9.05.2013

Essie za złotówkę, czyli mini haul z HEBE :)

Ostatnio powstrzymuję się przed zakupami kosmetycznymi, jednak tym razem postanowiłam zrobić wyjątek.  Mianowicie od dzisiaj do 26 maja w drogeriach Hebe trwa akcja promocyjna na lakiery Essie. Kupując jeden dowolny produkt tej marki, drugi otrzymujemy za złotówkę. Za dwa lakiery zapłaciłam 33 zł i sądzę że  się opłacało. 



Do koszyka trafiła sławna mięta Mint candy apple oraz koral Cute as a button. Oba już od dłuższego czasu spędzały mi sen z powiek. Do zakupów dostałam jeszcze gratis w postaci szklanego pilniczka. 



Następne zakupy poczyniłam w Biedronce. Rozeszła się wieść, że płyn micelarny Be Beauty zostaje wycofany. Polecałam Wam go w ostatnim poście, bo to jest naprawdę jeden z lepszych płynów. Kosztuje całe 4,39 zł, dobrze zmywa makijaż oczu, jest przyzwoitej pojemności i chyba długo nie znajdę godnego następcy. Na półce zostały dwa ostatnie i żałuję, że nie było więcej, bo chciałam zrobić zapasy ;)


Wszystko co dobre wycofują :( Wybieracie się po zapas? 

151 komentarzy

  1. Idę po te lakiery jutro, ale wybieram się pierwszy raz do Hebe i mega się cieszę! Czy mają oni limitowane kolekcje lakierów??
    Na prawdę wycofują micel?! Akurat dzisiaj o nim napisałam... Też chyba zrobię zapasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od hebe, w mojej nie mieli limitki, ale widziałam stand po jesiennej ;< Obecnej nie było. Co do micela to potwierdzona informacja, więcej możesz poczytać na Wizażu lub blogu One Little Smile :)

      Usuń
    2. Kurczę, mam nadzieje, że u mnie będzie:P Otworzyli u mnie Hebe, ale jest tak daleko, że brak słów!
      Właśnie przeczytałam wpis - wielka szkoda:(

      Usuń
    3. Trzymam kciuki, żeby się udało :)

      Usuń
    4. Niestety jeszcze nie było :(((

      Usuń
  2. U mnie nie ma Hebe- a micele się wyczerpały. Muszę pójść do największej Biedry w Olsztynie - tam do dziś jest promocja na żele pod prysznic z OS! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Why! Why! Why! Why u mnie nie ma Hebe?! Przecież to genialna cena! Cóż dalej będę żyć marzeniami o Mint Candy Apple i Watermelon :D Zazdroszczę zakupów ;) i ja jutro też lecę co Biedronki po zapasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się, bo u mnie już świeciło pustkami ;)

      Usuń
  4. Anonimowy9.5.13

    ja micela z biedronki nie miałam i nie znam jego dobrodziejstw dlatego nie jest i zal ze go wycofuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio za dużo dobrych i sprawdzonych kosmetyków wycofują, więc powinnam mieć doła ;)

      Usuń
  5. U mnie w Hebe nie ma Essie. Będę płakać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie, nie... Nie jadę do Gdyni po lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe ;D Ja się złamałam ;D

      Usuń
    2. Dziś TŻ mówi, że jakiś statek zawitał do portu w Gdyni i chciałby pojechać i go obejrzeć... Już mam go udusić? ;)

      Usuń
    3. i co udało się kupić? :D

      Usuń
    4. Kupiłam dziś Tart deco i ten co Ty masz Cute as a button :) Nie wątpię, że skuszę się na jeszcze jeden komplet :)

      Usuń
  7. Anonimowy9.5.13

    Ten micel z Biedronki mnie też przypadł do gustu. Kończę jedno opakowanie, ale drugie mam jeszcze w zapasie. O tym, że wycofują go ze sklepów słyszałam już gdzieś wcześniej i przy okazji zakupów chciałam nabyć też kilka sztuk 'na potem' - niestety to towar chodliwy i ciężko go zdobyć...

