28.09.2014

Nowości / PAT & RUB, TOŁPA, ROSSMANN

Pat&Rub Nowości

W tym miesiącu oprócz zamówienia Tarte z Sephory USA zdecydowałam się skorzystać z kilku dobrych ofert. Między innymi w Pat&Rub, ponieważ przecenili o połowę aż dziesięć swoich produktów. Dostałam również rabat urodzinowy, więc żal było nie skorzystać. Było w czym wybierać, jednak tym razem postanowiłam spróbować kosmetyków do pielęgnacji twarzy: toniku, mleczka oraz ekoAmpułki 4 do cery trądzikowej /recenzja/. Do tego miałam możliwość wyboru dwóch próbek. Zdecydowałam się na peeling do stóp oraz krem do twarzy AOX. Niby nie jest tego zbyt dużo, ale wcześniej miałam miniaturkę toniku i jak widać zainteresował mnie na tyle, że zamówiłam pełnowymiarowe opakowanie. 

Tołpa Nowości

Podjęłam też decyzję o zamówieniu kosmetyków Tołpa. Miałam wcześniej płyn micelarny, który wywołał u mnie mieszane uczucia, przez co zniechęciłam się trochę do marki. Przekonała mnie dobra oferta, czyli rabat w wysokości 30 zł przy zakupach za min 80 zł oraz darmowa wysyłka. Na mojej liście od dawna wisiał krem pod oczy z serii Hibiskus 30 + oraz serum nawilżające Hydrativ. Krem do rąk trafił do koszyka, bo byłam ciekawa zapachu serii Czarna Róża, a przy okazji dorzuciłam jeszcze próbki kremów do twarzy (szkoda, że płatne- niby tylko grosz, ale zawsze to pieniądz).

Wibo Chic Matte

Na koniec lokalne zakupy w Rossmannie. Wróciłam do odżywki nawilżającej Alterra i żałuję, że nie kupiłam od razu więcej, bo działa cuda. Mydełko Himalaya może okazać się ciekawą alternatywą dla moich ulubionych z Alterry. Naturalny antyperspirant Neutral zainteresował mnie prostym składem, a lakier Wibo przykuł uwagę bardzo fajnym jesiennym kolorem. Podkład Maybelline Affinitone upolowałam na początku miesiąca w SuperPharm, kiedy to na całą markę obowiązywała zniżka -40 %. 
W październiku jak zwykle obiecuję sobie wstrzemięźliwość, ale jeśli znowu trafi się ciekawa oferta, to nie wiem czy uda mi się przejść obok niej obojętnie ;)
_________________________________________

107 komentarzy

  1. Ciekawa jestem tego naturalnego dezodorantu. Muszę też przyjrzeć się bliższej odżywce Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałaś jej jeszcze? Szczerze polecam, maskę do włosów także :)

      Usuń
  2. Mam ten krem Tołpy ;) lubię jego zapach ;) ale nie nawilża zbyt mocno...
    Ciekawi mnie ich krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że wzięłam tylko próbkę ;)

      Usuń
  3. Świetne zakupy :) ja bardzo lubię maseczki Tołpy i czaję się na tą odżywkę z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej nie miałam, polecasz jakąś konkretnie?

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten krem pod oczy z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, bo czytałam o nim wiele dobrego!

      Usuń
  5. Krem pod oczy Hibiskus bardzo fajnie sie uzywal. Teraz testuje krem-balsam na naczynka. Mam ochote na tonik aox Pat&Rub.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że polecasz krem pod oczy :)

      Usuń
    2. ps.tylko strasznie szybko sie skonczył :)

      Usuń
    3. Tubeczka faktycznie mała, ale przynajmniej zuzyję w terminie ;)

      Usuń
  6. Czekam na recenzje kosmetyków z P&R :-) Krem pod oczy z Tołpy wisi na mojej liście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać kiedy się do nich dobiorę ;)

