22.04.2014

Zakupy z Twoim Stylem / ORGANIQUE, SUPER PHARM, F&F, CAMAIEU



Zapomniałam Wam pokazać pozostałe rzeczy oraz kosmetyki, które udało mi się upolować podczas weekendu zniżek z magazynem "Twój Styl". Ponieważ rzadko pokazuję ubrania, to zacznę od nich, a zwłaszcza od firmy Camaieu. Ich kolekcje zawsze trafiają w mój gust. Tym razem w oko wpadła mi bluzka z drobnym, trochę marokańskim wzorkiem. Drugą w paski wypatrzyłam w F&F. Muszę wspomnieć, że nie widzę większej różnicy między jakością obu bluzek, mimo że ta ostatnia jest o połowę tańsza. Odwiedziłam też Centro i w moje ręce wpadł naszyjnik za 6 zł. Bardzo podobny widziałam w H&M, ale cena była kilkukrotnie wyższa, więc radość ogromna. Będzie interesującym dodatkiem do jednolitych koszul. Na koniec balerinki z Deichmanna. Te akurat zamówiłam online i wypadły nie tylko korzystnie cenowo, ale też okazały się dosyć wygodne. 


Odwiedziłam także Super Pharm, aby zrealizować kupon -20% na dermokosmetyki. Informacja zawarta na kuponie okazała się niepełna. Przy kasie dowiedziałam się, że rabatowi będzie podlegać tylko jeden kosmetyk. Nie wiem gdzie tu logika skoro z kartą LifeStyle miałam identyczny rabat na całe zakupy. Także radzę Wam wypytać się najpierw w jaki sposób realizują kupony, zanim dokonacie zapłaty.

Do koszyka tradycyjnie trafiła izotoniczna woda Uriage. Przy kasie dorzuciłam też wodę termalną Vichy, ponieważ 300 ml kosztowało tylko 10 zł. Nawet jeśli nie sprawdzi się przy pielęgnacji twarzy, to zawsze przyda się do zwilżania pędzli itd. Jak już wcześniej zapowiadałam, skusiłam się także na nową wersję La Roche Posay Effaclar, czyli Duo +. W planach mam recenzję porównawczą, także spodziewajcie się jej za jakiś miesiąc - półtora. Ponieważ lato zbliża się wielkimi krokami postanowiłam spróbować emulsji matującej SPF 50 Capital Soleil z Vichy. Czytałam o niej wiele pozytywnych recenzji i mam nadzieję, że mnie również nie rozczaruje. 


Na koniec Organique. Pewnie interesuje Was jak potoczyła się sprawa z paragonem, na który został nabity dwa razy ten sam produkt (o wszystkim możecie przeczytać /tutaj/)? Otóż cała sytuacja została bardzo pozytywnie rozwiązana, a na przeprosiny otrzymałam glicerynowe mydełko. Nie byle jakie, bo kokosowe! Poczułam się bardzo miło, bo sprzedawczyni zapamiętała moje preferencje zapachowe. Ostatecznie wzięłam kolejny solny peeling do ciała z masłem shea, tylko inną wersję - greek . Poza tym skusiłam się na nowość w asortymencie firmy, czyli trzy woski zapachowe: różany, waniliowy oraz połączenie mango z liczi. Jeszcze ich nie używałam, ale przez opakowanie czuję, że będę z nich zadowolona ;) 

W kwietniu nie planuję innych kosmetycznych zakupów. Mimo że zaczynają się szalone promocje w Rossmannie, Hebe i Naturze, to nie mam nic konkretnego na uwadze. Dla niewtajemniczonych podaję rozpiskę obowiązujących promocji:

Rossmann -49 %
od dzisiaj do 27.04 - podkłady, pudry, bronzery, róże i korektory  
28.04 -04.05 - tusze, cienie, kredki, eyelinery 
05.05.- 11.05 - szminki, kredki do ust, lakiery, produkty do pielęgnacji paznokci

Hebe -30%
23-26.04 - na wszystkie produkty do makijażu Max Factor
22-27.04 - na wszystkie kosmetyki wyszczuplające


Natura - 40%
28.04 - 05.05  na całą kolorówkę
_________________________________________

