4.03.2013

Nawilżające wsparcie // ALTERRA Szampon z biotyną i kofeiną, Maska oraz odżywka nawilżająca z granatem i aloesem

Alterrowy duet z grantem długo widniał na mojej zakupowej liście. Czytałam o nim w samych superlatywach, jednak nie spieszyło mi się ze sprawdzeniem tego na sobie. Już tak mam , że jak coś jest mocno chwalone, to  bardziej mnie to zniechęca niż zachęca. Jednak po przygodach z Isanowymi odżywkami [KLIK] moje włosy potrzebowały reanimacji i zastrzyku energii. Doszłam do wniosku, że najwyższa pora sprawdzić czy te Alterrowe są lepsze.


Odżywka jak i maska z serii nawilżającej "Granat i aloes" przeznaczone są do włosów suchych i zniszczonych. Moje do takich nie należą, jednak brakuje im nawilżenia. Są błyszczące i mocne, ale cienkie. Pierwsza poszła w ruch odżywka. Ma przyjemną konsystencję, bardzo dobrze rozprowadzała się na włosach, dobrze wypłukiwała i nie obciążała. Trochę się zawiodłam, bo mimo tego że włosy były po niej miękkie, to jednak się plątały (moje mimo tego że proste, mają wybitną tendencję do kołtunienia). Efekt nawilżenia był nieznaczny, ale widoczny! Włosy faktycznie stały się grubsze i takie bardziej "mięsiste". Nie wisiały smętnie tylko układały się w przyjemne pukle. 


W duecie razem z nią stosowałam szampon Alterry z biotyną i kofeiną. Na jego temat także mogę wypowiedzieć się pozytywnie, bo włosy po nim utrzymywały świeżość przez cały dzień. W przypadku mojego przetłuszczającego się skalpu jest to największy priorytet. Przyjemnie i nienachalnie pachniał (cytrusowo?), w miarę dobrze się pienił. Byłam z niego bardzo zadowolona, z tym że stosowanie z nim odżywki jest warunkiem koniecznym! Świetnie oczyszczał, ale pozostawiał włosy skrzypiące i niestety plączące się.  Odżywka z granatem i aloesem trochę łagodziła te skutki.


Maska nawilżająca radziła sobie o wiele lepiej. Włosy dostawały porcję nawilżenia, a oprócz tego były po niej lejące, wygładzone i sypkie. Efekt spodobał mi się na tyle, że po skończeniu odżywki zaczęłam jej używać codziennie. Znikła bardzo szybko, bo jest jej tylko 150 ml. Za to ma przyjemniejsze opakowanie, bo zamknięta jest w miękkiej tubce i łatwiej było mi ją zużyć do końca.  Miała bardziej zbitą, kremową konsystencję i taki sam zapach.


Tak jak wspomniałam moje włosy nie należą do mocno zniszczonych i u mnie to trio sprawdziło się rewelacyjnie. Jestem ciekawa czy granatowa kuracja pomoże osobom borykającym się z większymi problemami? Jeżeli macie doświadczenie w tej kwestii, napiszcie o tym koniecznie w komentarzach! Od siebie dodam na koniec, że warto mimo wszystko spróbować Alterrowych produktów. W mojej pielęgnacji zagoszczą na stałe :)

 - Produkty wegańskie, nietestowane na zwierzętach.

97 komentarzy

  1. ja też nie mam jakichś bardzo zniszczonych włosów [końcówki czekają na fryzjera, ale reszta jest ok] i te produkty się u mnie spisały :) lubię wracać do maski, dodaję do porcji łyżkę miodu i trzymam koło godziny na włosach, efekty naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie tym miodem. Dodajesz go dla złotych refleksów czy w innym celu?