      Usuń
  7. Też poczyniłam zakupy w pat&rub. Nawet wzięłam te same próbki :) eko ampułka też była przeceniona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o 50%, ale już od dawna miałam ją na uwadze :)

      Usuń
  8. tonik z P&R uwielbiam i nie zamienię na żaden inny :) ale ciekawa za to jestem mleczka do demakijażu, bo tego jeszcze nie próbowałam ;]
    i ciekawa jestem lakieru, czekam na Twoje zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pomalowałam nim paznokcie i podoba mi się zarówno kolor, jak i wykończenie :)

      Usuń
  9. mam ten sam lakier :) długo trzyma się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tak wiele dobrych opinii o tych ekoampułkach, że sama z wielką chęcią bym wypróbowała. Na pewno kupię po jednej mamie i teściowej pod choinkę, może wtedy wpadnie do koszyka coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy warto, ale dam znać :)

      Usuń
  11. Kosmetyki Tołpy bardzo lubię :) Czekam na recenzję ampułki z Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzą się równie dobrze :)

      Usuń
  12. Szkoda, że ominęła mnie oferta z Pat&Rub. Mam ochotę właśnie na ich pięlęgnację twarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dosyć często mają tego typu akcje, więc na pewno będziesz mieć jeszcze okazje :)

      Usuń
  13. Zaciekawiło mnie to serum z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, może okazać się fajnym zamiennikiem dla serum Dermedic :)

      Usuń
  14. Anonimowy28.9.14

    świketne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier wygląda zachęcająco:) Uwielbiam fiolety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach ma jeszcze więcej uroku :) Wkrótce pokażę ;)

      Usuń
  16. ciekawe zakupy, P&R ciekawi mnie najbardziej
    u mnie to wrzesień jest miesiącem wstrzemięźliwości kosmetycznej, więc nawet nie mam co pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, bo do tej pory używałam tylko kosmetyków do pielęgnacji ciała z tej firmy :)

      Usuń
  17. A ja lubię mydełka z Alterra jak i z Himalaya :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ciekawa jestem jak bedzie z Twoja wstrzemięźliwością w październiku:) u mnie moze być średnio bo akurat szykują się rabaty z TS a w nich moje ulubione Organique:] Muszę kiedys zrobić zakupy na stronie Pat&Rub bo często maja fajne oferty:) Też teraz korzystam z mydełek Himalaya, całkiem ok zwłaszcza, że promocja była korzystna;) Tego serum Tołpy miałam próbkę, wydawało się fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś mi tego nie pisać ;) Teraz będzie mnie korcić, żeby złożyć zamówienie z Organique, szczególnie że otworzyli sklep internetowy ;)

      Usuń
  19. Pielęgnacje twarzy z Pat&Rub to i ja bym chętnie wypróbowała. Czekam cierpliwie aż zużyję to co już mam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dobre zakupki :) ja dopiero się wybiorę i pewnie znowu tyyyyyyyyyle wydam :|

    OdpowiedzUsuń
  21. Również mam ten lakier z Wibo. Nieziemski kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem bardzo ciekawa kosmetyków Pat&Rub i Tołpy, dużo się o nich słyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tołpa mnie ciekawi od dawna ;) ale ceny takie średnie, może wlasnie dobre byłoby zaczęcie od próbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię mydełko z Himalaya z neem. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. daj znać jak się ten podkład sprawdza:) ja podczas promocji nakupiłam color tatoo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wibo w ogóle wypuściło ciekawe lakiery o ciekawych wykończeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cieżko było wyjść tylko z jednym ;)

      Usuń
  27. Świetne zakupy :)
    W Pat & Rub zrobiłam zakupy do ciała ale na pewno niedługo skusze sie na ekoampułkę. Nie pamietam teraz numeru ale to do cery trądzikowej.
    Serię Hydrativ z Tolpa miałam kilka lat temu i była świetna. Teraz tez mam ochotę na serum nawilzające :)
    Tołpę w ogóle bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do cery trądzikowej jest 4, czyli ta która kupiłam :) Sama długo rozważałam jej zakup i jak widać w końcu się zdecydowałam.

