6.12.2013

Mikołajkowe kosmy od Rossmanna | Isana

Dzisiaj zostałam podwójnie obdarowana. Nie tylko pamiętali o mnie moi bliscy, ale także marka Rossmann. Po powrocie do domu czekała na mnie paczuszka pełna kosmetyków marki Isana. Miła niespodzianka to chyba najlepszy prezent :) 


Najbardziej ucieszyłam się z serii Isana Med z mocznikiem. W obecnym okresie, moja skóra narażona jest na większe przesuszenia niż dotychczas. Niskie temperatury oraz suche powietrze nie sprzyjają, dlatego potrzebna jest wzmożona pielęgnacja oraz spora dawka nawilżenia. Kosmetyki z tej serii są przeznaczone do odwodnionej oraz podrażnionej skóry. Ogromną zaletą jest brak silikonów, parabenów, barwników, oraz konserwantów i są dedykowane osobom podatnym na alergie.
W paczuszce znalazłam żel pod prysznic, emulsję do ciała, oraz krem do rąk. Ta marka ma jeszcze jeden krem z mocznikiem z innej serii. Byłam z niego bardzo zadowolona, o czym możecie przeczytać w recenzji [klik]. 


Krem do ciała z granatem i figą chciałam wypróbować już od dawna. Polubiłam się z wersją kakaową [klik], która sprawdziła się zarówno do pielęgnacji ciała, jak i do kremowania włosów. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) Otrzymałam jeszcze kremowy żel pod prysznic z masłem shea i marakują. Niezwykle przyjemnie pachnie i już powędrował na prysznicową półkę.


Na koniec coś co pozwoli odpowiednio zadbać o moją fryzurę, czyli produkty do pielęgnacji włosów Isana Hair. Tym razem wersja do włosów brązowych. W skład zestawu wchodzi szampon oraz płukanka. Mają za zadanie przedłużyć i pogłębić kolor, a dodatkowo nadać włosom blask.


W uroczym pudełku znalazł się także ciepły szlafrok (marzyłam o takim!) oraz czekolada na osłodę. 


Mam nadzieję, że Wasz Mikołaj też był łaskawy i przyniósł Wam wymarzone prezenty. A właśnie... znaleźliście w bucie czy pod poduszką? I jak zawsze jestem ciekawa Waszej opinii odnośnie kosmetyków, które pokazałam.

114 komentarzy

  1. Akurat tych kosmetykow nie mialam okazji testowac, ale ogolnie Isane lubie:) nawet bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, niedrogie kosmetyki i dobrej jakości :) Szczególnie lubię ich kremy do rąk i żele pod prysznic.

      Usuń
  2. Anonimowy6.12.13

    fajny ten Mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dostałam :D identyczny zestaw
    czekoladkę od razu pochłonęłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przymierzyłam szlafrok :D Trochę mnie oblazły farfocle, ale taki mi się marzył ;)

      Usuń
  4. wow, niezła paczka. Szkoda, że mnie rossmann tak nie obdarowywuje :p

    OdpowiedzUsuń
  5. W swoim szlafroku już siedzę, ale kosmetycznie mnie szczerze mówiąc paczka trochę zawiodła.
    Masło z granatem już mam, seria Isana zupełnie nie dla mnie, szamponów i odżywek mam w pip... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnego z tych kosmów nie miałam, więc się cieszę :)

      Usuń
  6. Rossmann dał chyba dość fajne kosmetyki :) Fajny był ten Twój Mikołaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wyglądały niepozornie, a okazały się bardzo fajne. Mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie :)

      Usuń
  7. świetna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezent :) Bardzo lubię mleczko Isana Urea - naprawdę świetnie nawilża i zmiękcza skórę :)
    Mój Mikołaj się spóźni i da mi poszaleć z prezentami w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy6.12.13

    Świetna paczuszka, takie niespodzianki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko jest boskie, przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś się chciała pozbyć, to jestem w kolejce :D

      Usuń
  11. Cudowny Mikołaj z boskim pudełkiem. :D Oczywiście czerwonym. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak miło! przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale fajowy prezent. Ja nie dostalam nic, ale nie oczekiwalam nic. Zamowilam sobie kilka rzeczy z The Body Shop, ale nie przyszly jeszcze, poza tym wygralam dzis rozdanie i rzeczy do recenzowania u Hexx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to gratuluję :) Znając Hexxanę to będą fajne kosmy :)

