19.12.2013

TU DZIEJE SIĘ MAGIA! / Wibo Express Growth nr 169

Ostatnio bardzo zwracam uwagę na to, jakie lakiery wybieram do swojej "kolekcji". Skończyło się kupowanie na łapu-capu, zaczął się świadomy wybór. Oświeciło mnie kiedy robiłam porządki w swoich zbiorach i kilka egzemplarzy poleciało do kosza. Postanowiłam wybierać tylko takie lakiery, które są naprawdę niepowtarzalne i będą sprawiać mi radość podczas noszenia. Takim właśnie okazał się Wibo nr 169 Express Growth


Kupiłam go podczas promocji w Rossmannie -40%, dzięki czemu zapłaciłam za niego raptem 3 zł. Dobry deal, szczególnie że trafiło mi się prawdziwe cudo! Ciężki do zdefiniowania, ale w przybliżeniu mogę go opisać tak: fuksjowo- złote rozświetlające glassflecki, zatopione w ciemno-różowej, transparentnej bazie :D Na paznokciach wygląda magicznie, przykuwając spojrzenia swoim mieniącym różowo-złotym blaskiem! I pasuje do mojego sweterka z F&F, chociaż w duecie raczej ich u mnie nie zobaczycie (co za dużo, to niezdrowo).


W technicznych kwestiach już nie jest tak różowo. Otóż wymaga 3-4 cienkich warstw dla przyzwoitego krycia. Dosyć szybko wysycha, więc aplikacja nie nastręcza większych problemów. Konsystencja jest dosyć wodnista, ale nie rozlewa się na skórkach. Trwałość niestety nie jest zachwycająca, ponieważ ściera się następnego dnia. Ale można dołożyć kolejną warstwę (która pogłębi również kolor) i manicure jak nowy. Nie odpryskuje, więc można tak ciągnąć przez tydzień ;)


Większość poleca go do layeringu (czyli nakładania na bazowy kolor), jednak mi podoba się w wersji solo. Uwielbiam na niego patrzeć i podziwiać migoczące drobinki. Ktoś jeszcze podziela mój zachwyt?
_______________________________________________________________________________________________________________

80 komentarzy

  1. Oj nie dla mnie on ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio uwielbiam lakiery Wibo a szczególnie te piaskowce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasków jeszcze nie miałam, ale to tylko dlatego, że są bardzo podobne do tych z p2, które posiadam :) Ogólnie też bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  3. a ja go chyba nawet mam ale jeszcze nie próbowałam :) nadszedł czas

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie to ścieranie ;/ wibo i lovely robią fajne lakiery jeśli chodzi o kolorki, ale jakość do poprawki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skusilam sie na sreberko od Lovely...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niezły, ja postawiłam na piaskowce, bo te zwykłe Wibo, schodzą z moich paznokci w zastraszającym tempie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zależy od serii, bo np z Extreme Nails jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  7. Anonimowy19.12.13

    Piękny jest! Faktycznie magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki on jest piękny! U mnie oczywiście co lepsze kolory to przebrane, także to pewnie będzie łut szczęścia jak na niego trafię ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też było ciężko go dostać, ale na szczęście się udało :)

      Usuń
  10. Też mam jeden lakier z tej serii i stosuję tę samą metodę co Ty domalowuję domalowuję i domalowuję :D Też noszę go solo, moim zdaniem wtedy efekt jest lepszy niż nałożony na bazę, wtedy nie widać jego okazałości. Ja mam nr 278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie widziałam, pokażesz go wkrótce?

