11.09.2014

Ulubiony! / MANHATTAN Soft Mat Lipcream #56K


Manhattan pomadka w płynie

Jeszcze nie tak dawno stroniłam całkowicie od matowych pomadek. Po zakupie dwóch typu lipcream, moje podejście całkowicie się zmieniło. Niezwykle spodobało mi się pół matowe wykończenie, natomiast kolor 56 K firmy Manhattan stał się jednym z moich ulubionych. Pięknie ożywia twarz, dodając jej promienności oraz uwydatniając usta. Nie wiem czy to zasługa tego konkretnego koloru, czy samego efektu, bo wydają mi się pełniejsze.

Opakowanie jest typowe dla błyszczyków, ale zawartość przypomina niezwykle napigmentowany mus. Naniesiony cienką warstwą zakrywa całkowicie naturalny kolor. Zazwyczaj najpierw lekko obrysowuję kontur ust, a dopiero później wypełniam resztę. Dopiero po wyschnięciu wykończenie staje się matowe. Pomadka nie ściąga, nie klei się i nie czuć jej na ustach. Potrafi podkreślić suche skórki, jeśli wcześniej nie zadba się o odpowiednie nawilżenie. Posiada przyjemny waniliowy zapach, ale jest bezsmakowa.

Manhattan pomadka w płynie 56K

Jedną z największych zalet pomadki lipcream jest trwałość. Nie jest pod tym względem idealna, bo jej ślady zostają np na filiżance, potrafi też szybciej zetrzeć się podczas spożywania posiłków czy rozmowy. Robi to dosyć równomiernie znikając ze środkowej części ust, pozostawiając za to kolorowy kontur. Porównując ją do typowej pomadki jest zdecydowanie bardziej trwała. Na moich ustach nienagannie trzyma się około dwóch- trzech godzin. Później wymaga ponownej aplikacji i niestety każda kolejna wysusza jeszcze bardziej usta, więc w międzyczasie stosuję balsam.  

Manhattan pomadka w płynie

Swój egzemplarz kupiłam online za około 5 zł i ubolewam, że została wycofana z regularnej sprzedaży. Mam nadzieję, że naprawią ten błąd i pojawi się ponownie, w nowej szacie graficznej. Na szczęście cała seria jest jeszcze dostępna w sklepach internetowych i to za śmieszne pieniądze. Warto skusić się na Manhattan, ponieważ niewiele różni się od NYX Soft Matte Lip Cream. Pomadka ważna jest dwa lata od otwarcia, więc to dobra inwestycja. 

Ciągle zadaję sobie pytanie, dlaczego mazidła typu lipcream odkryłam dopiero niedawno i jak mogłam bez nich żyć.  Mają wszystkie ulubione przeze mnie cechy pomadki, a do tego długo utrzymują się na ustach i dają piękne wykończenie z intensywnym kolorem. Dla mnie to produkt prawie doskonały, więc pocieszam się powiedzeniem 'lepiej późno niż wcale' ;)

_________________________________________

92 komentarze

  1. Ja mam "oryginał" z nyxa i potwornie przesusza usta! dosłownie to koszmar jakiś:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam, ale jakoś nie odczułam nadmiernego wysuszania.

      Usuń
    2. Myślę, że przy takich produktach ważne jest regularne nawilżanie ust.

      Usuń
    3. również mam ten z nyx'a i jest moim ulubieńcem. nie zauważyłam przesuszenia.

      Usuń
  2. Ma bardzo ladny kolor: ) szkoda ze zostal wycofany: (ale jak znajde gdzies w sklepie internetowym to pewnie sie skusze: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Na allegro są w bardzo przyjemnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można się skusić.za te kilka złotych :)

      Usuń
  4. Ja się z nią nie polubiłam :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kolor i cena! za jednego nyxa mozna miec az 6 manhattanów. Szkoda, że go wycofali ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a jakościowo zbytnio się nie różnią :)

      Usuń
  6. Mam dwa lipcream'y z Manhattanu, ale jednej w ogóle nie używam, a druga już prawie sięga dna. Ten kolor jest piękny, żałuję, że wcześniej się na niego nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, póki jeszcze można go kupić :)

      Usuń
  7. Mam 53M, ale leży nieużywany, bo strasznie wysusza moje usta :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11.9.14

