20.12.2013

MIODZIO! / Anida krem do rąk i paznokci

Krem do rąk marki Anida kupiłam już jakiś czas temu i z tego co widzę firma zdążyła zmienić opakowanie. Różnią się niewiele, a zawartość pozostała ta sama, więc postanowiłam go pokrótce opisać. W sumie nie ma nad czym się rozwodzić, bo krem jest po prostu świetny. 


Moja wersja jest z woskiem pszczelim i olejem makadamia. Kupiłam go w Super-Pharm za 5,49 i z tego co się dowiedziałam, to przepłaciłam ;) Można go kupić o wiele taniej, jednak dla mnie jest trudno dostępny i kiedy tylko zobaczyłam, wrzuciłam do koszyka. Słyszałam o nim tyle dobrego, że cena nie wydała mi się wygórowana. I dobrze zrobiłam, bo jestem z niego zadowolona.


Nie potrafię sklasyfikować zapachu, ale jest przepiękny. Na pewno nie pachnie miodkiem, tylko bardziej perfumowym aromatem, takim eleganckim. Na dłoniach jest jeszcze długo wyczuwalny po aplikacji. Szybko się wchłania, bez rolowania, dzięki przyjemnej konsystencji. Nie pozostawia też lepkiej warstwy. Nie wzmaga u mnie potliwości dłoni i co najważniejsze podczas mycia nie czuję, żeby się spłukiwał.
Stosuję go tylko raz- wieczorem i nie odczuwam potrzeby, aby robić to częściej. Dłonie są nawilżone, miękkie i odpowiednio wypielęgnowane. Skórki również, jednak cudownego wpływu na paznokcie nie odnotowałam. Smarowałam nim też stopy (a jakże!) i tu było przyzwoicie. 


Podzieliłam zachwyty osób, które mi go polecały. To naprawdę dobry kosmetyk za niewielkie pieniądze. Będę do niego wracać, tylko następnym razem zaopatrzę się w Drogerii Natura, gdzie podobno można go dostać w niższej cenie. Kto miał? Ręka w górę ;) 
_______________________________________________________________________________________________________________

60 komentarzy

  1. Bardzo chcę!
    Tyyyyle dobrego o tym kremie już czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nic o nim nie słyszałam... jak to możliwe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było o nim całkiem głośno, więc nie wiem :)

      Usuń
  3. Uwielbiam te kremy, miałam dwie wersje i obie są świetne. Tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Ja je kupowałam w aptekach DOZ za 2,50zł

      Usuń
    2. Podobno w Naturze też można dostać w tej cenie, ale dzięki za podpowiedź :) A którą drugą masz na myśli?

      Usuń
    3. Na DOZ-ie ten krem kosztuje 5,50 ;x
      A w naturze u mnie go nie ma xd

      Usuń
  4. mam i bardzo lubię :) kupiłam w Naturze za jakieś 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! No właśnie słyszałam, że tam tyle kosztuje :)

      Usuń
    2. o! jest w naturze! no to trzeba będzie przy okazji iść i zobaczyć, czy u mnie tez ;)

      Usuń
  5. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Zimą mam duży problem ze skórą dłoni, więc rozejrzę się za nim przy okazji wizyty w Naturze lub SP ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, szczególnie że jest tani jak barszcz ;)

      Usuń
  6. Dzisiaj go kupiłam :) Zapłaciłam 4,50.
    Mam nadzieję, że będzie sprawdzał się u mnie równie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób go poleca, nie mogę na niego trafić, kupiłabym od razu kilka tubek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubieniec :) Nawet nie wiem, ile tubek zużyłam :) W Naturze często jest na promo za 2,49 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie słyszałam o tej marce, ale skoro przepłaciłaś kupując krem za ok. 6zł i jeszcze jest taki super, to koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo dobrego o nim czytałam ale jeszcze nie miałam okazji używać :( Musze to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20.12.13

    To kolejny z kosmetyków, na którego zakup zdecydowałam się pozytywnymi opiniami. I także byłam z niego bardzo zadowolona, myślę, że za jakiś czas do niego wrócę :) Choć na razie nie narzekam na brak kremów, zarówno do twarzy jak i do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę w końcu sprawdzić ten krem. Tyle razy miałam dorzucić do zamówienia w DOZie, ale zawsze mi coś nie wychodziło, najwyższy czas, choć mam zapas kremów do rąk :(

