23.03.2013

Delicatessen / LA COLORS Vibrant Violet, Cocktail

Lubuję się w neutralnych lakierach do paznokci z odrobiną brokatu. Taki manicure wygląda bardzo elegancko, subtelnie, ale potrafi też przykuć spojrzenie. Wykonanie banalnie proste, a efekt piorunujący :) Tym razem chciałam Wam zaprezentować mój ulubiony duet z LA Colors, który gości na moich paznokciach bardzo często :) 


Lakier LA Colors Vibrant Violet to pudrowy róż z bardzo delikatnym, czerwonym shimmerem. Na paznokciach drobiny widoczne są tylko w słońcu, ale są na tyle małe że praktycznie niewidoczne i tylko uważny obserwator je dostrzeże. Sama konsystencja lakieru jest wodnista, jednak bez problemu pokrywa płytkę już po dwóch warstwach. Minusem jak dla mnie jest wąski pędzelek, ale nie nastręcza większych problemów podczas malowania. 


Natomiast lakier LA Colors Cocktail to jasno różowy brokat, zatopiony w bezbarwnej bazie. Pochodzi z kolekcji Color Craze i kupiłam go na Cherry Culture, z resztą tak jak poprzednika. Ogólnie są dobrej jakości, a na dodatek tanie, dlatego przy okazji zakupów na stronie zawsze jakiś wpada do koszyka. Gama jest ogromna, a cena (5zł) i promocje tym bardziej zachęcają do zakupu. 


Razem prezentują się idealnie:



Lubicie takie delikatesy? 
Podrzucam linki do jeszcze kilku moich ulubionych połączeń lakierowych:


90 komentarzy

  1. Bardzo ładne :) Lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatniutkie i subtelne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, dyskretne połączenie. Ale ja jednak wolę żywe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się lubuję w takich mgiełkach *___* Ale spoko wrzucę w takim razie też trochę koloru z LA Colors ;D

      Usuń
  4. widzę,że mamy podobne gusta;)
    Piękny manii♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten brokatowy lakier jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie :) Niestety moje lakiery z L.A. Colors nie są tak fajne jak te twoje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dlaczego? jakościowo czy kolory nie te?

      Usuń
  8. A można je gdzieś nabyć w sklepach stacjonarnych? Bo cena i opis zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest marka dostępna w PL. Czasami trafiają się na Allegro.

      Usuń
  9. Ja uwielbiam wszelkie nudziaki i delikatne kolory:) A tytuł postu od razu kojarzy mi się z filmem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie połączenie, podoba mi się też z jednokolorowym np. złotym brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23.3.13

    całkiem fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wolę delikatniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie, ja lubię takie połączenia :) W ogóle bardzo podoba mi się ten brokacik, chętnie bym go przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam takiego i udało mi się kupić w ciemno :D

      Usuń
  15. śliczny:) lubię neony i mocne kolory na pazurach, ale jednak takie delikatne mani są najbardziej urocze i takie kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23.3.13

    No ba, oczywiście, że mi się podoba i że lubię :) Brakuje mi jakiegoś brokatowca w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleciłabym Ci tego, ale nie wiem czy będzie Ci się opłacało ściągać go z USA ;)

      Usuń
  17. Lubię takie delikatesy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie :))
    Bardzo lubię lakiery z tej firmy, do tego są w moim kochanym funciaczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, czyli w UK można je nawet trafić stacjonarnie.Zazdroszczę, bo online nigdy nie wiadomo jaki kolor się wybiera ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładny kolor, lakiery w tym odcieniu są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne połączenie takie mega delikutaśne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem jak najbardziej na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne połączenie ;) Ja wolę żywsze kolory, ale nudziaki idealnie się u mnie sprawdzają, gdy nie wiem na jaki kolor mam pomalować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po nie sięgam pod wpływem niezdecydowania ;D

      Usuń
  23. świetne połączenie :) brokat jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Subtelnie i delikatnie :)
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie maluje paznokci bo niestety kształt mam po tacie ( łopatki ) i co najwyżej małe palce nadają się do malowania i robienia zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że taki mani świetnie by się na nich sprawdził ;D

      Usuń
  26. strasznie urocze!!!!!!! bardzo mi się takie połączenie podoba, na pewno podrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie podobają mi się takie połączenia, choć planuję się przyjrzeć temu płatkowemu z sephory na wykończenia. Ale twoim pazurkom bardzo "do twarzy" w tej szacie :)

    pozdrawiam
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identyczny ma My Secret, a jest o wiele tańszy ;)

      Usuń
  28. Podoba mi się to połączenie :) Lubię takie kolorki, a wszelakie brokaty, drobinki i inne ozdóbki dodają tylko lakierowi uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest moja ulubiona wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie :) ja też gustuję w takich delikatnych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie jestem ogromną fanką glitterów, pojawiają się one na moich paznokciach dość sporaczynie i to tylko w okolicach zimy. Ale ten manicure wygląda megakobieco, subtelnie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kupiłam kilka tych buteleczek na allegro jak były po 2-3 zł :)

    ładne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietnie, musze sobie podobny zrobic - zobaczymy czy mi to wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny efekt. Bardzo subtelny, ale i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmm... Ładnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nudziak + brokat= lubię :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny ten brokat :) Aż mi zrobiłaś ochotę i chyba też sobie coś takiego dzisiaj zrobię na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłaś idealnie w mój gust. Planuję właśnie tego rodzaju manicure na swój ślub tylko lakier podkładowy będzie wpadał lekko w lawendowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie to wygląda, super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie to wygląda w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjny efekt Ci wyszedł :-) Jak oszronione pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Efektownie to wygląda:) znowu lista zakupów się powiększyła, muszę ogarnąć tą stronę Cherry Culture...

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjny efekt,takie kolory,to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie Ci to wyszło, tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja takich paznokci sobie nie robiłam od nie wiem jak dawna, ale może, może.. u Dziewczyn wygląda to świetnie, ale ja jakoś nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne połączenie :)
    Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wygląda ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiękne połączenie:]

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładne połączenie, też często tak kombinuję:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładne połączenie, też lubię delikatne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny! taki delikatny idealny na codzień! połączenie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne, subtelne połączenie :) Idealne na dzień jak i na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajnie to wykombinowałaś. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale śliczne paznokcie <33

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładne połączenie - efektownie i delikatnie zarazem. Jakby lakier bazowy był jaśniejszy byłoby idealnie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  59. zwykle używam ciemnych kolorów, ale u kogoś takie efekty mi się zawsze podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Iwetto, ślicznie wyszedł Ci ten mani. Ja mam takie obdrapusy, że aż wstyd, ale malowanie paznokci, to ostatnia rzecz jaka chciałoby mi się dziś robić:P leniwce górą;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładnie to połączyłaś- faktycznie idealnie wyglądają razem:)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne połączenie :) takie delikatne, subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy24.3.13

    świetnie to wyszło, lubie czasem miec takie delikatnee:)
    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Haha w sobotę całkiem nieświadomie zarzuciłam na swoje paznokcie coś bardzo podobnego - tylko brokat na całości :)) więc chyba się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  65. świetnie wygląda :) mam ochotę sobie kupić taki lekki różyk :)

    OdpowiedzUsuń
  66. piękne, też takie chcę . :)

    OdpowiedzUsuń
  67. piekny duecik! świetnie się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  68. jak będziesz zamawiała następnym razem te delikatesy to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam taki delikatny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny! I taki delikatny;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne :) Ja raczej nie używam brokatu na paznokciach, ale kto wie, może spróbuję na jakąś większą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).