31.12.2012

Złoto dla zuchwałych // OPI Golden Eye Skyfall

Jak Wam idą przygotowania sylwestrowe? Kiecki gotowe, szampan się mrozi, paznokietki pomalowane? Ja już prawie skończyłam, jeszcze pozostało mi przygotowanie jedzonka, a później oczekiwanie na gości. Również w tym roku, imprezka odbywa się u mnie w gronie najbliższych mi osób. Aby pożegnać 2012 postanowiłam trochę zaszaleć i zrobić coś zupełnie odmiennego w kwestii makijażu i paznokci, czyli obrzucić się złotkiem ;) 


Makijaż nie jest zbyt wyszukany, bo w końcu mam wiele innych dzisiaj spraw na głowie. Na ruchomej powiece jest złoty brokatowy cień z Sephory, który możecie obejrzeć tutaj [klik]. Dookoła troszkę czerni roztartej brązem z paletki Urban Decay Naked 2. Na kościach policzkowych też musi się błyszczeć, więc powędrował rozświetlacz ze Sleeka. 

Do tego kolczyki i sweterek ze złotą nitką z F&F. Dosyć skromnie, ale na mnie rzadko kiedy można dojrzeć tyle mieniącego się złota ;)
Natomiast na paznokciach już istny szał, czyli zupełnie na bogato. GoldenEye od OPI z kolekcji Skyfall bardzo dobrze wpisuje się w sylwestrowy nastrój. Dostępny jest na kupkosmetyk.pl
Pięknie migocze i odbija światło przywodząc na myśl fajerwerki. Wszystko dzięki brokatowym drobinkom, które są zatopione w bezbarwnej bazie. Jednak jest ich na tyle dużo, że dwie warstwy w zupełności wystarczają do równomiernego pokrycia płytki. Co najciekawsze nie pozostawiają chropowatej powierzchni jak to w większości przypadków bywa, tylko gładką. Przypuszczam, że przy cieplejszym kolorze skóry wyglądałby bardziej miedziano. Przy mojej zimnej karnacji prezentuje się niczym chłodna, metaliczna tafla złota.


Niepotrzebny też jest wysuszacz, bo sam wysycha bardzo szybko. Dodatkowo trzyma się idealnie, więc  nic nie odpryśnie i się nie zetrze. Spokój ducha macie gwarantowany, bo nienagannie trzyma się przez 4 dni. W tej kwestii sprawdzi się idealnie przed każdą karnawałową czy sylwestrową zabawą :) 




Jeżeli nie podoba Wam się taki "bogaty"efekt", to gwarantuję, że GoldenEye pięknie prezentuje się też na ciemnej bazie. Chyba najbardziej podobał mi się na czerni, ale świetnie sprawdzają się też wszelkie burgundowe czy szmaragdowe odcienie. 


A Wy co nim sądzicie? Nosiłybyście na co dzień, czy tylko okazyjnie?

74 komentarze

  1. Złoto na oczach to świetny pomysł, sama je polubiłam :). Szczęśliwego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Iw, no normalnie świsnęłaś mi tytuł posta, właśnie chcę goldeneye pokazać :DDD Niedobra ty! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten lakier!! Muszę w końcu zainwestować w OPI. :)
    ctpdg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam złoty lakier z OPI, ale to jeszcze z ubiegłorocznej kolekcji muppetowej i go UWIELBIAM! śliczny makijaż oka, ładnie komponuje się z paznokciami :)


    julia
    itsjul.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat taki odcień złota nie pasuje do mojej karnacji ale sam w sobie jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. @zoilaDziękuję i nawzajem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. @cammieO przepraszam, niechcący zupełnie :) Poza tym nic się nie stanie jak będą takie same tytuły, w końcu traktują o tym samym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oczęta!:) Bardzo podoba mi się to zestawienie. Baw się dobrze!

