7.07.2014

Zakupy z FEELUNIQUE / L'OREAL, CARMEX, REAL TECHNIQUES


Feelunique

W zeszłym miesiącu na stronie Feelunique.com była obniżka -20 % z której postanowiłam skorzystać. Zamówienie dotarło do mnie po tygodniu, ale jakoś zapomniałam o nim wcześniej wspomnieć. Zależało mi najbardziej na kosmetykach do włosów firmy L'Oreal, zwłaszcza na serii Ever Riche, która nie jest u nas ogólnodostępna. Wybrałam maskę, odżywkę oraz szampon. Od razu zaczęłam ich używać i bardzo spodobał mi się zapach, ale w kwestii działania jeszcze nie jestem w stanie nic napisać. Nie mogło też zabraknąć Carmexa w odcieniu Plum. Mam słabość do wersji Moisture Plus, ale w tym przypadku było małe rozczarowanie. Głównie w kwestii zapachu, który przypomina mi Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain. Nie ma co ukrywać, że mi zupełnie nie pasuje i jest całkiem inny od pozostałych z tej serii. Przynajmniej ma interesujący kolor, więc zakup w połowie okazał się trafiony. Zdecydowałam się również na nowość Real Techniques, czyli silikonowy pędzelek do eyelinera. Muszę przyznać, że to prawdziwy oryginał i pierwszy raz się z takim spotykam. Bardzo łatwo się domywa, co jest ogromną zaletą, ale aplikacja przy jego pomocy nie do końca mi odpowiada. Muszę jeszcze się nim pobawić i dam znać czy jest godny uwagi. Co do samego sklepu, to kolejny raz się nie zawiodłam i jestem zadowolona.

_________________________________________

74 komentarze

  1. Trio kosmetyków Loreal wzbudziło moje największe zainteresowanie.
    Będę czekała na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, bo naczytałam się wielu pochlebnych opinii - wiadomo ;)

      Usuń
    2. Też czekam na wrażenia z testowania :)

      Usuń
  2. Też lubię zakupy z Feelunique, bo jest to jeden z niewielu sklepów, który zwraca zapłacony podatek w Norwegii :D

    Przegapiłam tą promocję -20%, ale może to i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz jest na Lookfantastic :P

      Usuń
  3. Jaki piękny Carmex! Już ubolewałam, że z Polsce nie ma brzoskwiniowego to teraz się jeszcze dowiedziałam o śliwce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm oprócz tego jest jeszcze Berry ;) I też wolałabym, żeby były u nas dostępne!

      Usuń
  4. Miałam z serii Ever Riche szampon i odżywkę i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, obym była tak samo zadowolona :)

      Usuń
  5. Nie widziałam tych produktów Loreal, ale nie dziwota skoro są u nas nie dostępne. A ten Carmex wygląda cudownie, chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja potrafię malować kreskę tylko skośnym - taki cieniutki doporowadza mnie do szału;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie robi większej różnicy, ale mój faworyt z Zoevy to typowy ścięty pędzelek :)

      Usuń
  7. Oj, te kosmetyki do włosów z L'oreal wpadły mi w oko, będę czekać na opinie :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam próbki z tej nowej serii L'oreala, ale było to chyba EverPure. Szampon i odżywka, na jedno użycie, ale pachniał ładnie i całkiem przyjemnie działał. Możliwe, że kiedyś się skusze, ciekawa jestem tej serii, którą kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję w przyszłości spróbować Ever Pure :)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa jak to jest z tym sylikonowym pędzelkiem, ale czytałam już dużo opinii, niestety negatywnych... czekam na Twoją recenzję w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ja się z nimi nie spotkałam, bo pewnie odpuściłabym zakup ;)

      Usuń
  10. Ciekawi mnie ten Carmex, wcześniej nie miałam z nim styczności :/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolorowe wersje są u nas praktycznie niedostępne, to znaczy z czterech można kupić tylko jeden- Pink ;]

      Usuń
  11. zaraz zajrzę sobie na tę stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem ciekawa tego pędzelka z RT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Carmex w tej wersji mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zakupy!
    Ciekawa jestem tej serii do włosów i pędzelka, bo od jakiegoś czasu się na niego czaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kończę ten Carmex tylko w innym odcieniu i był spoko choć jakoś mocno nie robił wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję kosmetyków Loreal i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem strasznie ciekawa tego pędzelka! czaję się na niego od dłuższego czasu ale chyba poczekam do Twojej recenzji z ewentualnym zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tej serii do włosów :)
    Będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie daj znać, jak się sprawdza silikonowy pędzelek do eyelinera. bardzo jestem ciekawa, czy umiałabym się nim posługiwać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki do włosów bardzo intrygujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie ciekawi ten typ Carmexa, ale w standardowej wersji pink :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szczerze go polecam, bo miałam i wspominam bardzo miło :)

      Usuń
  22. Mnie zaintrygował ten silikonowy pędzelek. Niestety skośnego nie opanowałam i na razie odpuszczam. Może właśnie taką końcówką byłoby mi łatwiej, bo jak nie to zostaną mi już tylko eyelinery w pisaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety on nie ułatwia zadania, więc raczej to byłby nietrafiony zakup w Twoim przypadku.

