6.03.2013

Promocje z okazji Dnia Kobiet // PHENOME, HEBE, DOUGLAS, THE BODY SHOP, PAT&RUB

Która z nas nie lubi promocji? A jeszcze jak są stworzone specjalnie dla nas to należy skorzystać. Z okazji dnia kobiet wiele marek przygotowało dla nas małe co nieco:
  • Phenome od -20% do 40% na wszystkie kosmetyki przy sprzedaży bezpośredniej, a przy wysyłkowej 30% na wszystko. Może tym razem skuszę się na coś, bo ostatnim razem ich promocje były liche. 



  • Hebe znowu podarowało nam 40% na wybrane marki. Każdego dnia zniżnka na inne kosmetyki:
7 marca - Max Factor
8 marca - Revlon
9 marca - Bell
10 marca - Rimmel
11 marca - L'oreal
12 marca - Astor
13 marca - Maybelline
  •  Pierre Rene- przy zakupach online dnia 8 marca wysyłka gratis. Mają też w sprzedaży Miyo.

  • Marionnaud- wybrane tusze oraz pomadki z marek selektywnych po 99zł za sztukę. 
  • Na tronie spakosmetyki.pl  rabat 10% na wszystkie kosmetyki The Secret Soap Store! Promocja trwa do 10 marca. Wystarczy wpisać kod rabatowy: 4675kobiet
  • Ladymakeup.pl - 8 marca wysyłka gratis, warunki promocji drobnym drukiem

  • Glazel Visage - tylko 8 marca -50% na kosmetyki dostępne online. 

  • The Body Shop do 8 marca ma dla nas zniżkę na zestawy DUO, za dwa zapłacimy 60zł. Kod do pobrania na ich Facebookowym fanpagu. 

  • Douglas- przy ofercie online spodziewałam się czegoś więcej, ale znalazłam tylko kupony do pobrania na CupoNation.pl. Jest to nowy portal, ale z ciekawymi ofertami. Najbardziej zainteresowała mnie zniżka, która przyznaje 10% rabatu przy zakupach powyżej 120zł. Jest jeszcze do 50% zniżki na zapachy, po więcej info zajrzyjcie na Cuponation.pl. Za to stacjonarnie w perfumeriach Douglas w  dniach 7-8 marca jest 50% na usługę : makijaż lub manicure.

  • Pat&Rub do zamówienia powyżej 200zł online dodaje błyszczyk w prezencie. Jednak pamiętajcie o promocji z Joya o której pisałam ;)


  • Alledrogeria.pl -7% zniżki na zakupy w dniu 8 marca. Wystarczy wpisać kod: 8MARCA7 w polu kodu w koszyku z zamówieniem i zaakceptować go. Zniżka obowiązuje wyłącznie na produkty nieprzecenione w cenie regularnej. Oferta nie łączy się z innymi.

  • Perelki.eu-  oficjalny dystrybutor szamponów Batiste daje zniżkę -20% i mini szampon do torebki gratis :)

  • Fridge- kosmetyki z lodówki ;) Od 15:00 6 marca do godz 15:00 7 marca -25% na prawie wszystko :)

Przypominam także że do niedzieli 10 marca macie szansę wziąć udział w moim konkursie [KLIK]. Zasady są banalnie proste, więc warto spróbować wygrać pudło pełne kosmetyków!


Piszcie koniecznie w komentarzach jeżeli znajdziecie jeszcze jakąś promocję o której nie wspomniałam. Dajcie też znać, która zainteresowała Was najbardziej! 

103 komentarze

  1. Anonimowy6.3.13

    w setare z okazji dnia kobiet darmowa wysyłka jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę marki, ale dzięki za info :)

      Usuń
    2. Dziewczyna sprzedaje kosmetyki naturalne, kosmetyki rosyjskie i ukraińskie oraz kosmetyki orientalne.

      Usuń
    3. Dzięki Moniko za podpowiedź :*

      Usuń
  2. ja teraz nic nie potrzebuję ani środków nie mam, ale na pewno godna uwagi jest promo w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo! Na wcześniejszą się nie załapałam, więc mam nadzieję że teraz mi się uda :)

      Usuń
  3. Można jeszcze wspomnieć o promocji na szampony Batiste w sklepie oficjalnego dystrybutora. Szczegóły podali na fb: https://www.facebook.com/BatistePl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam sms z Sephory o dniach VIP i na pewno skorzystam z promocji :) Niewykluczone, że skuszę się na jakiś pędzel u Lady Make up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Spehorze wiem, też mam zamiar się wybrać ;D Kuszą mnie kredeczki Clinique, może też jakiś liner w żelu...

      Usuń
  5. Do Hebe się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znowu zrobili takie promo :)

      Usuń
  6. Na pewno skorzystam z promocji w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie kusi mnie Revlon :)

      Usuń
  7. promocja Hebe jest naprawdę niezła :) Tylko w jaki dzień by się tam wybrać, hmmm... ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ekobieca.pl 8 marca ma promocję -30% na wybraną przez nas jedną rzecz z zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! znizki do Hebe też- zwłaszcza, że będe wtedy we Wrocłaaaawiuu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że u mnie nie ma HEBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam daleko, ale cóż poradzić

      Usuń
  11. jadąc autem i słuchając radia wszędzie reklamowali okazje z okazji dnia kobiet ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej coś interesującego?

