29.05.2013

Kolory tęczy - TAG / ISANA, REAL TECHNIQUES, HIMALAYA, RIMMEL, LIERAC, MAX FACTOR,

Na zagranicznym You Tubie krąży TAG Colours of the Rainbow. Spodobał mi się na tyle, że chcę go zainicjować też w blogosferze. 
Na czym polega? Do każdego koloru tęczy, należy znaleźć kosmetyczny odpowiednik, który polecamy. Może to być kolor samego produktu albo opakowania, to zależy od Was. Stworzyłam też baner, więc miło mi będzie jeżeli z niego skorzystacie :) Wybrałam następujące kosmetyki:

  • CZERWONY- Pianka do włosów Isana- nie spodziewałam się po tym kosmetyku tak dobrej jakości. Nie skleja włosów, ma bardzo lekką formę, ale przy tym świetnie utrwala fryzurę. Nie używam pianek często, więc dobrze że można ją kupić w mniejszej formie. Cena też jest bardzo przystępna, więc polecam spróbować. 

  • POMARAŃCZOWY- Pędzel Expert Face Brush Real Techniques- jak sama nazwa wskazuje jest to ekspert jeżeli chodzi o makijaż twarzy. Można go używać w zasadzie do każdego produktu typu róż, brązer, fluid, puder itd. Ja preferuję nakładać nim podkład, bo dobrze go rozprowadza. Jest delikatny, ale jednocześnie bardzo zbity, więc nie wchłania kosmetyku, za to równomiernie rozciera. Nie ma też problemu z domyciem oleistych pozostałości, więc jest idealny do codziennego użytku, jak i mycia. 




  • ŻÓŁTY- Peeling morelowy delikatnie złuszczający do cery wrażliwej Himalaya - nie dajcie się zwieść opisowi producenta. Zdecydowanie nie jest łagodnym zdzierakiem. Dzięki zawartość proszku z nasion moreli, jest bardzo drobnoziarnisty i ostry. Do tego stopnia, że raz przez nieuwagę podrapałam się nim na twarzy. Jednak świetnie oczyszcza cerę i nie zawiera składników, które mi szkodzą, czyli gliceryny oraz oleju mineralnego. Plasuje się na pierwszym miejscu w moim rankingu, przebił dotychczasowych ulubieńców, czyli morelowy peeling z Yves Rocher i St. Ives ;)

  • ZIELONY - Lakier do paznokci L.A. Colors w odcieniu Atomic- po prostu uwielbiam! Jakością nie powala, ale ten kolor jest po prostu przepiękny. Niestety ciężko go uchwycić, bo jest to bardzo żywa zieleń, złamana odrobiną błękitu. Na letni okres idealny! 

  • NIEBIESKI- Nawilżające kapsułki Rival de Loop- nie przypuszczałam, że tak tani, ogólnodostępny i niepozorny produkt potrafi tak dobrze nawilżyć. Niebieskie rybki kryją w sobie oleistą ciecz, która na mojej skórze czyni cuda i do tego w bardzo szybkim tempie. Już nie raz uratowały mnie po wpadce z jakimś żernym kosmetykiem, przesuszem czy podrażnieniem. Zawsze mam minimum jedno opakowanie w szufladzie toaletki :) 

  • INDYGO - Kredka do oczu Max Factor 090 Natural Glaze- nie trzyma się na mojej linii wodnej zbyt długo, ale doceniam ją za miękką, kredową konsystencję oraz kolor. To on gra tu główną rolę, bo jest po prostu idealny. Nie jest tak intensywny jak biały, ale naturalny i całkiem widoczny. Robi swoje, czyli ładnie "otwiera oko". 

  • FIOLET- Tusz do rzęs Rimmel Sexy Curves 01 Black- kolejny raz przekonałam się, że to jest  mój czempion wśród tuszy. Spełnia wszystkie moje wymogi: podkręca, ładnie rozczesuje, nie skleja, nie pozostawia grudek czy efektu "owadzich nóżek", nie kruszy się, nie rozmazuje, nie odbija, nie spływa, nadaje rzęsom intensywny kolor. Nie widzę wad i zużywam już kolejne opakowanie. 

  • RÓŻOWY- Lierac Hydra- Chrono krem- żel nawilżający do każdego typu skóry- Może nie jest to wybitny kosmetyk, ale bardzo dobrze sprawdził się jako poranny nawilżacz. Ma konsystencję lekkiego żelu (istnieje też kremowy odpowiednik), który momentalnie się wchłania do matu. Używałam na nim kilku różnych podkładów i z każdym ładnie współpracował. Drogi, ale po zużyciu miniaturki, na pewno sięgnę po pełnowymiarowe opakowanie.