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny krem! Kupiłam 2 w cenie 1 i zapłaciłam niecałe 5 zł w Naturze jakiś czas temu. Nawilża długotrwale, lekko natłuszcza, dobrze się wchłania. Jedna tubka już wykończona i na pewno kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o nim wiele razy, ale jeszcze go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go <3 Jeszcze jak można go kupić w promocji w Naturze za ok. 2,50-3 zł to już w ogóle cudo. Do kremowania włosów również nadaje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wypróbuję ten krem, gdy uszczuplę zapasy:) Widziałam go w pobliskiej aptece. Cena nie była wygórowana;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś i ostatnio właśnie myślałam nad ponownym nabyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę i ja go w końcu nabyć:) Co prawda mam jeszcze kremik z TSSS, ale zużywam takie produkty w ilościach hurtowych, więc na pewno nic się nie zmarnuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam wersję bodajże z oliwką, którą kupiłam w aptece DOZ chyba za 3 zł na promocji i daje radę i to całkiem niezłą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba na niego zapoluję przy okazji wizyty w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam go obecnie i zgadzam się w 100% z Twoją opinią:) Swój kupiłam w aptece DOZ,ale też płaciłam ok 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nie miałam, ale na pewno wypróbuję! podobno nadaje się też do kremowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam :D Kupiłam kilka opakowań :))) Upolowany przypadkiem podczas zakupów w aptece, płaciłam chyba ok.3zł ale nawet jakbym miała zapłacić tyle co Ty, to także wrzuciłabym do koszyka :D
    Na razie czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak go kiedyś dorwę to koniecznie kupię :) nie mam SuperPharm, więc pozostaje mi pytanie w aptekach albo małych sklepach kosmetycznych, może gdzieś upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo,a ja pierwsze o nim słyszę..cholera:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam o nim wiele dobrego, muszę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja smaruje rece raz na miesiac jak mi sie przypomni....

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21.12.13

    O, bardzo lubię Anidę :) Muszę wypróbować tą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja teraz zaszalalam i wzielam balsam do raki Kini, ale ten krem na bank zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie bym kupiła, gdyby nie to że mam już trzy inne kremy do rąk, których nie używam xD Nie ma to jak kobieca logika :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uważam, że to najlepszy krem do rąk. Świetnie koi, nawilża, pięknie pachnie. Kupuję go również dla mojej mamy, która ma problemy ze skórą dłoni i ona po przetestowaniu wielu również tak uważa. Krem można kupić w Naturze ( bardzo często jest wykupiony, chyba raz, czy dwa udało mi się go tam dostać) lub na doz.pl. Cena już jakiś czas temu się podniosła i najczęściej go widzę w okolicach 5,50 zł, co i tak jest mało jak na taki świetny krem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. aż taki fajny? ja póki co mam mały zapas kremów do rąk (choć czy tych może być kiedykolwiek za dużo? :)), ale wspomnę o nim mamie.. ona notorycznie kremuje ręce (takie zboczenie chyba) i co chwila pyta mnie o jakieś fajne odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie też świetnie się sprawdził, ale moim faworytem forever i tak jest Isana z mocznikiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój bezkonkurencyjny faworyt. Z resztą Ty już o tym wiesz ;) Uwielbiam go szczerze i z całego serca (:?
    Często też pojawia się w drogeriach Natura albo w aptekach Dbam o Zdrowie (:

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten krem to ostatnio moja miłość :-) udało mi się zdobyć 2 opakowania po 2,49 zł za sztukę. Moja koleżanka wzięła 8... :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój ulubieniec, wczoraj udało mi się zużyć pierwszą tubkę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam, ale na pewno trafi na moje rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam, ale będę miała go na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak mi się pokończą moje ziołowe herbatki to jeśli będzie dostępny na stronie "doz" to sobie go zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie miałem.. ale ja juz mam tyle kremów,że poki co przystopuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Tego akurat nie miałam, ale używałam wersji oliwkowej (regenerującej). Kupiłam kiedyś w promocji w aptece (chyba za 3zł jeśli dobrze pamiętam). Dłonie są po nim takie milutkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Może kupię, ale jakoś ostatnio ciągle mi nie po drodze do Super Pharm

    OdpowiedzUsuń
  43. Tani i dobry :) Jak mi się o nim przypomni w SP to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja podnoszę rękę w górę. Mam, używam, i kocham. Jeden z lepszych kremów jakie miałam przyjemność używać.

    OdpowiedzUsuń
  45. dostałam jeden od M., faktycznie daje pielęgnacyjnego czadu! tylko zapach nie jest moim wymarzonym...

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).