16.04.2014

Kosmetyczny niezbędnik według ROSSMANNA



Przyznacie, że otrzymywanie upominków to bardzo przyjemne uczucie. Dzisiaj kolejny raz zostałam obdarowana przez Rossmanna. Po powrocie z pracy czekała na mnie urocza przesyłka z kosmetykami i dodatkami do domu. W sam raz na nadchodzące Święta :) Oczywiście te pierwsze najbardziej mnie zainteresowały i od razu zabrałam się za przeglądanie nowości.


Wiosenny żel pod prysznic Isana o zapachu limonki i mięty jest limitowaną edycją. Pachnie bardzo orzeźwiająco. Wiecie, że nie do końca lubię cytrusy, ale ten całkowicie wpisuje się w moje gusta. W ogóle lubię żele z tej serii. Sama często je kupuję dla siebie i rodziny. Do dzisiaj najlepiej wspominam arbuzowy, który też był limitowany, a ze stałej oferty polecam kokosowy. Balsam do rąk Wellness&Beauty z mleczkiem migdałowym i ekstraktem bambusu już stoi w strategicznym miejscu, czyli przy laptopie. Ładnie i nienachalnie pachnie, a do tego szybko się wchłania. Będzie idealny do stosowania w ciągu dnia, szczególnie po myciu rąk. Nie wiem czy zauważyliście, ale zmienili szatę graficzną  tych kosmetyków. Nowe według mnie są przyjemnie minimalistyczne, a przez to bardziej eleganckie. 
Produkt z serii Isana Hair Professional to olejek do włosów. Zalecany jest do stosowania całą długość, a przede wszystkim na końcówki. Jeszcze go nie używałam, więc mam nadzieję że się polubimy. Tak samo jak z olejkiem do stóp Fusswohl. Kolejny produkt to bezacetonowy zmywacz z pompką Isana. Bardzo lubię migdałowy, więc jestem ciekawa czy ten będzie równie dobry. Ostatnie są kapsułki nawilżające Rival de Loop. Znam je doskonale i sięgam po nie regularnie. Nie są drogie, a działają natychmiastowo. Regenerują i przynoszą ukojenie podrażnionej skórze. Nieraz mi pomogły, kiedy miałam przesuszone policzki. 


W paczce znalazły się też moje ulubione chusteczki nawilżane Domol o zapachu jabłek. Wspominałam już o nich na blogu, bo sama często je kupuję. Niewiele kosztują i pomagają w zachowaniu porządku na toaletce oraz ogólnie w mieszkaniu. Natomiast dyfuzory zapachowe Domol to dla mnie kolejne nowości. Otrzymałam mniejszy o zapachu białej róży i kwiatów malin oraz większy z wazonikiem o zapachu migdału i jaśminu. Ten drugi od razu trafił na toaletkę. Do tego wszystkiego herbata Kings Crown- miks zielonej i białej o aromacie granatu. Właśnie ją popijam i muszę przyznać, że jest pyszna. Z resztą większość kompozycji dostępnych w Rossmannie lubię, więc polecam spróbować, jeśli nie mieliście jeszcze okazji. 


Jestem ciekawa czy znacie któryś z tych produktów?
_________________________________________

100 komentarzy

  1. Anonimowy16.4.14

    Świetna paczucha:) To czarne opakowanie to zmywacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to zmywacz. Pisze w opisie:)

      Usuń
    2. Zmywacz :) Chyba nowość ;)

      Usuń
    3. Mam ten zmywacz :D
      I baardzo dobrze zmywa ciemne lakiery :D

      Usuń
    4. PS.Ale bodajże to limitka :(
      Ale jak zniknie to mam opakowanie :D

      Usuń
  2. Jak miło, akurat przed świętami :) super rzeczy w środku i mam nadzieje, że się wszystkie całkowicie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym się tej wspaniałej herbatki napiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre mają, szczególnie rooibosy :)

      Usuń
  4. ciekawa jestem zapachu żelu pod prysznic, aż z ciekawości przejdę się do Ross powąchać, przy okazji może coś kupię niezbędnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie zapach tego żelu pod prysznic :-) Olejek do stóp podobno jest bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Wcześniej miałam tylko wersję do kąpieli.

      Usuń
  6. Ja uwielbiam ich herbate truskawka-smietanka:)
    Ten krem do rak mnie zaintrugowal przez swoje opakowania, wyglada naprawde dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna przesyłka, przyznam, że już dawnoooooo nie byłam w Rossmanie, mam kawałek drogi :(, ale te wszystkie produkty uważam za bardzo ciekawe, szczególnie zaciekawił mnie żel z limonką i miętą ( na odmianę od Ciebie, uwielbiam cytrusowe zapachy ) zmywacz Isany, krem do rąk, też przydałby się mi przy laptopie ;) i dyfuzor - wygląda elegancko, a i zapach wydaje się być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi najbliższego zamknęli i też już dawno nie byłam :<

      Usuń
  8. Ten wazonik wygląda pięknie, chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu przykuł moją uwagę :) Zostawię go sobie jak zapach wyparuje.

