26.05.2013

W dobrej cenie! / ROSSMANN. Rival de Loop, Max Factor, Soraya, Yves Rocher

Odwiedziłam drogerię Rossmann aż trzy razy i skorzystałam z  40-to procentowej zniżki na kolorówkę oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Nie mogłam przejść obojętnie, po prostu zrobiłabym to wbrew swojej naturze ;) Pierwszego dnia poszłam z zamiarem zakupienia podkładu Max Factor 3 in1 Facefinity All Day Flawless. Miałam go na oku już od bardzo dawna, a dzięki zniżce zamiast 60 zł zapłaciłam 35zł. 


Tak samo było z olejkiem regenerującym do twarzy marki Soraya. Kiedy tylko nadarzyła się okazja, trafił do koszyka. Zamiast 18 zł zapłaciłam 11 i mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania. Nie mogło też zabraknąć moich ulubionych płynów do demakijażu oczu z Rival de Loop, które zamiast 5zł kosztowały 3 zł za sztukę. Żal było nie wziąć, szczególnie że są świetnej jakości, o czym wspominałam już w recenzji [KLIK]


Drugiego dnia robiłam zakupy dla innych osób, ale skusiłam się też na dwa drobiazgi dla siebie. Wybrałam  olejek do pielęgnacji ciała dla dzieci Babydream za 5,49. Do tej pory kupowałam z tej firmy oeljek przeznaczony dla kobiet w ciąży, ale jest dwa razy droższy. Mam nadzieję, że ten będzie ciekawym zamiennikiem do pielęgnacji ciała. W końcu zdecydowałam się też  na pomadkę Wibo Eliksir o numerze 3. Ma piękny fuksjowy odcień, który już dawno chciałam wypróbować na swoich ustach. Stwierdziłam, że w tym celu mogę zaryzykować 5,19. Okazało się że trafiłam nie tylko idealnie z kolorem, ale także sama jakość szminko-błyszczyka jest bardzo dobra. Z tego powodu odwiedziłam Rossa po raz trzeci ;)


Dokupiłam jeszcze dwa Eliskiry oraz nareszcie udało mi się trafić kredkę do oczu Max  Factor. Ten kosmetyk to produkt widmo, cały czas wyprzedana ;) Słyszałam o niej wiele dobrego i nie mogłam ominąć takiej okazji, bo zamiast 26 zł kupiłam ją za 16. 
Do mojej kosmetyczki wpadły też miniaturki produktów mojego ulubionego zapachu Yves Rocher, czyli Moment de Bonheur. Będą w sam raz na wyjazdy. 


Moje chciejstwa zakupowe zostały całkowicie zaspokojone i już na pewno na nic się nie skuszę. Nic nie potrzebuję, nic nie potrzebuję... ;) 
Skorzystaliście? 

97 komentarzy

  1. Podkład MF bardzo sobie chwalę, a ich kredkę cielistą mam w planach.
    O olejku Sorayi nie czytałam zbyt pozytywnych opinii, ale może u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak do twarzy się nie sprawdzi to wsmaruję go we włosy albo ciało ;D

      Usuń
  2. też kupiłam ten płyn do demakijażu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałaś już? jesteś zadowolona?

      Usuń
  3. ja byłam dwa razy, wybieram się jeszcze raz :D mój portfel płacze, moja twarz i paznokcie się cieszą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to tak jak ja- do trzech razy sztuka ;D Ale żal nie skorzystać :)

      Usuń
  4. Ja chcę dokupić jeszcze tę kredkę MF i podkład MF :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe nic już nie potrzebuję ... też tak mówię ... a i tak w łapki wpadają mi nowinki kosmetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowinki zawsze kuszą, u mnie było tak z olejkiem Soraya ;)

      Usuń
  6. Zainteresowałaś mnie tymi płynami Rival de Loop.
    Jakoś nie zwracałam na nie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one takie niepozorne są, ale dla mnie zmywają oczka tak samo dobrze co micel z Be Beauty :)

      Usuń
  7. Ja się dzielnie opieram ale olejek mam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, jeszcze go nie otworzyłam więc jestem jeszcze pełna optymizmu ;)

      Usuń
  8. kurczę, już wszystkie macie tą kredkę! :P
    ja nic nie kupuję bo mam meeega zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zapas, ale niewypałów ;) Dlatego szukam czegoś lepszego.

