24.12.2013

ŚWIĄTECZNIE :)

Choinka ubrana? Pierogi ulepione? Prezenty zapakowane? U mnie już tak, dlatego znalazłam chwilę na bloga. Dzisiaj nie będzie kosmetycznie, tylko świątecznie. Tego roku jakoś wyjątkowo naszło mnie na ozdabianie mieszkania. Mało tego postanowiłam nawet sama zapakować prezenty, co było dla mnie nie lada wyczynem. Sądziłam, że mam do tego dwie lewe ręce, ale nie wyszło tak najgorzej. Poza tym stworzyłam kilka stroików z tego co miałam pod ręką. Jeżeli jesteście ciekawi co z tego wyszło to zapraszam do oglądania :)


"Na tapczanie leży leń..."  ;) Koty to mają rajskie życie.


Stroik z gałązek i kilku bombek :)


Stroik z samych bombek i koszyczka po kosmetykach :)


Stroik z kilku gałązek w słoiku z kokardką:


 W sypialni też nie mogło zabraknąć choinkowego aromatu:


Ćwiekowane goździkami pomarańcze :


Kontrola jakości ;)



Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko takiemu małemu offtopwi ;) Obecnie nie mam głowy do kosmetycznych postów, ale obiecuję, że wkrótce pokażę swoje nowości. Sporo się ostatnio tego uzbierało, więc będzie co oglądać :)  A tymczasem chciałam Wam życzyć zdrowych i spokojnych Świąt, pełnych miłości i rodzinnej atmosfery oraz kosmetycznych prezentów :)  Buziaki :* :* :* 

32 komentarze

  1. czuć święta! WESOŁYCH :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo prezentów!
    Wszystkiego dobrego! Zdrowych i rodzinnych świąt, odpoczynku od komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te Twoje Święta :) Wesołych :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie udekorowany dom :) pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowny kocurek :) Świetne dekoracje, pomysł z pomarańczami i goździkami również wykorzystałam. Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie, widzę że kociak już szuka swojego prezentu. Wesołych Swiąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądają te czerwone podkładki filcowe :) Kochana ja Tobie również życzę Świąt pełnych spokoju ale i radości spędzonych w gronie bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdobiłaś mieszkanie! U mnie w tym roku jakoś tak ubogo z dekoracjami ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne stroiki! W przyszłym roku też jakieś muszę zrobić :)

    Tobie również Wesołych Świąt, wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!

    Magicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dekoracje :)
    Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych dla Ciebie i dla kotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt!
    Ćwiekowane pomarańcze stanowią piękną ozdobę, w przyszłym roku koniecznie muszę o nich pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ u Ciebie jest pięknie - nie mogę oczu nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne dekoracje! Czuć Święta :)

    Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna atmosfera:-)
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wszystkiego naj naj naj. Z niecierpliwością bedę czekała na pokaz twoich nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowych i Rodzinnych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Iw, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt, a przede wszystkim zdrówka;)

    I aż żałuję, że u mnie nie czuć takiego klimatu;)...cóż nic dziwnego, skoro święta spędzam u rodziców;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezenty zapakowałaś idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy26.12.13

    Słodka kontrola jakości ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie ;)
    Wesołych Świąt Kochana i spełnienia wszystkim pragnień :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny klimat a kubeczek najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy28.12.13

    Przefajne te światełka choinkowe (na rurze - zdaje się). Takich gwiazdek jeszcze nie widziałam!

    Co prawda na Święta się spóźniłam, ale wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Głosuję za częstszymi offtopami! Macie bardzo fajnie ozdobione gniazdko! Lubię zaglądać do innych domków!:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).