85 komentarzy

  1. Super zakupy, u mnie ostatnio susza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :) U mnie w planach nic pilnego, może na te tusze rossmanowskie się skuszę ale kosmetyków mam ostatnio full ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania ładne :)
    Też chcę tą emulsję z Vichy, może w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zakupy, lubię motyw pasków na ubraniach, więc pewnie spodobałaby mi się ta bluzka z F&F, balerinki też super, sama muszę sobie jakieś nowe kupić na wiosnę. Wodę termalną z Vichy za 10zł pewnie sama bym kupiła, już dawno nie byłam w Super-Pharm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko ostatnio tam zaglądam, ale jak już chodzę to tylko po dermokosmetyki. Kolorówkę wolę kupować w Hebe, bo wychodzi chyba najtaniej i nie jest tak bardzo zmacana ;)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ;) tez dzis pisałam o woskach Organique :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno zajrzę, bo jestem ciekawa co o nich sądzisz :)

      Usuń
  7. Ale cudownosci:-) u mnie bardziej obuwniczo ze znizkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję Effaclar w nowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ogromnie ciekawa jak sprawdza się ta nowa wersja :)

      Usuń
  9. glicerynowe mydełko a nie masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości...Wyjątkowo uśmiechnęły się do mnie te butki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam z TS ciuchy sportowe... i wykorzystałam bon na pralnię chemiczną, lol ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie jestem ciekawa tych wosków, głównie wersji mango lychee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno najbardziej rozchwytywana, więc coś jest na rzeczy ;)

      Usuń
  13. Też mam ten wosk mango i liczi:) a najlepsze jest to, ze bardzo łatwo go usunąć z kominka, wychodzi w całości:D ja chciałam dziś skorzystać z tej promocji LRP - zestaw miniaturek przy zakupie kremu ale już nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rarytasy szybko się rozchodzą :<

      Usuń
    2. No niestety:( za późno sie dowiedziałam

      Usuń
  14. Fajne zakupy poczyniłaś!

    Mam buty z blaszkami - już od paru lat. Zwracają uwagę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ci się zakupy udały!
    Organique ładnie wyszedł z sytuacji. Ciekawa jestem wosków i tego peelingu daj znać jak się spisuje!
    I czekam na recenzję porównawczą Effaclar! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling bardzo polubiłam, dlatego bez wahania wzięłam kolejny :)

      Usuń
  16. Bluzeczka w paski bardzo mi się podoba. Niestety u mnie bieda z Tesco, w którym jest F&F ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy, bluzka z marokańskim wzorem jest boska :-)
    Ja Effaclar Duo+ kupiłam na prezent dla koleżanki na doz.pl za 42 zł, ale widzę, że z nową dostawą podnieśli jego cenę na 55 zł,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ze zniżką kosztował niecałe 47 zł, ale cena pierwotna jest bardzo wygórowana. Za starą wersję płaciłam 34 zł :<

      Usuń
    2. Chyba jego sława robi swoje :-(( ja nadal nie wiem, czy kupić Duo+ czy K...

      Usuń
  18. jestem ciekawa jak sie sprawdzi u Ciebie Vichy, moj filtr sie konczy w planach mam Vichy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, bo będę używać pierwszy raz.

      Usuń
  19. Ile dobroci:) U mnie Effeclar Duo się nie sprawdził, ale i tak ciekawa jestem recenzji porównawczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomoże mi pozbyć się przebarwień ;)

      Usuń
  20. Też wyszłam z Super Pharm z tym filtrem :) Ciągle czaję się też na to masło z Organique i nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakosciowo bardzo czesto nie widze roznicy miedzy roznymi polkami cenowymibubran-jedna fabrykacw Chinach;)
    Organique bardzo ladnie wyszedl z tej sytuacji-podejscie do klienta +100:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, bo pierwszy raz przytrafiła mi się taka sytuacja i początkowo miałam machnąć ręką. Poinformowałam ich poniekąd z ciekawości jak załatwią całą sprawę.

      Usuń
  22. Anonimowy22.4.14

    Ja czekam na promocje w Naturze - chce kupić lakier do paznokci Bell :) a w Rosku tylko eyeliner Wibo i nigdzie nie wchodzę już!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe zakupy! :) Bluzeczki i naszyjnik śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zakupy! Bluzeczka z Camaieu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. na bardzo fajne rzeczy zapolowałaś :) ja powstrzymałam się od zakupów choć nie było łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również zakupiłam niedawno Capital Soleil :) Mam co do niego wysokie oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  27. poka bluzki w całej okazałości :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka w paski zawsze w cenie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super nowości :) Najbardziej spodobał mi się naszyjnik, ale buty wyglądają na całkiem ładne, chętnie zobaczyłabym je w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naszyjnik wspaniały <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za ile woski?:D chcęęęęęęęęęęęęę
    I ja już byłam w Rossmannie, skusiłam się na 3 nowe korektory^^ za połowę ceny portfel aż tak bardzo nie płacze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat była promocja 3 za 2, a jeden kosztuje 5,90 :)
      Szaleństwo! Mam zapas korektorów, ale i tak kuszą mnie nowe XD

