11.04.2014

Przed snem / DERMEDIC, LA ROCHE POSAY, PAT&RUB, NUXE



Ostatnio moja wieczorna pielęgnacja wygląda jednorodnie, więc postanowiłam opisać pokrótce czego używam. Podstawą w moim przypadku jest krem La Roche Posay Effaclar Duo /recenzja/. Wspominałam o nim już wiele razy i na pewno zdążyliście zauważyć, że jest to mój ulubiony kosmetyk. Pomaga mi utrzymać cerę w ryzach, zniwelować zanieczyszczenia oraz zmniejszyć ilość zaskórników. Ponieważ potrafi trochę wysuszyć policzki, przed jego aplikacją stosuję serum nawadniające Dermedic /recenzja/. Jest ultralekkie, szybko się wchłania, nawilżając odpowiednio skórę. Oba produkty świetnie się ze sobą dogadują i nie podrażniają. Codziennie używam też serum do rzęs L'Biotica. Przypomina mi rzadszą wersję kremu regenerującego tej samej firmy. Wzmacnia i zapobiega wypadaniu, ale nie wiem czy wpłynie na przyrost. Dam znać w osobnym poście.


Pod oczy aplikuję Revitalizing Supreme Eye Balm marki Estee Lauder /recenzja/. Mam co prawda miniaturkę, ale jest tak wydajny, że zużywam już trzeci miesiąc. Radzi sobie całkiem nieźle i więcej napiszę w recenzji. Posiada lekką konsystencję, więc idealnie sprawdza się zarówno na noc, jak i na dzień. Jednak z racji lepszego działania stosuję go przed snem. Na usta nakładam cienką warstwę balsamu Nuxe Reve de Miel /recenzja/. Zdetronizował mój ulubiony do tej pory Carmex. Gdyby był w tubce używałabym go non stop, bo doskonale regeneruje usta. Pozostaje mi używanie tylko w domu, ponieważ jest w słoiczku, a ja nie lubię takiej formy aplikacji.


Do dłoni używam obecnie kremu Kamill. Pozytywnie mnie zaskoczył, szczególne że to moje pierwsze spotkanie z marką. Działaniem oraz zapachem przypomina mi Lirene ratunek /recenzja/, tylko ma lżejszą formułę. Na koniec, moszcząc się już na łóżku, sięgam po balsam relaksujący do stóp Pat&Rub /recenzja/. Świetnie pielęgnuje i nie zostawia tłustej warstwy. Bez problemu mogę jeszcze zgasić światło jeśli zapomniałam o tym wcześniej. 

Nawet kiedy wybitnie mi się nie chce i marzę o pójściu spać, te produkty sprawdzają się idealnie. Zauważyliście, że wszystkie wymienione przeze mnie kosmetyki cechuje lekka konsystencja? Dzięki temu szybko się wchłaniają, a całość zajmuje mi 5 minut. Czasem jednak tęsknie za okresem, kiedy wystarczał mi jeden kosmetyk, zamiast tego całego arsenału ;)
_________________________________________

93 komentarze

  1. U mnie balsam Nuxe to również nieodzowny element wieczornej pielęgnacji. Nic innego tak cudnie nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11.4.14

    mam to serum z Dermedic jest genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Duo też na noc, ale bez serum. Szkody wielkiej nie robi.
    Ale w serum muszę w końcu zainwestować.
    W usta wklepuję wiśniowe masełko Organique - jestem od tego kosmetyku uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod oczy ukochana Tołpa, na rzęsy Alterra )

      Usuń
    2. Z Organique mam ochotę na kokosowe masełko ;) A Alterry na pewno spróbuję, bo lubię naturalne wzmacniacze :D

      Usuń
    3. Na 100% kupię kolejne. Chyba czekoladowe :)

      Usuń
    4. Dobrze że w weekend jest -20% z gazetką :D

      Usuń
  4. Ja właśnie dziś zakupiłam Effaclar Duo, ale w tej nowej wersji "+" i mam nadzieję, że się u mnie również sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już mam tę nową wersję :)

