27.12.2012

Grudniowe zdobycze // URBAN DECAY NAKED 2, BABYLISS 1000 BELISS BRUSHING VEL 2735E, YVES ROCHE ROSE

I jak po świętach? Ja nie mogę uwierzyć, że już jest po fakcie. Tegoroczne świętowanie było dla mnie tak intensywne, że nie zauważyłam kiedy mi ten czas zleciał. Było bardzo przyjemnie, rodzinnie i nie tylko. Jednak cieszę się, że wzięłam sobie dłuższy urlop i jeszcze przez te kilka dni mogę odpocząć. Z tego powodu dzisiaj post lekki i przyjemny, czyli chwalipięcki. Pokażę Wam to co znalazłam pod choinką i to co sama sobie kupiłam. Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam dalej!

Najbardziej wyczekiwaną paczuszką była ta z paletką Naked 2 Urban Decay. Zamówiłam ją podczas Black Friday na stronie BeautyBay.com, o czym wstępnie pisałam tutaj [klik]. Wątpiłam już czy w ogóle dojdzie, bo czekałam na nią prawie miesiąc.Poza tym paletka cudem dotarła cała, ponieważ była luzem wrzucona do pudła kartonowego z wypełniaczem styropianowym. Chroniło ją to w sposób minimalny, więc dla mnie to kolejny minus za rażące niedbalstwo. Na Lookfantastic.com była bardzo podobna promocja, także z darmową wysyłką, z tym że ich produkty dotarły już po 3 dniach. Nie lubię nadwyrężać swojej cierpliwości i dlatego mam oficjalnego focha na BeautyBay! Wracając do Naked na jej temat pojawi się  więcej w najbliższym czasie. 

Od dłuższego czasu marzyła mi się także torebka w stylu Birkin od Hermes'a. Długo szukałam czegoś podobnego i solidnego. Niby na Allegro jest ich sporo, jednak o ile podobał mi się fason, to jednak zapięcie z kłódką już mniej. Wydało mi się na tyle nieprzyjazne i utrudniające korzystanie z torebki, że sobie odpuściłam. Z pomocą przyszło mi Reserved, które zachowało klasyczny fason, ale zastosowało zapięcie w postaci suwaka. 


Torebka dodatkowo posiada długi pasek, więc można ją także nosić na ramieniu. Korzystam z niej dopiero od kilku dni, ale na oko mogę ocenić, że jest bardzo dobrze wykonana. Jest także pojemna i posiada wszystkie niezbędne przegródki. Jedynym minusem, który dostrzegam są zbyt krótkie rączki, przez co noszenie jej na przedramieniu w zimowej kurtce jest trochę utrudnione. Mimo wszystko prezentuje się kobieco i elegancko.

Wpadło mi też kilka kosmetyków, między innymi zestaw do kąpieli z Douglasa o zapachu wanilii. Pachnie bardzo przyjemnie, niczym budyń. W skład zestawu weszła myjka, kula musująca do kąpieli, żel i balsam do ciała. Dostałam także miniaturkę perfum Yves Rocher o tym samym zapachu oraz różany zestaw, który marzył mi się od dłuższego czasu. 


Z gadżeciarskich nowinek pojawiła się u mnie suszarko-lokówka z BaByliss. Tutaj z ogromną pomocą przy wyborze przyszła mi Hexxana i Rebellious Lady (jeszcze raz dziękuję :*). Zdecydowałam się na model Babyliss 1000 Beliss Brushing (inaczej 2735E), który posiada w zestawie 4 końcówki modelujące, z czego dwie są z naturalnym włosiem. Pierwsze testy wypadły bardzo pozytywnie i już niedługo przedstawię ją Wam bliżej :) 


I na koniec jeszcze coś miłego dla ucha, 
czyli najnowszy album Lany Del Rey na czarnej płycie i CD Adele. 
Wiecie czego teraz słucham na okrągło, ja i moi sąsiedzi :P 


Czekam na chwalipięckie komentarze, mam nadzieję że pod Waszą choinką też obrodziło!

