3.07.2014

Mat na ustach / NYX Soft Matte Lip Cream Antwerp #05



Zachwycając się pomadką NYX rozbudziłam ciekawość kilku osób, więc najwyższa pora napisać więcej na jej temat. Dostępna jest w jedenastu odcieniach, które noszą nazwy głównych miast- stolic. Moja to Antwerp o dosyć ciężkim do zdefiniowania kolorze. Nie potrafię jednoznacznie jej nazwać, ale uogólniając jest to róż z domieszką koralu. W zależności od karnacji oraz naturalnego pigmentu ust na każdym będzie wyglądał inaczej. Kupiłam ją na Allegro, ale jest też dostępna w Douglasie oraz salonie NYX w Blue City (Warszawa).

Co do samego kosmetyku producent określił go jako kremowa pomadka o matowym wykończeniu. Początkowo obawiałam się tego matu, ponieważ dotychczasowe próby nie wypadały najlepiej. W tym przypadku jest zupełnie inaczej. Prezentuje się bardzo naturalnie i nie uwydatnia struktury ust (rowków). Bezpośrednio po wyschnięciu staje się matowa, ale bez ściągnięcia oraz ciężkiego efektu. Potrafi jednak podkreślić skórki, więc dobrze przed nałożeniem zrobić lekki peeling, chociażby szczoteczką do zębów.



Aplikator to tradycyjna błyszczykowa gąbeczka. Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji gładko się rozprowadza nie nastręczając większych problemów. Na uwagę zasługuje też waniliowo- maślany zapach. Poniekąd uzależniający, więc czasami odkręcam opakowanie, żeby tylko go poczuć ;) Lip Cream jest bardzo dobrze napigmentowany, więc wystarczy nanieść cienką warstwę oraz delikatnie wklepać, aby uzyskać całkowite krycie. Bardzo szybko wysycha przywierając na stałe już po jednej warstwie. I co najważniejsze nie lepi się, jest niewyczuwalny, także bezsmakowy.

W ciągu dnia ściera się nieznacznie i znika równomiernie po prostu blaknąc. Dla intensyfikacji koloru jest wymagana ponowna aplikacja, ale zalecam najpierw nawilżyć usta balsamem. Pomadka NYX nie ma silnych właściwości wysuszających, jednak kolejne porcje mogą wpłynąć negatywnie. Dlatego zawsze kiedy zaczyna blaknąć smaruję usta pomadką (w podobnym odcieniu lub transparentną) i dopiero po jakimś czasie nakładam Antwerp. Pomimo kilku poprawek w ciągu dnia usta cały czas dobrze się prezentują.


Poza tym jest to jedna z najtrwalszych pomadek jakie miałam. Można gadać, pić, jeść, a kolor będzie tkwił na swoim miejscu. Nie rozmazuje się, nie roluje, nie wylewa poza kontur ust. Szczerze ją polubiłam, o co siebie naprawdę  nie podejrzewałam, bo nie lubię matowego wykończenia. NYX przekonał mnie totalnie, więc skusiłam się na podobny produkt firmy Manhattan. Porównanie wkrótce ;)

_________________________________________

81 komentarzy

  1. Kocham mat na ustach i takie kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! fajnie, że nie ściąga ust :) muszę się przyjrzeć innym kolorom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mat na ustach cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię go, ale najbardziej podoba mi się odcień Istanbul i chyba na niego się zdecyduję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ona ciekawi głównie ze względu na fakt, że tak długo utrzymuje się na ustach. Zazwyczaj bardzo szybko "zjadam" swoje pomadki / błyszczyki, więc ta byłaby miłą odmianą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i zawsze zastanawiałam się jakim cudem te wszystkie kobity tak długo mają pomadkę na ustach. Teraz wiem ;)

      Usuń
  6. Eh.. nadal próbuję znaleźć na nią jakiś sposób. Teraz próbuję z masełkiem nivea pod. Może w tej konfiguracji się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam bezpośrednio i nie ma problemu. A do nawilżania stosuję Carmex lub Nuxe.

      Usuń
  7. Ja mam pomadkę matową z Manhattan'u i jakoś nie mogę się do niej przekonać. Być może to wina koloru, bo jest bardzo intensywny i dziwnie wygląda, a może nie jestem fanką matowego wykończenia ust...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że to wina koloru. Przynajmniej tak jest w moim przypadku np z Lip Stain z Sephory. Ma tak wściekły kolor różu,że wygląda nienaturalnie i bardzo się odcina... nawet nałożony w minimalnej ilości.

      Usuń
  8. uwielbiam matowe usta, a kolorek ciekawy. Chętnie skusiłabym się na te pomadki skoro takie trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Mi wczoraj dotarł Butter Gloss i już go kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny :) Mnie jeszcze kusi Xtreme Lip Cream Nyxa :)

      Usuń
  10. bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje na ustach, osobiście też nie przepadam za matowym efektem, ale z tą pomadką chyba mogłabym się polubić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam te pomadki z Manhattan więc czekam cierpliwie na porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam maty za ich trwałość, chociaż łatwe w obsłudze to one często nie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3.7.14

    bardzo bardzo ladny kolorek! zdecydowanie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny jest ten kolor! Szkoda, ze nie wszystkie kolory są dostępne w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny kolor ♥ Ta szminka to coś dla mnie, ostatnio mam małego fioła na punkcie matowych pomadek. Mam podobną z Manhattanu, ale nie jest jakoś super pod względem jakości, ciekawi mnie ta z NYX'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manhattan faktycznie wypada trochę gorzej, ale też daje radę :)

