16.12.2013

IDEALNY SZAMPON / Pharmaceris H Keratineum

Pamiętacie jak w ulubieńcach listopada [klik] wspominałam o szamponie wzmacniającym Pharmaceris? Sądzę że nadeszła odpowiednia chwila, aby napisać o nim coś więcej, niż same ogólniki. Zacznijmy od pełnej nazwy, bo tak naprawdę jest to skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych z wyciągiem z czerwonych liści winorośli :)


Przeznaczony jest dla włosów normalnych, z tendencją do wypadania oraz przetłuszczających się. No niestety moje takie są i zwykłe szampony Joanny (które nadal bardzo lubię) w tej kwestii mi nie pomogły. Dlatego cieszę się, że otrzymałam go od producenta, ponieważ do tej pory w aptece przechodziłam obok nich obojętnie. Nie spodziewałam się, że omijam nieświadomie coś tak dobrego, co faktycznie działa. 


Ma wiele zalet. Przede wszystkim nie kołtuni moich włosów i dają się łatwo rozczesać. Po myciu są miękkie i puszyste. Na dodatek pięknie pachną, bo ten szampon jest jak perfumy do włosów (powinni pomyśleć o takich do ciała ;) Zapach bardzo mi się podoba i z tego co widziałam, zawsze zdobywa pochlebne opinie. 
Przedłuża też świeżość włosów. Do tej pory tylko szampony z Joanna Naturia radziły sobie tak dobrze ze skórą mojej głowy, ale Pharmaceris okazał się lepszy. No i ma świetny wpływ na same włosy, a to nie zawsze idzie w parze z dobrze oczyszczającymi kosmetykami. Nie przesusza ich, więc nie są takie szorstkie po myciu. Nie zauważyłam czy ma jakiś wpływ na końcówki, ale rozdwojonych się nie dorobiłam :)


Konsystencję ma dosyć rzadką, lejącą, która nie spływa z dłoni. Sądziłam, że będzie bardziej skoncentrowany jak sama nazwa wskazuje. Jednak odnosi się to do wydajności, ponieważ wystarczy odrobina, aby umyć nim całe włosy. Bardzo dobrze się pieni i rozprowadza. Zawsze zostawiam go na kilka minut na głowie, aby zaczął działać. Spłukuje się bez większych problemów. 


Odstraszać może cena, bo za butelkę 250 ml należy zapłacić około 25 zł. Oczywiście w Super-Pharm można często upolować w niższej cenie, ale mimo tego warto zapłacić pełną kwotę. Całe opakowanie spokojnie starczy na dwa miesiące codziennego mycia, a samo działanie jest w końcu bezcenne. W połączeniu z olejkiem Sesa kondycja moich włosów znacznie się poprawiła i pojawiły się też baby hair. Nie wiem czy u każdego tak się sprawdzi, ale warto przekonać się o tym osobiście :) 
Jaki jest Wasz szampon idealny? 

77 komentarzy

  1. bardzo lubię ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpisuję go na moją chciejlistę! takiego szamponu właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twoją opinię, mam nadzieję że się nie zwiedziesz :)

      Usuń
  3. Cały czas mnie kuszą, ale odstrasza mnie w składzie SLS. Pomógł Ci na wypadanie włosów ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak napisałam :) U mnie SLS to niestety podstawa do dobrego oczyszczania.

      Usuń
    2. Spróbuję :), jak tylko skończę Szampon z Glossy ( ten do końca grudnia :))

      Usuń
  4. Muszę go w końcu kupić, bo to.nie pierwsza pochlebna recenzja którą o nim czytam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam o nim w samych superlatywach :)

      Usuń
  5. a ja mam mieszane uczucia... z rok temu przy pierwszej butelce wychwalałam pod niebiosa, ale jak kupiłam ostatnio to wydał mi się gorszy niż zwykły Timotei do włosów cienkich i delikatnych - włosy były jakieś oklaple, nie tak miękkie i puszyste jak pamiętałam. Chyba na razie go odstawię, może lepiej sprawdzi się latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz robię od niego małą przerwę, jednak liczę że kiedy sięgnę ponownie, to będzie sprawdzał się tak samo dobrze. Oby!