      Usuń
  28. Chętnie zobaczyłabym skład ampułki oraz antyperspirantu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest do wgląd online, a przy okazji recenzji na pewno podam skład :)

      Usuń
  29. Mnie najbardziej zaciekawiła oferta Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dezodorant mnie ciekawi, szkoda ze nie było go wcześniej ;)
    A z P&R ten tonik mnie mocno interesuje, tak samo jak te ekoampulki

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chcę tonik i ekoampułkę. :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakier ma cudowny kolor ! Muszę zakupić tą odżywkę z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skusiłam się na Paty i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię tę odżywkę z Alterry. Z Tołpy wybrałaś akurat te kosmetyki, które najbardziej mnie ciekawią. Krem pod oczy z hibiskusem ma dobre opinie i zastanawiam się czy ja też byłabym z niego zadowolona. Sama mam ten z czerwonym ryżem, ale okazał się zupełnie nietrafionym zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, ze inne ich kremy pod oczy wypadają średnio, dlatego skusilam sie na najbardziej polecany :)

      Usuń
  35. Tez sie skusilam na tonik z Pat&Rub :) Polecam Ekoampulke. Na pewno nie raz jeszcze ja kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejna osoba, która poleca :)

      Usuń
  36. U mnie też alterra fajnie działa :)
    Ciekawa jestem tego kremu do rąk z Tołpy, ostatnio go widziałam w sklepie, przystanęłam i tak myślałam, myślałam i jakoś się nie mogłam zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. czytałam w kilku miejscach, że antyperspirant Neutral o jakiś numerach seryjnych jest zakażony groźną bakterią. Sprawdź swój:
    http://being-mila.blogspot.com/2014/09/dezodoranty-neutral-skazone-uwaga.html
    http://dollycocossino.blogspot.com/2014/09/uwaga-neutralne-zagrozenie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czytałam o tym i juz sprawdziłam. Dzieki za troskę :*

      Usuń
  38. Maska do włosów Alterra z granatem kompletnie mnie nie przekonała, ale odżywce dam szansę :)
    Również kupiłam tonik w P&R, a do niego dorzuciłam balsam rozgrzewający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam był juz w koszyku, ale przypomniałam sobie o otulającym, który czeka juz w szufladzie ;)

      Usuń
  39. Mnie ciekawą ekoAmpułki do cery trądzikowej ;) może sama bym się na nie skusiła?! :)
    Tołpe jak wiesz uwielbiam i niektóre produkty mnie zachwycają działaniem.
    Odżywkę z Alterry muszę w końcu wypróbować. A mydełka Himalaya ostatnio też kupiłam 2 za 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kosmetyki Tołpa sie u mnie sprawdza na pewno będę szukać kolejnych polecanych :)

      Usuń
  40. Z Tołpy, z serii czarna róża uwielbiam żel pod prysznic, polecam, nie ma SLS, jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki zapisze sobie na przyszłość :)

      Usuń
  41. Ciekawa jestem jak sprawdzą się u Ciebie kosmetyki z Tołpy, do tej pory miałam od nich zaledwie kilka produktów, ale ze wszystkich zawsze byłam zadowolona.
    Z P&R skusiłam się jedynie na tonik, poluję jeszcze na jakąś korzystną ofertę na serię rozgrzewającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w tym roku się jeszcze pojawi dobra oferta, więc nic straconego :)

      Usuń
  42. ostatnio patrzyłam na kosmetyki z Tołpy, ale nic nie skusiło mnie :) bardzo fajne nowości i ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tołpa jakoś specjalnie mnie nie kusi. Za to kolor lakieru Wibo bardzo fajny. Akurat na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  44. sporo nowosci;) krem hydrativ z tolpy bardzo lubie ;) a podklad afinitone mnie zainteresowal ;) mam ale inna wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Same ciekawe nowości do Ciebie przybyły. Też się skusiłam na zamówienie kilku produktów z P&R, w tym słynnego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam miniaturkę, więc niczym nowym mnie nie zaskoczy.