117 komentarzy

  1. Przepiękna torebka! :)
    Zazdroszczę Naked 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę uwierzyć, że już po świętach!
    Kurde zawstydzasz mnie tą czarną płytą, prawie rok temu kupiliśmy sobie adapter i pierwszą płytę, ale po podłączeniu nie było dźwięku i jakoś się zniechęciliśmy, nawet nie sprawdziliśmy czy to po prostu nie przez to, że trzeba podłączyć głośnik zewnętrzny... I się kurzy na szafie...
    Torebkę podziwiałam już na facebooku, piękna jest! Lubię torebki od Re, na ogół mają dobrą jakość, tylko często trafiały mi się felerne rączki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdobycze! najbardziej zazdroszczę Naked 2, która również mnie się marzy :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Naked 2 *___* Nawet sobie nie wyobrażasz jak Ci zazdraszczam w tej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupo-prezenty :)ja dostałam perfumy Miss Dior, co nieco sama tez sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka ta torebka :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. umieram z zazdrości na widok Lany na czarnym talerzu!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dostałam lustereczko BaByliss :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @kosmetyczny-przekladaniecGramofon trzeba podłączyć pod wzmacniacz i będzie śmigał jak należy ;) Poza tym dźwięk z niego jest o wiele lepszy, no i przyjemność z korzystania ogromna :)Też miałam już kilka torebek z Re i całkiem dobrze się trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @MartaSądziłam, że większość szaleje za pierwszą wersją ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zastanawiam się nad taką suszarko-lokówką. Z niecierpliwością będę czekała na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem gdzie mogłabym kupić paletkę Naked <3 ale Ci zazdroszczę!!:)

    Jakoś nie lubiłam Lany, nie słuchałam jej piosenek... a jak kupiłam płytę to słuchałam codziennie!:) Tak mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. @KatalinaA pisałam że jest dobra promocja na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @karoslavaNajważniejsze to być zadowolonym z wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @hoshi777Na pewno się pojawi, bo już focie gotowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naked 2 - moje absolutne marzenie... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @KathrinJa mam obie płyty i zadziwia mnie jak jej muzyka potrafi być fascynująca. Budzę się rano i już huczy mi w głowie, poza tym w ogóle się nie nudzi, mogę puszczać w kółko.

    OdpowiedzUsuń
  19. same perełki:) zazdraszczam torebki i Adele;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @RudaMam nadzieję, że się spełni ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. @rainy girl is me Jak kupować to konkretnie i coś wymarzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. palety naked bardzo chętnie przyjmę ;) mam dwie paletki z mua, te takie zerżnięte, jedna ciepła druga chłodna. matów mi brakuje ;)
    anyways, teraz takie fajne torebki są w reserved? :)
    ja dostałam różne rzeczy różniaste, a najbardziej się cieszę z książki i.. właściwie ze wszystkiego się bardzo cieszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna ta lokówka:) No i prezenciki prima sort:)Ja tez kupiłam płytkę ale PINK:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się torebka, choć sama takich nie noszę :)
    U mnie święta totalnie przeleżane... ale dwa sezony Dextera łyknięte ot tak mówią same za siebie :D DObrze, że 8 część jeszcze nie nagrana bo kolejne 12 godzin wyjęte z życiorysu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. tez słucham ciągle Lany;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Różany zestaw i torebkę chętnie bym Ci podebrała:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna torebka :). Mogłabym być twoją sąsiadką, uwielbiam te panie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. poka szybko tą dwójeczkę z bliska :]

    OdpowiedzUsuń
  29. @strī-lingaTo dobrze, że jesteś zadowolona :) Reserved ma wiele ciekawych torebek, tylko czasami ciężko je kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. @Angel KubickaJa teraz nadrabiam seriale ,bo w końcu mogę poleżeć i się pogapić w ekran :D A uzbierało się trochę zaległości, więc byczę się na Twój sposób ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. @EwelinaObie rzeczy cały czas dostępne w sklepach jakby co :D

    OdpowiedzUsuń
  32. @zoilahahaha w takim razie zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. @Iwetto
    Nie mamy wzmacniacza :( Musimy pomyśleć nad zakupem zatem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna torebka i paletka,zazdroszczę po cichu;-)Mi też bardzo szybko minęły święta...

