1.09.2014

Nowości z sierpnia / LUKSJA, BALEA

Drogerie Markt

Urlop dobiegł końca, więc najwyższa pora wrócić również do blogosfery. Wypoczęłam, naładowałam akumulatory, oczyściłam myśli i wracam z nowymi notkami. W Polsce nie kupiłam praktycznie nic, ponieważ chciałam się skupić na zakupach w drogerii DM. Nie miałam żadnych konkretnych produktów na uwadze, ale wiecie jak to jest: na miejscu okazało się, że kilka rzeczy chciałam spróbować od dawna ;) 

Drogerie Markt

Między innymi piankę pod prysznic. Premiera już się odbyła i bardzo spodobała mi się zarówno forma jak i zapach. Poza tym kupiłam żel pod prysznic z dodatkiem olejku, krem do stóp z zawartością 10% mocznika, peeling do stóp oraz mydło w kostce Alverde o różanym zapachu. Jak widać skupiłam się najbardziej na marce Balea, ponieważ mam w niej większe rozeznanie niż w Alverde. Nie chciałam ryzykować i kupować w ciemno. 

Drogerie Markt

Skusiłam się także na dwa zestawy do włosów w skład których wchodzi szampon oraz odżywka. Pochodzą z serii Professional. Różowy przeznaczony jest do włosów długich, natomiast niebieski ma nadać im objętości. Bardzo miło wspominam wersję z olejkami, więc liczę że oba zestawy sprawdzą się równie dobrze. 

Luksja Revive

Po powrocie czekała na mnie miła niespodzianka w postaci fioletowego pudełka z czterema żelami pod prysznic marki Luksja. Seria Lush zawiera pielęgnacyjne mleczko ryżowe, które ma za zadanie dodatkowo nawilżyć skórę. Otrzymałam zapach Dragon Fruit oraz Red Opuntia, czyli czerwona opuncja figowa. Dwa pozostałe żele to seria Revive, która zawiera owocowe ekstrakty. Zapachy są przyjemnie orzeźwiające, a kompozycje jakie dostałam to Pomelo&Kiwi oraz Granat&Marakuja. Następne miesiące zapowiadają się naprawdę aromatycznie. Po wstępnym obwąchaniu stwierdzam, że zdecydowanie uprzyjemnią jesienne kąpiele. Jak sprawdzą się w praktyce, dam znać w oddzielnym poście.
Luksja Lush

Jak widzicie moje zakupy były dosyć zachowawcze. We wrześniu natomiast zapowiada się mała rozpusta urodzinowa ;)
_________________________________________

71 komentarzy

  1. Ja wlasnie te zele z pomelo i kiwi zakupilam w prezencie moim niepolskim kolezankom :D Mam nadzieje ze im przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną przyjemnie, więc nie może być inaczej ;D

      Usuń
  2. Zazdraszczam cukierków z DMu! :D Mam wrażenie, że Balea mogłaby zostać moją ulubioną marką pielęgnacyjną, gdybym tylko miała do niej stały dostęp. U mnie ta odżywka do włosów długich sprawdza się lepiej niż wersja olejkowa, ale zapach jest dużo gorszy i trochę mnie irytuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea przekonała mnie do siebie przyjemnymi zapachami, ale pod względem pielęgnacyjnym bywa różnie. Mimo to lubię sięgać po ich nowości i raz w roku zawsze coś przywiozę ;)

      Usuń
  3. te żele to coś co Luksji udało się doskonale, świetne zapachy i nie czynią ze skóry sucharka. MI najbardziej do gustu przypał pomelo z kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz o nich dobre zdanie :) Już dawno nie miałam żadnego kosmetyku z tej marki.

      Usuń
  4. Ale zazdroszczę Ci i tych zakupów, i tych fajnych żeli, które dostałaś! :)
    Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kuszą mnie produkty Balea do włosów, chyba muszę w końcu sobie coś sprawić.. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, szczególnie polecam wersję z olejkami :)

      Usuń
  6. No to będzie co używać :) Moje zapasy z Balea niestety sięgnęły dna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety nie, ale i tak nie mogłam się oprzeć ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne kosmetyki upolowałaś. Żele Luksja muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te żele muszę kupić bo już je raz wąchałam i przepadłam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Luksja mnie pozytywnie zaskoczyła tyli żelami, dawno nie wypuścili na rynek niczego, co skusiło by mnie do zakupu. A na te zapoluję ale to raczej bliżej wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadają się naprawdę ciekawie :)

      Usuń
  10. Ile wspaniałości z DM-u :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie żele Luksji :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że wyprawa do DM się udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się muszę wybrać do dm :-) Na szczęście mam bliziutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że za rok pojadę do Niemiec i napadnę na najbliższy DM :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię się, że jeszcze nie zawitali do nas.

