3.04.2014

Zakupy z Lookfantastic.com / BUMBLE AND BUMBLE; BOURJOIS



Od dawna przymierzałam się do zakupu sławnego Pret-a-Powder marki Bumble and Bumble. Jest to puder, który ma spełniać rolę suchego szamponu, dodatkowo modelować włosy i nadawać im objętości. Świetna okazja nadarzyła się, kiedy większość asortymentu na stronie Lookfantastic.com została przeceniona o 20 %. W regularnej cenie kosmetyk jest tańszy niż w naszej rodzimej Sephorze, a z dodatkowym rabatem zakup okazał się jeszcze bardziej korzystny. 


Buszowanie w sklepie skusiło mnie na jeszcze jeden drobiazg w postaci różu Bourjois Little Round Pot Blush Creme. Wybrałam odcień #03 Rose Tender. Nie jest u nas dostępny, nad czym bardzo ubolewam, bo wywarł na mnie dobre wrażenie. Ma postać zbitej, kremowej konsystencji. Trochę ciężko aplikuje się palcami, więc muszę znaleźć na niego dobry sposób. Na pewno się dogadamy, tylko potrzebujemy dla siebie więcej czasu oraz odpowiedniego pędzla :)

Na temat strony Lookfantastic.com mogę się wypowiadać tylko w samych superlatywach. Już kilka razy realizowałam zamówienie i wszystko przebiegało zawsze na wysokim poziomie. Formy płatności są standardowe czyli karta płatnicza lub PayPal. Walutę można zmieniać w zależności od kursu, czyli może to być funt brytyjski, dolar australijski lub euro. Wysyłka jest darmowa. Paczka przychodzi dobrze zapakowana z zabezpieczoną zawartością. Dostarczana jest w ciągu 5-7 dni od potwierdzenia nadania i na terenie Polski obsługuje ją Poczta Polska. Za to mają największego plusa, bo nieraz rezygnowałam z zakupów na innej stronie, kiedy dowiadywałam się, że jakaś firma 'krzak' rozwozi przesyłki. Niestety miałam złe doświadczenia w tej kwestii, dlatego zwracam Wam na to uwagę.
Nie zdarzyło mi się jeszcze oddawać z powrotem towaru, więc nie znam procedury od tej strony. Kosmetyki zawsze przychodziły do mnie świeże, bez żadnych śladów użytkowania, więc nie miałam takiej potrzeby. Raz tylko anulowałam zamówienie, ale to było jeszcze zanim wysłali do mnie paczkę.

Szczerze polecam ten sklep internetowy, szczególnie ze względu na szeroki asortyment oraz wybór firm, które nie są u nas dostępne. Warto też zapisać się na newsletter, aby otrzymywać informacje o akcjach rabatowych oraz dostawać kody zniżkowe.
_________________________________________

48 komentarzy

  1. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat bumbla:-) mam surfa i lubie go uzywac, choc nie codziennie ze wzgledu na sls.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię u nich zakupy od czasu do czasu, ale przyznam że niektóre produkty potrafią mieć w zawyżonych cenach nawet po rabacie w stosunku do innych firm (mówię tutaj o typowej obsłudze w UK). Dlatego sprawdzam zanim zrobię tam zakupy, moja pierwsza wpadka była z Dermalogica. Dość słono policzono mi za pakiet produktów nawet po rabacie, a potem znajoma podesłała mi link do innego miejsca i mogłam zaoszczędzić 1/3 wydanej kwoty. To ostudziło mój zapał ;)
    Jednak jeżeli w grę wchodzą zakupy robione w PL, to faktycznie opłaca się. Bo raz, że przesyłka za free i obsługuje PP, to jeszcze szeroki wybór firm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie tam ceny wydają się niekoniecznie korzystne, choć przy niektórych promocjach zdecydowanie warto dokonać zakupu. Za mną chodzi od dawna prostownica GHD i czasem mają tam na nią dobrą ofertę.

      Usuń
    2. Co do GHD to fakt, ale spotkałam się z kilkoma innymi sklepami gdzie potrafią pojawiać się przeceny nawet do 50%. Ogólnie sprzęt z tej firmy mnie ciekawi, bo jak do tej pory nie spotkałam się z negatywną opinią, zwłaszcza w realu bo via Internet za bardzo nie szukałam.

      Usuń
    3. Moja koleżanka z pracy miała swoją pierwszą sztukę przez uwaga, 10 lat! Jej włosy są idealnie proste i w genialnej kondycji, jest żywą reklamą :)

      Usuń
  3. Też go lubię i wysyłają nawet do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłaś mnie bardzo tym pudrem i chętnie przeczytam jak się sprawdził i mam nadzieje, że okaże się świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinię o Bumblu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ciekawie! Nie słyszałam o tej stronie. Pokaż róż! pokaż proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do rozy w kremie u mnie genialnie sprawdza sie pedzel skunks z hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ukrywam, że od dłuższego czasu pożądliwie spoglądam na produkty Bumble and bumble, ciekawa jestem Twojej opinii o pudrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ceny BB w Sephorze to jakaś porażka. Mam ochotę wypróbować te kosmetyki po pozytywach usłyszanych na amerykańskim YT, ale cena zaporowa... Albo to ja po prostu nie lubię inwestować we włosy :) A gdzie kolor różu? Proszę to nadrobić i pokazac swatche, bo już mi się podoba hihi :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam b&b! A na te róże w kremie mam ogromna ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super strona. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten puder jest na mojej liście zakupowej :) A od niedawna mam Dryspun Finish od Bumble&Bumble i po pierwszych szybkich testach zapowiada się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej stronie! Zaraz tam zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3.4.14

