28.01.2015

NOWOŚCI // PHENOME, KIKO, NUXE, BUMBLE & BUMBLE


Nareszcie udało mi się dotrzeć do salonu Kiko w Arkadii (Warszawa). Dobra wiadomość jest taka, że marka nie poprzestała na jednym sklepie i wkrótce otworzy kolejne w innych miastach. Posiadają też sklep internetowy, ale z tego co się dowiedziałam towar wysyłany jest z Włoch, więc koszty dostawy są znacznie wyższe. Natomiast ceny oraz promocje są identyczne, więc nawet jeśli coś zostało wyprzedane online, to stacjonarnie powinno być jeszcze dostępne. Wystrój niczym nie odbiega od podobnych firm, czyli Inglota lub MACa, za to ceny są znacznie przyjemniejsze (zwłaszcza te obniżone). 

Nie miałam nic konkretnego na uwadze, więc do koszyka trafiły już sprawdzone przeze mnie kosmetyki: Long Lasting Stick Eyeshadow w odcieniu #25 Light Taupe oraz Water Eyeshadow #227 także Light Taupe ;) Zabawne, że w ciemno wybrałam oba odcienie taupe. Nazwy kolorów podane są wyłącznie na stronie, natomiast kosmetyki na opakowaniach mają tylko numerek.To tylko potwierdza jak bliska jest mi ta kolorystyka i jak dobrze się w niej czuję. Na blogu pojawiła się już recenzja innych odcieni, czyli Long Lasting Stick Eyeshadow #05 Rosy Brown oraz Water Eyeshadow #228 Taupe. Poza tym kupiłam koloryzowany balsam do ust Kiss Balm ze stałej kolekcji, w odcieniu #06 Blackberry. W porównaniu do pozostałych jest najciemniejszy, ale daje bardzo subtelny efekt. Po nałożeniu na usta praktycznie go nie widać, za to czuć odżywczą konsystencję. Pierwsze wrażenie mam bardzo pozytywne!


Do testów otrzymałam nowość marki NUXE, czyli krem na noc Nuxellence Detox. Do tej pory miałam przyjemność tylko z balsamem do ust Reve de Miel oraz suchym olejkiem Huile Prodigieuse , dlatego jestem niezwykle ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Działa przeciwstarzeniowo i dedykowany jest dla każdego rodzaju cery, która potrzebuje regeneracji oraz energii. Zobaczymy ;) 
Kupiłam też kolejny produkt do stylizacji Bumble & Bumble, czyli tradycyjny lakier do włosów. Upolowałam go na Lookfantastic za połowę ceny, więc trafiłam niezłą okazję. 



Na koniec moje zamówienie z rodzimej firmy Phenome. Po nieudanej przygodzie z peelingiem enzymatycznym miałam odpuścić sobie kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ale skusiło mnie -50 %. Wybrałam maseczkę z glinką Sustainable Science Purifying White Clay Mask, która oczyszcza i ściąga pory. Po pierwszym użyciu jestem ogromnie zadowolona i liczę na jeszcze lepsze efekty przy regularnym stosowaniu. Pozostałe dwa kosmetyki w tubkach to nic innego jak kremy do rąk. Na spróbowanie wybrałam mniejszą wersję cukrowego Pure Sugarcane Anti-Aging oraz większą rozgrzewającego Tangerine Spa Warming. Na razie dobrałam się do cukrowego (wiadomo!) i jestem oczarowana jego zapachem, konsystencją oraz działaniem. Niby to tylko krem, ale działa momentalnie. Teraz żałuję, że nie wybrałam większej tubki. Przynajmniej będzie okazja do kolejnych zakupów ;)

68 komentarzy

  1. uuu :D recenzje po prszę najlepiej wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o salonie Kiko w Nowym Sączu, ale to raczej marzenie ściętej glowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie maseczką z Phemone, ale na razie mam zapasy innych, a w tym roku planuję wykorzystać to co mam i dopiero kupować nowe *już to widzę jak mi się uda, jednak będę próbować*.
    Cukrowy krem do rąk <333 coś czuję, że chciałoby się go zjeść :)
    I widzę, że twoje zakupy z Kiko są udane :) Bez błędnie trafiasz w kolory Taupe :) Też lubię i ostatnio często po nie sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe widać jaką ja mam silną wolę ;)

      Usuń
  4. oba kremy z Phenome bardzo lubię :) mam jeszcze regenerujący i też jest ok :)
    zazdroszczę Kiko, ale wiem, że we Wrocławiu niebawem otwierają więc i ja się wybiorę na swoje zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Long lasting stick mnie bardzo ciekawi, będzie to pierwsza rzecz jaką sobie zakupię :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, bo to kolejny egzemplarz który się u mnie sprawdził :)

      Usuń
  6. Ciekawe w których miastach kiko otworzy kolejne sklepy:) chciałabym cos z Phenome, ale jakos nigdy nie mogę sie zdecydować w dodatku znajome mi odradzały ech:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam ten Kiss Balm od mamy na mikołajki :) Jak się go ciut więcej nałoży to widać kolor bardzo dobrze i ogółem jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest trochę zbyt maślany i dużą ilość za bardzo czuję na ustach.