    Szczęśliwego Nowego Roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. @KrashPolecam, bardzo dobra jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @juliaDziękuję pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @KatalinaTeż sądziłam, że nie będzie mi pasował, ale bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @AguteńkaDziękuję Ci bardzo :) Życzonka wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przekonałaś mnie, niech ten sylwester będzie na bogato :D i żeby taki był cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie to wyjątkowo odświętne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah, do twarzy Ci w złocie, ja nie mam takiego przywileju :) Zdecydowanie lepiej czuję się w srebrze :) A lakier boski :)
    Miłej zabawy!
    Niech cały rok będzie dla Ciebie taki, jak go sobie marzysz! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świettny makijaż i paznokcie:)
    Samych Radosnych Chwil w 2013 roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne oczko :)
    Mnie coś ostatnio na złoto wzięło ale w zimnej tonacji.
    Zaszalałam sobie z kreską :D Pokażę niebawem :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. @Angel KubickaA jak! Nie będziemy się ograniczać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. @KarotkaNie wiem czy to źle czy dobrze, ale dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. @Aleksandra A.Ja też lepiej czuje się w srebrze, ale to taka mała innowacja, żeby nie było tak samo ;) Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  22. @Place Of WomanDziękuję Ci serdecznie, Tobie też życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  23. @Hexx anaOj czekam w takim razie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie sreberko w roli głównej.
    W połączeniu, z klasyczną zawsze, czernią :)
    Piękny makijaż oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też dziś mam złotko na paznokciach, ale z paese :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Złote paznokietki przykuły moją uwagę - ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. @Kosmetyczna KrainaSreberko dosyć często noszę, więc stąd taka odskocznia :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  28. @simply_a_woman Złote z nas dziewczyny w takim razie ;) Wszystkiego co najlepsze w 2013 i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Złoto na paznokciach i złoto na powiekach to jest to:D
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny lakier, uwielbiam złoto w każdej postaci :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wybór, makijaż naprawdę super! Taki przyjemny glam =)
    W ogóle ja zawsze uwielbiałam srebro. I w kółko tylko srebro i srebro ;p Ale od niedawna zauważyłam, że dużo bardziej ciągnie mnie w stronę złota... Może to z wiekiem przychodzi? haha ;D
    Szkoda, że mam tyle wydatków, bo Golden Eye byłby na stówkę mój. Boski jest! :)
    Kochana wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku! :* Spełnienia wszystkich marzeń i dużo zdrowia! Oby ten rok był jeszcze lepszy niż 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pisalam juz, ze pieknie? pisalam :)))) ja dzisiaj pomalowalam "Manem with the Golden Gun" jeden paznokiec (reszta inaczej, zeby nie bylo) i tyle zlota u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja kocham złoto, a wczoraj postawiłam na miks złoto-srebrny nawet :D ślicznie wyglądałaś! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. ten opi gosci na pazurkach calej masy blogerek w sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany, prześliczny Ci ten makijaż wyszedł! Zarazem subtelny i elegancki, jak imprezowy, sylwestrowy. W duecie z paznokciami wszystko wygląda prawdziwie bajecznie, jestem zachwycona :) A OPIk godnie się prezentuje i odcień faktycznie wydaje się chłodny, skóra dobrze przy nim wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  36. Złoto w sylwestra nie tylko dla zuchwałych ;-)
    Genialne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja wczoraj byłam w srebrze :D wszystkiego najlepszego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @KarolaDziękuję i nawzajem, wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  39. @De beauté Ja niestety nie jestem aż taką entuzjastką złota, ale ten też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. @S.Laura.Victor.Make.Up Mnie też nie ciągnęło nigdy do złota, ale tym razem zrobiłam na przekór własnym gustom i jestem całkiem zadowolona :) Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w 2013, szczęścia i spełnienia marzeń, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. @youriturielDziękuję ślicznie :* Z reguły też jestem oszczędna jeżeli chodzi o złoto, ale przy tym jakoś nie mogłam się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @KaroDziękuję i mam nadzieję że pochwalisz się swoim mixem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. @MarieCóż się dziwić, tak jak pisałam wpisuje się bardzo dobrze w sylwestrowy nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. @kosmetyczny-przekladaniecDziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa. Zdjęcia niestety nie oddają makijażu, ale już nie miałam zupełnie czasu na zabawę ze światłem :) Następnym razem mam nadzieję że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @niemenka88 Postanowiłam zrobić małą odskocznię od srebra :) Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć.;)
    Na moim blogu czeka nominacja dla Ciebie.;)
    Tak, więc wpadnij do mnie i zapoznaj się ze szczegółami.;)

    OdpowiedzUsuń
  47. za każdym razem, kiedy widzę ten lakier na czyimś blogu, to wzdycham do monitora... super! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi się podoba i nosiłabym na co dzień. A co tam, złoto w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładny lakierek:) Ja w Sylwka miałam na paznokciach tylko odżywkę, makijaż też był minimalistyczny, jakoś nie szykowałam się specjalnie :P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Złoto u Ciebie na oczach jak i na paznokciach prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. @Ancia kosmetykiDziękuję, na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. @tamit24Na żywo wywołuje jeszcze większe emocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. @KejmiSzczególnie że świetnie się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  54. @NeonowaNa szczęście to nie jest obowiązek i Nowy Rok możemy witać jak nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. @missesstyleDziękuję, cieszę się że Tobie też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny ten OPI! :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. @Iwetto Już jest :) Co prawda kreska to delikatne określenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny ten lakier... uwielbiam złoto :D i makijaż też pierwsza klasa ;) sama często używam złotych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Niesamowite połączenie. Sam makijaż pierwsza klasa,to złoto na powiece naprawdę mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Sliczny lakier,sliczny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  61. @Hexx anaJuż widziałam , bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  62. @J.Ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. @SheWomanJa sporadycznie, bo moja cera ma chłodny odcień. Żeby nosić złotko muszę ją specjalnie zmienić na beżową ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. @Panna-KokosowaJak zwykle światło dzienne przeszkodziło mi w pokazaniu makijażu w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  65. @AniaDziękuję ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  66. genialne złotko, fajny ten OPIk :)

    OdpowiedzUsuń
  67. @mala0727też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @Iwetto
    Nic to nie szkodzi efektowi, wygląda naprawdę pięknie <3

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).