      Usuń
  2. Anonimowy4.3.13

    Miałam maskę, niestety zapach dla mnie był drażniący i efektów żadnych nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nos praktycznie nie czuje ich zapachu, dla nie jest bardzo subtelny :) Ale to już jak wiadomo u każdego jest inaczej :)

      Usuń
  3. miałam tylko szampon, odpowiadała mi jego gęsta i "glutkowata konsystencja" ilez miałam zabawy w wannie, gdy chcąc umyć głowę wyciskałam szampon....a on wracal do butelki- jak dziecko:P

    działanie u mnie na plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Powinni pomyśleć nad inną formą opakowań, wolałabym tubki :)

      Usuń
  4. A miałam dzisiaj już w ręce tą maskę i w końcu jej nie wzięłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest w stałej sprzedaży :)

      Usuń
  5. odżywkę nawilżającą uwielbiam, jest naprawdę świetna i kusi mnie maska :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu na nie poluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na promo, kupuj, smaruj i opisuj na blogu ;D

      Usuń
  7. lecę jutro po maskę ; ) zobaczymy czy coś zdziała na moich zniszczonych sterydami włosach : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomoże i odżyją :*

      Usuń
  8. super! bardzo pomogła mi ta recenzja :) mam zamiar kupić szampon i maskę ale jakoś nie mogę się przemóc :) zastanawiałam się pomiędzy maską a odżywką ale przekonałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to Klaudio niezmiernie, że mogłam rozwiać Twoje wątpliwości :)

      Usuń
  9. Ooo z chęcią wypróbuję maskę :)
    my-life-in-warsaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam maskę, ale nie przypadła moim włosom do gustu. Nie zauważyłam obiecywanych efektów. Dobrze, że Tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służy i dobrze, bo mam chociaż jednego faworyta :)

      Usuń
  11. Ja właśnie teraz potrzebuje nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tę serię także chętnie bym przetestowała, ale najpierw muszę zużyć to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam ;D Też mam bana na zakupy ;D

      Usuń
  13. Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy :) Ale może skuszę się na ten zestawik jak skończę obecny zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mój pierwszy zestaw z Alterry i nie spodziewałam się, że tak dobrze się sprawdzi :)

      Usuń
  14. Anonimowy4.3.13

    Alterra to bardzo dobra firma. Na bazie naturalnych składników, nie podrażnia i przyjemnie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne składniki mają to do siebie że właśnie potrafią nieźle uczulić, na szczęście jeszcze mi się to nie przytrafiło :)

      Usuń
  15. Mam maskę i używam zamiast odżywki i niestety na moje zniszczone włosy nie ma super efektu daje słabe nawilżenie ;/ ale lubię ją za zapach, konsystencje i co najwazniejsze jest tania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bardzo zachęca :) Ja ją upolowałam przy obniżce na marki własne Rossmanna i przy następnej tego typu akcji zrobię solidny zapas ;)

      Usuń
  16. Najbardziej lubię odżywkę, najmniej szampon. Maska wypada średnio, bo trochę za mało nawilża. Zdecydowanie bardziej wolę żółtą maskę Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółtej jeszcze nie miałam, więc sprawdzę :)

      Usuń
  17. Anonimowy4.3.13

    ja nie przepadam za tym duetem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam nic z Alterry, jakoś nigdy mi z nimi nie po drodze :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale to moje pierwsze doświadczenia z tą marką ;) Nie licząc mydełek do rąk :)

      Usuń
  19. tej serii nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. szampon był średni, ale maska rzeczywiście jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szampon i maskę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tę odżywkę i jestem bardzo zadowolona :) a zaczynałam od miniaturki ;) teraz żałuję, że nie kupiłam od razu dużego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają też miniaturki? Szkoda że nie wiedziałam. Sarino zawsze to lepiej zacząć od mniejszej ilości, niż później męczyć się z dużą butlą ;D

      Usuń
  23. Jeszcze nigdy nie próbowałam żadnych produktów do włosów z Alterry. Moje włosy są bardzo skłonne do kołtunienia się i jeśli nie użyję jakiegoś produktu z silikonami, bardzo trudno mi je rozczesać, więc te produkty chyba by się u mnie nie sprawdziły. Nie zachęca mnie też ich mała wydajność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, silikony bardzo ułatwiają sprawę ;)