      Usuń
  9. Ja już byłam 3 razy w Rossmannie, ale wraz z czytaniem kolejnych postów o zakupach ciągle mam ochotę wybrać się po coś jeszcze np. po ten olejek do twarzy, który widzę bardzo często w notkach zakupowych. Dobrze, że promocja jeszcze kilka dni trwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zrobiłam drobne zakupy, bo niczego nie potrzebuję :) Ale teraz żałuję, że nie skusiłam się na micel ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz szansę kupić go taniej ;)

      Usuń
  11. Ja byłam dwa razy, ale i trzeci podreptam! Do środy jeszcze kawałek;) Też mam Eliksir i tą cudną kredkę z MF:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zakupy w ROSSMANNIE już zrobiłam,ale obawiam się,że jutro wrócę tam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe kolejna co kupiła kredkę MF też kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam jej już od dawna, dobrze znalazłam ją kiedy trwa promocja ;)

      Usuń
  14. świetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wszystko z listy praktycznie :)

      Usuń
  15. Ten olejek Soraya też miałam w koszyku, ale do domu ze mną nie poszedł:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również się nad zakupem pomadki z Wibo zastanawiam, a płyn do demakijażu oczu tez warto było kupić, tym bardziej, że się u Ciebie spisuje bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, kup jeżeli upatrzyłaś sobie jakiś kolor ;)

      Usuń
  17. Ja póki co z rossmana wszystko mam i jakoś ta promocja -40 mnie nawet nie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nadal omijam rossmanna szerokim łukiem :D dopiero teraz zobaczyłam, że ten podkład z MF ma taki wysoki spf - fajna opcja na wiosnę i lato :) pomadkę eliksir mam jedną i na razie kolejne "numerki" mnie nie kuszą - dużo bardziej podpasowała mi pomadka z l'oreala o podobnych właściwościach. kredka MF super, już ją gdzieś na blogu widziałam - ja używam kredki Basic, ale pewnie niedługo przejdzie na zepsutą stronę mocy...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basic jak dla mnie jest ciężko dostępny, ale te kredki też mi się marzyły ;) Tylko słyszałam, że już wycofują się z rynku...

      Usuń
  19. Skorzystałam z okazji i zaopatrzyłam się w kilka butelek ulubionego micela, który schodzi u mnie jak woda, poniewaź często przecieram nim twarz w ciągu dnia;)

    Wszyscy chwalą pomadki Wibo. Powoli zaczynam się do nich przekonywać;) Jak tak dalej pójdzie to przyniosę do domu jakiś sztyft, chociaż pomadek mi nie brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa który to micel zasłużył sobie aż na taką uwagę?
      Co do pomadek to miałam takie samo podejście. Już nawet kilka razy kupowałam je dla innych, jednak sama jakoś nie byłam przekonana. Przez to opakowanie między innymi ;)
      Jednak widać co się stało kiedy w końcu się zdecydowałam, poleciałam po więcej ;)

      Usuń
  20. mnie te płyny do makijażu strasznie rozmazywały wszystko po całej buzi i cięzko mi było cokolwiek potem zmyc :/ a olejku mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie numery Eliksiru dokupiłaś?:D
    U mnie z wędrówkami było podobnie, zaliczyłam już 3 wizyty, jutro szykuje się czwarta (i mam nadzieję, że tym razem już ostatnia :P)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kredkę mam i bardzo lubię :) Ładnie odświeża spojrzenie. Wyjątkowo udany jest też ten beżowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mało jest zamienników tego typu wśród innych marek :)

      Usuń
  23. Super zakupy, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uuu, ja byłam raz, ale we wtorek i środę wybiorę się jeszcze, a co mi tam :P a kredka jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kredkę mam i bardzo lubię, a Eliksirki miałam sobie dokupić, ale uznałam, że najpierw zużyję tą sztukę, którą upolowałam w czasie poprzedniej promocji -40% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę z nimi poniosło, przyznaję ;)

      Usuń
  26. Zupełnie nie zwracałam uwagi na ten płyn z Rival de Loop. Za taką cenę chyba muszę wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, u mnie sprawdza się bardzo dobrze :)

      Usuń
  27. myslalam ze ten podklad bedzie strzalem w dziesiatke , na poczatku ok ok ale pozniej sciagnal mi masakrycznie twarz, ale tak to jest jak sie ma bardzo sucha cere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszaną, więc chyba tak najgorzej nie będzie :)

      Usuń
  28. tez lubie ten zapach Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam wrażenie, że tę kredkę kupiła każda blogerka - w tym ja!:D No, ale co się dziwić. :)
    Do Rossmanna pewnie jeszcze pójdę, bo zapomniałam jednej rzeczy. Jak siebie znam - wyjdę z kilkoma innymi nadto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To nie bywałe! To już wiem, dlaczego tak ciężko było mi ją trafić ;)

      Usuń
  30. Jutro wracam po te pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za każdym razem robię podejście do tych pomadek Wibo i za każdym razem odrzucają mnie. Testery są całe brudne, pomadka jest rozlazła. W sumie znalazłam ostatnio nawet jedną, którą chciałam kupić. Nie znalazłam żadnej nie macanej, a jedna miała do połowy odgryziony sztyft...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo sama przegrzebałam całą szafę ;)

      Usuń
  32. Muszę wreszcie wypróbować ten płyn z Rival de Loop, zawsze jakoś unikałam, ale w DE naprawdę ciężko o dobry płyn do demakijażu oczu (jednofazowy), więc chyba się skuszę :) Zdaje się, że miałam kiedyś miniaturkę na jakimś wyjeździe i byłam nawet zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można dostać go też w wersji mini :)

      Usuń
  33. Na POmadkę Wibo skusiłam się i ja, wybrałam 05 odcień.
    Kredkę pewnie też bym kupiła tylko u mnie nie ma Max Factor.