      Usuń
  9. zainteresował mnie zel pod prysznic i herbatka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAA CHCĘ TĘ HERBATĘ ;---------; pędzę jutro do Rossmanna, narobiłaś mi smaka

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie musze powachac ten zel pod prysznic!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna paczka i sama uzywalabym wszystkich produktow, zreszta na co dzien kilku z nich uzywam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusteczki Domol bardzo lubię, choć wolę wersję w żółtym opakowaniu, bo lepiej pachną. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę ich spróbować, bo zawsze kupowałam zielone :)

      Usuń
  14. nie miałam pojęcia, że Rossmann rozsyła takie paczki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. oj cieszą takie paczuchy :) od razu dzień milszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy jest ten wazonik od odświeżacza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna paczka :-) Mnie w oko najbardziej wpadł olejek do włosów. Będę czekać na Twoją recenzję, bo pomału denkuję mojego ulubieńca z L'oreal i w zapasie mam tylko maleństwa z Green Pharmacy i Biowax. A chętnie wypróbowałabym ten z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo cenę na pewno mam konkurencyjną :)

      Usuń
  18. Fajna paczka:) lubię te kapsułki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super paczuszka :) Takie niespodzianki to zawsze cieszą.
    Kapsułki nawilżające Rival de Loop i chusteczki nawilżane Domol muszę koniecznie kupić - przydałyby się właśnie tak jak piszesz do porządków na toaletce, by nie biegać ciągle po chemiczne specyfiki do łazienki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie sprawdzają się też te dla bobasów ;D

      Usuń
  20. Koniecznie muszę kupić żel i herbatkę :)) Obie kompozycje brzmią bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapsolki z Rival de Loop mam i fajnie nawilzaja i mimo tłustego filmu który pozostaje na skórze nie natluszczaja specjalnie, całkiem fajne ale mogą zapychac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą, dlatego korzystam z nich często, ale nie jednostajnie :)

      Usuń
  22. Ale bym się ucieszyła z takiej paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę sie doczekać na swoją pakę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16.4.14

    świetna niespodzianka ;) piękny dyfuzor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i nie podejrzewałam ich o taki ;)

      Usuń
  25. Uwielbiam takie niespodzianki :) Praktyczne i zwyczajnie bardzo, bardzo miłe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy zestaw otrzymałaś. Żel pod prysznic musi być idealny z rana, gdy mamy problemy z wczesną pobudką :) Po herbatę z chęcią się przejdę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dyfuzor wygląda świetnie :) muszę się wybrać po niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo ładnie pachnie :) Czuć go w całym pomieszczeniu, ale nie tak intensywnie jak patyki Air Wick, po których trzeba wietrzyć mieszkanie, bo zaczyna boleć głowa :P

      Usuń
  28. będę polować na ten żel z Isany :) uwielbiam takie orzeźwiające zapachy

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio lubię zapachy miętowe, może skuszę się na ten żel Isany.

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak, lubię te jabłkowe chusteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dyfuzor zapachowy domol wygląda ślicznie, jutro wybieram się do Rossmana to z pewnością na niego zerknę, do tej pory kupowałam te z airwick. Domol zdecydowanie ładniej się prezentuje i chyba się mu nie oprę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam te z Airwick, ale dla mnie były za mocne. Z reguły nie zdejmowałam z niego dekielka zabezpieczającego i przebijałam patykiem, żeby tak intensywnie nie pachniało w mieszkaniu.

      Usuń
  32. Anonimowy17.4.14

    Oj kiedy ja w Rossmannie byłam.. Nie mam pojęcia o nowościach, ale olejek do włosów to bym chętnie kupiła jak się Tobie sprawdzi. Woda brzozowa z Isany daje radę, to obstawiam, że i on będzie przynajmniej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Łał, świetna paczka! Nie mogę doczekać się swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak byłam w zeszłym tygodniu w Rossmannie, to widziałam ten żel pod prysznic, ale w moje gusta zapachowe zdecydowanie nie trafił i takim sposobem wzięłam olejek z melonem i gruszką, który obłędnie pachnie :) a za tymi patyczkami z domolu sama z chęcią się rozejrzę, bo bardzo ładnie wyglądają i będą pasowały do wystroju mojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz olejek gruszkowo-melonowy... to już wiem za czym się zakręcę przy najbliższej okazji ;D