      Usuń
  6. Wiesz, że mam bardzo podobne zdanie na jego temat jak Ty. Najlepszy jaki miałam do tej pory w swoim całym włosowym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  7. mnie właśnie od tych szamponów odstrasza cena. Trochę szkoda mi wydać ponad 20 zł na szampon. Zdecydowanie bardziej wolę zainwestować w odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do najtańszych nie należy, ale na długo wystarcza, więc koszty się amortyzują ;)

      Usuń
  8. To także i mój ulubieniec, spędzamy już razem trzeci miesiąc :P Też mam po nim wysyp baby hair, na pewno kupię kolejną butelkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Dobrze mieć takiego pewniaka :)

      Usuń
  9. Bardzo dobrze sprawuje sie u mnie ten z malwa, libie b.nawilzajacy z Apteczki Babuni, ale nie widzialam go dlugo:/ na ten szsmpon czuje sie skuszona:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na taką wspaniałą jakość i wydajność, to nie jest wcale drogi, chętnie wypróbuję, powiem Ci szczerze, że również jakoś nie zwracałam uwagi na ich włosowe kosmetyki, choć te " cielesne " bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory wielbiłam tylko ich fluid intensywnie kryjący, więc cieszę się że odkryłam też szampon :)

      Usuń
  11. i pomyśleć, że nie wierzyłam w jego działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam nad nim nieraz, bo lecą mi włosy podczas mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go i bardzo lubiłam, rzeczywiście nie plącze włosów i pomaga w ujarzmieniu ich wypadania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje wlosy chyba nie sa oslabione, ale moze wpisze na liste zakupow z polski

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto by pomyślał! A miałam jego miniaturę, to oddałam swojemu chłopakowi:) ale zapach ma super, to fakt, jak mył nim glowe, to w całej łazience mega pachniało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także mam problem z wypadaniem i z przetłuszczającą się skórą głowy...Włosy myję w okresie jesienno-zimowym codziennie,co jest dla mnie katorgą ;/ po twojej recenzji może się w końcu na niego skuszę :P
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go, ale u mnie nie przedłużał świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest na mojej zakupowej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy nie wypadają, ale przyznam, że i tak mam na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale jakby nie patrzeć cena jest adekwatna do jakości produktu...zapłaciłabym za niego tyle!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłabym za niego nawet więcej, ale ciiii ;)

      Usuń
  21. Znalezienie dobrego szamponu, który nie plącze włosów, ale jednocześnie spełnia swoją rolę, stanowi nie lada wyzwanie. Cieszę się, że znalazłaś specyfik, który odpowiada Twoim potrzebom:) Dopiero 2 lata temu odkryłam, że nie służą mi mocne drogeryjne szampony. Odkąd z nich zrezygnowałam, zapomniałam o łupieżu, który wcześniej często gościł na mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam problemu z łupieżem :)

      Usuń
  22. U mnie zdecydowanie się nie sprawdzał :( Owszem, hamował nieco wypadanie, ale było to działanie doraźne i krótkotrwałe, ponadto bardzo wysuszał mi włosy.
    Obecnie testuję szampon wzmacniający Macrovita, zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że trafiłaś w końcu na coś co działa :)

      Usuń
  23. Muszę go wypróbować, bo ostatnio włosy lecą mi niemal garściami:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś jak miałam bzika na punkcie Pharmaceris to go sobie kupiłam, ale to chyba jedyny produkt tej firmy (oczywiście z używanych przeze mnie), który u mnie sie całkowicie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobry szampon, ja zużyłam już kilka butelek i chyba się szybko z nim nie rozstanę. W aptekach internetowych można go nabyć za ok. 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
  26. Paradoksalnie najlepiej sprawdza się u mnie niebieska seria z Garniera. Próbowałam innych szamponów ale zawsze wracam do tej niebieskiej buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponownie pojawiła się seria otulająca w asortymencie ;> Zdążysz chyba jeszcze kupić ze zniżką.

      Usuń
  27. Uzywałam go kilka lat temu i rzeczywiście był całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. same pozytywne opinie o nim czytam - czas wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem w połowie pierwszego opakowania i mam zamiar zrobić sobie kurację w sumie trzema butelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Przeznaczony jest dla włosów normalnych, z tendencją do wypadania oraz przetłuszczających się." - idę go szukać, brzmi jak stworzony dla mnie :D a tak na serio to jeśli znajdę w promocji to chętnie kupię, generalnie nie używam szamponów z SLS ale myślę, że raz na jakiś czas nie zaszkodzi, zwłaszcza jeśli faktycznie jest taki fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie SLS to niestety podstawa do dobrego mycia :]

