2.03.2013

i love it! // LA COLORS Candy Sprinkles NP541, Golden Rose Jolly Jewels 115

Do mnie zawitała już wiosna z tego powodu postawiłam na kolorowy manicure. A co! Przy weekendzie można zaszaleć z kolorem :) Na moich paznokciach zagościł najnowszy nabytek LA Colors Candy Sprinkles  NP541 oraz Golden Rose Jolly Jewels nr 115. 


Oba mają bardzo podobny do siebie brokat. Drobinki są praktycznie tej samej wielkości i w tych samych kolorach. Różnią się tylko bazą JJ 115 ma szarą, a Candy różową. Niesamowicie mi się podobają :) 


Jednak JJ przyjemniej się aplikuje ze względu na szerszy pędzelek, La Colors pożałowało włosia. Dwie warstwy wystarczyły do jednolitego pokrycia płytki. Poza tym świetnie się trzymają, a na bazie z Essence bez problemu zmywają. To chyba będzie mój ulubiony marcowy duet :)




Na zdjęciu manicure wyszedł dosyć wyraźnie, w rzeczywistości wygląda bardziej pastelowo:


Jak Wam się podobają? Do Was też zawitała już wiosna?

101 komentarzy

  1. sliczne pazureczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna na paznokciach jak się patrzy :))

    Przypomniałaś mi właśnie, że bardzo mi się podobają takie stojące napisy :) Jeśli dobrze pamiętam to Ty chyba kupiłaś swoje na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na Allegro, wystarczy wpisać napisy i powinno Ci wyskoczyć :)

      Usuń
  3. Uwielbiam JJ :) Ślicznie go wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię i fajnie że udało mi się znaleźć bardzo podobny z inną bazą ;)

      Usuń
  4. świetnie wyglądają w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, JJ to chyba najlepsza seria jaką golden rose miało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, mieli dobry pomysł :)

      Usuń
  6. Awwwwwww! Autentycznie Ci zazdroszczę tego skarbu z L.A. Colors!!! Muszę sobie sprawić taki sam! Fantastyczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiają się czasami na Allegro ;D

      Usuń
  7. Śliczny duet♥ !!
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten GR i kocham go!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brokat rzeczywiście bardzo podobny, niemal identyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam z podobieństwa. La Colors kupowałam praktycznie w ciemno ;)

      Usuń
  10. bardzo słodko! dzięki Bogu za bazę peel-off!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. barrrdzo mi sie podoba!
    musze sie w ta baze w koncu zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo, sprawdza się świetnie!

      Usuń
  12. Emalia z La colors ma nazwę, która zdecydowanie odwzorowuje skojarzenia, które budzi we mnie ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2.3.13

    piekne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brokaciki w obydwu lakierach są niemal identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten GR, ale posłałam dalej w świat, bo na moich paznokciach nie wyglądał w ogóle uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie pokocha od pierwszego wejrzenia, to nie ma co się męczyć i lepiej oddać :D

      Usuń
  17. Piękne się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi faza na brokatowe szaleństwo minęła, ale popatrzeć czasem lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brokaciki bardzo lubię i mi niestety nie przechodzi :D

      Usuń
  19. skojarzyło mi się z takim cukierkowym tortem bezowym :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tej jasnej bazie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem jakby golden rose wpadł do blendera z truskawkami:D a ja dziś na brązowo i jesiennie- a co- jeszcze sie "nakoloruję" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odcienie też bardzo lubię, ale już mi się trochę znudziły :)

      Usuń
  22. uwielbiam tą kolekcję GR :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie na paznokciach wiosna bywa przez cały rok !

    Super paznokcie. Z szarym podkładem wyglądają naprawdę nieźle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tak kolorowo bywa rzadko, praca i te inne sprawy ;)

      Usuń
  24. Dosyć fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. boooziuuuuu jaki cudowny mani!

    OdpowiedzUsuń
  26. efekt końcowy świetny!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie :) u mnie ta baza z essence się kompletnie nie sprawdziła, mimo, że nałożyłam jej grubą warstwę pod jolly jewels :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja jestem jej wielką fanką, ułatwiła mi pracę z brokatami :)

      Usuń
  28. Prześlicznie Ci wyszły te pazurki! <3 Ah, jak Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda to bosssko <3

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie cikiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow... Jakie słodkie cuda... ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę że u Ciebie, tęczowo i cukierkowo :) Super :D

    OdpowiedzUsuń
  33. uroczo poprostu :) jak cukiereczki, do mnie wiosna dzisiaj lekko i niesmialo zapukała, mam nadzieję że nie ucieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę, bo już mam dość życia w mroku ;D

      Usuń
  34. Nie mam żadnego jolly jewels od GR, bo odkąd zapanowała na nie moda i na co 2 blogu widziałam fotki, to mi się po prostu odechciało. Kupiłam za to tę bazę essence i coraz bardziej (po wielkim bumie) mam chęć przetestować te kolorowe bobki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe bobki XD Mi bardzo podoba się kolekcje JJ,ale zdecydowałam się tylko na jeden lakier, czyli 115. Jakoś nie odczuwam chęci posiadania pozostałych :P

      Usuń
  35. Świetny ten brokat z różową bazy, taki słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ten napis love jest cudny, a manicure jest sweitny ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. rzeczywiście zapachniało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  38. oo jakie ładne kolorki :) gdzie mogę takie dostać ?:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ekstra są te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak smacznie!
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  41. Niedawno zakupiłam GR 115 - piękny lakier :>

    OdpowiedzUsuń
  42. jak posypka na muffinki :D słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uroczo to wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiedziałam, że ten LA Colors będzie wyglądała jak cukiereczek. Bardzo mi się podoba połączenie go z GR JJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, fajnie razem wyglądają :)

      Usuń
  45. są cudowne ! :) mój must have !
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  46. Chorowałam na te lakiery ale jakoś już mi przeszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. genialne są :) Wspaniale wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Skąd ten napis masz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ale fajny ten napis:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Abstrahując od lakierów :) Bardzo podoba mi się ten napis LOVE w tle - gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, wpisz napisy i na pewno Ci wyskoczy :) Są w różnych rozmiarach :)

      Usuń
  52. Efekt ‘mocny’ kolorowy, ale lubię to i to bardzo:) Podobają mi się takie nieszablowe paznokcie, a ‘klasyczne’ kolory mnie nudzą :D

    OdpowiedzUsuń
  53. ojj zdecydowanie love... bardzo podoba mi się ta wersja z białym podkładem. A wiosna już powoli przychodzi, pojawiło się już słońce, więc jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. słodka ta miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten mani kojarzy mi się ze słodkimi babeczkami z różową polewą i posypką;) Swoją drogą taką dekorację można znaleźć na niektórych ciepłych lodach, które bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale wiosenka u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. LA Colors podoba mi się dużo bardziej, JJ wypada przy nim jakoś blado :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładnie to wygląda :) kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  59. piękności! ten biały mi się szczególnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się ten lakier z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Golden Rose Jolly Jewels nr 115
    Musze kupić. Mój must have w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).