1.01.2015

WISH LIST vol. 2 // REAL TECHNIQUES, BOBBI BROWN, NARS, HOURGLASS


Nowy Rok to dobra okazja do planowania! A nie ma nic przyjemniejszego niż lista zakupów, koniecznie kosmetyczna. W ubiegłym roku również taka się pojawiła /klik/, ale nie udało mi się jej do końca zrealizować. Nie kupiłam różu Hourglass, ponieważ nie mogłam zdecydować się na kolor i słyszałam o nich różne opinie. Natomiast lakier Zoya, który upatrzyłam sobie w kolorze Carter okazał się praktycznie nie do zdobycia. Mam nadzieję że tym razem będzie inaczej, ponieważ większość z tych kosmetyków mam na uwadze od dawna. No może z małym wyjątkiem, czyli...

Pędzle REAL TECHNIQUES Bold Metal Collection
Najnowsza kolekcja pędzli sygnowanych przez siostry Pixiwoo po prostu zachwyca. Oniemiałam na widok metalicznych rączek w odcieniu złota, srebra i rose gold. Pojawiło się siedem egzemplarzy, z czego planuję kupić pięć. Wstępne recenzje, które zaczęły pojawiać się w sieci brzmią niezwykle obiecująco. Na razie ciężko je zdobyć i nie wiadomo czy pojawią się w Polsce, dlatego prawdopodobnie zamówię je na zagranicznej stronie. 

NARS Smudge Proof Eyeshadow Base oraz Radiant Creme Concealer
Baza pod cienie i korektor to dwa topowe kosmetyki marki Nars. Nasłuchałam się już tyle dobrego na ich temat, że już nikt więcej nie musi mnie przekonywać do zakupu. Chcę w końcu spróbować i przekonać się osobiście o wspaniałym działaniu. Jeszcze nie wiem jaki odcień korektora wybiorę, ale wstępnie rozważam  Vanilla. 

HOURGLASS Ambient Lightning Powder
Jak wspomniałam na początku w planach był róż, ale chyba jako pierwszy produkt z tej firmy wolę przetestować puder. Prawdopodobnie będzie to Ethereal Light, ponieważ jest najjaśniejszy i utrzymany w chłodnej tonacji. Ponoć matuje, a przy tym daje delikatne rozświetlenie. Niektórzy porównują go do meteorytów Guerlain z których jestem zadowolona i stąd moje całe zainteresowanie pudrem. 

BOBBI BROWN Metallic Long-Wear Cream Shadow  
Lubię kremowe cienie, ale nie wytrzymują długo na moich powiekach. Zazwyczaj muszę się jeszcze posiłkować bazą. W tym przypadku ma być zupełnie inaczej, ponieważ główną zaletą cieni Bobbi Brown jest trwałość. Do tego dochodzi piękne metaliczne wykończenie i już czuję się skuszona. Upatrzyłam sobie odcień Black Pearl i żałuję, że nie udało mi się go kupić podczas ostatniej promocji w Douglasie (-30%). Może uda się w przyszłości :) 

Dajcie znać czy mieliście któryś z tych kosmetyków i co o nim sądzicie. Chętnie poznam też Wasze kosmetyczne chciejstwa! 

100 komentarzy

  1. Pędzle RT są przepiękne *-* Ale na szczęście pędzle mnie nie kręcą - a raczej udało mi się tak skompletować swój pędzlowy zbiór że na chwilę obecną chcę zaledwie jedną dodatkową sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ciągle chodzą po głowie nowości, najczęściej z Real Techniques i Zoeva bo ich jakość cenię sobie najbardziej :)

      Usuń
  2. Promocja w D. jeszcze trwa :). Według strony cień BB jest jeszcze dostępny w dwóch warszawskich placówkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, robiłam zamówienie online i miałam nadzieję dołączyć go do zamówienia.

      Usuń
  3. Mam korektor z Narsa i jestem nim zachwycona! Z tej marki posiadam jeszcze podkład Sheer Glow i róż w kolorze Orgasm, jednak po kilku próbach z podkładem się nie polubiłam. Zobaczymy czy mnie do siebie przekona. Róż i korektor nie zamieniłabym na żadne inne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałam zakup różu, ale po obejrzeniu swatchy doszłam do wniosku, że nie będzie mi pasował. Tak samo jest z bronzerem Laguna, wszystko przez słoty shimmer który zupełnie mi nie pasuje. Zastanawiałam się też nad podkładem i chętnie przeczytam Twoją pełną recenzję.

