12.01.2015

NOWOŚCI // DOUGLAS, LOOKFANTASTIC, SEPHORA


Ostatnio nie kupuję zbyt wielu kosmetyków, dlatego w tym poście pokażę zbiorczo nowości grudniowo-styczniowe. Nie ma tego dużo, o niektórych produktach już nawet wspominałam na blogu lub instagramie. Przede wszystkim skusiła mnie oferta perfumerii Douglas, ponieważ mieli -30% na produkty do makijażu ust oraz oczu i na lakiery do paznokci. Pierwszy poleciał do koszyka lakier Essie w odcieniu Big Spender, który oczarował mnie na blogu Rose and Vanilla. Wybrałam też cień MAC - 'Jest' o wykończeniu Frost. Pasuje idealnie do mojego ulubionego Satin Taupe.
Moje poprzednie zakupy na stronie Douglas obfitowały w kosmetyki marki Clarins. Na tyle przypadły mi do gustu, że tym razem skusiłam się jeszcze na pomadkę Rouge Prodige w odcieniu #111 Raspberry Sorbet. Jestem zachwycona jej nasyceniem koloru, konsystencją oraz trwałością.
Dotarła do mnie też paczuszka od Moniki z bloga Leśne Runo, w której znajdował się cień Metallic Long-Wear Cream Shadow Bobbi Brown w kolorze #16 Pink Oyster Wspominałam w poście z Wish List, że chcę kupić inny odcień, ale ten również ogromnie mi się podoba. Posiada sporo drobinek i lubię nim zaznaczać wypukłą część powieki oraz wewnętrzny kącik. Solo jeszcze go nie używałam, ale będzie dobrze komponować się z kolorystyką mojej ulubionej palety Urban Decay Naked 3.


Pozostałe kosmetyki to zakupy grudniowe. Skusiłam się na tonik z kwasem Alpha-H, o którym już zdążyłam wspomnieć w ulubieńcach. Zamówiłam go na stronie Lookfantastic ze znaczną zniżką. Zakupu nie żałuję, bo okazał się rewelacyjny. Na początku grudnia w Sephorze pojawiła się marka Urban Decay. Uczciłam to wydarzenie nową paletką Naked Basic 2. Wpadła mi w oko kiedy tylko zobaczyłam jej zapowiedź. Utrzymana jest w idealnej kolorystyce i doskonale komponuje się z moją tonacją skóry. Do makijażu dziennego używam wszystkich cieni, więc zakup uważam za bardzo udany.


Zestaw Thickening Bumble & Bumble był dostępny również w Sephorze, ale ja otrzymałam go jako prezent. W jego skład wchodzi spray zwiększający objętość oraz miniaturka szamponu i odżywki. Jak wiecie bardzo polubiłam suchy szampon Pret-a-powder, więc mam nadzieję, że z tych kosmetyków będę tak samo zadowolona. Innych zakupów w tym miesiącu już nie planuję i przechodzę w tryb oszczędzania ;)

84 komentarze

  1. Wspaniale nowości! Też dostałam próbkę Double Serum i szczerze chyba mialabym na nie ochote wcg. U mnie tez dziś nowości z Douglasa i nie tylko;) masz chyba drobny bład nowości grudniowo-sierpniowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, grudniowo-sierpniowe ;). Na długo będą musiały starczyc te nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12.1.15

    Mam wrażenie, że po zakupie Naked 2, w zapomnienie poszłyby moje Ingloty i chyba dlatego jej jeszcze nie mam. Jakoś mi ich już szkoda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Ingloty i używam tak samo regularnie :) Niektóre cienie są po prostu niezastąpione ;)

      Usuń
  4. Świetne rzeczy kupiłaś! Sama mam ochotę na tonik glikolowy z Alpha-H, ale czekam aż wykończe obecnie posiadany z innej firmy.
    Ciekawa jestem jak seria ta seria B&B się u ciebie sprawdzi, bo jest to moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę z tej serii tak samo zadowolona :)

      Usuń
  5. ten mały zestaw do włosów BB chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne nowości, bardzo ładnie się prezentują, szczególnie cień z MAC mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało popularny, ale ma wiele uroku. Tutaj wyszedł jak zwykły róż ;]

      Usuń
  7. Anonimowy12.1.15

    Same świetne nowości ;) kilka z nich sama chętnie bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej paletki Naked2 wyglada bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomijając osypywanie się cieni, to jest świetna ;)

