8.12.2013

Wycofana, ale jest zamiana :) / Alverde Intensiv Aufbau Spulung Amaranth

Odżywka do włosów wymagających z amarantusem firmy Alverde, to kolejny kosmetyk, który przywiozłam z czeskiej drogerii DM. Czytałam o niej w samych superlatywach, a każda nowa recenzja potęgowała chęć poznania. Nie była bardzo droga, kosztowała około 10 zł za 200ml. Mała niepozorna tubka w przyciągającym kolorze, skrywa naprawdę wiele dobrego. 


Przede wszystkim naturalny skład, bez silikonów, SLSów i innego paskudztwa. Ma dosyć gęstą konsystencję i ciężko ją wydobyć z tubki, ale gładko się rozprowadza na włosach. Zapach jest neutralny, lekko cytrusowy, ale nie dominujący. Ogólnie w kwestiach technicznych jest dosyć przeciętna, ale ważniejsze jest przecież działanie.
Świetnie nawilża włosy. Dzięki niej robią się mięsiste i bardziej gęste. Mam wrażenie, że moje włosy wchłaniają ją do środka, wsysają niczym gąbka. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę. Zaczęły się lepiej układać, są bardziej puszyste i nie zbijają się w strąki pod koniec dnia.
Początkowo stosowałam ją codziennie po każdym myciu. Jednak zaczęła trochę obciążać moje cienkie włosy, więc zaczęłam jej używać na zmianę z inną wygładzającą. W takim duecie spisuje się lepiej. Chociaż można nakładać ją w mniejszej ilości i wtedy ten problem znika (niestety ja rano nie znam umiaru ;)


Niestety jakiś czas temu Alverde ogłosiło na swoim fanpage'u, że ten kosmetyk zostanie wycofany. Nie rozpaczam nad tym faktem, ponieważ jej działanie bardzo przypomina mi odżywkę dostępną u nas. Takie same efekty uzyskiwałam przy pomocy maski Alterra z granatem i aloesem. Cena oraz pojemność bardzo podobna, a na dodatek do kupienia bezpośrednio w Rossmannie. Obie polecam, chociaż za Alverde będę naprawdę tęsknić. 

54 komentarze

  1. nie wiem na czym polega ten zabieg, ale wiele firm wycofuje ze swojej oferty właśnie te produkty które mają świetne działanie potwierdzone przez wiele osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o niej w samych superlatywach, a na Alverde na Fb napisało że ta odzywka się nie sprzedaje. Jestem zdziwiona, bo nawet niemieckie blogerki piały z zachwytu i ją reklamowały ;)

      Usuń
  2. nigdy nie korzystałam z kosmetyków Alverde.. przed kupnem lubię wszystko powąchać i pomacać ;) nie potrafi kupować w ciemno ;) niestety przez ta moją przypadłość nie poznaję się bliżej z produktami, które mogłyby się okazać naprawdę dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Ciebie rozumiem, bo ja też wolę fizycznie kupować, szczególnie kosmetyki ;)

      Usuń
  3. Nie miałam ale chyba muszę się rozejrzeć za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8.12.13

    A tak chciałam ją wypróbować ;) Maskę z Alterry miałam, ale nie spodobała się moim włosom. A mnie nie spodobał się jej zapach ;) Mimo iż mam suche włosy, ta je w straszliwy sposób obciążała i miałam wrażenie, że nie nawilża ich za grosz. Dziwna to była relacja i powrotu nie planuję, a żałuję, bo wiele dobrego o niej czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze trafić w necie, ale nie wiem czy jest sens, skoro i tak mają ją wycofać. Będzie tylko większy ból ;)

      Usuń
  5. Nie znam, ale amarantusa lubię w owsiance. Ciekawi mnie jak pachnie ta odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jak już robię zakupy w dm to głównie kupuję baleę, muszę w końcu przyjrzeć się alverde ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i piałam nad nią z zachwytu. Wielka szkoda, że ją wycofali, choć może jeszcze w ostrawie kupię:-) Alterry z kolei nie cierpię :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro jeszcze są dostępne, ale na miejscu kupisz taniej :)

      Usuń
  8. Do kosmetyków Alverde nie mam dojścia więc fajnie że mamy na miejscu jakiś zamiennik :) Akurat kończy mi się odżywka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ją - niestety u mnie mam wrażenie, że wysusza włosy...nie jestem z niej zadowolna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie działa wręcz odwrotnie :]