      Usuń
  4. tez jestem ciekawa pedzli a tym cieniem z BB teraz mnie zainteresowalas

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba!:D zwłaszcza pędzle i pewnie sama chętnie bym je przygarnęła, ale coś czuję, że ich cena mnie zniechęci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w UK trochę zniechęca, więc liczę na korzystniejszą w USA ;)

      Usuń
  6. Jestem na kupnie kremowego cienia z BB, ale ostatnio nie mogłam się zdecydować na odcień ;)
    Pędzlaki wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od razu wpadł w oko Black Pearl, bo mam słabość do fioletu :)

      Usuń
  7. W tym roku...stawiam na fajne pomadki:-) i super rozswietlacz:-) Marki jeszcze nie wybralam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz polecam MAC Lightscapade lub The Balm Mary-Lou :)

      Usuń
    2. Mam chec na Mary:-)

      Usuń
    3. Daje mocniejszy efekt, ale na pewno będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  8. oj Hourglass chodzi za mna ale rozswietlacz <3 a pedzle RT też ciekawe , jedynie zlota seria mi sie nie podoba :) a nie wiem czy widzialas morphee brushes...tez maja metalowe raczki , sa cudnie tanie i chyba chce :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tych pędzlach wcześniej, ale już buszuję na stronie ;)

      Usuń
  9. Jakie te pędzle są piękne! Coś niesamowitego! Ja mam w planach Zoevę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle Zoeva też bardzo sobie cenię :)

      Usuń
  10. Te pędzle z RT wyglądają obłędnie :) Też są na mojej liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pędzle z RT wyglądają obłędnie :) Też są na mojej liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki, żeby wszystkie te kosmetyki wpadły Ci do kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej trzymaj kciuki za większe premie :P Kupić łatwo, zarobić trudniej ;)

      Usuń
  13. podoba mi się pomysł stworzenia takiej wish listy na nowy rok, chyba też się nad tym zastanowię. A pędzle z RT są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie, bo jestem ciekawa co Ciebie wodzi na pokuszenie ;)

      Usuń
  14. Ja nie miałam ani jednego z Twojej listy, jednak bardzo spodobał mi się puder HOURGLASS :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim chciejstwem na 2015 jest Foreo Luna - już zamówiłam:D wymienionych przez Ciebie kosmetyków nie znam, ale pędzle wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję w takim razie i czekam na Twoją relację z używania :)

      Usuń
  16. Dzisiaj Pixiwoo mówiły w filmiku o tych pędzlach. Są piękne, to prawda. Mają też niestety być dużo droższe niż linia podstawowa, ale że skierowane są do profesjonalistów, to i nic dziwnego, że więcej kosztują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zamieszczeniu posta obejrzałam filmik i zapragnęłam ich jeszcze bardziej ;)

      Usuń
  17. Nooo pędzle wyglądają jak biżuteria ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieli czym nas skutecznie kusić ;)

      Usuń
  18. No trzeba przyznać, że wizualnie to pędzelki kuszą bardzo :)
    Hourglass też, mnie zwłaszcza róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż też mnie interesuje, ale spotkałam się z opinią że trafiają się egzemplarze z mniejszą ilością pigmentu. Przez to nie są tak intensywne i dają subtelny efekt. Wolałabym takiego nie trafić, bo wyjdzie na to że kupię po prostu sam puder :P

      Usuń
  19. Nie miałam nic z Twojej wish listy :) Pędzle RT wyglądają genialnie, nie dziwię się że trafiły na Twoją listę :) Kosmetyki Nars marzą mi się od dawna, w pierwszej kolejności na pewno kupie duo Orgasm/Laguna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie przygarnęłabym ten duet, gdyby mi te kolory pasowały. Niestety przez złoty shimmer mogę sobie tylko pomarzyć. Albo kupić i się na nie tylko gapić :P

      Usuń
  20. Podpisuję się pod korektorem NARS i pudrem Hourglass - ten pierwszy miałam niedawno kupować, ale zawsze coś innego się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dlatego ustaliłam sobie wish listę i będę się jej trzymać :)

      Usuń
  21. Piękne te pędzle...