      Usuń
    2. u hexx dwa pedzle i plyn do ich mycia i niespodzianke i u jednej blogerki pake kosmetykow wibo

      Usuń
  14. Ja mialam balsam z mocznikiem-moj ulubieniec!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta odżywka do ciemnych włosów jest świetna! Tylko szkoda, że taka mała...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super paczka!
    Miałam kiedyś krem do rąk z mocznikiem (w innym opakowaniu), owszem bardzo dobrze nawilżał, ale zapach mi zupełnie nie odpowiadał...
    A zaciekawił mnie ten krem do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kakaowy szczerze polecam :) Na taki chłodniejszy okres idealny. Zobaczymy jak z tym będzie ;)

      Usuń
  17. Niech Ci wszystko dobrze służy :)
    Fajna niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow!!! Ale fajna paka!! U mnie Mikołaj był bardzo skromny, chyba stwierdził, że byłam niegrzeczna w tym roku :D Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków z mocznikiem - będę czekać na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie szykuje coś specjalnego pod choinę ;)

      Usuń
  19. Mikołajki udane :) To coś slodkiego mnie ineteresuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda smakowicie, ale już za późno na konsumpcję :P

      Usuń
  20. Najbardziej podoba mi się pudełko, w którym są zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Fajnie, że Mikołaj działa tez w Rossmannie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. o, fajne rzeczy, tę serię z mocznikiem też kiedyś chętnie wypróbuję, masło z granatem i figą również przyjemnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest niesamowicie uroczy ten prezent, od pudełka zaczynając, na pięknych kosmetykach, szlafroczku i czekoladce kończąc - brawa dla Raossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super, że o tobie pamiętali! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak miło ze strony mikołaja:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne zdjęcia!
    Mnie ta paczka mega pozytywnie zaskoczyła, ciepły szlafrok to coś, co przyda się zawsze, a kosmetyki to dla mnie w większości same nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Dla mnie też, dlatego mam podwójną radochę :)

      Usuń
  27. Świetna mikołajowa paka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna, a przede wszystkim ten szlafrok, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chcę taka paczuszke...;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna paczka. Lubię Isanę, mimo że tania, ma dobre kosmetyki moim zdaniem. Też jestem ciekawa tego kremu z granatem, sama kupiłam go babci, ale jeszcze go nie zaczęła. Wersję kakaową lubię, jak Ty :) Żel kiedyś nawet miałam. :) Ciekawe jak spiszą się szampony, może sama się kiedyś skuszę na wersję blond :) A szlafrok, choć pewnie mnie by się nie przydał, bo ciągle chodzę w dresach lub pidżamie, wydaje się być przemilusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj go nosiłam i jest bardzo komfortowy i ciepły :) Też miałam kilka kosmetyków z Isany i najbardziej polubiłam się z żelami oraz kremami do rąk. Daj znać jak sprawdzi się wersja z granatem :)

      Usuń
  31. wspaniała paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę chcę chcę!
    Gratuluję takiej paczuszki, ciekawie zapowiadające się produkty no i ten misiowy szlafrok! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też dostałam dziś tę pakę :D Naprawdę jestem zauroczona tym ślicznym pudełkiem oraz zawartością!

    OdpowiedzUsuń
  34. Serię z mocznikiem uwielbiam, idealnie nawilża skórę. Żel pod prysznic znam, ma świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość, bo wynika że też będę z nich zadowolona :)

      Usuń
  35. Rossmann naprawdę sie postarał z tą paczką.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. O mnie Mikołaj zapomniał :(
    Tę serię z Isany muszę przetestować, chyba najpierw skuszę się na krem do rąk, albo balsam..zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale Was Ross dopieścił :D
    świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  39. aleeee dobroci!super present rossman sie postaral x

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej! Zazdroszczę takiej paczuszki! I życzę, by wszystko jak najlepiej się sprawdziło :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie pogardziłabym taką niespodzianką ;)) oby się wszystko sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przyjemna ta niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nic nie dostałam (może byłam niegrzeczna?). Ale zamówiłam Dziecięciu książeczki pod choinkę i to poprawiło mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie znajdziesz podwójny pod choinką :)