    A poza tym - dziękuję Ci za ten post i informację o promocji Essie - na pewno skorzystam :D
    Mint Candy Apple kupiłam kilka dni temu i już może chełpić się mianem mojego ulubieńca lakierowego. Nie wiem doprawdy, dlaczego tak długo zwlekałam z jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie micel jest bardzo często wykupiony i z reguły tylko rano można trafić zapełniony kartonik. Mimo wszystko warto szukać,bo to jednak dobry produkt za niewielkie pieniądze :)
      Z miętuskiem też bardzo długo zwlekałam, mogę śmiało powiedzieć że ponad rok. W międzyczasie skusiłam się na podobny z Wibo, ale rozczarował mnie jakością i na dodatek był z drobinkami. MCA jest niezastąpiony i na tyle oryginalny, że musiałam go mieć ;)

      Usuń
  8. Jak to wycofywany??? Czy produkty, które mam zamiar przetestować zawsze muszą być wycofywane?;/ Może będą zmieniać jego butelkę tylko? A nad Essie pomyślę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, na dzień dzisiejszy jest informacja że zniknie całkowicie.

      Usuń
  9. Ech, a miałam już nie kupować żadnych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja ;D

      Usuń
    2. Oczywiście, że się złamałam, oba te, co pokazałaś, już miałam, ale skusiłam się na różowy Lovie Dovie i pastelowy Fiji. Marzy mi się jeszcze Pansy, ale jego chyba w ogóle nie ma w Pl :(
      Czas na powrót do zakupowego minimalizmu :)

      Usuń
    3. To chyba nawet u Ciebie ostatnio pisałam, że bardzo długo zwlekałam z miętą i czas najwyższy kupić ;) Marzy mi się jeszcze Dive Bar i nie wiem czy do mnie nie trafi ;D

      Usuń
  10. No nieeeeee :( Ja już miałam nie wydawać pieniędzy na lakiery...Taka fajna promocja - nawet o niej nie słyszałam - jutro zajrzę do Hebe, ale zapewne nie będę wiedziała na co mam się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam oszczędzać na coś innego, ale co tam ;D Za długo się przed nimi broniłam :P

      Usuń
  11. a macie może listę dostępnych kolorów w szafie Essie w Hebe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn? Jest stały asortyment, czyli pełna szafa podstawowych kolorów. Limitek nie ma, przynajmniej w mojej drogerii.

      Usuń
  12. Robal kupił mi dzisiaj pięć butelek tego płynu ;D
    Tak więc, zapas mam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu nie ma u mnie Hebe ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj cierpliwie, coraz bardziej się rozrastają ;D

      Usuń
  14. zdecydowanie trzeba zrobić zapasy ja dziś się czasowo nie wyrobiłam ale jutro na pewno uzupełnię zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trzeba, ja też dzisiaj jeszcze spróbuję :) W końcu datę przydatności ma długą ;)

      Usuń
  15. Nie wiedziałam :) ale się przejdę i spojrzę jutro na nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się nie dziwię, bo dzisiaj wyszła ta informacja ;)

      Usuń
  16. U mnie bylo biedronkowcow bardzo duzo ja wzielam 4 ale ze 20 lezalo dostawionych:)
    essie i mi spedza sen z powiek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak były w regularnej sprzedaży to ani jednej butelki, jak trzeba wyprzedać to wystawiają wszystkie :P

      Usuń
  17. Nie wydaje mi się, żeby wycofali ten micel z Biedronki, skoro się tak dobrze sprzedaje. Raczej firma na początku chciała sprawdzić czy znajdzie klientów, a teraz zmienią opakowania i podwyższą cenę. Ale w sumie on nadal jest w Biedronkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby było tak jak piszesz :)

      Usuń
  18. w takich chwilach chwalę Hebe za brak dostępności w mojej okolicy, a jutro wybieram się po micel :))).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie kupiłam mały zapas i jestem bardzo zniesmaczona tym, że go wycofali :( A co do Essie to chyba muszę koniecznie wpaść do Hebe, tym bardziej, że jeszcze nigdy nie byłam a otwarli go stosunkowo blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj bo jeszcze Ci się spodoba ;) Obecnie to moja ulubiona drogeria.