      Usuń
  8. Czekam u mnie na Kiko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat rozmawiałam dzisiaj z Panią z Kiko i następny, kolejny sklep będzie w Warszawie, jeszcze jeden. Inne miasta nie są brane pod uwagę. Na dodatek złożyłam zamówienie, bo była promocja bez kosztów wysyłki: welcome. Co się okazało, że nie dosyć, że długo czekałam na potwierdzenie, to z zamówienia dużego zostały 2 szt, bo nie było na magazynie we Włoszech. W rezultacie dostanę tylko 2 produkty, a firma nie napisała, żeby wybrać coś innego. Na dodatek płatność jest przez Paypal, założyłam specjalnie konto, płatność w PLN i muszą mi zwrócić pieniądze. Paniusia nie spodobała mi się przez telefon, a firma nie zaproponowała nic w zamian tzn. innych produktów ani kuponu na nowe zamówienie bez kosztów przesyłki. Jednym słowem online nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą sklepy w innych miastach. A co d sklepu internetowego, to spotkałam się także z innymi niezbyt pochlebnymi opiniami.

      Usuń
  10. Szkoda że tylko w Warszawie jest Kiko, bo ze względu na koszty wysyłki daruję sobie zakupy on line. Co najmniej 5 cieni z serii Water wpadło mi w oko, a do tego planowane od długiego czasu eyelinery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej sklepów stacjonarnych ;)

      Usuń
  11. Ale wspaniałości!
    Kiko, Nuxe i Phenome - świetne nowości, których jestem niesamowicie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja się pokusiłam na zakupy w phenome :) pierwsze
    a teraz jeszcze mnie maseczką kusisz :) uwielbiam glinkowe maseczki
    a z Kiko nęcą mnie za każdym razem te balsamy jak patrzę na Twoje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam nic z Kiko, mało też czytam o tej firmie w Internecie, ale chyba się im w końcu przyjrzę (tzn. online;)) Mam chrapkę na produkty Bumble&Bumble, zwłaszcza te do włosów kręconych. Moje włosy są straszne, po prostu okropne- naturalnie mocno porowate i bardzo suche :( mimo dbania o nie (olejowania itd.) Widzałam, że katosu stosuje jakieś produkty z tej firmy i jej włosy wyglądają ostatnio bardzo na plus. Dlatego też już coraz poważniej myślę o tym, by sięgnąć po kosmetyki do włosów z wyższej półki, jak te z B&B

    OdpowiedzUsuń
  14. Też skorzystałam z promocji w phenome :D ale wciąż czekam na przesyłkę :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bu, tylko nie Phenome, mam do nich uraz po kosztach przesylki, haha :D
    Kiko ma fajne opakowania :) Muszę się jeszcze raz do ich sklepu wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kiko, hihi wkońcu nie będę musiała prosić lubego by mi przywiózł coś z Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy28.1.15

    Ja słyszałam, że drugi sklep kiko ma być również w Warszawie :) ja mimo, że mam ten sklep na miejscu, to jeszcze nie znalazłam w ich asortymencie nic, co by mnie szczególnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być kolejny sklep w Wwie, ale też innych miastach :)

      Usuń
  18. Oooh mam nadzieje, ze Kiko sie otworzy w Krakowie <3 a ten krem z Nuxe ciekawi nie przeokrutnie! Ciekawa jestem jak sie spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa NUXE, ja też go używam ;) więc porównamy wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości :) Czekam na pełną recenzję maseczki Phenome, bo też mnie kusiła. Opis działania wydaje się być dla mnie stworzony, ciekawa jestem więc jak to wygląda w praktyce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne nowości <3
    Lakier B&B bardzo mnie ciekawi. Z Phenomé znam krem rozgrzewający, jest bardzo przyjemny, a na wersję cukrową mam chrapkę :) Maska nie przesusza cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej dopiero dwa razy, ale nie zauważyłam żeby przesuszała :)

      Usuń
    2. Będę czekać na recenzję :)