    OdpowiedzUsuń
  35. Iwetto, chyba powinnam Cię znienawidzić :D. Naked 2, Lana Del Rey, Adele. Sama chętnie bym przygarnęła taki zestawik :)). Czekam na zdjęcia 2 z bliska i recenzyjkę :P.

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam torebki z Reserved. Mam ich kilka w mojej kolekcji i jeszcze nigdy się na żadnej nie zawiodłam. Są solidnie zrobione i mają ciekawe fasony:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy27.12.12

    nie miałam pojęcia, że wydaje się jeszcze płyty winylowe ;o naprawdę jestem zaskoczona :D ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne prezenty, a torebka ma świetny fason i bardzo przyjemny kolor!
    a propos naturalnego włosia - po Twoim poście kupiłam rossmannową szczotkę z dzika i jestem ogromnie zadowolona - dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam taką torebkę na zamek a'la Birkin i bardzo ją lubię :)
    Jestem ciekawa tej szczotki elektrycznej, sama myślę o zakupie czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdobycze bosskie! i Lana...
    Ach! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Widziałam torebkę już u Agu i sama na nią zachorowałam;P super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie ma za co ;)
    Masz gramofon? Ja kiedyś bardzo chciałam mieć, ale to strasznie drogie hobby, no i do tego trzeba bardzo dbać o płyty...

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jestem paletki :) O! Masz gramofon! Kocham ten sprzęt, całe święta spędziłam słuchając muzyki z płyt winylowych u wujka, który ma całą kolekcję dobrej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super, że udało Ci się kupić torebkę! :) ja jestem z niej bardzo zadowolona, jedyne co bym w niej zmieniła to właśnie rączki, które są właśnie troszkę za krótkie:) to już moja druga z reserved, a poprzednią nosiłam cały rok i nic się z nią nie stało więc są naprawdę dobre jakościowo:) uważaj tylko na ciemne rzeczy, mi zafarbowała od granatowego płaszcza, ale wyczyściłam bez problemu wilgotną szmatką:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podzielam niechęć do Beautybay.com - ogólnie odradzam kupować tam cokolwiek.
    Zamówiłam na Black Friday dwie paletki z Bare Minerals. Dokładnie po tygodniu dostałam maila, że zamówienie wysłane (czyli 30.11), po czym kolejny mail, że w zamówieniu jest tylko jedna paletka, bo drugiej jednak już nie było jak ją wrzuciłam do koszyka i opłaciłam (WTF?!). Potem z mojej strony do nich poszło 5 maili - na żaden z nich nie dostałam odpowiedzi (a pisałam intensywnie, bo rzekomo niedostępna paletka ciągle była do kupienia na ich stronie), tymczasem mamy 27 grudnia, a ja nadal jestem bez jakiejkolwiek (!) paletki w ręku i w plecy sporo kasy...

    OdpowiedzUsuń
  46. ja kupilam NAKED jedynke. Reenzja a w sumie pare slow oniej u mnie na blogu.Dwojki nie kupie bo ta calkowicie mnie zaspokoja. ja slucham Lana tez na okraglo!