      Usuń
  20. Ja ostatnio kupiłam na promocji w SP swoje 2 pierwsz Essie, w tym też Mint Candy Apple :)
    A płynu micelarnego i ja zrobiłam zapasy, dziś kupiłam 4 butelki ;)
    szkoda, że zawsze wycofują te rzeczy, któe się najlepiej sprawdzają... nigdy nie odżałuję kremu do mycia twarzy z Alterry... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym sporo wyliczyć kosmetyków, których żałuję. Nigdy tego nie zrozumiem ;(

      Usuń
  21. U mnie nie ma Hebe:( Byłam dziś w Superpharm i chciałam kupić aż 3 lakiery Essie. Wiem, że nie ma aktualnie żadnej promocji niestety. I co się okazało? Nie dość, że w szafie bałagan, to jeszcze ani jednego koloru z tych, które chciałam, nie było... :/ Jestem niepocieszona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię szafy Essie w SP, zawsze wymiąchana i zmacana ;P

      Usuń
  22. Aaaale genialna promocja! Czemu, ach czemu nie mam w okolicy Hebe? :( A o micelu słyszałam, a ja nawet go jeszcze nie wypróbowałam... :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: A Cute as a button posiadam i uwielbiam, cudny kolor na ciepłe dni :)

      Usuń
    2. Masz rację, prześliczny :)

      Usuń
  23. Fantastyczna promocja...aż mnie zabolało że nie mogę z niej skorzystać bo Kraków się nie dorobil jeszcze drogerii Hebe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze nie raz takie promocje, a Hebe w Krakowie to tylko kwestia czasu ;) Jak widać pracuję na ich dobre utargi ;D

      Usuń
  24. Cholera, a ja dopiero tydzień temu kupiłam ten micel i strasznie mi się spodobał. Nie wspomnę, że polowałam na niego od dawna, ale w Stonce regał kosmetyczny wiecznie był pusty:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból , ja tak miałam z porzeczkowym olejkiem Alverde ;(

      Usuń
  25. Szkoda, że u mnie nie ma Hebe :/ co do płynu z biedronki jutro idę na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Protestuję, u mnie w mieście nie ma Hebe =.=

    OdpowiedzUsuń
  27. O Boziu... no nie mogę! Muszę pobiec jutro rano! :P

    OdpowiedzUsuń
  28. oooo super ;) Lece do Hebe ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. koral piękny :)ja też muszę zrobić zapasy w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  30. O nie.... jak ja żałuję, że Hebe mam tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam oba te kolory i oba uwielbiam:)) na pewno skorzystam z tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo, muszę się wybrać do Hebe! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę, tyle ciekawych promocji na raz... T_T

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale świetna promocja na Essie. Szkoda,że nie ma mnie teraz w Pl. A dziś też czytałam o tym płynie z Biedronki. Coś czuję,że nie zdążę go przetestować:(

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne kolorki wybrałaś :-) ciekawe co nimi zmalujesz.
    ja po micela też muszę się wybrać, z 2 buteleczki kupię na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam dziś micela z biedronki i łączę się w bólu. :(
    A hebe jeszcze u mnie nie ma i żałuję, bo też wybrałabym sobie dwa lakiery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmm to lece jurtro moze znajde jeden jakis na polce bo nie probowalam bo myslalam ze mam jeszcze duzo czasu :/ a lakiery sliczne no! Dlaczego nie mam hebe u mnie..

    OdpowiedzUsuń
  38. ale Ci Essiaków zazdroszczę! świetna promocja! a ten pilniczek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nim trochę nacieszę, bo wiecznie mi się tłuką ;)

      Usuń
  39. Ide. Tam. Jutro.
    Znów zostanę bez pieniędzy xD

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna okazja! Gratuluję udanych zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  41. teraz trzeba znalezc rownie tani i dobry micelek, bo ja juz nie chce wydawac £15 na bioderme :) mam dzisiaj na paznokciach essie happily ever after (nudziak) i juz go lubie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn że Tobie też micel przypadł do gustu? Wysyłałam w ciemno ;)

      Usuń
    2. przypadl, przypadl , no oprocz zapachu:P ale da sie przezyc :) teraz powinnam byc zla, ze nie moge kupic.... buuu

      Usuń
  42. Super promocja na Essiaki, mi właśnie ten miętowy spędza sen z powiek od dłuższego czasu i chyba staje się gotowa na mojego pierwszego Essiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam 5 w kolekcji, ale jeszcze dwa mi się marzą ;) Ale to już na jesieni sobie sprawię :)

      Usuń
  43. Ciekawa jestem, tych lakierów Essie. Promocja niezła!