      Usuń
  9. Chcę kupić ten tonik Alpha - H :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki Clarins ale ciekawi też Bobbi Brown no i te szampony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero niedawno poznałam markę i z każdym nowym kosmetykiem jestem jeszcze bardziej zachwycona :)

      Usuń
  11. ależ ten essiak śliczny! normalnie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta szminka z Clarins ma śliczny odcień :). Ciekawa jestem toniku Alpha-H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam milion swatchy w necie i w zasadzie żaden nie dorównuje jej naturalnej barwie :)

      Usuń
  13. Skusiłam się też na Basic 2 - bardzo ją lubię, ma piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i każdy jeden idealnie mi pasuje :)

      Usuń
  14. Czekam na szerszy wpis o Alpha-H :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się, jak tylko zużyję minimum 50% ;)

      Usuń
  15. Big Spender mam i bardzo polubiłam:)
    Zestaw z B&B widziałam ostatnio w promocyjnej cenie, ale ma w skłądzie alkohol denaturowany, a staram się go unikać przy włosach i ogólnie. Z tej firmy chcę primer z seri Invisible Hairdresser's Oil, chybanie pokręciłam nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy pokręciłaś, ale wiem o co Ci chodzi ;) Też mam go na uwadze!

      Usuń
  16. Same cuda! *_*
    Ile czekałaś na zamówienie z Lookfantastic? Ja prawie miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka doszła jak zawsze ekspresowo i jeszcze nie zdarzyło mi się aby szła miesiąc, ale z tym bywa różnie...

      Usuń
  17. Piękny odcień Essie wybrałaś :) Naked 2 ma idealną kolorystykę do dziennych makijaży, mam nadzieję że kiedyś zagości i na mojej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tonik z kwasem Alpha-H bardzo by nam się przydał. /Uwielbiamy kosmetyki z kwasami.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam paletki naked :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i jak widać nie potrafię im się oprzeć ;)

      Usuń
  20. Jest z Mac bardzo lubię i używam codziennie do rozświetlenie łuku pod brwiami a także jako rozświetlacza na kości policzkowe :) daje bardzo ładny ale subtelny i efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest dosyć różowy na skórze, więc w tym celu się nie sprawdzi, ale efekt daje naprawdę cudowny :)

      Usuń
  21. A ja tak czytam - cień MAC Jest o wykończeniu frost i kminię, ale jaki to cień jest o wykończeniu frost? :D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam ten cień Jest z Maca, bardzo odświeża makijaż oczu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam takie chłodne odcienie różu :)

      Usuń
  23. mniam mniam, jakie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurde wkurzyłam się, bo ja zobaczyłam to promo w douglasie to z maca nie było już prawie żadnych szminek i paintpotów. Nie wiem czy wszyscy się tak rzucili czy mają tak biedne zapasy magazynowe, ale nakręcanie na promocje niedostępnych produktów jest mega średnia. Z innej beczki - mam ochotę na cienie MAC, szkoda że tyle kosztują. Partner będzie w USA, wtedy chyba skuszę się na czwórkę, ale na więcej troszeczkę szkoda mi jednak pieniędzy, zwłaszcza że sporo dobroci tam jeszcze do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Wszyscy rzucili się na kosmetyki MAC ;) Każdego dnia zasoby topniały w mgnieniu oka. Wiem coś na ten temat, bo kilka dni zastanawiałam się nad zakupami ;) Ponoć to był błąd ze strony Douglasa, że promocja również objęła markę MAC. Ostatnio za każdym razem wyłączali ją z akcji promocyjnej, więc jak tylko pojawiła się okazja to wszyscy postanowili z niej skorzystać. Wcale się nie dziwię i w sumie trochę żałuję, że wcześniej się nie zmobilizowałam do zakupów na stronie. Zwłaszcza, że w ofercie pojawiła się pomadka Mehr, na którą od dawna mam chrapkę ;)

      Usuń
  25. Czaję się na UD Naked, kiedyś będzie moja :P

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniale zakupy!

    szkoda, ze nie wiedzialam nic o promo w douglasie, moze bym cos sama upolowala :)

    bardzo mnie ciekawi ten tonik z kwasami alpha h!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że taka okazja się jeszcze powtórzy, bo mi też nie udało się kupić wszystkiego co chciałam :)