      Usuń
    2. W weekend właśnie lecę kupić, bo ten już dobija dna :) Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
    3. Ja zaczęłam używać Duo i odnoszę wrażenie, że u mnie sprawdza się odrobinę lepiej niż podstawowa wersja :)

      Usuń
    4. To dobra wiadomość :D

      Usuń
  5. Ja też nie lubię aplikacji słoiczkowej :) Mamy ten sam krem do stóp akutalnie hehe :)
    Twoi senni strażnicy prezentują się bardzo lekko i exclusive ;) Mam ochotę na to nawilżająe serum w ślicznym niebieskim opakowaniu..
    Tak mi się pomyślało, że chciałabym coś lewandowego na dobranoc ..ciekawa jestem czy lubisz ten zapach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię ;) Ale od dłuższego czasu przymierzam się do balsamu na skronie ułatwiającego zasypianie Badger Sleep Balm. Powstrzymuje mnie ta lawenda, a ciekawość zżera ;)

      Usuń
    2. Skąd wiedziałaś, że właśnie o BSB myślę - jesteś jasnowidzką ;)

      Usuń
    3. srsly? :D To znaczy że interesują nas te same kosmy :D

      Usuń
  6. Podoba mi się opakowanie kremu Kamill, świetne rozwiązanie :) Jestem ciekawa tego zapachu balsamu z PR, muszę go koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tego typu opakowania! W końcu wszystko dozuje się idealnie i nie trzeba molestować tuby ;)

      Usuń
  7. Produkty Nuxe bardzo mnie interesują, marzy mi się jakiś kremik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również używam Effaclar Duo i jestem bardzo zadowolona, natomiast co do serum z L'Biotica to u mnie nie robi nic. Być może rzęsy są mocniejsze ale na pewno nie wpłynęło to na ich porost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też nie wiem jak będzie z długością, ale na tym nigdy mi nie zależało. Nie chcę żeby wypadały :)

      Usuń
  9. Effaclar Duo oraz serum Dermedic mam na liście zakupowej, a balsam Reve de Miel uwiebiam. Chętnie poczytam o serum L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi jeszcze zejdzie z tym serum, bo dopiero zaczęłam je stosować :)

      Usuń
  10. Muszę kupić sobie ten balsam Nuxe, bo moje masełko z P&R coś osłabło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Effaclar mnie zaskoczył, miałam ogromne nadzieje po opiniach a w sumie mam mieszane odczucia ;p nuxe mnie kusi od jakiegoś czasu :) i wcale się Twojej miniaturce Estee Lauder nie dziwię, dostałam do zakupów w Douglas mini Advanced Night Repair Eye Serum Infusion 4 ml z pompeczką, mam od walentynek, używam praktycznie codziennie (minimalne przerwy) w jeszcze się nie skończył - a sądziłam, że góra 2 tygodnie i będzie po nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie bardzo wydajny :) Ja swoją miniaturkę kupiłam w zestawie z tuszem i jak widać bardzo się opłacało :D

      Usuń
  12. Mam probke estee, ale lzawia mi oczy po uzyciu:///

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować to serum nawadniające skoro tak dobrze dogaduje się z kremem duo :) chcę kupić ten balsam do ust nuxe i nie mogę go nigdzie dostać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam w Super-Pharm, ale online często jest w dobrej cenie na doz.pl oraz w ziko.

      Usuń
    2. w ziko jest wyprzedany, ostatnio pani mi powiedziała, że zabrakło u producenta, w żadnej Ziko aptece w Krakowie nie ma balsamu Nuxe :/

      Usuń
  14. Ja na noc zużyłwam krem Physiogel, na przebrawienia daje skinoren:D
    A na smarowanie cieła ostatnio mam lenia:(

    OdpowiedzUsuń
  15. ED i Nuxe to rownież moi ulubieńcy nocni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To serum dermedic mam w planach, póki co mam ich krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  17. Fajny zestaw super kosmetyków:-) balsam Nuxe i krem Estee Lauder muszę kiedys sobie zakupić, bo duzo dobrego o nich słyszałam:-) no a Effaclar Duo to hit hitów:-) również codziennie na noc go używam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Estee Lauder kupiłam w Douglasie razem z maskarą za 40 zł, więc jak widać opłaca się kupować nawet miniaturki :)