      Usuń
  12. spisałas się na medal :* :) juz mnie to przytłacza i wez tu zachowaj zimną krew :p heheh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko garstka z tego co jest dostępne, ale nie sposób to wszystko ogarnąć. Wybrałam tylko najciekawsze :)

      Usuń
  13. Na pewno z czegoś skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ;( Szkoda, że u mnie nie ma Hebe ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za to daleko, mogliby rozszerzyć swoją działalność ;D

      Usuń
  15. Może wybiorę się do Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wybiorę się do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I jeszcze Sephora do 10 marca ma teraz dni Vip. 20% rabatu na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko z kartą ;D

      Usuń
    2. Ale tą kartę to chyba ma już każda kobieta w PL:)

      Usuń
  19. Fajne promocje, szkoda tylko, że na ladymakeup.pl nie ma tego co akurat chcę zamówić, poczekam więc na to co przygotuje alledrogeria.pl :) Przydałaby się darmowa wysyłka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa co przygotują, na razie siedzą cicho :)

      Usuń
  20. Pierre Rene nie sprzedaje na swojej stronie kosmetyków Bell ;)
    Kuszą mnie masełka Revlon ze zniżką w Hebe, ale tłuc się znów prawie 2h do tej drogerii jakoś mi się nie uśmiecha :(
    Czekam jak otworzą kolejne sklepy w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już sprostowałam :*

      Usuń
    2. Hebe już się buduje na Pietrynie:)

      Usuń
  21. Anonimowy6.3.13

    świetny post, dzięki :) na pewno z czegoś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w Hebe ciekawie, ale zawsze zapominam się tam udać...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki Iw za ten post, przyda się :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. I jak tu człowiek ma oszczędzać, jak kuszą takimi promocjami:(

    OdpowiedzUsuń
  25. od keidy do keidy ta promo na batist ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczoraj zbierałam materiały do podobnego posta o zniżkach :)) Ale nie wszystkie sklepy się powtarzają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już go opublikowałaś?

      Usuń
    2. Tak :) ale już to chyba wiesz, bo mnie odwiedziłaś ;)))

      Usuń
    3. już wiem :D

      Usuń
  27. Fajnie, że zrobiłaś takie zestawienie :). Szkoda, że nie mam nigdzie w pobliżu Hebe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hebe znowu zrobiło świetne promo :D

      Usuń
  28. na pewno kupię szampony batiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nic nie pisze o tym na ich stronie ..

      Usuń
    2. na jakiej stronie?

      Usuń
  29. jak dużo promocji! fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jeszcze Lawendowa Mydlarnia ma -15 % online i w sklepach w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Postaram się nie skusić na żadną z tych promocji -> oszczędzam ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. kusi mnie pisak revlon

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne promocje, ale trzeba pooszczędzać na wakacje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dżizas, to jeszcze przecież sporo czasu ;D

      Usuń
  34. To rozumiem. Teraz mam rozeznanie o promocjach. Dzięki za post.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest trochę tych rabatów. Mam nadzieję, że wypłata przyjdzie szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ojeejku aż nie mogę się napatrzeć :D Tylko szkoda że połowy z nich nie ma w moim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  37. oferta Hebe wydaje sie byc najciekawsza - znizka i juz :) no i moze ta marki Glazel, ale niestety osobiscie nie znam :/ mialas cos moze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie, ale namiętnie obserwuję tę markę ;D

      Usuń
  38. Spis promocji w jednym miejscu :) Ja może skuszę się ewentualnie na coś z Hebe, a jeszcze w weekend targi przed nami więc nie wiem jak będę stać z budżetem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też targi, ale nie wiem czy się wybiorę :)

      Usuń
  39. Nie mogę czytać tego posta! Portfel mi zabronił...

    OdpowiedzUsuń
  40. Iwetto, why? Mogłam tu nie wchodzić:P
    Na pewno zajrzę do alledorgerii i może ladymakeup:)
    Hebe dopiero mi budują, więc muszę obejść się smakiem:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale będzie Hebe i to jest najważniejsze ;D

      Usuń
    2. Oczywiście, czekam cierpliwie;)

      Usuń
  41. o kura, zapomniałabym o rozdaniu :<

    OdpowiedzUsuń
  42. Lecę patrzeć na promocje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne zestawienie, przyda się ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy6.3.13

    Akurat ostatnio zrobiłam zakupy na Ladymakeup, ehhh ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. Kobieto serca nie masz? :P

    Tak poważnie to fajny wpis. Mogliby coś takiego w czerwcu zrobić :P wtedy będę miała kasę hehe Phenome i Fridge kusi od dawna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kuszą te marki , szkoda że mam tyle zapasów ;D

      Usuń
  46. Haha powiem Ci, że mnie trochę zasmuciłaś tym postem. Jestem bez grosa przy duszy, a tu tyle okazji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, przynajmniej nic nie wydasz ;D

      Usuń
  47. Kusząca jest oferta Hebe jednak u mnie nie ma tej drogerii a do najbliższej mam sporo kilometrów :/

    OdpowiedzUsuń
  48. wykończą mnie tymi promocjami :P mnie kusi oczywiście Phenome i Pat & Rub :D

    OdpowiedzUsuń
  49. To Phenome mnie kusi, ale muszę najpierw na żywo pomacać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macaj i chwal się co wybrałaś dla siebie :D

      Usuń
  50. O matko, ile promocji! :) Ja na pewno skuszę się na Hebe - tym bardziej, że otrzymałam kupon - 10 zł za zakupy za min. 40 zł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hebe wie jak zachęcić do zakupów ;)

      Usuń
  51. fajne zestawienie :)
    ale ja się oprę :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Nic, tylko szaleć ;-) Jeszcze Jadwiga ma darmową wysyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Moje kochane Hebel nigdy nie zawodzi lecę na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  54. Skorzystam z promocji TBS! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna inicjatywa z tymi promocjami ale ja niestety kasa dopiero w połowie miecha to raczej nie poszaleje :P może innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  56. Byle więcej takich dni

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).