    Nie kuś, bo mój portfel płacze.. ;) A wszelkie pudry do włosów uwielbiam, zagościły już na stałe w moich zasobach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdrooooooooooszczę B&B :)) a na zakupy w lookfantastic czaję się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niesłyszalam o tej stronie ani o pudrze... hm ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa obu produktów, róż bardzo chętnie bym przygarnęła, od dawna mnie kusi i chyba muszę na niego zapolować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam a tym pudrze, ładne opakowanie ; D Na szczęście nie przepadam za pudrami do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy3.4.14

    podobny "wynalazek" do Bumble and Bumble ma Lush :) proszek, ktory spelnia funkcje suchego szamponu i nadawac objetosci :) troche z nim balaganu przy aplikacji ale efekt jest swietny :) dodatkowo proszek pachnie mietowo i cytrusami, a zapach utrzymuje sie na wlosach i czuc go przy ruchach glowa :)
    mam jeszcze dwa inne pudry : Got2B oraz Batiste, ale te dwa jedynie nadaja objetosc i wlosow nie odswiezaja :)

    a co do rozy w kremie, to nie sprawdzaja sie na mojej tlustej cerze niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mam tego różu, ale macałam je w sklepie i wydają się naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwa produkty zbierają pozytywne opinie na zagranicznych blogach czym okrutnie mnie kuszą. Wypatruję Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na razie sie nie skusze na zadne zakupy (no chyba, ze uda mi sie zrobic jakies na stronie Sephory), ale chetnie poczytam opinie o B&b :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety takich pudrow nie moge uzywac, bo strasznie przesuszaja mi wlosy. Kolo rozu lazilam ostatnio jak pokrecona, ale w koncu nie wzielam.
    Czekam na Twoje wyniki testow :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie poczytam o Bomblu ;) nie znam zupełnie a po info od Irenki , że mają bardzo przyjemne kokosanki to, że tak powiem nabrałam apetytu..na razie na wiedzę eheh :)
    Także używaj :) i informuj hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na recenzje obu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam brzmienie nazwy B&B :)
    Niech Ci dobrze służy. Będę wypatrywała opini :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już się wypowiedziałam przy ostatnim poście :) Nie znałam tego sklepu, w sumie nie wiem czy to dobrze czy źle, zależy jak na to spojrzeć ;)) mam zamiar na dniach przetestować ich procesy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pochwal się tym różem ;-)
    Ja jakoś bie mam przekonania do zakupów na zagranicznych stronach...

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy4.4.14

    Czuję się zainteresowana tym proszkiem do włosów, będę wyczekiwać Twojej recenzji :)
    Przyznam, że i do samych zakupów na Lookfantastic zaczynasz mnie popychać, stronię od sklepów zagranicznych, lecz chyba to najwyższa pora, by przełamać opory na dobre. Po Twoim poleceniu śmielej spojrzę na tę zakupową formę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Róż mnie ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szukam czegoś bardziej wydajnego niż batiste (który ostatnio zaczął podrażniać mi skórę głowy :() , więc czekam na recenzję tego produktu! Aaaaa i róż w kremie musisz pokazać koniecznie, bo moje serce zawsze bije szybciej na widok tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Będę czekać na bliższą prezentację różu :-)! Sklep mam w zakładkach odkąd poleciłaś go po raz pierwszy. Chciałam tam zamówić Naked 3, ale nie mogłam się doczekać jej zakupu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że piszesz o tym sklepie. W sieci jakoś nigdy na niego się nie natknęłam :) Ciekawa jestem bardzo Twojej opinii o produkcie B&B :D

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne zakupy, jestem ciekawa tego pudru

    OdpowiedzUsuń
  35. Na razie tylko raz zamawiałam z Lookfantastic i byłam bardzo zadowolona. Na pewno poczynię tam kolejne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj oj ja tu oszczędzam na ciuchowe szaleństwo a ty podsuwasz mi nowy sklep z kosmetykami :P Nie ładnie nie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten puder do włosów :)
    Ciekawa jestem twojej opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Iwetto, miałam w tym miesiącu oszczędzać a zamiast tego chodzę sobie teraz po tym sklepie i juz kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. o dzięki za przypomnienie, kiedyś zaglądałam na ich stronę a potem odeszła w niepamięć....
    No i ciekawi mnie ten puder, nie znałam go. Mam puder jedwabny dr.Hauschka, który m.in. ma tez takie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezła okazja z tym pudrem (swoją drogą zawsze ciekawiły mnie pudry do włosów, bo nigdy nie miałam tego typu produktu) :) a róze z Bourjois sa boskie, szkoda, że oferty w zależności od kraju się czasem różnią, mam nadzieję, że opiszesz wrażenia po tym puderku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawi mnie odcień różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znałam wcześniej Lookfantastic, ale po tym poście od razu zapiałam się do newslettera, mają ogromną i bardzo ciekawą ofertę (mnie szczególnie w oko wpadła Naked 3 razem z tubką bazy pod cienie), poczekam na jakieś fajne obniżki i z chęcią zrobię tam zakupy :) Jako różomaniaczka ciekawa jestem wrażeń z używania Burżujka :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie robiłam tam jeszcze zakupów, ale chętnie przejrzę ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy zakupy a o stronie słyszę po rac pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem bardzo ciekawa pudru, przymierzam się do niego, ale wszyscy zwracają uwagę na biały odcień, który specjalnie mnie nie zaskakuje, ale może jednak sprawiać problemy. Lookfantastic nadal przede mną, ale nie wątpię, że coś tam kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).