      Usuń
  46. Miałam odżywkę, ale u mnie było bez szału :) No ale cóż, moje włosy są super-kapryśne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi za to wiele do szczęścia nie potrzeba ;)

      Usuń
  47. Ciekawa jestem podkladu, musze jutro jakis kupic i nie wiem jaki

    OdpowiedzUsuń
  48. Tez kupilam ten krem do rak z Tolpy, ale jest za leciutki :( Dlatego jak widzialas u mnie, siegnelam po sprawdzonego wybawiciela moich rak, czyli krem z TSSS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat moje dłonie nie wymagają duże nawilżenia, więc może się sprawdzi :)

      Usuń
  49. Patowy tonik uwielbiam, a krem pod oczy Tołpa mam na liście zakupów.
    Fajne nowości, niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tonik P&R uwielbiam, bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się ekoAmpułka! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa czy moja cera ją polubi ;)

      Usuń
  51. jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą Ci się kosmetyki z Pat&Rub :) daj koniecznie znać!

    OdpowiedzUsuń
  52. P&R bardzo kusi. Muszę w końcu zainwestować w kosmetyki tej marki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Dosyć długo się wahałam, ale dałam im szansę i od tamtej pory zamawiam regularnie.

      Usuń
  53. Put &Rub wygląda niezwykle pięknie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Żałuję, że nie skorzystałam z oferty P&R ;/
    Za to skusiłam się na ofertę Tołpy - ja z kolei kupiłam żele pod prysznic 3 oraz mus pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją opinię :)

      Usuń
  55. Anonimowy30.9.14

    Tonik i Ekoampułka 4 to moi faworyci, wracam do nich i wracam, za każdym razem jestem tak samo zadowolona :)
    Znam również ten krem pod oczy z Tołpy, na który się skusiłaś - lubię :) Nie jest to najlepszy krem, z którym miałam do czynienia, ale i tak uważam go a bardzo dobry! Poza tym, zaciekawiła mnie propozycja do rąk - będę czekać na jakąś wzmiankę o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoją opinią zawszę się liczę, więc już widzę że dokonałam słusznych wyborów :)

      Usuń
  56. A ja chętnie kupiłabym coś z Tołpy bo dawno nie miałam styczności z ich kosmetykami.
    Też obiecuję sobie wstrzemięźliwość i czekam na promocje -49% :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawa jestem tego antyperspirantu Neutral, mogłabyś go porównać z antyperspirantem vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Krem kokon oraz serum z tołpy był i na mojej liście zachcianek ale niestety gdzie bym nie szukała nigdzie ich nie znalazłam;/ W mojej miejscowości sklepy niestety są bardzo kiepsko zaopatrzone;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, dlatego zdecydowałam się na zakupy online :)

      Usuń
  59. widząc opakowania Pat&Rub zawsze jestem zachwycona :) szczególnie ciekawa jestem mleczka, sama dawno już nie używałam produktu do oczyszczania twarzy o takiej konsystencji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odstawiłam tego typu kosmetyki, ale nie mogłam przepuścić takiej okazji ;)

      Usuń
  60. Kosmetyki Tołpy z serii czarna róża bardzo lubię, obstawiam, że będziesz zadowolona z tego kremu do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawa jestem kosmetyków z Tołpy - serum z serii Hydrativ i kremu pod oczy, bo o obu czytałam wiele dobrych opinii i miałam w planach zakup, jednak w międzyczasie ich kremy do twarzy zdążyły mnie do siebie zrazić i tak, jak ich produkty do pielęgnacji ciała mają u mnie ogromnego plusa, to chyba będę omijała te do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).