      Usuń
  22. czekam na kiko w Łodzi :) będzie szał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy. Ja na promocjach w Phenome jakoś nie mogę trafić na upatrzony krem, zawsze jest niedostępny :/

    OdpowiedzUsuń
  24. z checia sama bym przetestowala krem na noc Nuxe :)
    ciekawe czy ma dzialanie podobne do Vichy Normaderm Detox na noc? hmm...

    kremy do rak wygladaja i brzmia super! maseczka zreszta rowniez!

    mam tez nadzieje, ze uda mi sie kiedys cos przetestowac z Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że Kiko będzie otwierać kolejne salony w Polsce, ale znając życie na Podkarpacie dotrze za 100 lat (obym się myliła) :D
    Fajną promocję złapałaś z Phenome, chyba muszę zapisać się do ich newslettera, bo zawsze przegapię coś ciekawego, a ten rozgrzewający krem mnie kusi, czytałam o nim kilka dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już nie mogę się doczekać, kiedy we Wrocławiu otworzą salon Kiko. Mam już parę kosmetyków na oko, najbardziej kuszą mnie cienie do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie mam nadzieję, że Kiko zawita do Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio poległam w KIKO. Wiedziałam, że tak będzie gdy tam wejdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już Kiko odwiedziłam, ale nic nie kupiłam ;) W sumie bardzo szybko wyszłam, bo tłumy były okrutne, wiec pewnie dopiero za jakiś czas powtórzę próbę bliższego poznania asortymentu. Aż nie wierzę, że przegapilam -50% w Phenome ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O jestem ciekawa czy na dłuższą metę maska z Phenome się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marka Phenome choć o niej słyszałam to dla mnie nowość. Myślę, że niedługo stanę się posiadaczką kilku kosmetyków tej marki ponieważ bardzo ciekawi mnie ich działanie :)
    Kiko faktycznie wizualnie przypominają Inglota lub MAC'a :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam maseczkę z glinką Phenome :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo jestem ciekawa tego kremu na noc z Nuxe, czekam na recenzję:) Kremy do rąk Phenome lubię, ale chyba nadal moim nr 1 jest w tej kategorii L'Occitane i Nuxe:)

    OdpowiedzUsuń
  35. dużo dobroci, szczególnie cudeńka z Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba wybiorę się na małe zakupy do Arkadii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy29.1.15

    A kiedy była promocja na phenome?

    OdpowiedzUsuń
  38. Taka byłam z siebie dumna, że oparłam się -50% w Phenome, a teraz żałuję ;) Mogłam wziąć chociaż ten krem rozgrzewający do rąk, od dawna mam na niego chrapkę. Zakupy z Kiko świetne, szkoda, że do Warszawy tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie zakupy dla kogoś innego, pewnie też bym nie skorzystała ;)

      Usuń
  39. Ile dobroci! Zbieram się do zrobienia zakupów z Phenome, z każdej strony kuszą ! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Cienie Water Eyeshadow wyglądają pięknie i ciekawie! Na pewno na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. miałam nabyć tę maseczkę Phenome, jednakże zakup jednego produktu poniżej 100zł, wiąże się z kosztem wysyłki 20zł, więc odpuściłam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super nowości, wszystkiego jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię kosmetyki firmy Phenome :)

    OdpowiedzUsuń
  44. WOW jakie cudeńka!! Ciekawa jestem twojej opinii szczególnie KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Produkty do rąk Phenome - lubię bardzo! Chwilę wcześniej używałam scrubu.

    OdpowiedzUsuń
  46. mysle o tym, jak pieknie musza pachniec te kremy z Phenome :)) swietne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wchodze do Kiko i nigdy niz nie kupuje... kiedys zawsze bralam lakier teraz ich nie uzywam

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę, że poszalałaś w Kiko, mi do Arkadii na szczęście jest nie po drodze, bo pewnie skusiłabym się na promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Niezłe zakupy, ja ciągle jeszcze do Kiko nie dotarłam, co tylko byłam w okolicy Arkadii, to się spieszyłam i ciągle dojść tam nie mogę, a chciałabym zobaczyć na własne oczy te gwiazdy blogosfery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałe nowości! Najbardziej zaciekawił mnie ten krem na noc z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Najbardziej zainteresowały mnie kosmetyki Phenome. Czekam na recenzję peelingu enzymatycznego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się pojawiła i jest podlinkowana w tekście.

      Usuń
    2. Ale ze mnie gapa :) Nie zauważyłam, że to link.

      Usuń
  52. Oby niedługo otworzyli KIKO w Łodzi. Uwielbiam ich kolorówkę :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).