      Usuń
  27. Śmiesznie wyszło, bo zdanie z cieniem z MACa czytałam kilka razy, zastanawiając się gdzie zjadłaś jego nazwę :) Potem dotarło do mnie, że chodzi o Jest ;) Późna pora już :)
    W każdym razie, jak dobrze wiesz, jestem bardzo ciekawa Twoich opinii. Zwłaszcza zainteresowała mnie pomadka Clarins. Czekam też na obszerniejszą opinię o toniku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę wrzucić w cudzysłów, bo nie tylko Tobie się połączyło w zdanie ;)

      Usuń
  28. Już myślałam, że wyleczyłam się z Naked 2, ale nie... Nie. Zdecydowanie nie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Od razu wpadł mi w oko kolorek Essiaka, cudowny, takiego odcienia chyba jeszcze nie mam w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  30. O, tak ten Essiak piękny:). Tonik Alpha-H chyba sobie sprawię, moja cera wygląda tragicznie ostatnimi czasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie też pomoże :)

      Usuń
  31. Strasznie mnie kuszą produkty Bumble & Bumble :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem czego bardziej ci zazdroszczę *_* essie bardzo w moim kolorze, cienie takie delikatne, urocze! I ten zestaw do wlosow. Ojejejjj

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy13.1.15

    same wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super nowości! Cienie z MAC i Bobbi Brown! Niby nie przepadam za różem, a jednak w zeszłym roku często gościł na powiekach i całkiem nieźle się prezentował!
    Daj znać jak sprawdza się tonik, do tej pory nie stosowałam jeszcze nic z kwasem, jednak czuję, że nadchodzi ten czas :)
    Kiedyś miałam próbkę serum z Clarinsa i rozbudziła moje zainteresowanie marką, do tej pory się jeszcze nie skusiłam, jest to jednak kwestia czasu. Widzę, że kolorówka od nich też się sprawdza, aż żałuję, że nic nie wpadło mi do koszyka w czasie wyprzedaży. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię, że na markę Clarins nie zwróciłam wcześniej uwagi. To znaczy miałam wcześniej bronzer i uważam go za fajny produkt.
      Mi róż na powiekach bardzo odpowiada, szczególnie taki chłodny, bo fajnie odświeża spojrzenie. Chyba w tym miesiącu to będzie mój ulubiony zestaw ;)

      Usuń
  35. Też tak będę mówić.... do kolejnej promocji czy wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny ten maczkowy cień, tak jak i Bobbi Brown, lubię takie delikatne róże :) Też skusiłam się na Basics 2, jest świetna, właśnie takiego zestawu kolorystycznego było mi trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne nowości! Cień w kremie Bobby Brown mi się marzy, Pink Oyster wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe nowości <3 Essie Big Spender mam i bardzo lubię, chociaż u mnie niestety odbarwia płytkę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nałożony na bazę? Dopiero pomalowałam nim paznokcie, ale użyłam bazy, więc mam nadzieję że odbarwienie mnie ominie ;)

      Usuń
  39. świetne nowości :) bardzo chciałabym przetestować ten tonik Alpha H no i paletkę Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Urban Decay kusi mnie od dawna, aczkolwiek póki co z sukcesem powstrzymuję się przed dokonaniem zakupu. Może kiedyś wpadnie w moje ręce to cudeńko :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne nowości, mam ten ceń z MAC i jestem nim zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie wolę zakupy w Sephoprze.

    OdpowiedzUsuń
  43. Same wspaniałości. Pomadka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również zakupiłam paletkę Naked2 Basics :) Rzeczywiście jest świetna i każdy cień jest bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam ostatnio bzika na pomadki więc nie będę ukrywać, że na interesuje mnie najbardziej. No i oczywiście Essie, bardzo mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy :) Wczoraj pomalowałam nim paznokcie i dzisiaj cały czas podziwiam ;)

      Usuń
  46. Nie próbowałam nic z Twoich cudownych nowości, ale zainteresowała mnie ostatnio maska/odżywka (?) właśnie z Bumble & Bumble, głównie ze względu na... nazwę. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie ciekawe zakupy :) cienie kremowe od BB bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie ładne! Wszystko:) a chyba najładniejszy cień Bobbi Brown:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny jest ten essiak:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę zaplanować moje zakupy w tym sklepie lookfantastic bo widzę, że mają naprawdę ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne nowości! Piękny Essie, chyba muszę mu się przyjrzeć przy okazji. Naked Basic 2 musi być rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).