31.07.2014

Wakacyjna paczka od ROSSMANNA / ISANA, SUN OZON, WELLNESS&BEAUTY


Isana

Ostatnio zamieściłam posta z owocowymi kosmetykami pod prysznic, a wychodzi na to że w sierpniu ukaże się kolejny. Wszystko dzięki wakacyjnej przesyłce od firmy Rossmann, która przepełniona jest aromatycznymi produktami. Większość z nich dobrze znam i nieraz recenzowałam na blogu, np żel pod prysznic Isana. Dopiero co zużyłam wersję mojito, czyli limonka z miętą, a już zostałam uraczona nową edycją limitowaną. Tym razem jest to połączenie pomarańczy z grejpfrutem. Czy muszę dodawać, że obłędnie pachnie? Kilka z Was polecało mi go wcześniej w komentarzach i całkowicie podzielam zachwyty!


Kolejny kosmetyk to balsam do opalania Sun Ozon z SPF  30 o zapachu tropikalnych owoców. Nie mogłam się oprzeć i już go otworzyłam. Szybko się wchłania i niezwykle przyjemnie pachnie. Kilka razy przeglądałam ofertę tej marki i miałam w planach przedurlopowe zakupy. Jeden punkt mogę już wykreślić z listy ;) Produkt Domol to nic innego jak odplamiacz w sztyfcie. Nie wiem skąd wiedzieli, że właśnie czegoś takiego szukam. Nie mogę ostatnio pozbyć się plamy po herbacie, którą zrobiłam na białej bluzce, więc mam nadzieję że mi pomoże. Posta o tym nie będzie, ale jeśli się uda, to dam Wam znać na Instagramie. Kosztuje 9 zł i z tego co widzę jest banalnie prosty w obsłudze - wystarczy potrzeć zabrudzoną powierzchnię, a plama zniknie. To coś w sam raz dla mnie, bo mam dwie lewe ręce do takich zabiegów. 


I na koniec coś co najbardziej mnie ucieszyło, czyli peeling cukrowy Wellness&Beauty z mango i kokosem! Już kilka razy pisałam o tym na blogu, ale jeszcze raz się powtórzę: bardzo podoba mi się nowa szata graficzna tej firmy oraz ich aktualna oferta. Oczywiście ciekawość wygrała, więc już zajrzałam do środka. Peeling zawiera drobiny cukru oraz wiórki kokosowe, a całość jest zatopiona w olejku. Nie mam wątpliwości, że sprawdzi się świetnie. Na dodatek połączenie mango z kokosem tworzy cudowną kompozycję, więc już wiem dlaczego do przesyłki dorzucili suszone mango - żeby go nie zjeść ;)

_________________________________________

75 komentarzy

  1. Peeling z mango i kokosem nie rzucił mi się w rossie w oczy, ale muszę się za nim rozejrzeć, musi mieć piękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przejrzałam ich całą ofertę i mam kilka kosmetyków w planie, tylko najpierw uszczuplę obecne zasoby ;)

      Usuń
  2. ale fajny prezent! a ten krem do opalania o zapachu tropikalnym rzeczywiście ładnie pachnie. niuchałam, jednak nie kupiłam bo całą baterię na wyjazd już mam ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam, więc dobrze trafili :)

      Usuń
  3. Anonimowy31.7.14

    Swietne prezenty! szczegolnie peeling z mango i kokosem...mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje tylko łyżki do konsumpcji ;)

      Usuń
  4. Lubię takie niespodzianki! W ogóle wszystko takie kolorowe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe dary losu :) chętnie i ja bym potestowała nowości Rossmanowskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie są to jakieś drogie kosmetyki, więc dam znać na co warto się skusić :)

      Usuń
  6. Uwielbiam rossmannowe suszone mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, spróbuj koniecznie innych mieszanek, zwłaszcza orzechowych!

      Usuń
  7. niezły upominek :) jestem bardzo ciekawa tego odplamiacza i peelingu, daj kiedyś znać trochę jak się spisują. bardzo lubię zaglądać do ich działu z żywnością, ale kurcze, strasznie drogie te bioprodukty :( chociaż w przypadku ich masła orzechowego cena mnie aż tak nie powstrzymuje ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te produkty spożywcze. Masło jadłam i polubiłam, poza tym polecam mieszanki owoców i orzechów, pyszota.
      Peeling miał już wczoraj swoją premierę. W skrócie napiszę, że jest świetny!

      Usuń
  8. Ale fantastyczna paka :))
    Na wszystko mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna przesyłka, wąchałam ten żel;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać, aż paczka trafi w moje łapki! :D Pewnie przyjdzie jutro. Zobaczyłam peeling Wellness&Beauty oraz żel Isana w najnowszym "Skarbie" i od razu obydwa produkty powędrowały na listę zakupów. Rossmann czyta mi w myślach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten peeling to ma wiecej soli niz cukru, cyba ze dla pl zrobili inna wersje:) Ale nabralam ochoty na to mango :D Ogólnie paczuszka udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam uwagi na skład, więc dzięki za info :) Sprawdzę dokładnie.

      Usuń
  12. Świetnie wygląda ten peeling!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze lepiej się sprawuje ;) Już go używałam i zapowiada się naprawdę rewelacyjnie.

      Usuń
  13. Rossman wysyła świetne te paczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, za każdym razem jestem zadowolona z zawartości.