      Usuń
  24. Ja chyba nie mam nic z Alterry:( kiedys chcialam kupic krem do mycia twarzy i krem pod oczy z dzika roza ale wycofali:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja, też chciałam i obudziłam się dopiero jak zniknęły z półek ;] W sumie to nawet lepiej dla nas, bo jakby okazały się superowe to byśmy chlipały że wycofują ;)

      Usuń
  25. przygodę z kosmetykami do włosów, polecanymi na blogu, rozpoczęłam od maski i szamponu Alterra z granatem, zachwycił mnie zapach tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś ten zapach nie rusza ;) Jest dla mnie neutralny.

      Usuń
  26. ja ostatnio pokochałam żółtą maskę Isany, o której kiedyś pisała Agu :) jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o niej, też mam ją w planach :)

      Usuń
  27. Spróbuję tej maski. Aktualnie jestem w fazie nakładania na włosy wszystkiego, co nawilża ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam ;) U mnie wygląda to podobnie ;D

      Usuń
  28. czekam na promocje w Rossmanie bo póki co mam inne kosmetyki do włosów na wykończenmiu ;) mam nadzieję że zanim będzie DENKO Alterra doczeka sie promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj widziałam że Isanę i Syossa przecenili. Miejmy nadzieję że niedługo Alterrę :)

      Usuń
  29. Właśnie rozpoczęłam swoja przygodę z duetem szampon + odżywka Granat i Aloes i póki co jestem bardzo zadowolona. Wcześniej używałam szamponu z kofeiną i nie rzucił mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, że jest jeszcze szampon z tej serii. Przyjrzę mu się bliżej :)

      Usuń
  30. z alterry nic nie mialam bo skóra głowy szaleje na okrągło, ale skoro tak chwalisz to tę linię będę miec w razie co na oku. Poza tym zawsze jakos lubiłam kosmtyki, które mają "granat" hehe nie wiem skąd to się bierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego że z domysłu mają być bombowe ;D

      Usuń
  31. Kuszą mnie te produkty, na pewno kiedyś je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, szczególnie że często można je kupić w promocyjnej cenie :)

      Usuń
  32. Mam tą odżywkę i świetnie się u mnie sprawdza :) Włosy fajnie się rozczesują, chociaż nie zawsze. Miałam siano na głowie i pełno niesfornych kosmyków, a po tym włosy są lśniące, ułożone, ale nie przyklapnięte i pięknie się układają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie magia nawilżenia :D

      Usuń
  33. Ja jestem fanka maski nawilzajacej - jest naprawde bardzo dobra, super wydajna no i cenowo przystepna.

    Do tego lubie tez szampon z papaja, tez z Alterry polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, spróbuję skoro polecasz :)

      Usuń
  34. Bardzo lubię odżywkę z tej serii. Głównie za to, że włosy bardzo łatwo się rozczesują i aż się dziwię, że w Twoim przypadku było inaczej:/ Ale może faktycznie, jest to zależne od "kołtuństwa" :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam szampon i odżywkę, bardzo lubiłam więc pewnie kupię i maskę. Szkoda tylko, że ta odżywka taka gęsta i ciężko ją wydobyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka nie jest gęsta, to opakowanie jest do niczego ;)

      Usuń
  36. Lubię tą maskę, ale moje włosy już się chyba do niej za bardzo przyzwyczaiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że warto co jakiś czas ją odstawić bo właśnie włosy się do niej za bardzo przyzwyczajają.