      Usuń
  32. Nie wiedziałam, że Organique ma w ofercie woski zapachowe! Teraz to już koniecznie muszę ich nawiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  33. wow taka woda za dyszkę !!!!
    szok!
    Co do filtra uv to też go sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też nie mogłam się powstrzymać przed zakupem tych wosków z organique;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam te glicerynowe mydełka z Organique, ostatnimi czasy tylko ich używam bo moje dłonie po nich doszły do dobrej formy - nie wysuszają a wręcz sprawiają, że dłonie są po nich gładkie :) Woski też kupiłam, póki co paliłam jeden (ten z liczi) i pachniał całkiem intensywnie. Emulsja matująca z Vichy to mój ulubieniec - mam nadzieję, że Ty także będziesz z niej zadowolona. Ja w tym roku postanowiłam wypróbować filtry z neutrogeny, jestem w trakcie oczekiwania przesyłki z USA. Przypomniałaś mi, że muszę się zaopatrzyć w kolejną sztukę wody Uriage ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotykam się z glicerynowym mydełkiem. Może kiedyś jakiegoś używałam, ale teraz sobie nie przypominam, więc cieszę się że zyskały Twoją aprobatę. Ostatnio używam tylko te naturalne w kostce i faktycznie nie wysuszają nadmiernie dłoni. Jestem ciekawa jak się sprawdzi filtr z Neutrogeny, więc będę czekać na Twoje porównanie do Vichy ;)

      Usuń
  36. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie miałam wody termalnej, a przydałaby mi się właśnie chociażby do zwilżania pędzli dlatego zazdroszczę tej z Vichy. U mnie niestety nie ma Super Pharmu, a w Warszawie też niestety dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio wpadłam do Camaieu i wiem jedno - jak tylko dojdę do swojej wymarzonej wagi to moja szafa bedzie pełna ich ciuszków. Są cudne! Kupiłam sobie póki co jedną bluzeczkę, ale absolutnie trafiaja w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię ubrania z Camaieu, ale mają stanowczo zbyt wysokie ceny. Dlatego na zakupy zwykle chodzę w czasie wyprzedaży, wtedy ceny są sensowne ;) Ostatnio w Camaieu nic nie kupiłam, a nie, przepraszam, kosmetyczkę na słuchawki ;), ale w aptece obok udało mi się dostać wodę Uriage za 15 zeta :D Od razu wzięłam zapas kilku sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądzę, że ceny mają za wysokie, ale tej nie mogłam odpuścić ;)
      W bardzo dobrej cenie udało Ci się trafić Uriage. Czasami widziałam ją za 13,50, ale to tylko w Super Pharm. Jak widać normalnie kosztuje 19zł.

      Usuń
  39. Ta bluzka w paski mnie zaciekawiła, ile kosztuje w normalnej cenie bez zniżki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale już nie pamiętam. Przypuszczam, że około 50-60zł.

      Usuń
  40. Ciekawe jak się sprawdzi ten nowy Effaclar, ten bez "+" u nas się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele podobno nie zmienili. Liczę, że pomoże pozbyć mi się przebarwień.

      Usuń
    2. Anonimowy23.4.14

      A acne derm próbowałaś? Wiele osób chwali sobie właśnie na przebarwienia :)
      Ja z ED się totalnie nie polubiłam... Nie jestem ciekawa nowej wersji ;)

      Usuń
    3. Nie i dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  41. Anonimowy23.4.14

    Świetne łupy! I woda Vichy w takiej cenie! Ale w sumie czasem trafiałam na podobne okazje w SP i je ostatecznie omijałam, bo mi to nie schodzi. Mam miniaturę, której używałam jedynie do nakładania minerałów na mokro i chyba niedługo się z nią pożegnam, bo termin przydatności. A jest zapewne więcej niż połowa :D Tak więc...
    Czasem mam ochotę wypróbować ten filtr, kusi mnie też nowa wersja LRP, o której wyczytuje same pozytywy, aczkolwiek w ostatecznym rozrachunku dochodzę do wniosku, że w podobnej cenie mam japońskie, które jak dotąd mnie nie zawiodły, więc decyduję się na pewniak.
    Oh, kocham grecką serię Organique, ten zapach ♥ Ostatnio przyglądałam się tym woskom, ale odpuściłam. Nie było u mnie wersji mango z liczi, a ona akurat mogłaby się wstrzelić w moje preferencje, niestety, przeważały korzenne, kokos i róża - totalnie nie moja bajka. Co do ostatniego; jak w kosmetyce wręcz lubię, tak olejki/woski bywają po prostu meczące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja termala używam nagminnie, także zamiast toniku. Piskam się ile mogę, kiedy nie mam makijażu. Uriage świetnie radzi sobie z powstającymi pryszczami.
      Jestem ciekawa o jakich japońskich kosmetykach piszesz. Może napiszesz posta na ten temat?

