20.05.2014

Bond With Whomever /ESSIE



Kolejny raz pomalowałam paznokcie Bond With Womever Essie i uświadomiłam sobie, że odkąd zaczęła się wiosna sięgam po niego notorycznie. Swoim fioletowo - liliowym kolorem idealnie wpasowuje się w pogodową aurę. Może dlatego, że przywodzi mi na myśl bez, a maj to jego pora kwitnienia. Patrząc na paznokcie, aż czuję jego zapach. Nastraja mnie pozytywnie, a do tego jest niezobowiązujący i pasuje do każdego stroju, niezależnie od tego czy mamy ochotę wyskoczyć na rower, założyć romantyczną sukienkę czy coś bardziej eleganckiego. Doskonale  prezentuje się na każdej długości paznokcia. 



Pochodzi z kolekcji Medison Ave-Hue z 2013 roku. Swój egzemplarz kupiłam w Hebe za 16 zł. Była to naprawdę świetna okazja, ponieważ jakość samej emalii jak zawsze zachwyca. Trwałość jest bez zarzutu, tak samo konsystencja. Nic się nie rozlewa po skórkach, nie bąbelkuje i nie smuży. Do pokrycia płytki wystarczą dwie cienkie warstwy. Nie wysycha zbyt szybko, dlatego wspomagam się Essie Good to Go. Moja wersja jest europejska, więc ma szeroki pędzelek. Odpowiada mi pod każdym względem, bo równomiernie rozprowadza lakier i pozwala na szybkie oraz precyzyjne wykonanie manicure.

Ten kolor totalnie mnie oczarował i chyba przyznacie, że jest śliczny? Zachęcam też do obejrzenia innych moich ulubieńców w tej kolorystyce: Odcienie fioletu
_________________________________________

81 komentarzy

  1. Piękny kolor! Ale fakt, cena regularna to jakiś kosmos, szczególnie, że podobno różnie bywa z trwałością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam, że jakość zależy od koloru. Nie mniej mają fajny wybór i w sumie na żadnym lakierze jeszcze się nie przejechałam. Tylko zawsze kupuję w niższej cenie ;)

      Usuń
    2. Ja też jeszcze się nie rozczarowałam, zawsze dopadnę jakiś lakier na wyprzedaży blogowej, albo jakiejś promocji... :)

      Usuń
    3. Ja najcześciej kupuje w Hebe lub super pharm, bo maja dobre oferty :) Na Allegro tez maja korzystne ceny, ale zakupy tam nie kończą sie na jednej sztuce w koszyku, wiec wole unikać ;)

      Usuń
    4. Mam cztery lakiery z Essie i faktycznie różnica w jakości jest znaczna. Nie wiem, czemu tak jest :( Pierwszy kupiłam Russian Roulette, który mnie totalnie zaskoczył konsystencją i trwałością. Reszta moich Essie już nie jest tak dobra...a szkoda!

      Usuń
  2. ładny :) ja ostatnio miałam na pazurkach Go Ginza, podobny, tylko bardziej rozbielony ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go chciałam, no ale ten jednak był przeceniony :P

      Usuń
  3. ten lakier jest absolutnie przeuroczy! mam swój egzemplarz od niedawna, ale nie wiem czemu jeszcze nie wylądował na moich paznokciach. nadrobię to chyba jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Ja kupiłam swój w zeszłym roku i dopiero w tym szczerze go doceniłam ;)

      Usuń
  4. Piękny:) Uwielbiam latem takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie, marzy mi się taki pastelowy lilak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny i taki delikatny!
    Trochę wpada w pudrowy róż.
    Gdyby nie to, że mam już masę lakierów to z chęcią bym się koło niego zakręciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, też już nie kupuję nowych z tego powodu ;)
      Szkoda, bo to sama przyjemność.

      Usuń
    2. Szkoda, szkoda.
      Ale jakoś mnie napadnie zakupowy szał to pewnie coś do koszyczka wpadnie :D

      Usuń
    3. Dlatego ostatnio unikam zakupów ;)

      Usuń
  7. zupelnie nie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor rzeczywiście idealnie wpasowuje się w aktualną pogodę za oknem :)
    No i w takiej cenie grzechem byłoby nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ta cena nie jest regularna ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładny odcień fioletu :) Nie wiem jak to możliwe ale nie mam jeszcze żadnego lakieru essie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej, bo na jednym niestety się nie kończy ;)

      Usuń
  10. Piękny, uwielbiam takie odcienie... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam od niedawna i szczerze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor, bardzo lubię takie odcienie i żałuję, że go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście bardzo wiosenny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny :) Dopisuję go więc do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękny :) Tak delikatnego fioletu w mojej kolekcji brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odcień jest obłędny, ideał na wiosnę - świeży i delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor marzenie, super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny :) sama właśnie skończyłam mani z go ginza - kupiłam go jako jedyny w pełnej cenie i nie żałuję ani złotówki - jest cudny, no i sentyment mam ogromny - był na moich paznokciach w dniu ślubu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bedzie sie długo i miło kojarzył :)