  • MULTI-KOLOR - Chusteczki Alouette z Rossmanna- Tanie, miękkie i wytrzymałe, do tego w pięknym opakowaniu. Jak widzicie mój kubek z Tesco idealnie do nich pasuje, a ja lubię taką konsekwencję kolorystyczną ;) 

Jakie są Wasze kolorystyczne typy?

93 komentarze

  1. kolor lakieru na Twoich paznokciach jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag. Chętnie wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy u Cb też to widać ale połowa tekstu uciekła ci ze strony i poszła w lewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam takiego problemu. Przypuszczam, że to wina przeglądarki. Jeżeli będzie się to powtarzało to daj znać, coś pokombinujemy :)

      Usuń
  4. Iw, dziękuję za otagowanie :* Dawno się nie bawiłam, chyba dołączę :)

    Przypomniałaś mi o tym cudownym różowym kremie z Lierac! Pamiętam, że był w którymś glossyboxie, doskonale się u mnie sprawdził. Szkoda, że nie jest choć odrobinę tańszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On był W GB? To teraz już wiem skąd się u mnie znalazł ;) Szukam go na promocji i na razie chyba najkorzystniejsze miała Hebe. No chyba że jeszcze gdzieś online się trafi taniej.

      Usuń
  5. Z Twojej listy chwalę sobie pędzle RT, a ten jest wyjątkowo udany :) Pianka z Isany czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te pędzle, właśnie kliknęłam stippling brush i LE na iHerb ;)

      Usuń
    2. Stippling brush jest genialny! zdetronizował mojego faworyta z Zoevy nawet, ale powiem że z LE jedynie jedne pędzel ma u mnie pełne zastosowanie. Pozostałe dwa mogą być, lecz jakoś specjalnie nie odkryłam ich. Jeszcze :)

      Usuń
    3. Akurat potrzebuję takich puszków, jak te z LE, dlatego długo się nie zastanawiałam. Stippling dorzuciłam w ostatnim momencie i miałam trochę mieszane uczucia, ale już całkowicie je rozwiałaś :)

      Usuń
  6. Mnie również podoba się ten tag:) Byłam ciekawa jak wybrniesz z koloru indygo, a tu proszę taka niespodzianka:) lubię tę kredkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do końca to nie jest indygo, ale kosmetyk w tym kolorze który mam, nie jest godny polecenia.

      Usuń
  7. Ale fajny tag, z przyjemnością bym się do niego przyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny TAG! jak będę miała chwilę to z chęcią go od ciebie podkradnę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag, jednak nie taki łatwy jakby się mogło wydawać. Musiałabym się fes zastanowić co wybrać jako te naj w kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie kosmetyki są moimi naj, ale są warte spróbowania :)

      Usuń
  10. Jeśli nie masz nic przeciwko to również przyłączę się do zabawy ;).

    + Dodaję do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy29.5.13

    świetny tag :) chyba też go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny ten tag :)
    Oryginalny bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się, bo zmusza do pokazania większej ilości kosmów ;)

      Usuń
  13. Fajny tak, ja też mam ochotę na udział w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag, chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredkę MF dorwałam dzisiaj w Rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, sama wiem że ciężko ją trafić :)

      Usuń
  16. te kapsułki rival de loop też bardzo lubię. muszę sobie kupić w końcu jakiś pędzel RT, bo tyle już o nich się naczytałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj kliknęłam kolejne i wierz mi, że naprawdę warto :)

      Usuń
  17. Dziękuję :) Widziałam ten tag jak tylko pojawił się u missglamorazi i też mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że się przyłączysz :)

      Usuń
  18. super TAG :) faktycznie kredka z MF nie ma długiej trwałości ale ładnie wygląda. Rybki z Rossmanna się u mnie nie sprawdziły bo niestety strasznie mnie zapchały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam zapchania, bo mam do tego dużą tendencję. Jednak nic negatywnego się nie wydarzyło, ale używam ich tylko doraźnie.