      Usuń
  42. No fajne zakupy :) Ja muszę w końcu kupić sobie wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy23.4.14

    Bluzka w paski wpadła mi w oko, sama chętnie zaopatrzyłabym się w taką :)
    Bardzo ciekawi mnie, jak w porównaniu wypadnie nowa wersja Duo, no i jakie wrażenia pozostawi po sobie filtr z Vichy, myślę intensywnie nad jego zakupem, więc z niecierpliwością będę czekać na Twoją opinię.
    O solnych peelingach Organique jeszcze nic nie pisałaś, a już czuję się skuszona, jak to jest? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tylko napisać, że te peelingi znikają u mnie w zastraszającym tempie ;) Może nie są jakoś specjalnie ostre, ale dzięki olejkom pozostawiają miękką skórę... tylko tak inaczej niż dotychczas ;) Coś jest na rzeczy!

      Usuń
  44. Świetne zakupy:-) bardzo w moim stylu:-) balerinki mam identyczne tyle tylko, że z kokardkami:-) na 100% zakupie sobie tę nową wersję Effaclaru Duo do przetestowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zakupy. Uwielbiam F&F za niskie ceny i świetną jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja trochę ubolewam że promocje w Rossmannie rozłożone na różne dni, bo muszę kupić trochę z kolorówki a u mnie Rosmanna niestety nie ma, jechać daleko co kilka dni po dwie rzeczy mi się nie opłaca :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeżeli chodzi o Rossmanna to kupiłam tylko korektor Dream Lumi Touch z Maybelline.
    Może jeszcze po jakąś maskarę się wybiorę.
    Z Organique zachwycam się wiśniowym masełkiem do ust i masłem do ciała kozie mleko+liczi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organique ma tyle dobroci, że mam ochotę spróbować wszystkiego :)

      Usuń
  48. ciekawa jestem jak sprawdzi się nowa wersja Effaclara :) czy będzie bardziej skuteczna
    filtr właśnie i do mnie przyjechał - słonko zaczyna porządnie grzać, to i trzeba zacząć się mocniejszym smarować :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam na kolejne promo w Rossmannie ;-) Śliczne bluzki :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy23.4.14

    Ciekawa jestem tych wosków z Organique w porównaniu z YC

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta emulsja z vichy mi się podoba i już dość długo zastanawiam się, czy nie zainwestować, bo właśnie dużo dobrego czytałam o niej. Ale nie mogę się zdecydować między nią a la roche possay, który też ponoć dobry jest. Słońce już tak grzeje, a ja niegotowa na to :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podpowiem nic, bo z LRP dawno nie miałam filtra.

      Usuń
  52. Byłam w S-Pharm po żel Vichy i Pani próbowała mi wcisnąć, że kupon z Grazii nie obowiązuje na niego, ale w końcu przyznała mi rację :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne akcje odstawiają z kuponami, nie podoba mi się to ;]

      Usuń
  53. uwielbiam bluzki w paski :) ja z "Twoim Stylem" zrobiłam głównie zakupy ciuchowe :) ale nie omieszkałam zdobyć słynnej Velvet Mat z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne nowości. Bluzkę w paski chętnie bym Ci podkradła ;) Jestem bardzo ciekawa wosków z Organique i peelingu zresztą też bo solnego jeszcze od nich nie miałam.
    Emulsji matującej z Vichy używałam w zeszłym roku i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mnie ciekawi ta nowa wersja Effaclaru Duo, czekam z niecierpliwością na recenzję porównawczą. Mam nadzieję, że nawet jeśli nie ulepszyli działania, to przynajmniej nie popsuli tego, co krem potrafił robić wcześniej.
    Do Rossmanna wybieram się dopiero jutro - po dwa podkładziki i może jakiś puder, ale zastanawiam się czy jeszcze się na coś w jasnych kolorach załapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałe zakupy, zaszalałaś :)
    Woski Organique mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja ostatnio też byłam na zakupach ale bez Twojego Stylu;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).