      Usuń
  18. krem do rąk Kamil jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Głównie za Twoją recenzję kupiłam Effaclar Duo i się nie zawiodłam. Jestem wielce zaskoczona efektami i raczej ze mną pozostanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to niezmiernie, bo nie każdemu służy :)

      Usuń
  20. Heh, jak tak patrzę na mój wieczorny "arsenał" to się łapię za głowę ;-) Kiedyś miałam od biedy jeden krem, którego i tak używałam nieregularnie, a teraz to prawdziwe rytuały są ;-)) To serum z Dermedic muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dokładnie :) Kiedyś wystarczył krem Nivea, a teraz to za mało ;)

      Usuń
  21. Anonimowy11.4.14

    W Effaclar Duo pokladalam wiekie nadzieje, jednak u mnie nic nie zdzialal przez ponad dwa miesiace. Obecnie uzywam kremu Pharmaceris z kwasem migdalowym i.. cos sie dzieje :) skora zaczyna sie oczyszczac :)

    nie znam reszty kosmetykow, ktore pokazalas :) mam zupelnie inne "niezbedniki" wieczorne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam krem z Pharamceris, ale musiałam odstawić na później. Dobrze, że chociaż on Ci pomaga :)

      Usuń
  22. Serum nawadniające również bardzo lubiłam, Relaksujący balsam P&R miałam, ale do rąk, ten do stóp mam na liście zakupowej - uwielbiam zapach tej linii:)
    Kremy Kamil stosowałam już dawno temu, miło je wspominam, Revitalizing Supreme Eye Balm też chcę, strasznie wysoką ma wydajność, z tego co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma super wydajność, więc warto się skusić na zakup miniaturki w Douglasie :)

      Usuń
  23. Krem z Kamilla jest strasznie niewydajny jak za taką cenę. Wystarczył mi na połowę czasu mniej niż przeciętny krem. Dlatego też nie polubiłam się z nim, choć właściwości jego są nie najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa na ile mi wystarczy, bo jeszcze mój mężczyzna się pod niego podłącza, odkąd skończyła się Ziaja Kozie mleko ;)

      Usuń
  24. To serum z Dermedic muszę koniecznie przetestować :)
    Duo mój ulubieniec, chociaż myślę jeszcze o wersji + lub K :)

    OdpowiedzUsuń
  25. L'biotica mimo, iż kosztuje grosze są to grosze wyrzucone w błoto. Używałam przez rok i moje rzęsy, a także brwi nie zmieniły się nic a nic. Miałam także tubkową wersję i spisała się tak samo wyśmienicie. Lepiej na to miejsce kupić sobie coś innego, naprawdę szkoda pieniążków, a przy okazji nie polecam serum do rzęs od artcedo to samo działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku krem Lbiotici spisał się bardzo dobrze, więc może jestem podatna na jego działanie ;)

      Usuń
  26. Kurczę, nie znam żadnego z tych produktów, ale Nuxe wydaje siębyć ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Serum Dermedic mnie kusi. Miałam krem nawadniający na dzień i to był strzał w dziesiątkę :) Planuję zakup Clinique All About Eyes Rich - miałam próbkę i ten krem jest fenomenalny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zwykły All About Eyes i jestem ciekawa czy mnie też pozytywnie zaskoczy :)

      Usuń
  28. Wszystkie te produkty mnie kuszą, o każdym słyszałam dobrą opinię, ale chwilowo wykańczam zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny arsenał, znalazłaś wszystko co Ci służy :) Bardzo ciekawi mnie ten balsam Nuxe, wygląda świetnie! Czuję się skuszona!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten balsam do ust z Nuxa, po nocy moje usta są tak miękkie i gładkie jak dawno nie były :)
    Do stóp Iwetto polecam Ci też masełko z Alverde, wg mnie to fantastyczny produkt i jeśli jesteś zadowolona z balsamów z P&R to myślę, że i z niego byś była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który balsam Alverde? Napisz mi więcej bo kompletuję właśnie zakupową listę z tej firmy ;)

      Usuń
  31. Ja mogę całować Cię po stopach za pokazanie serum z Dermedic - mam od tygodnia i jest genialne! Używam na noc i świetnie się sprawdza przy stosowaniu na dzień lekko wysuszającego Effaclaru Duo :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Takie komentarze radują mnie najbardziej :D
      Cieszę się, że również Tobie służy!