      Usuń
  14. Bardzo lubię to suszone mango, szkoda, że ten peeling ma w sobie kokosa, bo już bym była w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da mnie to jeszcze większa zaleta ;)

      Usuń
  15. peeling mnie zaciekawił ;) Rozejrzę się za nim w Ross ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paka, a peeling wygląda bardzo kusząco!
    Niedługo będę miała okazję zakupów w Rossmannie, więc z chęcią się mu przyjrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo działa tak samo dobrze jak pachnie ;)

      Usuń
  17. Peeling, odplamiacz i pachnący filtr przeciwsłoneczny to moje typy ;) Musze się im bliżej przyjrzeć ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sie slinie na sam widok tego peelingu :) a tego zelu z Isany uzywam aktualnie i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1.8.14

    a mnie podoba się :D podoba się i jeszcze raz podoba :D chociaż raz nie narzekam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na paczki z Rossmanna nigdy nie narzekałam ;)

      Usuń
  20. Uwielbiam mango z rossa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale przyjemną szatę graficzną ma ten filtr z Sun Ozon :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna zawartość. Mam ochotę na żelik Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mango&kokos <3 musze tylko zużyć wszystko co mam w łazience :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Peeling z mango i kokosem ... i nic więcej mi nie potrzeba :) Uwielbiam takie połączenia zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odplamiacz w sztyfcie przydałby mi się wczoraj w pracy, po tym jak mi wystrzelił pomidor na błękitną koszulę:) a tak - ratowała mnie marynarka -.-
    Owocowo u Ciebie teraz, w sam raz na lato! Limonkowe i świeże zapachy- to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja tak właśnie miałam z tą nieszczęsną herbatą, ale nie miałam marynarki ;]

      Usuń
  26. Wspaniała paczka, gratuluję :)
    Najbardziej ciekawi mnie peeling Wellness & Beauty, widziałam je w sklepie i chętnie po nie sięgnę. Czekam na recenzję bo ten krótki opis już rozbudził moją wyobraźnie.

    Ps. Co do głosowanie to dziękuję za chęci ;) klikając w banner w notce "przeczytaj moją recenzję" od razu przekieruje Cię na moją recenzję :) wystarczy dać głosuj, tylko trzeba być zalogowanym na FB jako osoba fizyczna, nie jako bloga czy strona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, może tym razem się uda :)

      Usuń
  27. Cukrowe peelingi nie raz tak apetycznie i kusząco wyglądają, że faktycznie ma się ochotę je zjeść :D Super paczuszka i pięknie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pakowanie jak i zawartość zawsze robi na mnie wrażenie :)

      Usuń
  28. ja właśnie czekam na kuriera, mam nadzieję, że zaraz i moja paka będzie ;)
    odplamiacz mnie ciekawi :D i peeling *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. swietna paczka !zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie rossmannowskie produkty do siebie nie ciągną... wszyscy zachwycają się ich żelami np, a dla mnie są średnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo je lubię, głównie ze względu na cenę oraz spory wybór zapachów, które nie trącą chemiczną nutą :)

      Usuń
  31. uroczo zapakowane pudełeczko, super zawartość , iście wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten żel już zdążyłam wykończyć i zapach bardzo mi się spodobał, na pewno kupię go jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne pudełeczko. Na peeling i żel ostrzę zęby :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Suszone mango z Roska uwielbiam! :) Peeling strasznie mnie zaciekawił, ale moje peelingowe zapasy powstrzymują mnie od zakupów w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna paka! żel na pewno super pachnie i peeling też, muszę się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam to suszone mango, mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo panie, w końcu peeling cukrowy w moim wypatrzonym opakowaniu! I jeszcze z nutami kokosowymi, no nic tylko kupić i testować :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak bede w polsce, musze nabyc ten odplamiacz. Ja z rosmana bardzo malo kosmetyow uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba się przejdę po ten żel o zapachu pomarańczy z grejpfrutem :D i peeling pewnie też dorwę ;)
    aż mi się zachciało zjeść mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj, ten peeling wygląda bardzo zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna paczuszka :) Aż zatęskniłam za Rossmannem, że też nie ma go w Norwegii ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten peeling wygląda ciekawie :DD Mniamm :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna paczuszka - ten peeling narobił mi apetytu :) Ty masz dobrze, bo sobie zagryziesz prawdziwym mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę w końcu kupić coś z tej Isany :-) Świetna paka :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. super paczuszka - te mango suszone są nieziemsko dobre. Jak je już zacznę, to jem zwykle całą paczkę na raz :P I ten odplamiacz - ciekawa jestem czy sobie radzi z trudnymi plamami. Lubię takie gadżety do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Rozpieszcza Cię ten Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę zajrzeć do Rossmanna i przyjrzeć się peelingowi Wellness&Beauty. Uwielbiam kokos:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jej... Ale mi zrobiłaś smaka na suszone mango... Ach... Siedzę teraz głodna a co gorsza nie chce mi się ruszyć do sklepu po przekąskę:/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie jadłam suszonego mango wsumie świeżego też nie :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Porządna paczuszka z samymi wspaniałościami :D

    OdpowiedzUsuń
  51. żel właśnie zużyłam, idealna propozycja na upały a na listę zakupów wpisuję peeling bo z pewnością zapach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).