    OdpowiedzUsuń
  44. ło, ale świetna essiakowa okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super deal z tymi lakierami Essie :) pilniczek kiedyś dostałam w Superpharm i musze przyznać , że nieźle się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  46. Oferty Hebe zawsze budzą moje zainteresowanie. Widać, że drogeria walczy o klienta. Twoje nowe nabytki prezentują się niezwykle interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, za każdym razem jak od nich wychodzę jestem zadowolona :)

      Usuń
  47. Ja dziś idę po zapas :) ale mnie też zainteresowało bell, czyżby podkład był podawany z bazą? i to za 15 zł?

    OdpowiedzUsuń
  48. Essie to nie wiem ale micela mogłabym kupić..
    Dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie dobry, mam nadzieję że Twój też będzie udany :*

      Usuń
  49. Promocja na Essie rzeczywiście fajna. Wybrałaś świetne odcienie - też za mną chodzą właśnie te kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy10.5.13

    Mnie jakoś nie kuszą te lakiery bo kurcze za drogie są mimo że mają ładne kolory to nie skuszę się. A zapasy w biedronce zrobię bo spodobał mi się ten micel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt nie są tanie, ale przynajmniej dobrej jakości :) Ja je kupuję tylko w promocyjnych cenach, bo w pełnej to się już nie opłaca ;)

      Usuń
  51. :< Ja chcę do Hebe! Czemu muszę mieć tak daleko. :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Kusząca promocja :) Do Hebe mam co prawda daleko, ale jestem skłonna po nie pojechać. Chyba czas najwyższy w końcu przetestować najbardziej popularne lakiery w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kusząca i chyba najbardziej korzystna :)

      Usuń
  53. przepiękne kolorki Essie wybrałaś moja droga. bardzo lubię hebe odkąd jest w Toruniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo polubiłam się z tą drogerią.

      Usuń
  54. Też dziś polecę do biedronki zrobić zapasy

    OdpowiedzUsuń
  55. W takim razie na dniach lecę do Hebe :D. Taka promocja nie może mi przejść koło nosa :P.
    A co do micela z Biedronki, to nie jest mi go jakoś szkoda, bo u mnie średnio się sprawdził - strasznie szczypią mnie po nim oczy, nic nie zastąpi mojego Burżujka ;). Ale w sumie dziwię się, bo wiele osób chwali sobie ten micel z B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, u mnie micel z Bourjois okazał się gorszy. Jak widać każdemu co innego pasuje :)Jestem ciekawa jakie kolorki wybierzesz dla siebie, pochwal się koniecznie!

      Usuń
  56. Super zakup, naprawdę opłacalny. Hebe rządzi :-). Ja też jestem na kupnie słynnego Mint Candy Apple, ale w Krakowie brak Hebe, więc udam się do innej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krk to duże miasto, więc wydaje mi się tylko kwestią czasu kiedy będziecie mieć swoje Hebe :)

      Usuń
  57. Oj, że też u mnie nie ma Hebe... Ale może do tego czasu będę gdzieś przejazdem i uda mi się skorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cute as a button mam i baaardzo lubię, a na mint candy apple poluję od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy10.5.13

    Miałam kupić ta miętówkę, ale w końcu zdecydowałam się na Green Tea od Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzięki za cynk :), właśnie wróciłam z 4 lakierami, było by ok gdyby nie to że w tam tym tygodniu kupiłam 2 lakiery Essie w Superpharm i 2 jeszcze lecą do mnie ze Stanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow , szalona :D Czekam na prezentację całej gromadki już razem :D

      Usuń
  61. ja nie idę. Nie mogę. Pewnie kupiłabym z trzy komplety : O Mam nadzieję, że nie będę miała 'przyjemności' przechodzić obok Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, lepiej zachować bezpieczną odległość ;D