      Usuń
  35. Dyfuzory mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo, faktycznie przepiękna paczucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ta herbatka wygląda smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne nowości, wszystkie i mnie by ucieszyły :)
    Żele z Isany też lubię a najbardziej polubiłam żel z limitki o zapachu żurawiny i białej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaciekawił mnie ten olejek Isany. Daj znać jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezla paczka :) lubie takie kremy wlasnie w strategicznych miejscach ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również popijam tę herbatkę - jest pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dyfuzor zapachowy jest uroczy, jestem ciekawa olejku do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  43. super paka :) dyfuzor megaaaa i ten zapach... ;)))
    ja jeszcze nie mam swojej buuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Udana paczka- czekam zatem na recenzje produktów...może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Paczuszka niewątpliwie bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy17.4.14

    bardzo przyjemna zawartosc paczuszki!
    zaciekawil mnie ten olejek do wlosow :) mam nadzieje, ze napiszesz o nim cos wiecej, kiedy przestestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jak wiele komentujących, ja również bym sprawdziła herbatę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, bo miałam już kilka różnych i każda mi smakowała :)

      Usuń
  48. Bardzo lubię żele pod prysznic ISANA. I te zapachy do domu w wazoniku .... wyglądają bardzo elegancko, pachną nienachalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Musze przyznać, że zawartość paczki bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy17.4.14

    Kilka produktów wygląda bardzo zachęcająco :) Fajny pomysł ogółem.

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna paczuszka! Po ten nowy żel na pewno się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Te paczuszki z Rossmanna są super, najbardziej mi się podoba, że niektóre firmy jak np. Eris tak super dopieszczają te paczki. Już nie o same kosmetyki chodzi, ale o wygląd :) Czułabym się taka dopieszczona.
    Ogólnie paczucha super - wszystko mi się podoba, a zmywaczem z Isany jestem głęboko zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest tak jak piszesz :) Może zawartość nie jest jakaś specjalnie drogocenna, ale lubię pokazywać ją na blogu. Przyjemnie zapakowane i z uroczymi drobiazgami, więc bardzo cieszy :)

      Usuń
  53. Ja właśnie w tym tygodniu kupiłam ten nowy limitowany żel Isana i jestem pod wielkim wrażeniem :) przypomina mi mocno pachnące miętą mojito :) Polecam innym.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A mnie najbardziej zainteresował olejek to stóp. Daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. wszystko tak bardzo bardzo bym chciala, czas na zakupy ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  56. O, żel Mojito :D

    OdpowiedzUsuń
  57. ISANA omijam z daleka :D Ale dyfuzor zapachowy chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten żel musi super pachnieć ;D
    a balsam do rąk ma bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super paczuszka :) praktycznie wszystko chciałabym przetestować :) aj, zazdroszczę Ci tej możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Co trzeba zrobić aby dostawać kosmetyki za darmo od Rossmana? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten olejek Isany chyba kupię sobie jutro, bo wybieram się do Rossnamka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Żel pod prysznic wzbudził moje spore zainteresowanie.
    Muszę obwąchać koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. tym razem Rossmann na prawdę się postarał :) fajna paczucha, zawartość mojej była bardzo podobna :) najbardziej zainteresował mnie ten olejek do włosów

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie znam żadnego, dlatego z nicierpliwością czekam na recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super paczka :) Najbardziej jestem ciekawa olejku do włosów i dyfuzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam kapsułki nawilżające Rival de Loop jak chyba większość z nas a zaciekawił mnie za to ten zmywacz z pompką :P

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawe produkty, lubię marki własne Rossmanna szczególnie Isanę i Alterkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Też bardzo lubię te rybki :) Zaciekawiły mnie produkty zapachowe, muszę je obczaić konieczne, bo lubię jak mi mieszkanko pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj ciekawa jestem zapachu żelu :) I jeszcze się zainteresowałam zmywaczem :)
    A paczucha rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy18.4.14

    uwielbiam żele pod prysznic z Isany *.* ze stałego asortymentu polecam również gruszkę&melona
    a ta limitka pachnie cudownie, niczym mojito, które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Przyglądałam się temu zmywaczowi ostatnio, ale z obawy przed przeraźliwym smrodkiem grzecznie odłożyłam na miejsce z nadzieją, że niedługo pojawią się jakieś recenzje ;) Podobają mi się te nowości rossmannowe, chyba właśnie nowa szata graficzna ma w tym swój niemały udział.

    OdpowiedzUsuń
  72. (Przepraszam za brak polskich znakow,cos mi sie zepsulo w przegladarce)
    Bardzo lubie ich zele pod prysznic, a herbatki z tej serii sa pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Za każdym razem jak przeglądam paczki z Rossmanna to żałuję, że mi się nie udało ;)
    Świetne produkty dostałaś, ten wazonik zapachowy cały czas za mną chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  74. Żel pod prysznic z Isany na pewno będzie mój! :) Zapowiada się ciekawie. Niezbędnik powiedziałabym, że taki sobie. Nic szczególnie mnie nie zachęciło.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  75. Znam tylko kapsułki Rival :) Miło ze strony Rossmana że tak obdarowuje :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).