      Usuń
  15. Dobrze że już wróciłaś, brakowało tu Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam okazję stosować szampon i odżywkę z Balei i nie wiem co w nich było, ale moje włosy były potem tak lśniące i miękkie, że aż miałam ochotę się po nich ciągle miziać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa o jakim duecie piszesz ;)

      Usuń
  17. Ahh jak dobrze zrobiła Ci Luksja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa jestem kosmetykow z DM chociaz kolorowka bardziej mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w planach zakup różu z Alverde, ale jak na złość większość interesujących mnie odcieni była wykupiona.

      Usuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki do mycia, które mają taką nietypową konsystencję. Tą piankę chętnie bym wypróbowała, muszę poprosić męża, żeby o mnie pamiętał jak będzie jechał do niemiec albo czech ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo naprawdę fajnie sprawdza się podczas mycia :)

      Usuń
  20. Najbardziej ciekawi mnie ta seria do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie więcej na jej temat :)

      Usuń
  21. O jakie fajne nowości:) chętnie pobuszowałabym w DMach:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie kusi mnie ten krem do stóp z mocznikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, to już mój kolejny egzemplarz :)

      Usuń
  23. Anonimowy2.9.14

    ten żel z olejkiem jest super :) kwiatowo pachnie więc zapach może być wkurzajacy dla jednych a dla innych piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go obwąchałam i przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  24. Ach ta Balea...:D Coraz więcej dziewczyn o niej pisze...;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwę, tanie i dobre :)

      Usuń
  25. Ciekawią mnie bardzo kosmetyki do włosów marki Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę o nich coś więcej ;)

      Usuń
  26. o rany, u mnie ta pianka trafiła do grona pomyłek, dla mnie pachnie odrażająco! jednak co nos, to opinia :) ale... dobrze, że już jesteś, pusto było w blogosferze bez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Iwettko, fajnie, że wróciłaś (wspominałam o Tobie w jednym poście:P to chyba z tęsknoty :D)

    Ja w tym roku też zawitałam do DM W końcu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie nadrobiłam zaległości, ale na pewno zajrzę :)

      Usuń
  28. super pachnące nowości :) super

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe zakupy! Gratuluję wstrzemięźliwości w DMie. Ja tym razem zaszalałam głównie na dziale z szamponami Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa co wybrałaś, czekam na posta :)

      Usuń
  30. Żele z Luksji pachną obłędnie! Bardzo fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ile cudownych nowości, ja również niedługo robię atak na DM ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapasy pod prysznicowe uzupełnione;)
    Czekam na relację z urodzin i już teraz z tego miejsca składam najserdeczniejsze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  33. DM to rewelacyjny sklep...moze go kiedys otworzą u nas... Ah marzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym mieć stały dostęp ;)

      Usuń
  34. Zakupy dm-owe budzą zazdrość, nie powiem:) Zwłaszcza pianka i żel pod prysznic, których kolorowe opakowania są obietnicą pięknych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczy z DM bardzo fajne, za Luksją jakoś nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne jest to pudełeczko z Luksji. Balea do włosów też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Paczuszka z kosmetykami Luksji wygląda uroczo. A z Balea też mam szampon i odzywkę do włosów długich z tej serii Professional, ale czekają w zapasach na swoją kolej. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie bym wypróbowała te dobroci od Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oooo u mnie też we wrześniu urodzinowa rozpusta (właściwie już rozpoczęta :)) Balea wygląda na prawdę nieźle, szczególnie żel i pianka pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sporo wspaniałości. :) Luksję i Baleę bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy3.9.14

    Ale cudeńka! :) Zazdroszczę zwłaszcza kosmetyków Balea.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie że już jesteś..komuś się tęskniło ;)))
    Zazdroszczę samej wizyty w jaskini DMa :) Niedawno wygrałam u Justynki ten krem do stóp - więc ciekawa jestem czy nasze opinie będą zbieżne czy roz ..bieżne :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam na tą rozpustę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ kusisz tą serią Balea :) na samą myśl aż ślinka cieknie..

    OdpowiedzUsuń
  45. oooooo rozochociłaś mnie Kochana tą rozpustą!! Jeszcze Panna czy już Waga? ;*

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).