      Usuń
  17. kurczę, kolor naprawdę przyciąga uwagę. szkoda, że w matach wyglądam jak przykurzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna :D Na razie udaję, że nie widze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor i mam ochotę się na niego skusić! I wypróbować maty z NYX.
    Jak zwykle kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciągle się nad tym produktem zastanawiam, chyba czekam aż sam wpadnie mi w rączki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa porównania z pomadką Manhattan, bo tę drugą znam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie się prezentuje, aczkolwiek nie przepadam za matowymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie wygłada na ustach, lubię takie trwałe produkty, z wyglądu i opisu przypomina mi trochę collection cream puff. Z nyx nigdy nic nie miałam jeszcze, myślałam że może mi się coś uda w weekend kupić na IMATS ale kolejka do nyx a była taka duża że sobieodpuściłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się jak mogła wyglądać ;) Na pewno jest to coś podobnego do Collection.

      Usuń
  24. Śliczna, bardzo fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam i pokochałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz mój zachwyt :) Mało popularny kosmetyk, ale jak widać godny uwagi.

      Usuń
  26. Ślicznie wygląda na ustach :-)
    Świetny kolor sobie wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  27. Robię mu zdjęcie,żeby nie zapomnieć że go muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobnie, obawiam się zazwyczaj matowych pomadek i wybieram bezpieczniejszy błysk :) nie zmienia to faktu, że ten egzemplarz prezentuje się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie NYX ma w ofercie bardzo podobny produkt, ale błyszczący ;)

      Usuń
  29. Nigdy nie miałam matowego wykończenia na ustach. Ślicznie wygląda, chyba muszę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy4.7.14

    Pięknie wygląda :) Podoba mi się tym bardziej, że coraz chętnie przyglądam się matowym produktom do ust, a że nie mam żadnego, powoli rozglądam się za czymś odpowiednim dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem ciekawa co wybierzesz :)

      Usuń
  31. Wygląda genialnie. Dokładnie czegoś takiego szukam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie do końca mój kolor, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy4.7.14

    Podoba mi się! :) Będę czekać na notkę porównawczą, bo nie ukrywam, że w porównaniu z prezentowaną, Manhattan byłby ulgą dla mojego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda pięknie! Uwielbiam takie kolory! Niby delikatny, ale doskonale widoczny.
    Ślicznie Wam razem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna jest! Pięknie się prezentuje i ta trwałość - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolor ! Bardzo lubię mat na ustach

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor jest piękny też nie lubię matowego wykończenia ale ten produkt mnie zaintrygował

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie wygląda, ale osobiście boję się matów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubie produkty do ust tej marki. Sa naprawde swietne. Szkoda tylko,ze w Wawie jest tylko jeden sklep - blue city - i maja zawyzone ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam Tokyo i jestem bardzo zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę się przekonać do matowego wykończenia;/

    OdpowiedzUsuń
  42. kolorek fajny, bo uniwersalny ale nadal nie przekonałam się do matowych szminek..

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dokładnie ten kolorek spodobał mi się jakiś czas temu i mam go na liście do kupienia :) Super kolor i świetny efekt na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękny kolor :) bardzo lubię matowe pomadki do ust, mam z Golden Rose i bardzo sobie je chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładny, naturalny i elegancki kolor. Jeśli trwała to chyba ideał ? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. na moich ustach maty nie wyglądają dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie jestem fanką matów, ale kolor naprawdę śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wygląda *.* Widziałam że jedna blogerka robi wyprzedaż Manhatanów. Przesłać Ci linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie już przesłałam ci na mejla :D

      Usuń
  50. Bardzo mi się podoba! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  51. czekałam aż ją pokażesz, wygląda super :) bardzo lubię takie kolory, mam wrażenie że pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie polubiłam się z tego typu produktami :-(

    OdpowiedzUsuń
  53. Byłam w Antwerpi (i?) nigdy nie wiem czy dwa i czy jedno :) taże przepraszam z góry hehe
    Śliczny odcień taki dziewczęcy i świeży..martwi mnie tylko ta tendencja do podkreślania skórek - u mnie nieciekawie się zrobiło - nie wiem co mnie tak wysuszyło ..czyżby Dior? bo tylko on jest nowością a wcześniej było okej :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię matowe wykończenia, zwłaszcza takie nie przesadzone. Jeśli do tego dochodzi taka świetna trwałość, to jest to zdecydowanie produkt do przemyślenia. Muszę się w końcu zdecydować na jakieś małe zamówienie z NYX, jeszcze nigdy nie próbowałam ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wygląda na ustach, mam jeden błyszczyk z tej firmy i chyba nie ostatni bo bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam i muszę powiedzieć, że robię w niej furorę a dzięki temu, że jest matowa i trwała to kocham komfort noszenia tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Trwałość bardzo zachęcająca :) Opisywane przez Ciebie właściwości mocno mnie zainteresowały i pewnie popuszczę sobie bana na kosmetyki do ust przy pierwszej lepszej okazji :P Mat na ustach lubię bardzo, tylko koloru poszukam innego.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).