    Mam bardzo podobny kolor z Basica :) Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11.9.14

    ja mialam 3 kolory tej pomadki, jednak nie polubilam sie z nimi wystarczajaco, by zostaly ze mna na dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to już teraz wiem że muszę je mieć w kilku kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lipcream Manhattanu tak mi wysuszył i podrażnił usta, że po kilku użyciach dostałam czegoś w rodzaju opryszczki. Nigdy więcej nie użyję produktu tego typu, zadowalają mnie np. pomadki Avon o półmatowym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam regularnie Carmexu, więc takich problemów już nie mam :)

      Usuń
  12. Jeśli przypomina nyxa, to go chcę stanowczo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda i brzmi bardzo ciekawie, aż mam ochotę go wypróbować. Szkoda, że wycofany został z regularnej sprzedaży, ale może uda mi się go gdzieś dorwać? W ogóle po tych postach z matowym wykończeniem ust mimo, że nie jestem wielbicielką kolorów i szminek na ustach mam ochotę na mat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że tylko w sklepach internetowych jest już dostępny,

      Usuń
  14. Bardzo fajna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znam, lubię, nie rozumiem wycofania....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12.9.14

      u nas w funciakach sie za to pokazuja ;)

      Usuń
  16. Miałam inny odcień (nudziak złamany brązem) i może to wina moich niewielkich ust ale wyglądała u mnie koszmarnie. Poleciała w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obawiałam się tego koloru (ciężko trafić odpowiedni nude), dlatego wybrałam ostatecznie róż.

      Usuń
  17. Ja z tą formułą jeszcze się nie poznałam, ciekawa jestem czy się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również jestem jego fanką :) jestem pod wrażeniem zdjęć bo idealnie oddają kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. moje usta nie lubią się z matem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. o matko, naprawdę je wycofali??? rzadko oglądam szafę Manhattan na żywo, więc mnie ten smutny fakt ominął. po co oni to robią z produktami, które mają takie świetne opinie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o mazidła do ust mamy bardzo podobny gust, praktycznie wszystkie prezentowane przez Ciebie produkty wzbudzają we mnie zachwyt swym kolorem. Nie inaczej jest w tym przypadku <3 Ja do tej pory jakoś nie mogę się przekonać do matu na ustach, ale coraz bardziej mnie kusi żeby spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się przemóc :) Też nie byłam przekonana, a teraz niezmiernie mi się podoba, tylko trzeba trafić na odpowiedni produkt.

      Usuń
  22. ja nie przepadam za matowymi szminkami, bo właśnie raczej wysuszają usta... ale może jak dorwę tanio w jakimś sklepie internetowym ten "błyszczyk" to go dodam do koszyka :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! Ale ja wolę swojego 53M ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolor:) Mnie to pomadki niestety nieładnie podkreślały usta:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jeszcze końcóweczkę i chyba nawet ten sam kolor. Kusi mnie NYX na próbę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Manhattan się sprawdził, to z NYXa będziesz również zadowolona :)

      Usuń
  26. A ja go nie cierpię, jakoś źle wyglądał na moich ustach i ciągle je oblizywałam, zraził mnie do matów na jakiś czas. Oddałam siostrze, ale chyba też za nim nie przepada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa, nie każdemu będzie pasować :)

      Usuń
  27. Nie znam ale kolor fajny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wykończenie i trwałość kusi, ale wysuszanie ust już niekomicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie kupiłam, zdążyłam zanim całkiem wycofają :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dużo dobrego słyszy się o tych pomadkach, więc też nie wiem, dlaczego je wycofali :( A kolor naprawdę jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  31. dwie godziny to zadowalająca trwałość, kolor bardzo piękny, sama chciałabym mieć taki choć rzadko wybieram jasne róże.
    muszę jednak zajrzeć do drogerii w poszukiwaniu tej piękności. może jeszcze znajdę. Cena tak niska, że aż śmieszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj raczej online, bo w szafach już dawno nie widziałam.

      Usuń
  32. To jest coś co chciałabym mieć w swojej kosmetyczce. Kolor i konsystencja idealne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam ją ostatnio na allegro i nawet zastanawiałam się czy nie kupić, ale jednak zrezygnowałam. teraz trochę żałuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, jeszcze są dostępne, ale coraz mniej kolorów.