      Usuń
  19. Sliczny, ale nie moj;) ja sie do foletowych pazurkow chyba nie przekonam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20.5.14

    Przesliczny! kiedy stalam w sklepie przy szafie Essie, nie moglam sie zdecydowac, ktore sobie wybrac! Pomalu robie liste lonkretnych kolorow i ten zdecydowanie na nia trafia cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzedzam ze taka lista niebezpiecznie potrafi sie wydłużyć ;) ale jestem ciekawa co trafiło na Twoją :)

      Usuń
  21. Kolor jest świetny c:

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne pastelowe Essie. Za to kocham te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, bardzo mi podoba się, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor cudny, taki subtelny:)
    Żałuje, że u mnie essie się marnie spisują..

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem Essiemaniaczka a tego nie mam, a szkoda bo lubie fiolet. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny kolor, ale wolę jednak róż tego typu. Taki rozbielony i lekki. Po prostu nie przepadam za fioletem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie odcienie fioletu, idealny delikates na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo przyjemny kolorek i ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorek bardzo wiosenny podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny! Uwielbiam Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam i uwielbiam <3 Pięknie się prezentuje na Twoich dłoniach ^____^

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny kolor na wiosnę :) Mnie kusi Go Ginza, jest trochę podobny do tego. I koniecznie muszę w końcu wypróbować Good to Go, topcoat który teraz mam (Essie All in One) co prawda przedłuża trwałość lakieru, ale straasznie długo wysycha, dłużej niż sam lakier -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GTG tez nie jest ideałem. Zdecydowanie lepszy jest Seche Vite :)

      Usuń
  34. śliczniacha! :D ociera się o tandetę kolorystyczną, ale nie przekracza cienkiej granicy, tym samym pozostaje piękny!

    OdpowiedzUsuń
  35. wygląda pięknie, uwielbiam takie odcienie ;) mam podobny z p2 030 sweet darling i kocham go ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie odcienie, ładny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozbielone fiolety zawsze wpisują się w mój gust i tym razem nie jest inaczej. Bardzo urokliwy kolor, a jeszcze w takiej fajnej cenie kupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny kolor, i bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze go znam i pamiętam, że kupiłam ten sam odcień podczas tej samej promocji :]

    OdpowiedzUsuń
  40. Znam go bardzo dobrze, mam wersję profesjonalną. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolor, ja Essie nie mam jeszcze żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Fiołki na paznokciach:-) ślicznie wygląda:-) nie mam żadnego lakieru Essie ale pierwszu jaki sobie zakupię będzie to Fiji:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny kolor. Ja właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką wymarzonego Fiji. Ciekawa jestem czy na moich paznokciach ten kolor zrobi takie samo wrażenie jak u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny kolor! Czas wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  45. Do tej pory miałam zastrzeżenie tylko do jednego kolor z Essie, głównie z powodu jego smużenia i bąblekowania. Reszta sprawdza się u mnie idealnie. Twój kolor jest piękny, osobiście uwielbiam na paznokciach wszelkie wariacje pastelowego lila :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tez jeszcze na żadnym sie nie zawiodłam :)

      Usuń
  46. chyba mam ten sam kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładny! Chyba mam identyczny odcień, ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam wszsytkie fioletowe essiaki!!! ostatnio nie malowałam paznokci chyba z dwa tygodnie bo je regeneruje ( rozdwajały sie paskudy jedne) ale mam straszna ochotę na fioletowy pastel na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  49. Piekny kolor! Bede szukac podobnego z nizszej polki cenowej. Jakkiekolwiek by nie byly lakiery Essie, nie wydam na nie 20 zl. /P.

    OdpowiedzUsuń
  50. Przyjemniaczek :) Ja częściej sięgam albo po zwykły róż, albo zwykły fiolet, ale Bonda oczywiście i tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny kolor :) Ostatnio mam fazę na takie fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudo! Też uważam, że kolor bzu jest idealny na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Też uważam ten kolor za jeden z synonimów wiosny :) Jest idealny na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest śliczny, to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolor jest rzeczywiście prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo łądny ten Bond, chyba zaczaję się na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. PIękny jest! Ostatnio kupiłam swoje pierwsze Essiaki i jestem jak na razie zachwycona ;) Aktualnie mam na paznokciach Peach Daiquiri :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Przyjemny, chociaż to nie jest to, co lubię :) Miałam już kilka podobnych lakierów i jakoś nie do końca dobrze się w nich czuję... Może latem jakoś przychylniej na nie spojrzę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny jest:p W ogóle essie ma szeroki wybór pięknych kolorów;p

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam go akurat na paznokciach, pięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).