    OdpowiedzUsuń
  47. Naked <3 dobrze, że przyszła cała :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś jedyną osobą, którą 'znam', która słucha winyli :) Ja nigdy nie miałam okazji i ciekawa jestem jaka jest różnica w jakości i klimacie :)

    Oczywiście czekam też na prezentację Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  49. @Basia8212Chyba zawsze to co najprzyjemniejsze szybko mija :)

    OdpowiedzUsuń
  50. @POMPOLINAo też już moja kolejna i wcześniejsze służą mi do dzisiaj :) Chociaż ja jak już się przepakuję w nową, to raczej do starej nie wracam :P

    OdpowiedzUsuń
  51. @DariaCały czas i niestety są droższe od pozostałych nośników ;]

    OdpowiedzUsuń
  52. @Pigeons BeautyWiem co czujesz, bo przeżyłam to samo ;D Cieszę się niezmiernie, że się sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  53. @NenaNena, nie spodziewałam się że ta szczotka pomoże mi aż tak w codziennym układaniu włosów. Post już wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. @PatiPati, w takim razie doskonale mnie rozumiesz :) Też musiałam ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  55. @Rebellious ladyMam mam, mój mężczyzna siedzi w tym temacie, więc wie co kupić. Tak naprawdę sam sprzęt nie jest drogi, bo zwykły gramofon kupisz za 100-200zł. Najważniejszy jest wzmacniacz, głośniki, ale przede wszystkim wkładka- musi być dobrej jakości. Co do płyt to fakt- trzeba o nie dbać, szczególnie uważać na zarysowania i kurz, ale to nie jest nic niewykonalnego :) Jak się lubi to się dba :)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Aleksandra A.Ja dopiero zaczynam kolekcjonowanie, szkoda tylko że nowe płyty są takie drogie ;]

    OdpowiedzUsuń
  57. @AguAgu, dziękuję Ci bardzo :* Miałam już kilka torebek z Re, więc wiedziałam na co się porywam :) Ciężko było ją kupić, ale się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  58. @MagdaraMagdara oni reklamację przyjmują po jakimś czasie, zajrzyj do regulaminu. Dziewczyny które złożyły u nich zamówienie w tym samym czasie co ja, też wysyłały maile i dostawały odpowiedź przeklejoną z ich FAQ ;[ żenada, a już tym bardziej że sprzedają coś czego nie mają. Dlatego polecam Ci lookfantastic bo już robiłam u nich zakupy i nie było takich sytuacji. Mam nadzieję mimo wszystko, że paletka dojdzie i chociaż będziesz miała połowę zamówienia. Kasę za drugą na pewno Ci oddadzą, bo dziewczyny pisały że nie ma z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  59. @AnuszkaDługo zastanawiałam się, którą wybrać i jedynka ma więcej odcieni nieodpowiednich dla mojego typu karnacji :) Anuszka mimo wszystko, na pewno zajrzę przyjrzeć się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  60. @KaroKaro nawet nie wiesz jak się obawiałam, że w ogóle nie dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. @KarotkaWbrew pozorom na dobrych i nowych płytach nie słychać trzasków, natomiast sam dźwięk jest zależny jeszcze od innych czynników, ale naprawdę słychać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super prezenty:) U mnie też szafa powiększyła się o nową torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. @MalwinaGratuluję, pochwal się :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne prezenty:-) Paletka Naked2... cudo! Ja też jestem zadowolona z moich prezentów, choć szkoda, że nie dostałam żadnej książki:-(

    OdpowiedzUsuń
  65. Kurczę - zazdroszczę Ci tych kosmetyków do kąpieli i tych z Yves Rocher;p...chyba sama się na coś skuszę przez Ciebie;p

    OdpowiedzUsuń
  66. @yzma87Może następnym razem dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  67. @Natalia TwKosmy zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  68. No proszę, sephora wie jak poprawić humor :) -30% na cały makijaż, a na półce... Urban Decay NAKED 2! Co prawda to jedyne, co mają z UD, ale po rabacie zapłaciłam 130zł, a paletkę mogłam wybrać osobiście, bo było ich multum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ścisłości - mówię o sephorze w Arkadii, nie wiem czy paletki są we wszystkich sephorach...

      Usuń
  69. Lubię zakupy na Lookfantastic.com, nigdy nie miałam z nimi żadnego problemu :) Dobrze, że paleta dotarła!

    Cieszę się, że jesteś zadowolona z lokówko-suszarki :)

    Powiedz mi, używasz tej bazy do paznokci z Yves Rocher? U mnie ona jest w użyciu od samego początku i sprawiła mi ogromny zawód.