      Usuń
  11. Mam dwa tony ciemniejszy i wielkie rozczarowanie, 3 warstwy minimum potrzebne a i tak po góra dwóch dniach odpryskuje mimo użycia seche vite.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam go na paznokciach, już 5 dzień, ale trzyma się tak dobrze, że szkoda mi go zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19.12.13

    Piękny! Noś razem ze sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie zabrałam się za jego używanie,ale już po buteleczce wiedziałam,że będzie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! ale ilość potrzebnych warstw go dla mnie dyskwalifikuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam męka przy aplikacji ma się nijak do ostatecznego efektu :D

      Usuń
  16. Bardzo ładnie migocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor zupełnie do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie nakładam go na ciemną bazę i wtedy wygląda na prawdę rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten lakier i mówię, że jest magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie piękny i niepowtarzalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny kolor ja wlasnie u siebie goszcze czerwien z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go, ale jeszcze się za niego nie zabrałam, na pazurkach wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go, ale jeszcze nie próbowałam. U Ciebie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak mogłaś mu się tak długo opierać ;)

      Usuń
  24. Kurczę, w butelce wydaje się taki hmm... troszkę tandetny. Ale na paznokciach bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomina mi hardcorową wersję Essie The lace is on ;) ze złotem, na bogato :P

      Usuń
  25. karnawałowy odcień :) ostatnio w Rossmannie oglądałam te lakiery ale coś było z nimi nie tak, wyglądały na rozwarstwione i stare, nie tylko te , również te jednokolorowe bez drobinek nie wyglądały zachęcająco. Może mój Rossmann miał jakąś wyjątkowo kiepską dostawę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, u mnie wszystkie były w porządku :)

      Usuń
  26. Ja nałożyłam go dwie warstwy (ale druga była grubsza) i nosiłam dobre 5 dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezłą trwałość u Ciebie osiągnął :) Ja chyba za dużo piszę na klawiaturze, żeby miał taką szansę ;)

      Usuń
  27. mam i lubię - zarówno solo, jak i jako "top" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19.12.13

    Bardzo ładny kolor, może sam się na taki skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też go mam, pięknyyy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się kolor :) Dobry pomysł z tym malowaniem startych końcówek tylko czy potem takie 5 czy 7 warstw plus baza/top będzie się dobrze zmywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładam topa ;) i trzyma się zadziwiająco dobrze :)

      Usuń
  31. wyglada ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny kolor, taki wielowymiarowy ;)
    ale to nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Podzielam bo też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Strasznie kłopotliwy! Nie dość, że wymaga tylu warstw to jeszcze się ściera... dla mnie to zbyt dużo problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie cudaki szczególnie kiedy dużo się dzieje na paznokciach :))) Muszę sprawdzić bo coś mi się wydaje, że dostałam ten kolor na Mikołaja :D
    No i sweterek bym skubnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny kolor, idealny na sylwestra:D

    OdpowiedzUsuń
  37. na moich dłoniach nie wyglądał by za dobrze, bo ma za ciepły odcień. Ale muszę przyznać, że kolor jest niesamowicie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20.12.13

    bez złotego pyłka byłby ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest piękny, fajnie wygląda nałożony na ciemniejszą bazę. Nałożyłam go na fiolet i mam ciągle pytała co to za lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny :) Też mam ten lakier i najbardziej podoba mi się solo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kuszą mnie ostatnio wszelkie migotki... Dziwne zjawisko na starość ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ładne zdjęcia, kolor lakieru jest super!

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzeczywiści jest superaśny. Nawet dla mnie, choć fanką takich drobinek ;o No cóż, widać kobieta zmienną jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. A drogerii raczej nie zwróciłabym na niego uwagi, ale na paznokciach wygląda super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny jest, ja też lubię drobinki ;)
    no i też mam ten lakier, ale jeszcze nim nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. troche babciny ;) na swieta ujdzie, na codzien u mnie by nie przeszedl ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. długo go szukałam bo zawsze był wykupiony ale przed świętami Rossmann się nade mną zlitował i w końcu go kupiłam :) bardzo ładny efekt daje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super że Ci się udało go dorwać :D

      Usuń
  48. Piękny<3 Uwielbiam wszystko co błyszczące;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolor ma rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak dla mnie coś z nim nie jest tak :P może to te drobiny/kolor nie mam pojęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  52. mam czerwony z tej firmy i jest świetny ! :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolorek genialny, mam podobny, ale z Manhattanu i bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).