      Usuń
  44. A mnie najbardziej podoba się tło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy7.12.13

    Świetna paczka ;) Najbardziej podoba mi się szlafrok <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie chciałam znaleźć pod choinką, więc czytają mi w myślach ;)

      Usuń
  46. Piękny prezent.. Śliczny szlafrok i na dodatek coś tj. napisałaś na osłodę :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nic akurat z tych isanowskich propozycji nie miałam :)
    U mnie Mikołaj swój ślad pod poduszką zostawił :)

    takie nispodziewajki zawsze są najprzyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale fantastyczna niespodzianka, bardzo miło ze strony Rossmanna :))
    Do mnie Mikołaj nie przyszedł, ale najważniejsze, że trafił do mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Taki szlafroczek to z chęcią też bym przygarnęła : )

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie wymyślili z tymi dodatkami w postaci szlafroka i czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szlafrok idealny na obecną pogodę ;)
    Cała paczuszka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny szlafrok, idealny na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  54. a to się Mikołaj spisał :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna niespodzianka :-) Piękny szlafrok!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna niespodzianka, już samo pudełko mnie urzekło, a do tego bogata zawartość

    OdpowiedzUsuń
  57. Musiałaś być naprawdę grzeczna :) Super prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Super prezenty przyniósł ten mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Tego żelu pod prysznic właśnie używam i chyba to najsłabszy zapach jakiego używałam z Isany..

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo sympatyczna paczka, postarali się. Szlafrok też wygląda porządnie, na pewno jest przyjemny :) Używałam kiedyś tego ich szamponu dla brunetek i byłam bardzo zadowolona, ładnie nadawał życia kolorowi (farbowanych) włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bez zastanowienia ukradłabym ci ten żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ależ wypasiony prezent! Pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaka wspaniała niespodzianka od Rossmanna :) I pudło piękne i zawartość ciekawa, tych produktów z mocznikiem nie widziałam jeszcze, ale chętnie ich poszukam. I szlafrok! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  64. szlafroczek wygląda przytulnie :) a żele z Isany mają bardzo fajne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  65. Gdzie mój Mikołaj :(??

    OdpowiedzUsuń
  66. Byłaś bardzo grzeczną blogerką :-D

    OdpowiedzUsuń
  67. Miałam poprzednią wersję Rossmannowskiej serii do włosów brązowych (wtedy marki Accent) i przepięknie pachniała, tak słodko, trochę karmelowo. Ciekawa jestem jak sprawa ma się teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przypomina bardziej czekoladkę obecna wersja :)

      Usuń
  68. świetna paczka, mikołaj - rossman się postarał:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Paczuszka super :D a ten szlafroczek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Szczęściara :) ja odkąd jestem już troszkę starsza, dostają prezenty dopiero na święta :(

    OdpowiedzUsuń
  71. o to miło dostać prezenty dwa razy :) nie mam dostępu do Isany niestety a chętnie bym coś wypróbowało od nich :/

    OdpowiedzUsuń
  72. Do mnie mikołaj ma dalej i dociera dopiero 24 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  73. bardzo ciekawa paczka - z przyjemnością wypróbowałabym kilka z nich :) ale jak widać, ktoś tu był wyjątkowo grzeczny :P ja na swojego Mikołaja czekam do Wigilii.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  74. Super Mikolajkowy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten szlafrok wygląda niesamowicie przytulaśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Czemu ja nie dostaję takich niespodzianek? Już nie mówię o kosmetykach ale szalfroków nigdy nie za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny prezent od Rossmanna, lubię serię isana z mocznikiem.

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne prezenty, ja mam z tej firmy żel pod prysznic i masło do ciała...i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetna paczuszka, tylko pozazdrościć i do tego ten szlafrok - będzie jak znalazł na chłodne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo przyjemna paczka :) Szlafrok nawet dostałaś :D Ja właśnie jestem w trakcie poszukiwania bo mój już praktycznie się rozlatuje, a ja bez szlafroka jak bez nogi :P

    OdpowiedzUsuń
  81. Szlafrok mega fajny :))

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).