14.01.2015

Matowa śliwka // WIBO Chic Matte #5



Pomimo sporej kolekcji lakierów nie mogłam oprzeć się nowości marki Wibo. Samo opakowanie w swojej prostocie jest niezwykle urzekające. Nazwa Chic Matte przyciąga, a piękny śliwkowy odcień #5 jest idealny na jesienno-zimowy okres Zapłaciłam za niego około 6 zł w Rossmannie. Na uwagę zasługuje kolor oraz półmatowe wykończenie. Przypomina mi połysk skórzanej ramoneski, bardzo subtelny. Marka wypuściła również lakiery 'Leather', ale według mnie nie odzwierciedlają tego efektu. Wróćmy jednak do tematu ;)

Pędzelek jest dosyć wąski, co niekoniecznie mi odpowiada, bo przy mojej płytce wymaga ciągłego dobierania lakieru. Ze względu na jego wykończenie, na którym widać wszelkie niedociągnięcia, muszę malować z zegarmistrzowską precyzją. Wibo dosyć szybko wysycha, co z jednej strony jest zaletą, ponieważ nie muszę używać wysuszacza. Jednak ma to też negatywny wpływ, bo zanim skończę malować paznokcie u jednej dłoni, lakier na aplikatorze zastyga i zaczyna ścierać już istniejącą warstwę. W trakcie malowania muszę często zamykać i potrząsać buteleczką. Nie odważyłabym się malować nim dłuższych paznokci, szczególnie że wymaga dwóch warstw do jednolitego pokrycia płytki. 


Z racji pięknego wykończenia, nie nakładam żadnego top coatu. Zdałam się całkowicie na markę Wibo i miło zaskoczyła mnie trwałość emalii - nie odpryskuje, ale potrafi zetrzeć się na końcach. Z tego powodu 3 dni to maksymalny okres, jaki jest w stanie wytrzymać manicure w przyzwoitym stanie. 

Miałam pewne obawy co do jakości, które poniekąd się potwierdziły, ale ten kolor oraz wykończenie całkowicie wynagradzają mi pewne niedociągnięcia. W końcu kosztował 6 zł, więc trzeba cieszyć się tym co oferuje :)

52 komentarze

  1. piękny :D temu kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor, będę musiała mu się bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wymaga precyzji, to już wiem, że nie dla mnie on :) aczkolwiek efekt i kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, choć wolę nie maty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ˛ja nie miałam większych problemów z aplikacją, ale mam bardzo krótkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny odcień, choć sama taki kolorek wole w połysku, ale u Ciebie podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fioletowy potworek z Ciebie;) wykonczenie ladne, podoba mi sie - choc ja zawsze wole wykonczenia z glebia blasku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny koło, chociaż ja wole błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio pomalowałam paznokcie satyną z Wibo i pokryłam top coatem - cudo!
    U mnie chyba wszystkie lakiery z Wibo trzymają się 3 dni - mi to zazwyczaj wystarcza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zazwyczaj też, bo maluję paznokcie dwa razy w tygodniu :)

      Usuń
  11. kolor ma śliczny! chociaż teraz z matowymi topami jest o tyle łatwo, że nie muszę każdego koloru w macie kupować : p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje na paznokciach. Ale ja jakoś nie przepadam za matowymi wykończeniami lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor super i wykończenie całkiem całkiem :) ale to malowanie z zegarmistrzowską precyzją już w tym ciate czarnym troszkę mnie do szewskiej pasji doprowadzało :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie do końca mi ten lakier przypadł do gustu... Wykończenie matowe lubię, ale ten kolor nie jest dla mnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się na paznokciach :( ale kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier, ale i tak wolę wersję pokrytą top coatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15.1.15

    Matowe wykończenie, to chyba jedyne, którego nie próbowałam. Nie żałuję. Za bardzo widać wszystkie bruzdy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15.1.15

    Wykończenie mi się nie podoba. Wolę tradycyjny błysk. Aczkolwiek kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor piękny ale maty to zupełnie nie moja bajka :(

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się matowe wykończenie, ale bardziej w satynowej odsłonie. dzisiaj rano przeglądałam moją szafę z lakierami i doszłam do wniosku, że wielu matowych i piaskowych wykończeń nie wypróbowałam z top coat'em, co też zamierzam w najbliższych tygodniach zrobić. Sprawdzę i dam znać światu jak mi to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedys bardzo lubilam takie efekty na paznokciach :) mialam nawet kilka lakierow, ale na razie powrocilam do tych lsniacych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo ładny kolor - nawet dziś jestem ubrana w taką śliwkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Kupię :) Szukam jeszcze granatu i czerni o takim wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten mat wygląda trochę jak satyna. Kolor piękny, ale ja chyba jednak wolę wykończenia z dużym połyskiem :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem w stanie przekonać się do matowych paznokci, ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor mi się podoba. Ale wolałabym żeby nie był matowy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor jest bardzo ładny, ale za matowym wykończeniem nie przepadam. Szkoda, że malowanie paznokci tym lakierem jest takie uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kolor, jednak sama nie lubię matu na paznokciach, a przynajmniej na swoich bym tego nie zrobiła, wolę podziwiać u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się i kolor, i wykończenie.
    Trwałość to dodatkowy plus przy moim trybie życia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam go i bardzo lubię :) zauważyłam, że bardzo przyciąga uwagę osób z otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor boski, jednak ja nałożyła bym na niego top bo nie lubię matów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiłaś mnie bardzo! Chyba muszę wyniuchać go w Rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię lakiery Wibo, bo są tanie i całkiem trwałe. Poza tym 2 warstwy wystarczą, żeby dostać kolor z głębią. :) Ten kolor jest śliczny, w sam raz na zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor cudowny.Lubię matowe wykończenie, jednak rzadko je sama noszę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny odcień! Taki nieoczywisty...

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor bardzo ładny, ale ja jednak wolę błyszczące wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurczę, ja muszę mieć na paznokciach błysk! Choć kolor mi się podoba. Mnie ta zegarmistrzowska precyzja wkurza przy niektórych moich Essiakach z cienkim pędzelkiem. Część z nich ma na tyle bezproblemowe formuły, że cienki pędzelek nie przeszkadza, ale przy innych żałuję, że nie zainwestowałam w wersję z grubym :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor zdecydowanie mój, jedynie wykończenie nie przypadłoby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolor. Mam podobny w swojej kolekcji, ale jest z połyskiem. Zastanawiam się jak bym przyjęła na swoich paznokciach matowe wykończenie ;) Nie przepadam też za cienkimi pędzelkami, chociaż dla efektu jestem w stanie się poświęcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. kolor przepiękny! a z takim wykończeniem wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor jest rzeczywiście śliczny jednak to wykończenie nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy17.1.15

    wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolor jak dla mnie świetny, ale jednak zbyt kłopotliwy w użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękny kolor !Uwielbiam takie odcienie fioletów :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).