      Usuń
  62. powiem szczerze, że kupie ten płyn na spróbowanie. Muszę wypróbować zanim wycofaja:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak lepiej nie? Jeszcze będziesz żałować go jak ja ;)

      Usuń
  63. Jak ja Ci zazdroszczę tych lakierów!!U mnie tego sklepu chyba nie ma a z chęcią bym sobie kupiła bo się na prawdę opłaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro też można je całkiem tanio dorwać, tylko dochodzą koszty przesyłki ;]

      Usuń
  64. No to ubiłaś interes :D Warto korzystać z takich promocji :D Mi do Hebe jakoś nie po drodze :( Ale prędzej czy później zdobędę swoje pierwsze Essie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam ze dwa lakiery , więc wiedziałam że warto inwestować w markę ;)

      Usuń
  65. Anonimowy10.5.13

    Kuszące, ale Hebe mam w mieście obok więc nie chciało mi się jechać ;P A zapasu miceli nie zrobię, bo zawsze jak się u mnie pojawi to tego samego dnia wszystkie buteleczki znikają ;/

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie ani nie ma Hebe, ani tych miceli w Biedronkach :( posucha, ale jeszcze będę szukać, bo są faktycznie świetne, po co je wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  67. O! Trzeba kulnąć się do HEBE :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Cute as a button ma swojego całkiem podobnego 'dupe' w serii Salon Pro Rimmel'a - 313 Cocktail Passion :P

    Właśnie siedzę i je porównuje na pazurkach. Rimmel idealnie kryje po 2 warstwach, a nie 3, i jest tyci tyci bardziej fluo, ale różnica jest tak niewielka, że ciężko się dopatrzeć.

    To tak jakby ktoś nie miał dostępu do Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenną podpowiedź :) Aż sobie obejrzę tego Rimmela ;)

      Usuń
  69. Śliczne kolorki :) Mam zamiar właśnie skorzystać z tej promocji, ale nie wiem jak tam moje środki stoją :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Zazdroszczę tego Hebe :-(

    OdpowiedzUsuń
  71. Szkoda że nie mam blisko siebie Hebe :( Micela z Biedronki bardzo polubiłam i już go kończę, rozglądałam się ostatnio za nim, ale niestety już go nie było na półkach :(

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne kolorki lakierów wybrałaś. Po micele z Biedrony wybieram się ale dopiero w poniedziałek, ciekawe czy jeszcze coś będzie... Szkoda, że go wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  73. kurczę, nie testowałam jeszcze, a już wycofują :O

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziwi mnie, że go wycofują, bo przecież dopiero go wprowadzili, a był bardzo popularny, więc.. Nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie i również, bardzo jestem zdziwiona.

      Usuń
  75. bardzo fajne kolorki upolowałaś:]

    OdpowiedzUsuń
  76. O, jaka fajna promocja, szkoda, ze u mnie takich nie robia! :D Mietowka mleczna superowa. ECH, tyle jest jeszcze pieknych kolorow... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Aż ciężko się zdecydować!

      Usuń
  77. Wybrałaś piękne kolory Essiaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. ja jutro lece po hebe, zamierzam kupic 2x got to go :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Rozum mówił "nie obchodzi mnie ta promocja, lakierów masz już po kokardy", dziś jednak serce rzekło "madzia, zapierdzielaj po pracy do hebe" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha i niech Madzia koniecznie pokaże co kupiła!

      Usuń
  80. Świetny wybór kolorów! :))

    OdpowiedzUsuń
  81. piękne lakiery, zazdroszczę okropnie tej promocji :) no i ja skusiłam się na biedronkowy płyn, chociaż wcześniej go nie znałam - dziś w biedronce trafiłam na 4 sztuki, ale wzięłam dwie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  82. Już się przyzwyczaiłam że jak coś polubie to dany produkt wycofują ehhh :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapewne zaraz się okaże że nic nie wycofują, a my się nabrałyśmy na ten "chwyt marketingowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Kupiłam dziś ten płyn micelarny, zobaczymy, jakie efekty przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że będziesz zadowolona :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).