystkie wylądowały w kolejce do obejrzenia :) Ja ulubionych mam sporo, z makijażowych bardzo lubię Lisę Eldridge i Pixiewoo. Z pozostałych oglądam wszystkiego po trochu :) Uwielbiam też Katie Puckrik, ale ona jest specjalistką od perfum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam i Nick uwielbiam, tak samo Lisę :) Oglądam ich filmiki nałogowo :)

      Usuń
  13. Lubie takie wpisy- zawsze można odkryć kogoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Julię Graf! <3 Oglądam ją już bardzo długo i jest to jedna z tych YouTuberek, których filmy puszczam w pierwszej kolejności. Bardzo podoba mi się jej kreatywność, nie tylko jeżeli chodzi o makijaże, ale również o propozycje zdrowych posiłków. /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zaimponowała podróżą po Azji. Naprawdę ją za to podziwiam :)

      Usuń
    2. Oooo tak! To również zrobiło na mnie ogromne wrażenie. :) /P.

      Usuń
  15. Znam tylko Essiebutton, którą oglądam regularnie i Hannah, resztę chętnie poznam :)
    W wolnej chwili lubię zaglądać też na kanały Tanya Burr, Makeup Geek i Beauty Broadcast Express :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nich znam doskonale i też lubię zaglądać :)

      Usuń
  16. Nie oglądam YT Iwuś bo zawsze mi koliduje z muzyką ;) jedynie nissiax83 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O i zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. żadnego kanału nie znam, ale muszę troszkę przypomnieć sobie angielski więc to chyba świetna okazja :D połączę miłe z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się nieźle obsłuchać jeżyka, więc szczerze polecam :)

      Usuń
  19. Hannah bardzo lubię i Gossmakeupartist, polecam go:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Essie <3 A Gemmę też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnej nie znałam, chętnie pooglądam, dzięki za posta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko oglądam, mam ograniczony transfer. Czasami oglądam te które znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Essiebutton uwielbiam i lubię zaglądać ostatnio do FokusowanA;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oprócz Estee bardzo lubię Emily Noel :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja to bardziej blogowa jestem, muszę mieć słowo pisane :) Może dlatego, że często w trakcie czegoś słucham czy coś na boku oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądam żadnego z nich:) bardziej lubie czytać:)
    Btw źle zrozumiałaś odnośnie oleju kokosowego. Porównałam go do kul Organique. Oleju kokosowego z Organique nie miałam. Myślę jednak, że ten z Organique mógłby Ci się spodobać bardziej, ponieważ z tego co pamietam jesteś fanką kokosowego zapachu, a ten mój jest niemal bezzapachowy (co akurat mi bardzo odpowiada).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wybacz w takim razie, tak to jest jak się czyta na szybko w pracy :P
      Faktycznie zapach ma dla mnie spore znaczenie, więc zdecyduję się na mniejszą pojemność Organique ;)

      Usuń
  27. Nie znam tych adresów, ale chętnie przejrzę, co tam ciekawego. Jeśli chodzi o makijaże, to lubię zaglądać tutaj: https://www.youtube.com/user/panacea81

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś ją oglądałam, ale chyba miała jakąś dłuższą przerwę i przestałam subskrybować jej kanał.

      Usuń
  28. Ja oglądam tylko polskie kanały urodowe i choć niektóre vlogerki ze Stolycy działają mi coraz częściej na nerwy, to i tak lubię je oglądać - dziwne to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kogo masz na myśli i ja już dawno przestałam oglądać. Za dużo fejmu, za mało treści jak dla mnie ;)

      Usuń
  29. Kiedyś oglądałam różne filmiki, teraz marzę o większej ilości czasu ;) W wolnej chwili zerknę na te polecane przez Ciebie :) Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesli mam czas to celuje glownie w ulubione kanały ploskich vlogerek. Ale ostatnio nabralam ochoty na te zagraniczne, więc jak tylko znajdey więcej czasu to ruszam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio jakoś mniej oglądam filmików na YT, ale tych które podałaś nie znam, tzn znam dwa pierwsze ale tylko ze słyszenia i poleceń - sama na te kanały jeszcze nie zaglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja oglądam Carli Bybel, Claire Marshal i Nicole Guerriero

    OdpowiedzUsuń
  33. znam Estee, poza tym zajrzę do reszty dziewcznym - niestety polska vlogosfera zrobiła się jakaś taka mdła ostatnimi czasy, od jakiegoś czasu nie mogę obejrzeć żadnego filmiku do końca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję to samo, więc bardzo rzadko zaglądam na polskie kanały. W sumie niewiele już subskrybuję ;)

      Usuń
  34. Nie znałam żadnego z powyższych kanałów, ale wszystkie wydają się być świetne :) Zasubskrybowałam (o ile jest takie słowo) sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tych akurat nie znałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Oezuuu, ja jednak straa jestem :/ W ogóle nie wiem o co kaman :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooooo Essie uwielbiam ! <3 Jest najlepsza ;) Bardzo też lubię Bunny/Grav3yardgirl i Beauty Crush ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś, pewnego dnia, znajdę czas i pooglądam te kanały na YT. Wtedy bardzo mi się przydadzą takie wpisy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dawniej częściej gościłam na you tube, teraz głównie czytam blogi. Mam kilka ulubionych vlogerek, głównie polskich. Niestety część z nich w ostatnich miesiącach nie dodaje nowych filmów. Jeśli chodzi o anglojęzyczne kanały, to nie jestem przywiązana do konkretnych dziewczyn. Jeśli interesuje mnie recenzja jakiegoś produktu wpisuję w wyszukiwarkę i oglądam te filmy, które się pojawią w wynikach. Jeśli nie przypadnie mi do gustu styl wypowiedzi i widzę, że chyba nie dowiem się tego, na co liczyłam, przeskakuję na kolejną podpowiedź ;)
    Takie posty lubię czytać i zapewne w wolnej chwili zerknę na wymienione przez Ciebie kanały;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda właśnie, że na polskich kanałach, tych najbardziej interesujących rzadko pojawiają się filmiki.
      Z drugiej strony doskonale wiem jak to działa, więc rozumiem czemu tak się dzieje.
      Trzeba czekać cierpliwie ;)

      Usuń
  40. nie znam, ale chętnie zajrzę na kanały i zobaczę co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  41. makeupbycamila2
    monikablunder
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).