27.05.2014

Demure Vix / ESSIE



Przedstawiam kolejny lakier Essie, na który warto zwrócić uwagę. Demure Vix spodobał mi się od pierwszego wejrzenia. Nieraz miałam spory dylemat patrząc na buteleczki ustawione w rzędach. Wszytskie zachęcały do zakupu, więc z każdą minutą decyzja stawała się coraz trudniejsza. W tym przypadku była natychmiastowa! Byłam tylko ciekawa czy okaże się kryjący czy bardziej transparentny - mleczny. Na szczęście spełnił moje oczekiwania i zakrywa równomiernie płytkę już po dwóch cienkich warstwach. 




Demure Vix jest odcieniem nietypowym. Z pozoru wygląda przeciętnie, ale tak naprawdę jest kolejnym kolorem w szafie Essie, który ciężko zdefiniować. Przypomina rozbielone kakao z domieszką fioletowego shimmeru. Na pierwszy rzut oka jest niewidoczny, zaczyna się mienić dopiero w pełnym słońcu. Nawet nie próbowałam uchwycić tego zjawiska ;) Według mnie na paznokciach wygląda jak rozbielony mauve z kremowym wykończeniem. 


Na temat jakości mogę tradycyjnie pisać same peany. Jak wspomniałam pełne krycie uzyskuję już przy dwóch warstwach. Oczywiście bez smużenia, bąbelkowania oraz nierówności. Wszystko dzięki lekkiej konsystencji oraz szerokiemu pędzelkowi. Maluje się raz dwa, wysycha trochę dłużej (ale ja dodatkowo posiłkuję się Seche Vite) i świetnie trzyma się na paznokciach. Także współpraca z nim to prawdziwa przyjemność, a sam efekt idealny na każdą okazję :)
_________________________________________

65 komentarzy

  1. Natchnelas mnie, tez nim dzis pomaluje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Bardzo przyjemnie się prezentuje :)

      Usuń
  2. Nie znałam wcześniej tego odcienia, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek przyznaję cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki :)
    Kolor boski :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc na zdjęcie, to wydaje mi się ze mam podobny z Eveline, chociaz tamten jest bez takiej poświaty koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to taki lekko szary róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, że jest to ciemniejszy pudrowy róż.
      I za to właśnie lubię Essie ;) Te niektóre kolory ciężko zdefiniować.

      Usuń
  7. Ładny :) Wydaje mi się, że ma go moja Mama :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor :) Myślę ,że będzie odpowiedni by nim malować paznokcie przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27.5.14

    Ja zawsze nakładam go w trzech warstwach, po drugiej całość niby wygląda dobrze, ale czegoś mi w nim wtedy brakuje.
    Swoją drogą, dawno nie malowałam paznokci tą sztuką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to to, własnie miałam napisać, że również dawno nie malowałam nim paznokci :)

      Usuń
    2. To do dzieła dziewczyny :)

      Usuń
  10. Mi sie jakos nie podoba:( moim zdaniem jest taki bez wyrazu ale kazdy lubi co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie w moim guście ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy27.5.14

    Lubię ten odcień, choć czasem, w zależności od światła, wydaje mi się, że moje dłonie wyglądają w nim blado.
    Piękne zdjęcia, Iw! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Puścisz naprawde kusisz a kolor jest cudownie piekny ;) Essiak śliczniutki a i fotki genialne

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie! A tło cudne! Zrobiło się romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie całkiem mój kolor i nie czułabym się z nim dobrze, ale u kogoś podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, spokojny, ale elegancki :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi od razu kolor skojarzył się z brudnym różem. Stonowany, elegancki pasujący do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemny, taki pudrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ z Ciebie kusicielka! Teraz będę musiała się za nim rozejrzeć. Takie odcienie są bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się prezentuje na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny odcień :) Lubię wszelkie tego typu kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A czy to możliwe ze na pierwszym zd. W buteleczce na kancie widać troszkę ten shimmerek? - pisze z telefonu wiec się dopytuje :) - piękny. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widać :) Również na tym kolejnym z flakonikiem, ale to już zależy od wyświetlacza ;)

      Usuń
  25. Muszę się bliżej przyjrzeć temu kolorowi, a najlepiej sama wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest, bardzo lubię takie pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealny brudny róż, idealny :).

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny jest.

    ech,najchętniej wykupiłabym całą szafę essie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo elegancki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój ulubiony! Dobija już dna :( Muszę więc kupić drugą flaszeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie prezentuje się na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ladny chociaz wole mocniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię lakiery Essie, współpraca z każdym to dla mnie przyjemność :) Twój również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobry dla tych co muszą się tonować w pracy, ale chcą mieć jakiś kolor na pazurach :) Taki można przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczne zdjęcia! I bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie genialne zdjęcia!
    Piękny odcień essiaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny kolor, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam niestety wrażenie, że ten lakier by wyglądał bardzo źle na moich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładny, ale u mnie takie kolory sprawiają, że moje ręce wyglądają na brudne :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy28.5.14

    podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny kolor! Właśnie takie uwielbiam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Całkiem ładny, tylko miałam wrażenie, że w buteleczce jest ciut jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy28.5.14

    Dlaczego kazdy Esiak, ktory pokazujesz tak bardzo mi sie podoba i wpisuje go na swoja chciejliste? powinni Ci placic za reklame. ;P ;P skuteczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym, żeby dawali mi za darmoszkę ;)

      Usuń
  47. Piękne zdjęcia i śliczny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  48. na co dzień wolę mocniejsze lub bardziej rozbielone kolory :) za to ten, to idealny odcień na "ważne spotkania" i okazje, bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Delikatny, uroczy, same ochy i achy z mojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne zdjęcia. kolor lakieru jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię ten kolor! Jest piękny, a współpraca z nim to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny odcień i piękne zdjęcia zrobiłaś, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).