      Usuń
  10. Do tej pory nie miałam nic z Alverde:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że do Czech tak daleko :P pierwsze czytam o tym produkcie muszę przyznać, skład zachęca - chyba poszuka m na allegro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze są dostępne, chociaż w trochę wyższych cenach niż normalnie :)

      Usuń
  13. Nie miałam jej, ale skoro działa podobnie do Alterry, to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę ale brzmi fajnie. Szkoda, że jak cos fajnego to wycofują. Bez sensu to.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś mam ze wzrokiem bo przeczytałam, że Twoje włosy wciągają ją jak trąbka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mialam nic z dm'u musialabym kiedys poleciec na wycieczke do niemiec alb o do czech bo tam hcyba tez jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Online też są dostępne, tylko zawsze trochę drożej niestety.

      Usuń
  17. Seria z amarantusem jest niezwykle udana. Widzę, że odżywka działa u nas podobnie. Ja również odnoszę wrażenie, że moje włosy "piją" kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zdążyłam spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo dobrego o niej słyszę ale jakość nie widziałam nigdzie w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie widziałaś tylko nie zwróciłaś uwagi, bo ona taka niepozorna ;) Na pewno jest na allegro :)

      Usuń
  20. Mam ją ale czeka w zapasach, mam nadzieję jednak, że również będę z niej zadowolona :)
    Ciągle mnie zastanawia dlaczego firmy często wycofują produkty, które naprawdę są dobre. Najpierw Alverde wycofało emulsję nagietkową do mycia twarzy która była bardzo dobra, potem piankę do mycia twarzy... A teraz odżywkę, którą wiele osób zachwala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony olejek porzeczkowy też wycofali. Wielka szkoda.

      Usuń
  21. Kupiłam ją kiedyś z myślą o rozdaniu :)
    Wersję z Alterry znam bardzo dobrze, świetnie służy moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też, chociaż szkoda że tą z Alverde wycofują.

      Usuń
  22. wycofana... :( ? myslalam ze jeszcze kiedys uda mi sie ja zdobyc. Uwielbiam ta odzywke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ostatnią szansę żeby zrobić zapasy :]

      Usuń
  23. Nie znam tej odżywki, a maskę Alterra mam aktualnie i w sumie u mnie wypada średnio :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ją i w duecie z szamponem spisywała się świetnie. Szkoda, że ją wycofali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie udało mi się jej spróbować w duecie ;]

      Usuń
  25. Anonimowy9.12.13

    bardziej gęste??? jeeeej ile bym dała żeby moje były bardziej gęste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie napompowane są wilgocią ;D

      Usuń
  26. Mam ją właśnie na wykończeniu i szkoda mi używać tej resztki ;)
    Dobra odżywka, moje włosy ją bardzo polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  27. Odżywkę Alverde uwielbiam i na całe szczęście mam jeszcze jedno opakowanie w zapasie :) Masz rację, że Alterra będzie dobrym zamiennikiem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie rozumiem filozofii tej firmy. Jak coś im się dobrze sprzedaje i jest na prawdę dobre to od razu to wycofują;/
    Tak samo było z olejkiem z paczulą. Ja miałam tą alterrę i niestety strasznie przeciążała mi włosy więc dla mnie to żaden zamiennik. Na szczęście w zapasie mam jeszcze jeden duet szampon i odżywka i będę musiała go bardzo oszczędzać:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja używam tej z alterry i jestem zadowolona, dobrze że tej nie poróbowałam,nie będzie za czym tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zdążę jej spróbować:( Ach... Life is brutal:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Czyli mam w łazience odpowiednik, bo odżywka z Alterry z granatem i aloesem jest mi bardzo dobrze znana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ach, to Alverde :) mam nadzieję, że będzie mi dane zanurzenie się kiedyś w ich asortymencie w jakimś DMie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę szkoda, że wycofali :( Maski nie znam, ale mam jej siostrzaną odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardziej gęste? To odżywka dla mnie w takim razie ... ile ja bym dała żeby mieć gęściejsze włosy ...

    OdpowiedzUsuń
  35. prosiłam o ten zestaw mikołaja - zobaczymy, jak sobie poradził :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Będę musiała ją wypróbować :) Aktualnie mam wersję z hibiskusem i również jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  37. to jest chyba jakieś fatum że zawsze wycofują produkty które zbierają dużo dobrych opinii :p

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy15.12.13

    Choć jestem na etapie miłości do Alverde tej maski jeszcze nie miałam i z tego co piszesz już mi nie będzie dane;) Ale z Alterry chwalę sobie odżywkę do włosów:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).