      Usuń
  19. Fantastyczny tag! Bardzo mi się podoba, może podkradnę. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem z Himalayi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł na tag:) Zdzieraka z Himalaya wpisałam na swoją listę zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny ten TAG ;) Poluję na ten pędzl, ale póki co musze poczekać i się trochę odkuć po rossmanowskich zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Ciebie rozumiem i zapraszam do zrobienia odpowiedzi :)

      Usuń
  22. Dzięki za otagowanie! :) w sumie zabawa mi się podoba więc postaram się zrobić ten tag :) już myślę co jaki ma kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, kiedy przeczytam Twoje typy ;)

      Usuń
    2. Melduję wykonanie zadania! :D

      http://missesstyle.blogspot.com/2013/05/rainbow-tag.html

      Usuń
    3. Wow, ekspresowa jesteś ;D

      Usuń
  23. Przyjemny tag - dodający trochę koloru do okropnej pogody:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Super tag! Może się skuszę go zrobić przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy29.5.13

    Lakier świetny!
    Mam ochotę na pędzle RT już od dłuższego czasu. Nie słyszałem jeszcze negatywnej opinii. Muszę się w końcu zebrać i zamówić ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kilka do twarzy z RT i nie widzę wad! Także z czystym sumieniem polecam!

      Usuń
  26. Świetny pomysł na TAG!:)
    Pędzel RT mi wpadł w oko, wygląda bardzo porządnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nie tylko porządnie wykonany, ale też świetnie spisuje się przy makijażu. To jest naprawdę dobra inwestycja na lata :)

      Usuń
  27. Lakier ma fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  28. Fajny TAG:))
    Pędzel jest na mojej liście! Na razie mam jeden lakier RT, ale jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  29. też uwielbiam ten tusz. Dodatkowo do tego co napisalaś o nim dodaję że szybko się nim maluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja wystarczy maznąć dwa razy. A na dodatek można budować efekt :D

      Usuń
  30. Także posiadam pare lakierów L.A Colors i jestem naprawdę zadowolona ;-))
    a dałam za każdy 1 funt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje kupuję z neta i idą z USA, ale wiele więcej nie kosztują. A wybór kolorów ogromny i jakość też zadowalająca.

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. W takim razie liczę też na Ciebie ;)

      Usuń
  32. troche trzeba sie naglowkowac, ale bardzo pomyslowy tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to może też podasz swoje kolorowe typy?

      Usuń
  33. również bardzo lubię ten pędzel z RT :)

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny tag :) Balabym sie tego peelingu z Himalaya, nie lubie az tak ostrych zdzierakow :P

    OdpowiedzUsuń
  35. naprawdę fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurde, szkoda, że nie ma go na polskim yt. :) Fajny TAG :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo sympatyczny TAG :) choć ja jakoś nie mogę się zorganizować z odpowiedziami nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam różnie z tymi tagami, ale ten mi wybitnie przypadł do gustu.

      Usuń
  38. podoba mi się ten tag;) pożyczam baner i idę robić zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kredka z MaxFactora również jest moją ulubienicą. Bardzo fajny TAG, muszę przegrzebać moje zasoby w poszukiwaniu kolorów tęczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, fajnie że się przyłączysz :D Share the love... rainbow ;D

      Usuń
  40. śliczny lakier, uwielbiam takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a pomyśleć że kupowałam go w ciemno :D

      Usuń
  41. Świetny TAG, cudowny kolor lakieru i w końcu muszę się skusić na tą maskarę z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie sprawisz mi wielką przyjemność, jeżeli zrobisz na niego odpowiedź ;)

      Usuń
  42. Ja również się dołączę do tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za oTAGowanie! :*
    Właśnie przysiadłam do opracowywania go, by umieścić go na blogu w sobotę i muszę przyznać, że znalezienie tych produktów jest nie lada zagwozdką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to niezmiernie, że weźmiesz udział :) Już jestem ciekawa co tam wynajdziesz ;D

      Usuń
    2. Udało mi się :D Nawet znalazłam w domu dekorację z motywem tęczowym, bo nie potrafiłam ułożyć tęczy z kosmetyków różnej wielkości ;) Zapraszam jutro do mnie zatem :*

      Usuń
  44. Świetny TAG :) Jak tylko go zobaczyłam, to naszła mnie ochota, żeby przedstawić moje tęczowe propozycje :)
    Zainteresował mnie ten peeling Himalaya - lepszy niż St Ives? Muszę to zbadać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyjemnie i przede wszystkim baaardzo kolorowo :) Chyba też niedługo skuszę się na post Twojego pomysłu (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie nie zapomnij podrzucić linka, żebym mogła poznać Twoje odpowiedzi :)

      Usuń
    2. Tak jak mówiłam, tak zrobiłam - skusiłam się, zapraszam: http://drobne-przyjemnosci.blogspot.com/2013/06/kolory-teczy.html :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).