      Usuń
  37. lubię obie, maskę troszkę bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Maskę bardzo lubię, najlepiej sprawdza się u mnie z kilkoma kroplami oleju np Alterra Brzoza i Pomarańcza.
    Odżywki jeszcze nie próbowałam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mówisz" Natalio, że warto ją jeszcze wzbogacić? Spróbuję ;D

      Usuń
  39. stosowałam duet szampon+odżywka granat i aloes i pokochałam ;) moje włosy wreszcie się napiły i po odżywce rozczesywały się idealnie, a po ombre kołtunią i plączą się strasznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ombre mają prawo :) Musze w takim razie spróbować jeszcze szamponu z tej serii :)

      Usuń
  40. Jestem bardzo ciekawa zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest on neutralny, nie umiem go opisać ;) Może trochę cytrusowy...

      Usuń
  41. Ja nie wiem, czy odżywka by się u mnie sprawdziła, bo przy moim blondzie jednak potrzebuję przede wszystkim wygładzenia. :) A do maski mnie nie ciągnie, bo rzadko ich używam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maski możesz używać zamiast odżywki ;) Jak lubisz dobre wygładzenie to polecam Ci maskę Gloria, włosy po niej są jak jedwab :)

      Usuń
  42. Ja bardzo sobie chwalę i odżywkę i maskę ; > Miałam dość zniszczone włosy przez codzienne suszenie i prostowanie, a te produkty doprowadziły je do ładu. Teraz tylko czekam na jakąś rossmanową promocję na Alterrę ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już zacieram łapki na promocje, zrobię zapas ;D

      Usuń
  43. Moje włosy bardzo lubią granatową maseczkę i odżywkę! Ale bardziej lubiły wycofaną odżywkę morelową ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ich nie lubię, wycofują świetne kosmetyki ;]

      Usuń
  44. Bardzo lubię to trio :) Najbardziej maskę i odżywkę, a najmniej szampon. Inne wersje szamponu lepiej się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem , pamiętam bo czytałam :D

      Usuń
  45. Szkoda, że po odżywce plączą się włosy, bo ja mam z tym zawsze problem :) Ale i tak mam ochotę wypróbować te produkty:)

    Teraz używam odżywki Garniera : masło Karite i avocado :) Bardzo dobrze nawilża i wygładza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej serii wiele dobrego i mam w planach też ją wypróbować :)

      Usuń
  46. Miałam odżywkę i...tylko zapach w niej zachwyca.
    Włosy były potwornie potargane, skołtunione, szarpać musiałam strasznie przy rozczesywaniu... :(

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie odżwka się nie spisała, za to maska jest na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obecnie używam tego szamponu z kofeiną i chwalę sobie. Bardzo fajny. Maskę też mam ale jeszcze za wiele powiedzieć nie mogę. Odżywki nie miałam. Ale miałam szampon z serii z granatem i nie lubiłam go, gorszy od tego z kofeiną. Siano miałam po nim na głowie i generalnie dziwna konsystencja i cudów zero:)

    OdpowiedzUsuń
  49. u mnie się bardzo dobrze sprawdza odżywka, niestety szampon mi mocno przetłuszcza czapę :(

    OdpowiedzUsuń
  50. w mojej pielęgnacji też Alterra zagościła ;) przy większych problemach ze zniszczonymi włosami wydaje mi się, że wystarczy dorzucić olejowanie włosów do tego duetu i będzie dobrze,a nawet bardzo dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też się powoli przekonuję do kupna i wytestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam zapach tych produktow w sumie nie mialam innych "zapachow" i sztuk niz te co wrzucilas zdjecia u siebie :) szampony mi lekko plataly wlosy ale po nalozeniu maski juz bylo wszytsko super :))

    http://natlokmyslizdarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Koniecznie muszę wypróbować ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy11.3.13

    Przemaglowałam każdą pokazaną przez Ciebie buteleczkę i również z maski byłam najbardziej zadowolona :) Ale to tak jak trzymałam ją z 40 minut na włosach, w przeciwnym wypadku nie widziałam różnicy między nią a odżywką - mimo to coś takiego w niej jest, że pewnie sięgnę po nią ponownie! Odpowiadała mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, maska działa tylko kiedy długo się ją trzyma na włosach i podgrzewa. Teraz wciągnęłam ją do codziennej pielęgnacji i cudów nie robi ;)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).