      Usuń
  23. Od dłuższego czasu interesuje mnie ten pędzelek :) Będę czekać na recenzję, jestem ciekawa jak się maluje taką końcówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy7.7.14

    3 z Loreal mnie zaciekawila, z checia poczytam o tych produktach wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. L'oreal mnie bardzo ciekawi, zastanawiam się nad taką żółtą serią..

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw do włosów z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swego czasu bardzo interesował mnie ten pędzelek RT, ale po obejrzeniu kilku filmów na YT stwierdziłam, że za dużo z nim zachodu przy malowaniu kreski ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. pokazałabyś plum na ustach? wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. swego czasu robiłam na Feelunique.com zakupy i wsio przebiegło sprawnie :)
    było to niemniej dawno teraz, aktualnie wdrażam, z gorszym lub lepszym skutkiem ;), minimalizm kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  30. Kuszą mnie te Carmexy Moisture Plus, ale jeszcze żadnego nie miałam :) Dobrze, że istnieje Internet - można zamówić różne dobroci, do których nie mamy dostępu stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też myslę o tej serii do włosów L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa jestem tego pędzelka! Czekam na recenzję za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem tego pędzelka, jak pobawisz się nim dłużej daj znać jak się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosmetyki L'Oreal do włosów mnie zainteresowały :)
    Teraz muszę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie kupiłam tego kolorowego Carmexa chociaż kiedyś za mną chodził. :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten pędzelek brzmi ciekawie, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam tę wersję Carmexu tyle, że wersję Pink i u mnie chyba wysusza usta? Muszę ją jeszcze potestować ale myślę, że to ona przyczynia sie do suchych skórek na moich ustach...daj znać jak u Ciebie sie sprawdza:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wcześniej wersję Pink oraz Clear i nie zauważyłam tego problemu.
      Ogólnie Carmex ma dobry wpływ na moje usta, ale wiesz jak jest ;)
      Nie wszystko będzie każdemu pasować.

      Usuń
    2. No właśnie, nie każdemu wszystko będzie pasować :) dam mu jeszcze szansę, bo pięknie wygląda na ustach :)

      Usuń
  38. Świetne zakupy, czekam na recenzję kosmetyków do włosów z L'Oreal;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zakupy. Carmex i pędzelek od razu bym przygarnęła ;) Czekam na recenzję produktów L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa jestem tej serii L'Oreala, będę wyglądać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo się polubiłam z tą maską i szamponem z Loreal:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja polecam pędzelek do eyelinera z everyday minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jestem jak wygląda na ustach ten Carmex :) Zaraz przeszukam internety :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie znajdziesz, to na pewno w ciągu tygodnia pojawi się notka na blogu ;)

      Usuń
  44. Nie słyszałam o tym sklepie. Ale co do RT - dziś skusiłam się na pędzel do różu :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam w klubie posiadaczek silikonowego pędzelka. Kurcze maluje mi się nim kreskę... świetnie, domywa się bez problemu, ale najgorsze jest dobieranie co chwilę eyelinera ze słoiczka... Ekonomia 2/10, aczkolwiek warto trochę pocierpieć dla efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że mamy podobną opinię ;)

      Usuń
  46. W życiu na Feelunique nie kupowałam, ale dobrze wiedzieć, że są godni zaufania :)
    Podoba mi się ten pędzlak. Niezły z niego oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mają też kosmetyki marek selektywnych, a darmowa wysyłka oraz dobre zniżki zawsze "na wagę złota" ;)

      Usuń
  47. Zaciekawił mnie ten Carmex ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zakupy, zaciekawiłaś mnie szamponem i odżywką Loreal, nie słyszałam o tej serii w Polsce oraz Carmexem, widziałam w sklepie tę serię do ust, ale nie pokusiłam się.. skoro polecasz to może wypróbuję, któryś z dostępnych w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kusi mnie strasznie ten pędzelek ale właśnie obawiam się jego aplikacji. Ogólnie bardzo potrzebuję jakiegoś dobrego pędzla do eyelinera.
    L'oreal sprawdził się u mnie super ale ich regularna cena jest niestety bardzo wysoka;/
    Carmex mam w wersji peach i przyznaję ci rację że smak ma nieco "kamforowy" jak to określiła moja koleżanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie mogę polecić Zoeva #312 Deatil Liner :)

      Usuń
  50. Czekam na zoom na tego carmexa, kolorek wydaje sie być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  51. Carmex interesujący, podobnie jak pędzelek. Co prawda jeśli chodzi o eyeliner mam już całą kolekcję pędzli, ale ten wydaje się być bardzo precyzyjny, idealny do malowania bardzo cienkich kresek ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo zaciekawił mnie ten pędzelek RT :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).