    Cienie BB mam i gorąco polecam, to już zresztą wiesz :) Kiedyś też paliłam się do bazy z NARSa, ale w międzyczasie spotkałam bazę HD NYX i już NARSa nie chcę, zresztą czytałam, że obie bazy są podobne w konsystencji. Puder Hourglass to był mój pierwszy i ostatni kosmetyk tej firmy - mam odcień Dim Light (wg opisu to "neutral soft beige") i używam go jako... bronzera, bo kolor z neutralnym beżem nie ma nic wspólnego :/

    Chciejstw na razie nie mam. Tj. zawsze chciałabym kilka kosmetyków z Tarte, ale dostępu do nich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Tarte mnie też kuszą. Udało mi się zdobyć kilka i z każdego jestem ogromnie zadowolona. Tylko nie chcę sobie robić nadziei na markę z którą jest taki problem, więc chyba poprzestanę na tym co mam. No chyba że znowu trafi się dobra okazja.

      Korektor NYX HD mam i uważam za jeden z lepszych, ale o bazie do tej pory nie słyszałam. Dzięki za informację :)

      Usuń
  22. też chętnie przygarnę te cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pedzle tez mam ochote bo wygladaja wspaniale!
    Baze NARSa ma jest rewelacyjna- polecam!
    Puder Hourglas tez posiadam super produkt i wart swojej ceny
    Cienie metaliczne BB tez posiuadam nawet kilka i nie wysychaja, nie twardnieja sa idealne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że dokonałam słusznego wyboru :)

      Usuń
  24. Czy te pędzle są takiej samej długości jak te klasyczne RT>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do najnowszego filmiku Pixiwoo, gdzie pokazują je dokładnie :)

      Usuń
  25. Te pędzle muszą być świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Drogie te twoje zachcianki, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu staram się stawiać na jakość. Poza tym jestem tego warta :P

      Usuń
  27. Ten lakier Zoya mam w zasięgu ręki, także mogłabym go dla Ciebie zdobyć. Tylko problem w tym, że nie mogę Ci go wysłać... Zastanów się konkretnie jaki kolor/kolory byś chciała i daj znać :) Może coś wykombinuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za dobre chęci, ale już sobie odpuściłam. Wiem, że ciężko wysłać lakier bo w UK też pozmieniali przepisy i już nawet stamtąd nie jestem w stanie ściagnąć.

      Usuń
  28. Pędzle RT wyglądają rewelacyjnie też muszę je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko się pojawią w powszechnej sprzedaży :)

      Usuń
  29. Pędzle wyglądają przepięknie! Ciekawe, czy pojawią się w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie jakoś nie kręcą pędzle RT ;) Za to również miałam ochotę na cienie w kremie BB ale nie było koloru jakiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te najładniejsze zawsze szybko się rozchodzą :>

      Usuń
  31. Pędzle są przepiękne <3 Może na jakiś się skuszę, ale poczekam na opinie czy rączki się rysują, bo tego się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę że przy takiej cenie postarali się o to, ale lepiej nie ryzykować:)

      Usuń
  32. Nie ukrywam,że i moje marzenia kosmetyczne pokrywają się z Twoimi :) Życzę,żeby udało Ci się wszystko zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jesli chodzi o NARS to zrezygnowalam z bazy bo zbyt duzo opinii slyszlam ze jednak nie trzyma sie dobrze tlustych powiek - ktore mam, ale to byl moj wybor, natomiast korektor tez mnie kuil bardzo dlugo ale czytalam duzo ze jest dosc ciezki, a potrzebuje czegos pod oczy wiec nie moze sie wazyc. Poczekam na Twoją opinię jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zawsze tak jest, bo co osoba to inna opinia. Przemyślałam jednak wszelkie za oraz przeciw i chcę spróbować na własnej skórze obu kosmetyków ;)

      Usuń
  34. Ciekawe produkty ;) mi się marzą pędzle zoeva, bo mam na razie 5 i pokochałam je strasznie :) i chciałabym jeszcze Bourjois rouge edition velvet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva to bardzo dobry wybór, praktycznie z każdego egzemplarza jestem zadowolona do dzisiaj :)