    OdpowiedzUsuń
  70. @MagdaraSerio? Aż się przejadę sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. @Hexx anaCieszę się że podzielasz moją opinię na temat Lookfnatstic.

    Co do bazy YR to użyłam jej dopiero raz i zniesmaczyło mnie jej wysychanie. Długo i dziwnie. A Tobie dlaczego podpadła?

    OdpowiedzUsuń
  72. @Iwetto :) lojalnie ostrzegam, że z ekspozycją Sephora zbyt mocno się nie postarała :P paletki leżą "na kupie" obok standu KORRES-a na wysokości... łydek :P

    OdpowiedzUsuń
  73. a ja Lanę odkryłam całkiem niedawno (chociaż wszędzie jej było pełno już od dawna ;) i ją uwielbiam :) a torebka ma śliczny kolor, będzie super na pierwsze wiosenne słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Oh, Naked 2 zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. @Iwetto U mnie szybko wysycha i nie mam tutaj żadnych problemów LECZ zauważyłam, że franca odbarwiła mi płytkę paznokcia :/ Jest pomarańczowa, wyglądam jak rasowy palacz....
    Faktycznie wygładza i pod lakier jest idealna no ale to odbarwienie nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  76. Niezłe łowy! ;-)

    Pokażesz światełka?

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  77. też dostałam Lanę, ale na CD, Adele mam na DVD, super prezenty. U mnie moje też już są opisane:)

    OdpowiedzUsuń
  78. @Hexx anaBędę w takim razie uważać. Po tej jednej aplikacji nie zauważyłam jakichś poważniejszych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  79. @niemenka88Torebka już jest super, od razu się przepakowałam :) Lanę odkrył mój mężczyzna i spodobała mi się dopiero jak mnie skatował kilkoma kawałkami :)

    OdpowiedzUsuń
  80. @Una Może w notce sylwestrowej ;D

    OdpowiedzUsuń
  81. @MagdaraNie byłam, nie zdążyłam, ale jutro też jest dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  82. Słynna Naked :) ciekawa jestem jak pięknie zmalujesz nią swoje oczko :))

    OdpowiedzUsuń
  83. W swojej malutkiej kolekcji mam pierwsza naked ktora tak naprawde w zupełnosci mi wystarczy i choc mam ogromna ochote na młodsza siostre musze sobie kategorycznie odmówić;)

    OdpowiedzUsuń
  84. @BambiPoczątkowo wydawała mi się monotonna, jednak przy jej pomocy można wykonać wiele kombinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  85. @88kokosek88Całkowicie to rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj ja z niecierpliwością czekam na szczegółową recenzję suszarko-lokówki :) Przed świetami kusiło mnie na zakup podobnej wersji od Philips-a (dziewczyny z YT ją testowały) ale zrezygnowałam... Może to i lepiej... Dam sobie czas i poczekam na Twoją recenzję :>

    OdpowiedzUsuń
  87. @KolorowaChmurkaPrzy takim jednorazowym wydatku warto się zastanowić i rozeznać na rynku. Nie obiecuję, że szybko się pojawi recenzja, ale na pewno w tym miesiącu opiszę co mnie skłoniło do jej zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Fajowskie łupy Iwetto! Też stałam się szczęśliwą posiadaczką naked 2 - cieszę się jak dziecko!:D
    Do siego Roku!:))

    OdpowiedzUsuń
  89. @taka jedna madziaSuper, ze Ci się udało :) Mam nadzieję, że będzie się sprawować tak samo dobrze jak u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Jak już mi będzie wszystko jedno to wezmę kredyt i kupię sobie prawdziwego Hermesa ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. @krzyklaJa najpierw muszę spłacić jeden, później mogę szaleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  92. Zazdroszczę palety UD :)

    OdpowiedzUsuń
  93. @elareeNie ma co zazdrościć, tylko iść i kupić, póki jeszcze są w Seph ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Naked 2 ..zazdroszczę :) i śliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).