      Usuń
  34. Ja mam odcień 31 i wiedząc jak dobrze się sprawuje na pewno sięgnę po kolejne kolory. Ten jest pierwszy na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. szczerze zaluje, ze nie bedzie mi dane ich wyprobowac, bo tez od niedawna polubilam maty:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. używałam i lubiłam, ale teraz wole matowe szminki z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam 54L-ciemniejsza od Twojej.Stosuję ją zamiennie z nawilżającym masełkiem Maybelline.Ze wszystkich matowych pomadek ta chyba najmniej mi wysusza usta.Lubię ją za to i za trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ten produkt, a nawet ten sam kolor :) Ale nie wiem czy mi się wydaje, ale mój jest jakby ciemniejszy w porównaniu do Twojego (?) :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Odcień naprawdę super, bardzo mi się podoba. Ja jednak jeszcze nie przekonałam się do matowych pomadek ani błyszczyków... :) Jak będę robić kiedyś zakupy online to skuszę się ale na jakiś kolorek z NYX Soft Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolor bajka ;> Hmm, nie wiem, może się skuszę, choć ostatnio jak kupiłam matowe "cuda" ze Sleeka i MUA to się trochę i mocno zawiodłam ;/ Te lip creamy mają nieco inną formułę, więc może może.

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny kolor! Ja mam 5 odcieni z nyxa i niedługo będę o nich pisać ale właśnie żałuję, że przeplaciłam bo mogłam kupić - z tego co wiem to nie wiele się różnią :/ :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio oglądałam je w Rossmannie, bo miały doklejoną cenę na do widzenia. I niestety nie było już koloru, który bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny kolor <3
    Używałam kiedyś podkładu z Manhattan, był idealny i tani, ale niestety też go wycofali :((

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam upatrzone dwa kolorki pomadek matowych z Nyx. Ta też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczny kolor, sama szukam teraz czegoś podobnego :)
    I bardzo podobają mi się te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam ciemnieszy odcień, ale jakoś nie podbił mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki kolor ma boski, zupełnie w moim stylu :) muszę się mu przyjrzeć z bliska ;).

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowny, neutralny jak dla mnie kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Miałam ale troche wysuszał mi usta ;/

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny odcień! Musi wyglądać obłędnie na ustach! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ją i jestem równie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham i uwielbiam ten kolor! Zastanawiam się nad zamówieniem innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  54. Uniwersalny odcień, szkoda, że producent postanowił wycofać te produkty. Na szczęście pozostają nam drogerie internetowe:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Serio wycofali? Mam wrażenie, że nie tak dawno widziałam ten kolor w Rossmannie... Miałam tę pomadkę, zakochałam się w jej kolorze, ale niestety - moje usta są zbyt podatne na wysuszanie i z czasem taka pomadka nie wygląda na nich estetycznie, dlatego musiałam się tego produktu pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam i uwielbiam :) Kupiłam w Rosmannie już daaawno temu, zapłaciłam kilkanaście złotych i wcale nie żałuję - często używam, efekt jest świetny i trwały, a kolor [ mam ten sam ], pasuje mi niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  57. piękny kolor! :) koniecznie pokaż na sobie

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam ten sam kolor i używałam z przyjemnością :) Niestety po dwóch latach zmienił zapach i przesuszenie ust było dużo mocniejsze, więc musieliśmy się pożegnać. Teraz jakoś mnie do matów nie ciągnie, ale nie mówię nie małemu zamówieniu internetowemu :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam ten produkt, ale w innym odcieniu. Myślałam, że będzie wysuszał usta, ale się miło zaskoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Używałam namiętnie tego koloru jak weszły do sprzedaży. Szkoda, że wycofali..

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy15.9.14

    No oby wróciła w nowym opakowaniu, bo mi narobiłaś ochoty! Kolor idealny, bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam matowe formuły, tej pomadki niestety nie znam, ma przepiękny kolor i chętnie widziałabym ją w swoim zbiorku :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja również żałuję, że nie ma już tej serii normalnie w sklepach, na szczęście internet nie znosi próżni :)) Mam trzy kolory tych pomadek, w tym właśnie tę i swego czasu używałam jej naprawdę namiętnie i prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Właśnie się zebrałam i napisałam recenzję tego cuda (zdjęcia zrobiłam chyba z miesiąc temu :P)
    Mam takie samo zdanie jak Ty - uwielbiam go :)) I żałuję, że nie można dostać tych pomadek stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Super, że ten produkt sprawdził się u Ciebie, sama jestem w nim zakochana od dawna, chociaż ostatnio zdradzam go regularnie z innymi nowościami :D Zastanawiam się czy nie zamówić kilku sztuk na zapas, bo w końcu znikną i ze sprzedaży online :(

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).