      Usuń
  31. Używałam kiedyś tego szamponu. Pamiętam, że miał fajny skład, ale nie zauważyłam dużej poprawy stanu skóry głowy czy włosów (walczę z wypadaniem). Ale by może za krótko go stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Brzmi niezwykle ciekawie! Do tej pory nigdy nie zwracałam uwagi na apteczne szampony, ale temu będę musiała dać szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam problem z wrażliwą skórą głowy i używam szamponu Dermedic; ale ten mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermedic kupiłam Narzeczonemu i bardzo go chwalił :)

      Usuń
  34. Uwielbiam ten szampon! U mnie też świetnie się sprawdził i już kupiłam kolejną butelkę, która czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedługo będę rozglądać się za nowym opakowaniem ;)

      Usuń
  35. uwielbiam go! <3 na przemian z zieloną Joanną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To używamy i lubimy te same szampony :)

      Usuń
  36. Miałam go jakiś rok temu i niestety u mnie się nie sprawdził. Nie wiem czy to jego wina czy też może ja coś źle robiłam w każdym bądź razie włosy strasznie mi przetłuszczał i co gorsza obciążał. Codzienne mycie stało się obowiązkiem bo w przeciwnym razie miałam same strąki. Z pharmaceris maiłam jeszcze taki żółty szampon do włosów suchych z kolei który okazał się hitem.
    Przyznam szczerze że chciałabym dać temu szamponowi jeszcze jedną szansę tym bardziej że na allegro widziałam go w mniejszej wersji tzn. był dodawany jako dodatek do innych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co może być tego przyczyną, że tak działał. Żadna z tych niedogodności u mnie się nie pojawiła. Skoro żółty Ci odpowiada, to tego się trzymaj :D

      Usuń
  37. drogi, ale może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17.12.13

    Szkoda, że na drugim miejscu ma SLS, który bardzo mnie podrażnia:(

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest na mojej liście zakupowej, będę polować na promocję :) Teraz zaczęłam używać Syoss'a, z którego o dziwo jestem zadowolona...;)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam ten szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Dorwę go na pewno, już kiedyś mnie kusił :-D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kusi mnie od dłuższego czasu.
    Nie do końca wiem jednak, czy mogę go stosować na moją blond czuprynę.
    Różne zdania 'słyszałam'.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy17.12.13

    Kiedyś już miałam zamiar kupić ten szampon zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami, ale jakoś zawsze wpadło po drodze coś zupełnie innego. Może znowu pora sobie o nim przypomnieć i wziąć pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też sie nad nim zastanawiam. Chciałabym go wypróbować, ale obawiam sie aby nie było odwrotnego efektu niz zamierzony przez producenta ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz poszukać miniaturki :)

      Usuń
  45. 25 zł za takie cudeńko to naprawdę niedużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy18.12.13

    Moim ulubionym szamponem jest JMO z Miodem i Hibiskusem, za nim plasuje się aloesowa Equilibra, a ten z Pharmaceris jest trzecim ogniwem ścisłej czołówki :) Bardzo udany produkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest pomiędzy takimi znakomitościami, to faktycznie musi być dobry :D

      Usuń
  47. miałam tylko próbkę tego szamponu, cena nie jest kosmiczna. ja za 100 ml leczniczego sulphur płacę tyle samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych jest kosmiczna, szczególnie jeśli używają zwykłych za 5 zł.

      Usuń
  48. Z Pharmaceris miałam do czynienia z kosmetykami do pielęgnacji twarzy, a na szampony zupełnie nie zwracałam uwagi. Chętnie bym go wypróbowała, ale cena trochę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej marki bardzo lubię jeszcze podkład intensywnie kryjący, innych kosmetyków do twarzy jeszcze nie znam ;)

      Usuń
  49. Dopiszę sobie go do listy, bo rozglądam się za jakimś dobrym 'aptecznym szamponem', ostatnio skóra mojej głowy zrobiła się kapryśna... Ojjj bardzo chętnie bym go przetestowała. :) Może uda mi się go kupić przed świętami jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam SuperPharm jeśli masz dostęp, zawsze mają ciekawe promocje :D

      Usuń
  50. nie miałam tego szamponu ale mam niesamowita ochotę na niego

    OdpowiedzUsuń
  51. Zwrócę na niego uwagę przy kolejnych zakupach - szukam czegoś wzmacniającego.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).