      Usuń
  32. To serum nawadniajace mnie interesuje bardzo. Ciekawam, jakby sie sprawdzilo na mojej skorze :) Z nuxe'a balsamik uwielbiam a z Patka mam trawe cytrynowa i kokos, ale na raczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum warto spróbować ... i ta niebieska buteleczka ;D

      Usuń
    2. Nooo... wlasnie buteleczka wyglada cuuudnie!!

      Usuń
  33. Po niezbyt udanej przygodzie z serum Phenome szukam czegos i Twoje serum mnie zainteresowalo. Poszukam go u siebie w internetach. Sloiczkowego Nuxe'a mam zamiar kupic kiedy wykoncze to co mam w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och wiem jak to jest ;) Czekam na Twoją recenzję.

      Usuń
  34. Ciekawa pielęgnacja :) U mnie to serum do rzęs kompletnie się nie sprawdziło :/ Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, nie ma zbyt wielu zwolenników ;)

      Usuń
  35. Ja wciaz sie zastanawiam nad LRP Effeclar Duo, tylko stosowanie filtrow mnie przeraza, bo nie lubie ich nakladac i o nich pamietac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, filtr to podstawa przy tego typu kosmetykach :]

      Usuń
  36. Zaciekawiło mnie to serum, muszę je kiedyś capnąć ;) A co do Nuxe'a do ust, to to moje osobiste naustne niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Balsam Nuxe kupuję już od kilku miesięcy i cały czas nie mogę go dorwać :/ Czekam na recenzję kremu pod oczy, z tej serii moja Mama używa kremu do twarzy i jest w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój kupiłam w Super-Pharm, zaglądałaś tam?

      Usuń
  38. zaciekawiłaś mnie tym kremem Kamill :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Serum do rzęs używam już od dłuższego czasu i niestety na długość nie działa ale na pewno są gęstsze :) Reszty produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie zużyłam 4 próbkę tego kremu EL. U mnie nie robi on nic :( nie wiem, pewnie to za krótko na jakikolwiek efekt, ale liczyłam, że coś tam się zadzieje co mnie zachęci do zakupu. A tak pewnie się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnego wymiaru też raczej nie kupię, bo szału nie ma :)

      Usuń
  41. W moim przypadku Duo jest lekarstwem na całe wypryskowe zło:)u mnie na noc ląduje serum z wit C-Biochemia Urody na to żel hialuronowy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Serum Dermedic mnie kusi :) A dzisiaj udalo mi sie kupic krem na noc Nuxe w promocji -40% w SP, z balsamem do ust w gratisie :D Jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę ten zestaw ;) Mam nadzieję, że uda mi się go kupić :)

      Usuń
  43. Pomyśleć, że kiedyś wystarczał nam jeden krem do twarzy, ewentualnie jakiś balsam do ciała;) Teraz przed pójściem spać używam 9 kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też właśnie używam tego serum Dermedic i jak na razie spisuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bardzo lubię effaclar duo, pewnie niedługo do niego wrócę po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. W końcu muszę wypróbować ten cudowny balsam do ust Nuxe - może zdetronizuje mojego ulubieńca Tisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam ogromną ochotę na to serum Dermedic :-) ale mam na razie zapas.

    OdpowiedzUsuń
  48. Effaclar duo kiedyś używałam i byłam zadowolona. Tak to mam tylko serum L'biotica - u mnie trochę zadziałało na wydłużenie i zagęszczenie rzęs;P

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam na post o serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).