19.04.2014

Wesołych Świąt!



Pogoda dzisiaj tak rozpieszcza, że miałam ochotę wyłącznie na spędzenie dnia poza domem. Pojeździć na rowerze lub pospacerować, albo zasiąść gdzieś na ławce i poczytać książkę. Przygotowania świąteczne są jednak ważniejsze. Ostatnie zakupy już za mną, sprzątanie też, jeszcze tylko muszę ogarnąć sałatkę i plan zostanie zrealizowany w stu procentach. Jutro cały dzień spędzę z rodziną, więc będzie wspaniale :) Może uda się odwiedzić też warszawskie Łazienki, które wiosną niesamowicie urzekają swoją atmosferą. A tak poza tym planuję napisać posta o pomadce Isadory, którą mam na ustach, ale jeszcze nie wiem czy będzie mi się chciało ;) W końcu każdemu z nas należy się trochę odpoczynku. Życzę Wam zdrowych i spokojnych Świąt, spędzonych w zaciszu domowym, w gronie najbliższych. Cieszcie się tą chwilą i celebrujcie tak jak lubicie. Buziaki :* 
_________________________________________

46 komentarzy

  1. Wesołych kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałych i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, wyglądasz bosko :) Wesołych, pogodnych Świąt :) i miłej atmosfery w gronie rodzinnym :) pozdrawiam Iva.

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę udanego odpoczynku i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt i zasłużonego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś innego zamiast jajek, aż odetchnełam z ulgą. :) Pięknie Ci w tym błyszczyku. Mamy podobne upodobania, taki bliski mi kolor. :)) Miłych, spokojnych i radosnych Świąt. :) :* Jak wyjdę z tej kuchni to nie zajrzę tam przez tydzień co najmniej. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Iw, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Celebrujmy tem czas :-)
    A pomadeczka zaiste piekna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt! U mnie pogoda totalnie do bani :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19.4.14

    Radosnych Świąt Wielkanocnych i smacznego jajeczka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Smacznego jajka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19.4.14

    Spokojnych i Zdrowych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesolego! Pozdrawiam z Torunia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych i radosnych Świąt! Oby pogoda dopisała i udało Ci się pospacerować po Łazienkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lunęło, więc zdążyłam odwiedzić tylko Pole Mokotowskie :)

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz :-)

    Wzajemnie, spokojnych, szczęśliwych i radosnych Świąt ;-*!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogodnego, świątecznego czasu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  23. A u nas na Śląsku strasznie wiało, a po niebie krążyły złowrogie ciemne chmury na zmianę ze słońcem i deszczem. Bardzo niepewnie i pogoda nie zachęcała do wyjścia na zewnątrz. Dobrze, że udało mi się poświęcić pokarmy rano, kiedy było jeszcze idealnie. A tak poza tym upiekłam dziś orzechową babkę i tak fajnie mi wyszła, że muszę się pochwalić, o! :D

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano było pięknie, ale popołudniu zrobiło się bardzo deszczowo :]
      Babka brzmi niezwykle smakowicie. Gratuluję, bo mój ostatni wypiek był totalną porażką ;)

      Usuń
  24. Niestety u mnie pogoda nie rozpieszczała tak więc praktycznie cały dzień spędziłam na leniuchowaniu:) Śliczne zdjęcie. Tak bardzo bym chciała, żeby czerwień na ustach mi pasowała. Niestety chyba się nie polubię bo wyglądam jak stara pudernica:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Radosnych i rodzinnych Świąt :)
    Również mam ochotę na spacer po Łazienkach, dawni mnie tam nie było a bardzo lubię to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesołych świąt kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż :) Pisałam na FB, ale napiszę jeszcze tutaj - radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Doskonale Cię rozumiem:) W słoneczne, wiosenne dni lubię spędzać czas na świeżym powietrzu:) Dzisiaj było jezioro, jutro również wybieram się za miasto. Może po powrocie napiszę notkę, zobaczę;) Każdej z nas należy się odpoczynek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Niby blog to hobby i przyjemność, a jednak regularne pisanie też potrafi zmęczyć :)

      Usuń
  29. Anonimowy20.4.14

    Spokojnych Świąt pełnych uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesolych Swiat Wielkanocnych ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20.4.14

    Święta święta i zaraz będzie po świętach :) ale mimo to mokrego dyngusa !
    Zapraszam do mnie kassfit.bloog.pl - moze coś Ci się spodoba albo coś doradzisz :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Smacznych, Iwetto :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz kwitnąco z tym kolorem na ustach :) Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna pomadka :D
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).