    Yves Rocher super.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się, pomadki elixir są super. Sama wzięłabym jeszcze kilka kolorów, ale staram się zachować umiar w szminkach i nie dublować za często kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba też kupię ten płyn do demakijażu póki trwa promocja ;) Zakupy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  36. W gratisie do zamówienia z YR dostałam mleczka z MdB i jestem oczarowana tym zapachem. To aż dziwne, bo nie lubię róż.
    Aż mam ochotę wrócić po płyn do demakijażu oczu z RdL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam różane zapachy, ale wbrew pozorom ciężko mi trafić na taki który mnie zadowoli. Z tego jestem zadowolona w 100%

      Usuń
  37. Też byłam w Rossku :) Właśnie produkuję o tym notkę :P

    OdpowiedzUsuń
  38. też się skusiłam na eliksir nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba wrócę po te płyny do zmywania oczu ;) nie wiedziałam, że są takie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 3 zł nawet gdyby się nie sprawdziły, to warto spróbować :)

      Usuń
  40. nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale szampon dla dzieci muszę wreszcie kupić

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy27.5.13

    U mnie w końcu otworzyli rossmana ale ostatnio nie mam zbyt wiele czasu żeby się wybrać:/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapomniałam o tym olejku, a miałam kupić, jak tylko będzie promocja :D

    OdpowiedzUsuń
  43. na razie skorzystałam raz, chciałam kupić też tą szmineczkę z Wibo, ale wszystkie były pootwierane i testowane:/ Kupiłam dwa lakiery i muszę jeszcze odwiedzić inny sklep, bo też chcę dorwać ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że nikt nie używa testerów ;]

      Usuń
  44. również kupiłam ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja byłam dwa razy i już starczy;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Też zakupiłam podkład MF :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Będąc w sobotę w większym mieście również zafundowałam sobie olejek z Sorai, jestem ogromnie ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam również ten zapach z YR:)

    OdpowiedzUsuń
  49. a gdzie tam skorzystałam, od świtu do nocy w pracy nawet nie miałam keidy wyjśc :p no nic,a chcialam ten zmywacz z rivala, i mleczko Hippa ktore na okrągło wyprzedane... No nic bede musiala obejsc sie smakiem.
    kredka MF jest moim zdaniem bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  50. mam olejek do twarzy Soraya, pisalam o nim u siebie ostatnio na blogu :) mysle ze bedziesz zadowolona! chetnie poczytam co o nim sadzisz u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajne zakupy poczyniłaś. Strasznie jestem ciekawa tego olejku z Soraya, z przyjemnością będę oczekiwać na recenzję!

    PS - Jeśli byś chciała to ja bardzo chętnie zakupię Ci ten kamuflaż z Catrice 01 i wyślę :-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam jeszcze u siebie, jak nie uda mi się to dam Ci znać. Dziękuję :*

      Usuń
    2. To pisz jak coś i pamiętaj, że byłby to oczywiście prezent :-))

      Usuń
  52. wmawiasz sobie, że nic nie potrzebujesz tak długo, aż w to uwierzysz? :P hihi też tak często robię :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam tak wiele klamotów, że mi się toaletka pod naciskiem kosmetyków ugina SERIO! mój facet ostatnio to zauważył i obiecałam sobie, że nie pójdę na ten zakupy i nie poszłam :P walczyłam ze sobą długo, ale skutecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  54. moja mama używa ten podkład z MF i bardzo go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie też na jednej wizycie się nie skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A mnie się nie udało zakupić tych pomadek od Wibo:( W pierwszym dniu promocji jeszcze nie wiedziałam, że je chcę, a jak już się o tym dowiedziałam (wczoraj :P), to musiałam obejść się smakiem - w Rossie zostały właściwie same testery, a jak były jakieś pojedyncze sztuki, to albo były upaćkane, albo nie ten odcień :/

    OdpowiedzUsuń
  57. Też jestem szczęśliwą posiadaczką najlepszego olejku jaki pojawił się w ostatnim czasie na rynku. Jego skład odpowiada mi i suchej mojej skórze absolutnie w każdym calu. Z jednej strony bardzo lubię kosmetyki z olejkami a z drugiej ten akurat jest naprawdę wyjątkowy. Ratuje przesuszoną i zniszczoną skórę, przywraca jej blask i miękkość charakterystyczną dla młodej skóry. ja staram się stosować ten olejek na noc, ponieważ wymaga kilka dobrych minut na wchłonięcie a rano brak mi na to czasu. olejek sprawił, że skóra stała sie delikatna w dotyku i wyraźnie lepiej wyglądająca.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy4.3.15

    Też lubię Moment de bonheur - jest taki kobiecy i elegancki - niesztampowy...

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).