      Usuń
  35. Pędzle!!! Zakochałam się! Piękne, eleganckie.... już sobie wyobrażam, jak dobrze muszą leźć w dłoni. Też marzy mi się NARS, ale raczej podkład i puder sypki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna lista, nie pozostaje nic innego jak tylko życzyć Ci pełnej realizacji :) Co do różu Hourglass to ja mimo wszystko miałabym ochotę wypróbować. Może właśnie w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po zakupie pudru zmienię zdanie ;)

      Usuń
  38. Widzę, że mamy bardzo podobne pragnienia kosmetyczne, co prawdopodobnie wynika z oglądania tych samych kanałów YT ;) Miejmy nadzieję, że obydwie będziemy miały szansę zrealizować nasze kosmetyczne zachcianki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pędzle RT kuszą mnie, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy2.1.15

    Pędzle wyglądają świetnie ;) przepiękne są i kuszą i mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na mojej wishliście na 2015 rok (jeszcze nie opublikowanej) też widnieje zestaw pędzli, tylko że Zoeva i do makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam większość pędzli Zoeva do oczu i to naprawdę dobry wybór :)

      Usuń
  42. Życzę Ci, żeby te rzeczy szybko trafiły w Twoje ręce :)
    Te pędzle RT wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. och jak ja się na te pędzle napaliłam, tylko kurczę są drogawe:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie należą do najtańszych, ale ich jakość oraz trwałość ma być jeszcze lepsza.

      Usuń
  44. Jestem taka szczęśliwa, bo po raz pierwszy nie ciągnie mnie do takich piękności, jak nowe pędzle RT :D Wszystko dlatego, że bardzo nastawiłam się na zestaw Zoeva i na nim skupiam całą uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam pędzli Zoeva od ponad roku i mogę je tylko szczerze polecić :)

      Usuń
  45. Ja bardzo lubię pędzle rt i na te bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, pod względem jakości jeszcze żaden mnie nie zawiódł, a te mają być jeszcze lepsze :)

      Usuń
  46. Piękne te RT :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bym sobie chętnie spróbowała kremowych cieni BB. Co prawda u mnie kremówki trzymają się całkiem dobrze, ale jestem bardzo ciekawa samego użytkowania i efektu na powiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i mam nadzieję niedługo się o tym przekonać :)

      Usuń
  48. Jestem bardzo ciekawa tych pędzli, szkoda tylko, że nie są jeszcze dostępne w PL... Pewnie w sklepach internetowych niedługo się pojawią :) Kilka pędzli RT są dostępne w rosku, ciekawe kiedy te może będą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynają się pojawiać online, a stacjonarnie potrwa to dłużej. Miejmy nadzieję że będą również dostępne w PL :)

      Usuń
  49. Pędzle z RT prezentują się niesamowicie i zwróciłaś na nie moją uwagę. Chociaż mam już skompletowany potrzebny mi zestaw z różnych firm, to kilka modeli mam ochotę wymienić, bo nie do końca mnie satysfakcjonują. Myślałam o Zoevie lub Bdelium Tools, ale teraz i RT biorę pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle Zoeva oraz RT szczerze Ci polecam. Pod względem jakości jeszcze się na nich nie zawiodłam :)

      Usuń
  50. Widziałam już te pędzle na kilku blogach - są po prostu wspaniałe! :) Akurat potrzebuję nowych, więc czekam, kiedy pojawią się u nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pędzle i mnie kuszą, jednak ceny troszkę powalają jak na RT. Poczekam na opinie kilku osób i wtedy może się zdecyduję.
    Kosmetyki NARS już dawno wzbudziły moje zainteresowanie zwłaszcza ten korektor, podkład sheer glow i pomadki z serii Audacious. Oczywiście Hourglass i paletka 3 pudrów i róży! Ahhh rozmarzyłam się, tylko skąd na to funduszy nabrać.
    W tym roku postanowiłam pozużywać to co mam i dopiero później kupować. Pewno i tak mi nie wyjdzie i się na coś skuszę. Tak to już jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam filmik sióstr Pixiwoo i tam tłumaczą skąd ta cena. W każdym razie w USA są tańsze, więc mam nadzieję że pojawią się na iHerb ;)
      Co do NARSa to jestem ogromnie ciekawa marki, ale żałuję że nie mam do niej bezpośredniego dostępu. Tak samo jest z Hourglass, chociaż w tym przypadku interesuje nie tylko puder, róż i ołówek do brwi ;)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).